karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-01 18:45:36

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Aloitteleva liikkuu
ViestiLähetetty: 2007-11-23 22:50:02 
Poissa
sintti
sintti

Olen vasta aloittelemassa tätä karppausta, johtuen ihan lähtemättömistä kiloista ja muutenkin terveyden edistämiseksi. Varsinainen karppaus on vielä kokeilu asteella, enkä siis siitä osaa vielä sanoa yhtikäs mitään niin ajattelin laittaa liikuntapäiväkirjani tähän tältä ajalta, kun olen vasta aloittamassa karppausta. Mielenkiintoista on nähdä miten tämä tästä muuttuu vai muuttuuko...
Eli aikaa harrastuksissa kuluu
3x vkossa thainyrkkeilyä, (optimi, joskus laiskottaa ja jää väliin) keskiviikkoisin käydään kiipeilemässä ja perjantaisin kuntosalilla ja uimassa pojan kanssa. Sunnuntaisin vesijumppaa työkavereiden kanssa :lol:
Hiukan pelottaa kuinka tästä ainakin alkuun selviää ilman tuttuja ja turvallisia hiilareita, mutta vuosien kokemuksella ainakaan tämä nykyinen ruokavalio ei toimi. Eli siis kiloja karttuu vaikka tällä liikuntamäärällä pitäisi jtn ihan muuta tapahtua. Syytän suklaata :twisted:

Mutta optimisesti liikkeelle, on ollut ihana lukea muiden kommentteja kuinka olo on parantunut ja asiat loksahtaneet kohdalleen! Toivottavasti tästä tulee "mun juttu".

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00