karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-25 15:09:13

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: daiga hikoilee
ViestiLähetetty: 2009-03-08 20:36:27 
Poissa
sintti
sintti

eli nyt uuden ruokavalion seuraksi myös liikuntaa. taukoa on ollut jonkin aikaa, eli aika pohjalta aletaan, mutta pikkuhiljaa... laitan tänne että mitä toi mun syke mittari mulle kertoo, vaikka luulenpa että se vähän valehtelee...

reipas kävelylenkki kaksostenrattaita työntäen 65min: poltettu 602 kcal (?!) / 30 g läskiä.keskisyke ollut 138, eli 69% maksimista.

hauska lelu tuo sykemittari, motivoi kivasti. kuitenkin joltakin viisaammalta kysyisin että millainen sykealue olis ok? sellanen 140-150 tuntui ihan hyvältä mutta mulla ei oo hajuakaan oliko se liikaa vai liian vähän... siis niin että siitä olis jotakin hyötyä noin kunnon kohottamiseksi.

niin, ja kommentit on tervetulleita! :D

Viestin otsikko: Re: daiga hikoilee
ViestiLähetetty: 2009-03-10 09:53:08 
Poissa
sintti
sintti

eilen, maanataina:
-"juoksulenkki" 35min, eli kävelyä ja kolme hölkkäpätkää á 2-3min. ave hr 145 / 73% max hr. kcal 323, rasvaa paloi 13g.
-lasten kanssa pulkkamäessä 1½ tuntia.

eli kuten huomaatte, kunto on aikas pohjalukemissa... tollanen matalasykkeinen menee vielä, mutta ne hölkkäpätkät... no ekan pätkän jälkeen tajusin, että taisin mennä liian kovaa kuntotasoon nähden, eli ne loput kaks meni sitten tooooosi hitaasti. yks koiralenkillä ollut tyttö käveli mun ohi! :lol: mutta tästä se lähtee. ekana tavoitteena on hölkätä 30min putkeen tossa n. kolmen kuukauden kuluttua.

Viestin otsikko: Re: daiga hikoilee
ViestiLähetetty: 2009-05-27 22:31:39 
Poissa
sintti
sintti

Hetkeen en ole käynyt foorumilla, mutta hikoilua olen jatkanut ja saanut jonkinlaisia tuloksiakin aikaan. Juoksua menee jo aikas paljon enemmän kun edellisten viestien aikaan. Olen käynyt juoksemassa säännöllisesti kolme kertaa viikossa ja tänään se kantoi hedelmää: jaksoin juosta tunnin! Ei ollenkaan kävelyä, vai juoksua. :mrgreen: On kyllä aika mahtava olo. :D

Sykemittarin kanssa olen jaksanut leikkiä, kunnes se maanantaina sekosi. Eli siihen asti kun saan uuden hankittua, täytyy mennä mutu-tuntumalla.

Eka tavoitekin on siis saavutettu, aika paljon ennen kun kuvittelin sen saavuttavani. Seuraava onkin sitten 10km juoksu.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00