karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-05 02:00:03

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 127 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-03-14 15:19:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heippuli!

Hmmm.. Eilen siis oli astanga ja kuoro. Siinä välissä vedin 10 cashew-pähkinää ja kolme viipaletta kipparia sekä puoli litraa grape light limua. Hirvetä moskaa. Kuoron jälkeen kaksi kippari vielä, ja kaksi mustikkasidua teerenpelissä.

Tänään aamulla söin vatajan, kippari-metu-rullan oivariinilla ja avokadon.

Tossa päivällä söin sitten kuusi lakua, pari liitulakua, ja vielä pari muuta karkkia :evil:
Siis mitä hittoa, ei mun yleensä ainakaan päivisin, ja tollasen aamupalan jälkeen tee mieli karkkia :shock:

Kotona vielä päivällä kolme palttoonappia voilla, metulla ja kipparilla.

Nyt pitäis lähteä lenkille, mutta on niin paha olo... Ne karkit, ne karkit...

Illalla on shotti-bileet... Siellä on kuulema pitsaa. Mä vien sinne niitä karkkeja muille ja suolapähkinöitä mulle, ja muillekin, jos tahtovat. Sitä pizzaa tulee kyllä palanen syötyä, ei kannata edes yrittää olla ottamatta. Viinaa en kyllä ajatellut ottaa, ehkä yhden ravintola-annoksen. Huomenna on näet baletti heti puolilta päivin :D

Niska kipeä. Ja peukalot.

NYT LENKILLE; TULI MITÄ TULI!!

Hyvää perjantaita kaikille!

ViestiLähetetty: 2008-03-18 22:29:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Höm höm... Eli eli: Pippaloissa pe-iltana meni pitsaa enemmän kuin laki sallii, sillä tarjolla oli kaikkia ihania drinksuja joita en voinut nauttia-söin siis viinan kaipuuseeni hiilaria :evil:
Join yhden sinisen jääkarhun-drinksu-ja yhden aivohalvauksen-shotti. Olivat hyviä. Lisäksi vähän karkkia ja suolapähkinoitä. Kattelin kun ukot pelas guitar hero kolmosta tuntikaupalla. Ihana oli nähdä parhaita lukiokvereita pitkästä aikaa :D

Lauantaina: aamupala karppia.

Sitten balettiin, jossa 65 min kohdalla pohkeet alkoivat odotetusti krampata. Muutoin liikkeet tuli vanhasta muistista, että ihan hyvin meni. Baletista suoraan keravalle, jossa seitsemän tunnin syömättömyyden jälkeen tankkasinsavulohta ja sienisalaattia ja pari pienenpientä kantapalaa moilasesta voilla, maksisella ja polar15%.

Sit lähdettiin tupareihin rixuun parhaalle ystävälleni. Nämä olivat saman kaverin kuin edellisetkin riihimäen tuparit, tämä vaan oli sukulaisversio, jonne vanhempani ja siskoni plus minä+avokki oltiin kutsuttu. Avo ei tosin tullut.

Siellä join kolme lasia punkkua ja söin pari suolaista muffinia :evil: ja kermakakusta kermat ja mansikat.

Matkalla haettiin avokki siskoltaan remppaamasta ja yövyttiin keravalla. Yöpalaksi isi ja avo vetelivät ryynäriä ja kaljaa. Mä söin samanmoisen moilasen kuin iltapäivällä.

Sunnuntaina pohkeet oli karseassa kunnossa. En kyennyt kunnolla edes kävelemään!
Juteltiin äipän kanssa koko aamu ja päivä kaikkea. Siinä samalla meni vähän lakuakin :oops: Aamupalaksi sentää paistettu muna ja 2 siivua pekonia.

Päivällä kavi virpojia. SÖin yhden omarin, joita äippä oli noidille ja pottereille :shock: ostanut.

Ruuaksi savulohta, sienisalaattia, ja taas sitä moilasta maksiksella, voilla, judella.

Illalla mentiin tokoinrannan marc o poloon-vai miten se nyt kirjotetaa-syömään. Otettiin siskon kanssa sitten ne pitsat, kun olivat halvimmat. Puolitettiin ja vaihdettiin puolikkat keskenään. Söin puolikkaan salamipitsasta ja puolikkaan vegetarianasta.
Lisksi fizzin kuivaa omppua ja jälkkäriksi Strawberry cloud: Absolut vanilla, joku mansikka likööri, vaniljajäde, mansikka pyre... MMM.... Tajusin jälkeen päin että drinkin ja pizzan yhteishinnalla olis saanut pihvin ja sallaadia :evil:

Maanantaina söin erittäin karpisti. Liikuntana salilla alavartalo. Vatsat edelleen avokin tavoin supersarjoina liikettä vaihdellen. Tuli tuplasti enemmän kuin yleensä :mrgreen:

Tänään tiistaina söin erittäin karpisti taasen, ja oli jazz. Harpattiin paljon. Pohkeet tuntunet eiln ja tänään ihan hyviltä-vähän jäykkyyttä tosin. Olen laittanut niihin eilen ja tänään kipugeeliä.

Nyt niskassa lämmin kauratyyny. Pääsiäinen MENEE karpisti, varsinkin kun viime viikonloppu oli ihan karmeeta hiilarihelvettiä.

Lenkkeily jäänyt taas lupaavan alun jälkeen, kun pohkeet jumitti. Uusi nousu tällä ja ensi viikolla?!

ViestiLähetetty: 2008-03-19 22:17:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ella kauratyynyilee ja päivittelee päikkyään...

Eilen join lakka-light sidun. Pakko tulla tunnustamaan.

Tänään syöty aika karpisti. Geisha-patukka meni treenin perään ja silloinhan ei insuliinit pomppaa kattoon, eihän :roll:

Salilla olin ja ylävartalopäivä oli vuorossa. VAAN :shock: 180 vatsaa, eilisen jazzin jälkeen olivat väsyneet.

Miten musta tuntuu, että nyt kun käyn salilla vähäsen harvemmin, niin voimat ja lihakset ovat ottaneet aimon kehitysaskeleen eteenpän :shock: Voiks tää olla tottakaan vai onkos tää jotakin tilapäistä...

Huomenna ois siivousta tiedossa. Olen pöhko minä luvannut siivota kaikki medän neliöt kun avo menee huomenna koko päiväksi rakentamaan faijan avuksi... Jalo luonne kostautuu ennemmin tai myöhemmin :lol:

Hmm. huomenna ois myös lekuriaika... Verikoetuloksia menen kuulemaan :|
Liekkös sitä reumaa vai ei-kas siinä pulma??!!
Joo, nivelet olleet ihan ok nuy, kun käsiäni kipugeeleillä olen ahkeraan voidellut. Saas nähdä. Just äiskän apu-lehdestä luin että ei ne reuakokeet välttämättä totuutta kerro. Jopa 20% sairastaa vaikka negatiivista pukkaa. Näissä putkiloissa oli mukana jotain harvinaisiakin reumtestejä myös, ei vaan sitä reumafaktoria. Fingers crossed.

Ai joo, tein taas eilen karppi-juustoleipäsiä ja lisäsin kuivattua rosmariinia taikinaan. Ihanaa oli, ja mikä parasta-niitä on vielä jäljelläkin!

Olenkos jo kehunut mun uutta kassia jonka mun rakaa siskoni toi mulle Uppsalan tuliaisina?
IIhanan Queen-kassin se toi, ihan oikeesti!! I'm sooo loving it :mrgreen:

Huomenna ois ehkä ajatus mennä lenkille, mutta vaan jos kerkeän. On siivousta, labraraportin tekoa, lekuri, siskon kanssa tavataan ennen kuoroa ja sitten vielä se kuoro. Onneksi ei tarvihe enään huomenna viikkiin mennä.

Ai niin!!!! Ja kesätöistä on muodostumassa mielenkiintoisempi kun uskalsin kuvitellakaan!!

ViestiLähetetty: 2009-04-13 11:50:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Noihan venäjät!!! VUOSI on mennyt edellisestä viestistä!!!

Tässä tällainen kiireinen raapustus, jotta tänään tahi huomenna alkaa jälleen aktiivinen liikunnan ja repsuilun punti tässä ketjussa!

Pääsiäisestä: repsultu on, myöhemmin seuraa lisää.
Urheilun laatu muuttunut merkittävästi, siitäkin myöhemmin lisää.

ViestiLähetetty: 2009-04-13 18:45:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tässä kun lueskelin vähän vuosi sitten kirjoitettua, niin viime vuoden pääsiäinen meni kyllä paljon karpimmin, jos repsuna oli vaan 1 omar... tänä vuonna oli suklaamunia ja rahkapiirakkaa ja kaupan tosi sokerista (20 %) pashaa sun muuta. karhuakin kului.

Liikunnoista vuoden ajalta:

Viime kesä meni tanssitunneilla, lähinnä balettia, ja ulkoillessa, vähän taisin käydä salillakin ja ohjatuilla tunneilla. Syksyllä jätin salitreenin ja ohjatutu liikunnot kokonaan ja koko syksyn ja talven aina tähän päivään asti olen käynyt seuraavasti tanssimassa: ma 75 min baletti, ti 75 min jazz, ke 75 min baletti ja la 90 min baletti. syksyllä kävin töissä kerran viikossa astangassa, mutta vuodenvaihteessa tämä etu vietiin pois. Nyt tarkoitus aloittaa ulkoilu ja juoksukin kun fysioterapeutin harjoitteet alkavat vähitellen purra.

fysiikasta viime vuodelta:
Selkä ja niska menivät hiljalleen pahemmiksi, samoin polvi. Nyt on diagnoosi fysiatrilta ja purentakisko. Polvi ollut niin paha etten ole juossut lähes vuoteen, satunnaisia kokeiluja lukuunottamatta, paitsi TÄNÄÄN.

Juoksua tänään siis 35 min. Repsuina 2 after eightiä (muita pääsiäisherkkuja en enää tänään maistellut).

yleisestikin karppaukseni on vähän ailahdellut viime aikoina. enkä ole käynyt foorumillakaan.
Repsut ovat tapahtuneet töissä, koko viime kesän uurastin labrassa ja jäin sinne tekemään gradua joka siis tuloillaan tässä kesällä. Töissä harva se päivä on pullaa sun muuta törkyä, ja usein kieltäydyn, mutta en valitettavasti aina: ja näkyy töissä. nuokun koneella ja pipetoin labrassa päin honkia :oops:

mutta juuri tänään asiat muuttuvat. nyt ella on entistä tiukempi karppi :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2009-04-14 19:58:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

tiistaita, rakas liikuntapäikky!

tänään siis 75 min jazz-tanssia. Meillä oli sijainen ja hän pisti meidät improvisoimaan jonkin verran, mikä ei multa oikein suju, joten vähän tavallista löysempi tunti. Sinänsä hyvä, sillä nivuseni huutavat eilisen lenkin jäljiltä.

Repsut: 1 after eight ja parhaillaan nautiskelen pilsner urquelliä. nami :D

ViestiLähetetty: 2009-05-09 07:25:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heipähei!

Tänään on ensimmäinen lauantai, jolloin ei ole balettia. Peruin tunnin, jotta saisin luettua lähestyvään maisterin kirjatenttiin. 90 min tunti + matkat ja venyttelyt kun vie ihan tolkuttomasti aikaa. Arkisin ei ole aikaa lukea :(

Tänään siis pitäisi käydä vähän ulkoilemassa.... Vi ses...

Muuten tansitunnit normaalisti. Olen myös ajatellut työpaikalle pyöräilyä kerran, pari viikossa. Matka olisi aika ideaalinen n. 10 km. Suunnittelin mös ainakin aluksi ensin pyöräileväni vain yhteen suuntaa/päivä ja lepuuttaisin pyörää töissä. Tässä menee vielä viikko-kaksi ennen kuin saan aloitettua, luulen.

Männä viikoista: 4 tanssitunti viikossa + 1 lenkki 30-40 min ehkä 8 km/h tai jtn. En ole missään niessä parhaimmassa lenkkikunnossani. Vielä on matkaa entisiin hyviin aikoihin. Polvi on kyllä nyt parempi :)

Repsut: Yx päivä tossa testasin cassic mini salmiakin, sen suurempia repuja ei nyt tule mieleen :roll: Aaaa, paitsi vappuna söin kyllä sipsiä ja karkkia., ja vappupäivänä perunasalaattia perunarieskalla (ei hyvää). Ja tietty liikaa olutta :mrgreen:

Ostin muuten äipälle äiteenpäivälahjaksi karpien keittokirjan!!! Äiti karppiutuu tässä toukokuun kuluessa opastuksellani (täyttänenkö saappaat??), ja olen pökerryksissä onnesta!!!!!
Jonain kauniina päivänä äippä eksynee tänne karppilampeenkin.

Tänään pitäis lukea sata sivua, 800 on jäljellä, ja saman verran takana, aikaa 29.5. asti :? ja oikeastaan vain viikonloput käytössä. Otan helatorstain jälkeisen perjantain vapaaksi ja pänttään hulluna.

Tänä iltana oopperaan rentoutumaan baletin merkeissä!

ViestiLähetetty: 2009-05-14 18:27:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No voehan helevetin kuustoista! Nt on piru irti! Ellan repsahdellut huomattavasti enemmän kuin liikkunut!!!
Syntilistaa:

Viime viikonloppuna PALJON fasun sinistä, varmaan kolme riviä lauantaina JA sunnutaina, yli puoli levyä siis :oops:
Lauantaina baletissa pieni mangotiramisu joka oli äklön makea, mutta kun isi tarjosi... ENKÄ ulkoillut lauantaina... ja sitten se äitienpäivä.... Mummolla kolme lohipaahtoleipää ja pala maustekakkua. Ihan hirveetä oli, mutta kun mummo tarjosi... en henno kieltäytyä :roll:
Alkuviikosta baletti oli maanantaina peruttu ja menin sen sijaan parille kaljalle... ja vetelin tärkkelyksellä silattuja sahara-pähkinöitä. Ilta päättyi snägärille ja vetelin vielä reissumiehen. Kuoret reissaria :| mutta sisus sentään oli karppia.
Tiistaina oli jazz-treenit enkä tainnut repsuakaan, mutta sitten tuli keskiviikko...
Kehtaako siitä edes aloittaakaan... Rakas päiväkirja, meillä oli töissä seminaaripäivä kekseineen ja sämpylöineen JOITA EN SYÖNYT mutta sitten sen jälkeen tehtiin paellaa ja vetelin kaksi lautasellista RIISIÄ. Ei muistu mieleen milloin viimeksi olisin riisiä syönyt...
Sitten ilta jatkui sillä, että ostin vaniljajäätelöä ja banaaneja ja vedettiin poikaystävän kanssa mielettömät annokset vaniljabanaanijäätelöä.... JA LINTSASIN BALETISTA!!!!! En koskaan lintsaa... Mikä mulla on??? Hiilaria ja laiskotelua!

Tänään torstaina sentään menin aamulla balettiin ja olen syönyt kunnon karppiruokaa. Töissä kuitenkin oli keksejä, joita lopulta söin muutaman :oops:

Eli saldo viime lauantaista lähtien on harvinaisen nolo. Tästä voi jatkaa enää ylöspäin...

Nyt kerrankin vapaa ilta yksin enkä edes tenttikirjaa aio avata. Tänäänhän on yleensä kuoropäivä, mutta ääni on poissa, joten saan pulikoida täällä karppilammessa pitkästä aikaa :D

Tuun taas tilittämään viikonloppuna.

ViestiLähetetty: 2009-05-16 18:44:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jahas, eilen perjantaina poljin töistä kotiin 45 min reipasta tahtia. Matkan pituutta en nyt osaa arvioida, pitää laskea se tuonnempana (kuitenkin akselilla hermanni-arabia-viikki-kurkimäki-kontula tuli tsygäiltyä). Saas nähdä, sukeutuuko musta vielä himopyöräilijä- olen nääs aina karsastanu ko. lajia. Eilen oli kyllä kivaa!
Repsut eilisestä: ruoka karppia, Juomapuolella repesi: yksi krusoviche ja yksi PALM, AAHH.. hyvää oli :mrgreen:

Tänään oli armotonta tenttiin lukua. Käytiin kultsin kanssa kävelyllä, tunti rauhallista taivallusta. Sitten tein myös hallitun repsahduksen- wanhanajan mansikkajdepallo-pieni-aidolla vohvelilla. Vohveli oli pahaa, mutta lekin ekologista ja kieltäydyin muovilusikasta ja kupista.
Sitten kävelin reippaasti yksikseen töölönlahdelta kasarmintorille ja olin baletissa 75 minuuttia. Tänään olikin keskimääräistä uuvuttavampi tunti, vaikka se oli pykälän omaa tasoa alempi. Ihanaa oli!

Nyt sitten oleilen täällä, vaikka pitäisi vielä päntätä... huoh...

ViestiLähetetty: 2009-05-19 20:16:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hellurei, päikky!

Sunnuntain riehunnat: Ylimääräinen jazz-treeni 60 min, meillä on esitys torstaina. Lisäksi 75 min baletti, hiki tuli 8) tanssituntien välissä syntisen ihana cafe mocca sokoksen coffee housessa tenttikirjan seurana ( ei lueta repsuksi :mrgreen: )

Sunnuntain repsut: suklaanougat-kermajäätelöä kunnon siivu leffaa katsellessa.

Maanantai: 75 min baletti, repsut: PERKELE, mozartin kuulia töissä!!!!!!! Tuli ihan hemmetin paha olo eikä gradun teosta tullut MITÄÄN!!!

Tiistai: 75 min jazz, repsuliinit: taa yksi hemmetin mozart. ei heiluttanut skeria kumminkaan liiaksi, muuten vaan hedari heti aamusta alkaen (niska tulessa), joten kirjoittamisesta ei tullut labrahommien jälkeen mitään :roll:

ja muita mietteitä: Olen rakastunut pannuleipään-vai-mikä-se-nyt-oli, siihen, missä on 1 muna, kookoslastuja, mantelijauhetta ja seesamin siemeniä. Ihanaa!! Syön sitä aamiaisella metulla ja oltsulla höystettynä<3

Tänään oli PAKKO avata koonunga hill chardonnay (hh 5 g /L) ja juon nyt toista lasillista vaikka yleensä jää yhteen... ihanaa on. Iltaruuaksi tänään oli kummallinen kokoelma: iso kasa eilen uunissa kypsytettyjä kesäkurpan viipaleita oliiviöljyssä merisuolalla jalisäkkeenä aur.kuiv.tomaattikuutioita sekä herkkusienisalaattia (pirkka)... ei vaan pystynyt tekemään mitään... jälkkäriksi vähän partista ja maapähkinävoita (sokeriton, luomu). Mielenkiintoinen yhdistelmä valkkarin kanssa :)

Pitää kehitellä jtn ruokareseptejä tosta maapähkinävoista.... Sopiskohan lohen ja kookoskerman kanssa...?

ViestiLähetetty: 2010-03-10 16:26:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Oho. Eipä oo tullut melkein vuoteen käytyä :oops: (Pikaisesti itsestäni: hoikka nuori nainen- entinen anorektikko-, en laihduta, pääasiassa vain tanssin nykyää- baleti nykytanssi- ja yritän ulkoilla. En VIITSI käydä salilla ja polvi ei kestä vielä juoksua. Liikun sitä mistä tulee hyvä olo :D )

Negatiivista viime käynnistä: On ollut henkisesti erittäin rankka vuosi. Vanhempien parisuhde päättyi (ei mitenkään yhteisymmärryksessä) ja omakin on ollut koetuksella.
Gradu on venähtäyt em. syistä
Karpannut olen tietysti, mutta repsut ja hiilarihimot ovat lisäntyneet lievän masennuksen takia.
Viime syksystä on vaivannut paha närästys ja ruuansulatusongelmat (ehkä stressin ja repsuilun syytä..?)

Positiivista viime käynnistä:
Gradu on melkein valmis, oman ohjaajan lukema, ja korjaukset käynnissä :D
LIIKUN edelleen!! Siitä lisää alempana.
Olen silti karpannut, vaikka repsut on lisääntyneet.

Päätelmät: jatkan liikuntapäikyn pitämistä ja seurailen välillä tänne syömisiä ja vatsan kuntoa sekä omaksi että toivottavasti myös muiden (juuri sinun!) iloksi :D

Aloita tästä viikosta ihan alusta, vaikka se noloa onkin...(viikonloppu oli nolompi, en TODELLAKAAN kehtaa raportoida, kun kerrankin mahdollisuus aloitta puhtaalta pöydältä :mrgreen: ... :oops: )

8.3. maanantai:

aamu: paistettu luomumuna, 4 siivua baconia, vähän mustaa kahvia

töissä lounas: kuorittua kurkkua pätkä (närästyksen vuoksi olen kuorinut), apetina-feta-sanck-paketti ja iso kourallinen suolattuja cashew-pähkinöitä ja pitkin päivää vihreää teetä

iltapäivällä: isin luona siivoamassa uutta kämppä söin kolmioleivän (VEHNÄÄ!! sitäkös elimistö riemastui!!), join kaksi ligh-olutta, KOFFia oli, ja pepsi maxia -> söin pelkkää paskaa.

illalla: miehen luona chorizo-makkaran, fetasalaattia ja PARI ranskista, sekä vaniljajädeä (se oli mun naistenpäivä-yllätys...).

-> ehkäpä vehnä, aspartaami ja chorizon mausteet olivat ne jotka saivat ruuansulatuselimistön huutamaan hoosiannaa?

Liikunta: en kerennyt balettiin mutta siivoilua siis :mrgreen:

Tiistai:

Aamu: vajaa desi kaurahiutaleista veteen puuroa, seassa saksanpähkinöitä 8-9 kpl, ja pari rkl oivariinia, vähän mustaa kahvia

lounas töissä: kuorittua kurkkua, kruununmajoa iso läjä, katkarapuja puoli pakastepussia, iso koura cashew-nutseja, vihreää teetä pitkin päivää, vähän kahviakin

töissä klo 16: bulgarian jogurtti

iltapäivällä: kaupungilla jättisalaatti jossa salaattia, öljymarinoituja munakoisoa ja kesäkurppaa, paljon oliiveja , paksu ihana cesar-kastike.
Edellisen jälkeen kaupoilla infernaalinen suolistokipu ja paha olo. Oliko salaatti vai eilisen paskat?!

Keskiviikko eli tänään: aamulla sama vajaan desin vesipuuro, paljon oivariinia ja tl kookosölyä, vähän kahvia, pari siivua oltsua

luonas töissä: kuorittua kurkkua, toinen puoli katkis-pussista, majoa läjä, kaksi keitettyä luomumunaa, herbamarea, vihreää teetä pitkin päivää, seminaarissa kuohukermakahvi.

Kohta: puolikas purkki rahkaa, desi kermaa, puolukoita ja kookosöljyä pari tl

Liikunta: Kohta ravaamaan stockalle, sitten balettia 75 min.

Edittiä iltasella: 20 minuuttia rahkakermajutun syömisestä tuli paha olo ja ylävatsa oli kipeä...

Illan syämiset: Helsinginlihan juustobratwursti, avokado, jääsalaattia, oliiviöljyä, herbamarea, vähän (alle desin maistiainen)huomista aamupuuroa, jonka keitin jo äsken (luomuohra, soijamaito, voi, kerma, saksanpähkinä, auringonkukansiemen)
Vähän paha olo myös nyt... hmmm. ja baletissa oli vetämätön olo.

ViestiLähetetty: 2010-03-12 07:54:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eilen aamulla: sitä ohrasoijakermavoipähkinäsiemen-puuroa ja 2 tl kookosöljyä sekä mustaa kahvia. Töissä vihreää teetä

Lounas: 1,5 helsingin lihan juusto-bratwurstia, jääsalaattia, 3 aur.kuiv.tom puolikasta öljyssä, vähän majoa. Sain järkyttäviä katseita, ja kommentin: no sullapa on kummallinen lounas! :mrgreen: Kaksi palaa fasun thin darkkia.
Kahvilla kermakahvia. (vaikka olisi ollut myäs 1. voisilmäpullaa :? 2. charlotte russea :x 3. werther's original-karkkeja #-o

Siinähän sitten vetelivät kaksin käsin...

Iltapäivällä: Cafe Ursulassa salaatti, jossa lohta, vuohenjuustoa, sieniä, kikherneitä, siemensekoitusta ja vähän tosi epäterveellistä paahdettua sipulia sekä oliiviöljyä ja balsamicoa. Vihreää teetä.

Illalla: ystävä kylässä: fasun kuningatarpiirakka (niitä foliovuoka-juttuja), pari kourallista pistaaseja, puoli pulloa punkkua :D

Edellisen johdosta: ei liikuntaa

Vatsa: lounaan ja sälaatin jälkeen turvonnut olo, ei kuitenkaan pahoinvointia :)

Tänää perjatai-aamuna: Toinen puoli eilisestä puurosta, loraus kermaa sekä puuron että kahvin joukkoon, 2 tl kookosöljyä puuron sekaan myös, kaksi palaa fasun sinistä (tuon patukan kolme palaa söin muuten tiistaina ennen ja jälkeen baletin- unohdin raportoida)

Lounaaksi tulee olemaan: 1,5 juustobratwurstia, kuorittua kurkkua majolla, rahka-kerma-puolukka sössöä ja sit iltapäivällä
intervallijumppaan

Illalla siskolle, tehdään safkaa, raporttia pukkaa perässä.

Ihanaa perjantaita kaikille!!!

ViestiLähetetty: 2010-03-12 09:01:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

mikä on infernaalinen vatsakipu? :shock:

ViestiLähetetty: 2010-03-12 14:23:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tähtilisko: se on vatsakipu suoraan helvetistä :)

ViestiLähetetty: 2010-03-12 16:06:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

onko se tossa oikeella ylävatsalla, kylkiluiden kohdalla tuntuvaa? semmosesta kamalasta kivusta mulla on nimittäi kokemusta :P

ViestiLähetetty: 2010-04-01 12:27:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tähtilisko: ylävatsassa joo, niinkuin ohutsuolen alueella (?) (anatomia EI vahvin alueeni).
Ilmestyy aina välillä, en vieläkään osaa yhdistää tiettyy ruoka-aineeseen.

ViestiLähetetty: 2010-04-01 12:39:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pääsiäisen kunniaksi raporttia:

Liikunnat männä viikoilta:

vk 10: La 13.3. 90 min balettia

Seuraava viikko 11 oli aika köyhä liikunnan osalta, oli paha olo koko viikon; osin hormonaalisista syistä, osin määrittämättömistä syistä... :?

Kävin pe 19.3. bailatinossa- oli hauskaa ja hiki lensi.

La 20.3. muuttolaatikoiden kantoa ainakin kolme tuntia.

Vk12: Ma 22.3. 75 min balettia, Ti 23.3. 75 min balettia, ke 24.3. 75 min balettia
Pe 26.3. jooga&pilates
La 27.3. 90 min balettia

Ja vihdoin päästään tälle viikolle:

Ma 75 min nykytanssi
Ti 60 min jooga&pilates
Ke 75 min baletti (+baarissa 3 tunita disko-hytkyntää :mrgreen: (ja vain YKSI olut))

Tänään TO: ei todellakaan liikuntaa!!

REPSUT: jotain pahempia repsuja: Vähän sunnuntaisin jäätelöä tai jotain. Ja tossa turkkareita imeskelin yks päivä.
Niin, ja eilen söin kyllä sipsejä ja suolakeksejä, kun tarjottiin :D ....ja tänään dumleja töissä (Ne on ihania!)

Lupaus: mämmiin ja kindereihin en koske!!!!

Hyvää pääsiäistä kaikille karppuleille!!!

ViestiLähetetty: 2010-04-12 13:42:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pääsiäisenä (pe-ma) söin RUNSAASTI hiilareita- en kuitenkaan mämmiä enkä suklaamunia :mrgreen:
Lisäksi alkoholia, erit. olutta, on kulunut viimeaikoina liikaa...

Liikunnot:

3.4. Lanka-lauantai: jooga&pilates 60 min
7.4. 75 min baletti
9.4. 60 min intervalli&keskivartalotreeni-jumppa
10.4. 90 min baletti (lauantai-iltana tuli syötyä sitten pitsaa juhlissa, ja juotua ällömakeeta boolia)

Tänään 12.4. tiedossa 75 min baletti

Yleistä huomioitavaa: vatsa ei enää kipuile hirveästi ja närästyskin vähentynyt ja Gradu on palautettu!!!!!!! :D

Liikunnasta huomioitavaa:
Yritän nyt monipuolistaa liikuntojani, sekä lisätä liikuntakertojen määrää entisen elämän tasolle; tämä syksy 09 ja talvi 09-10 on ollut yllättävän vähäliikuntaista (onko tuo sana...?). Kirjoitin tämän pyhän lupauksen tänne, jotta sillä olisi eds hieman toteutumisen mahdollisuuksia...

Ihana kevät :D

ViestiLähetetty: 2010-04-26 10:47:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liikuntoja:

12.4. ma EN mennyt balettiin, vaan tuijotin telkkaria
13.4. ti 60 min jooga&pilates ja 75 min baletti
14.4. ke 75 min baletti
15.4. Bodypump

Loppuviikko menikin juhliessa erinäisiä juhlia, mm. isin pyöreitä. Liikuntaa ei kerääntynyt; syömisiä sitäkin enemmän. Ja juomisia...
Käytiin ravintola Farangissa-aika ihanaa ruokaa hei. Ja ihan OK-karppia jos ei hamstraa riisiä. Suosittelen kaikille kaukoidän ruokakulttuurista pitäville :)

Viimeviikon liikunnot:

19.4. ma lintsasin taas baletin (se on tosi myöhään illalla.. ja seliseli)
20.4. ti 60 min jooga&pilates
21.4. ke 75 min baletti
22.4. to Bodypump
23.4. lepo
24.4. 60 min jooga ja kaupungilla ravausta
25.4. Lenkki, hitaahkoa juoksu 30 min ja reipasta kävelyä 10 min, sillä oikeaa rintalihasta alkoi repiä (niinkuin aina juostessa...)

repsut:

jokunen jäätelö, eilen tippaleipä :mrgreen:

Tänään menen lempo vie sinne balettiiin!!!!!

Huomenna tallinnaan :D

ViestiLähetetty: 2010-05-14 12:42:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Viimeaikojen liikunnot jälleen raportoitavana:

vk17
28.4. ke Intervallijumppa 60 min
29.4. to ei balettia, sen sijaan lastenkutsut kakkuineen ja karkkeineen aka. hallittu repsu :mrgreen:
30.4. pe WAPPU, eli simaa, kaljaa pitsaa......
1.5. la lisää alkoholia ja hiilareita :mrgreen:
2.5. su sisuskalut sekaisin hiilareista.... Kiinalaisessa syömässä, ja leffassa karkkia. ei maistunut ees hyvälle :evil:
vk 18
3.5. ma 75 min baletti
4.5. ti jooga&pilates
5.5. ke baletti 75 min
6.5. to PITI mennä bodupumppiin, mutta harhailin sen sijaan kaupungilla ja join lasin punkkua (malbec <3)
7.6. pe PITI TAASEN mennä jumppaan, mutta se sijaan kävin katsomassa iki-ihanan Iron Man 2:en (karpisti meni, ei leffakarkkeja 8) )
8.5. la 60 min jooga (perkeleesti aurinkotervehdyksiä), lisäksi tyttöjen ilta, karppia ruuat, mutta LIIKAA skumppaa
9.5. su siivoilua mummolla-vein kukat, yksi arrakkikuula (iso)
vk 19
10.5. ma 75 min baletti
11.5. ti 75 min baletti
12.5. ke bileet töissä, PALJON skumppaa, ja raflassa jälkiruokakin sitten... Pääruuat suht karppia :roll:
13.5. to vietettiin äitienpäivää, viennettaa pari palaa, vähän karkkia kummitytön kanssa, ja sit sipsejä skumppa-hedariin [-X

14.5. pe menossa intervalli&keskivartalotreeni-jumppaan, sit illalla tulee kaveri kylään, teen karppia safkaa ja ostin kirpsakan kuivaa valkaria :D

Tänään on aivan ihana päivä!!!!!!!! Mulla on koiruudet hoidossa, ja ne pirulaiset herätti viideltä ulkoilemaan. Mikäs siinä, käveltiin tunti ihanassa aamussa :D AURINKO, linnunlaulua...aaaahhh. Sitten kotiin, pyöräytin suussasulavan kermamunakas-letun kahvin ja luostarijuden kera: oi autuutta!
...ja kerkesin vielä imuroida, tiskata, käydä kaupassa-ennen töitä! Mulle vois sopia toi koira-herätyskello joka aamu :D

Aurinkoista kevättä ja viikonloppua täällä käyneille!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 127 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00