karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-25 15:10:15

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Sunday09 ja liikkumisen ilo
ViestiLähetetty: 2009-06-08 21:27:37 
Poissa
sintti
sintti

Jep, ajattelin nyt alottaa tänne tämän oman likuntapäiväkirjan. Kommentoida saa ja olisi suotavaakin jos joku viitsisi välillä kommentoida :) No tänään oli välipäivä ja huomenna taas salille. Viime viikon saldo oli kolmena päivänä salilla ja vielä eilen sunnuntaina sali + tunnin maastokävelylenkki :shock: hitsit eli oli hyvä fiilis kyl sen jälkeen =D> Eli pyrin käymään salilla 3-4 krt viikossa, lisäksi aerobista liikuntaa ja jotain jumppaa mihin tuolla salilla aina välillä kerkee. Tulevana torstaina olisi omaohjaajan kanssa ohjelman tarkistus... ja samalla ajattelin kysyä, että mitä jumppia hän minulle suosittelisi, kun en oikein pisä mistään aerobicista yms. Mutta onneksi siellä on valinnan varaa [-o< Salilla yleensä kuluu 1,5 h - 2h, en tiedä onko tuo kauan vai vähän :oops: . Mutta joo, yritän kirjotella huomenna lisä treenin jälkeen. Se on huomiseen kaikille ja tsemppiä kaikille liikkumiseen, se on loppujen lopuksi kivaa kun sen oivaltaa :!:

ViestiLähetetty: 2009-06-08 21:39:48 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hyvältä vaikuttaa, tunti tai pari vierähtää itsellänikin salilla/kerta. Tsemppiä! :)

ViestiLähetetty: 2009-06-08 21:49:35 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos, sitä kyllä kaivataan, vaikkakin olen huomannut että itselleni tulee parempi fiilis kun olen salilla/lenkillä/jumpassa käynyt. Mutta olen toisaalta niin kärsimätön ihminen, eli en mallttaisi odottaa että "saisin jotain tuloksia näkyviin" [-X Huono puoli, minussa ainakin :oops:

ViestiLähetetty: 2009-06-09 21:47:32 
Poissa
sintti
sintti

Dodiih, kylläpä tuli taas hyvä fiilis ku pääsi salille :) Huomenna jos vaan kerkeäis, ni vois mennä joko spinning startiin, tai vatsapakara-jumppaan... Mutta ku ne on vaan niin aikasin (tai aikasin ja aikasin, mutta liian ajoissa että sinne kerkeis joka kerta töiden jälkeen). Torstaina ois sitten omaohjaajan kanssa ohjelman päivitys :)
Mut joo, tän päivän treeneistä... 8) tein taas koko kroppaa ja tällä kertaa kyllä tein vähän extraa jaloille :D , kyllähän siellä aikaa taas kului melkein kaksi tuntia, mutta aika menee niin huomaamattomasti siellä, on niin paljon mielekästä tekemistä \:D/ No nyt kun ilmat vielä paranis, ni vois lähtee rullistelemaan, kun ei sateella viitti... Mutta joo... tänään oli melkein semmonen perussalipäivä :smt041

ViestiLähetetty: 2009-06-10 20:22:45 
Poissa
sintti
sintti

Dodiih taas, kävinpähän sitten tänään salilla vatsapakarajumpassa =D> Rankkaa oli, mutta hyvä fiilis kyllä tuli. 60 min, vatsaa, pakaroita ja jonkun verran reisiä, mut tosiaan sen verran rapakunnossa olen, että pari kertaa oli pakko pitää "oma" juomatauko ja ihan pikkasen lepuuttaa lihaksia :oops: mutta omasta mielestä se meni ensimmäiseksi kerraksi todella hyvin =D>
Huomenna salille ihan punttiksen puolelle ja jos vaan jaksais niin lauantaina olis kuntonyrkkeilyä... Sitä ois ihan kiva kans kokeilla... Mutta se on Ensi kertaan taas!

ViestiLähetetty: 2009-06-16 21:45:34 
Poissa
sintti
sintti

Hetkeen en ole kirjotellut, mutta liikkunut olen melkein joka päivä. Sunnuntaina olin salilla tekemässä uutta ohjelmaani, ja kotona oli vielä pakko kokeilla pilatesta kun olen äidiltäni saanut lainaksi semmosen DVD:n. :shock: Eilen nautiskelin hierojasta 45 min. ja sen jälkeen oli pakko mennä vatsapakaratunnille, koska muuten ois voinu tulla huono omatunto :roll: Tänään olin niin myöhään vasta kotona, etten enää salille viitsinyt lähteä, joten kokeilin ja onnistuin :?: pilateksessa jota taas tein siltä samaiselta DVD:ltä. Haluisin mennä meiän salille joskus kokeilemaan pilatesta, mutta se on siihen aikaan etten kerkeä, paitsi ehkä joskus harvoin :evil: Oon huomannu jo näiden parin omaharjoittelun jälkeen, ettei se ainakaan kovin helppoa ole,pitää hallita koko kroppaa niin hyvin :lol: , vai olenko ihan väärillä jäljillä? Mutta joo, ensikertaan taas ja kommentteja otetaan ilomielin vastaan :P .

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00