karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-31 08:55:41

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 214 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 811 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: (Sh)it's my life!
ViestiLähetetty: 2012-03-05 16:22:43 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Iso-D:n kädet on saman paksuiset kun mun jalat. Luulen, että munkin ois helpompi pysäytellä kuulaa jos ois jalat käsien tilalla...

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

ViestiLähetetty: 2012-03-05 16:57:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Toi video on ihan sick. Törkeen makeen näköistä.

Ja heips nainen, onnittelut rajapainon lähenemisestä! :wink:

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-03-07 18:33:46 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

^tänks beibe. On sitä tässä vielä jälellä. Kävi ilmi, että ainakin leuoista vois kadota ehkä kilon verran...

Kuva

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

ViestiLähetetty: 2012-03-07 21:09:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mut ainakin voit sanoo suorilta käsin, että saat niinjaniinmonta leukaa näkemättä juuri vaivaa. Taito sekin 8) Näytät muuten ihan siskoltas tuossa kuvassa, teissä on yllättävän paljon samaa näköä kun rupee tälleen enempi tutkailemaan kuin mitä tutkailin silloin siellä Café Artissa.

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-03-08 14:54:27 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

^juh, päivästä riippuen neljästä kuuteen!

ViestiLähetetty: 2012-03-09 14:17:51 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Ilmoittautumiset on nyt sit suoritettu: SM-kisat on 12.5. (biathlon) ja MM-kisat (OALC) kesäkuun alussa. Nyt ei voi enää perua. Edellisiin meen voittamaan, jälkimmäisistä ei yhtään tiedä, kun ei ole mitään hajua siitä millainen vastus on tiedossa. Lisäksi mä en ole 16-kiloisen kanssa vielä erityisen mahtavassa kunnossa, mutta oon sitten kyllä aika sisukas ja hyvä kilpaileen. Tahtoo sanoa, että jos on saumaa niin se käytetään!

Tällä viikolla on ollut vähän ongelmaa oikeen epäkkään kanssa. En tiedä mistä se nyt tuli mutta veikkaan pasianssia+ hiirikyynärpäätä. Eilen kumminkin treenasin. Uus hengitys toimii kuin unelma.

ViestiLähetetty: 2012-03-09 15:05:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pasianssi on vaarallinen peli. You might get hurt [-X

Huhheijaa, MM-kisat ja SM-kisat molemmat kuulostavat ihan mahtavilta. Kyllä sä pärjäät kummassakin, viimeinen minsa sillä urku auki -tekniikalla niin johan on palkinnot lähellä!

ViestiLähetetty: 2012-03-10 21:03:02 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Jep, en mä ainakaan etukäteen periksi anna!

Tänään oli vähän käynnistymisvaikeuksia, mutta lähtihän se siitä sitten sujumaan. Viiden tonnin jäljiltä ei vaan meinannut jaksaa enää munia paistella kun ois tarvittu jakkara että saa sen munalaatikon ylähyllyltä alas ja sittenkin pelkää että se putoo.
Suklaata söin tossa sarjojen välissä pahimpiin tärinöihin. Saa nähdä miten huomenna, tuolla on nyt viimein ohjelmassa sitä 16 kg tempausta. Laitoin kahvan valmiiksi mankkauskuntoon jo ja innolla odotan...
Muuten siellä onkin taas kaikkee helppoo, kute 20 kg työntöjä monta minuuttia.

Mies läks tänään. Toivottavasti tulee takasin parin viikon päästä. Tässähän vois pitää vaikka kotibileitä sillä aikaa. Jos jaksais...

ViestiLähetetty: 2012-03-14 09:13:05 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

^hyvinhän ne meni tossa sunnuntaina noi raskaan sarjan vedot. Mitä nyt sitä mankkausta tarvii vielä reenata "ihan pikkasen" lisää.

Maanantaina kuulasaunottiin, se on kyllä niin mukavaa :smt054
Mä niin nautin seurata kun se porukka kehittyy joka viikko. Yllätän ne joku kerta ja raahaan raskaammat murkulat mukana ja katotaan vaan niin tekevät niilläkin!

Tänään tulee lehtipisteisiin Evita jossa on mun haastis. Vähän sinne nyt jäi jotain jonka ois voinut toisinkin sanoa (muun muassa mun työpäivät ei ole erityisen pitkiä vaan ihan tavallisia, mutta ajomatkoihin saa uppoomaan kiitettävästi aikaa) ja huvittaa se PT:n lausunto niistä matalasykkeisistä... veikkaan, ettei ole Tintti ihan täysin selvillä lajin luonteesta ja siitä, että jokainen treeni on juurikin sitä pk:ta.Kin.
Treenipäivis ei loppujen lopuksi kuulosta enää yhtään minulta. Pistin alkuperäisen lyhennelmän nyt sit blogiin, jos vaikka joku eksyy sitä lukemaan...

Mutta kuvat on hirmu nättejä!

PS. otan muutaman uuden valmennettavan tässä keväällä. Jos kiinnostaa-> klik.

ViestiLähetetty: 2012-03-15 21:07:47 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Eilinen työntö oli ehkä kauheinta tähän mennessä, vikat puolitoista minuuttia mietin vaan, että en kyllä oksenna eikä oikein paranis periksikään antaa kun voi olla ettei ne mun kilpakumppanitkaan anna.

Pidin siinä sitten kunnon paussin ennen tempausta ja loppu sujui ihan kivasti taas.

Tänään käväsin lenkillä. Ajattelin tviikata tota mun dieettiä nyt silleen, että pidän niitä dukanin prodepäiviä nämä päivät kun en nosta (ti, to, la), katotaan mitä tapahtuu.

Reissuunlähtöön on aikaa enää muutama viikko. Meno nyt ei sinänsä jänskätä, mutta se paluu ja tsetläägi. Pitää varmaan guugletella, että miten sitä parhaiten välttäis...

Ootteko muuten huomanneet, että ihmiset jotka ottaa lomalle mukaan painavat golf-, sukellus- tai laskettelukamat eivät yleisesti ottaen ole mitenkään outoja, mutta ans olla kun sanot, että otat lomalle mukaan kuulan...

ViestiLähetetty: 2012-03-16 19:20:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei, mulla olis tällainen kysymys; voiko aloittaa kahvakuulailun ihan itekseen, ja kuinka raskas kuulan olis aluksi hyvä olla?
Tarvitsisin painoharjoittelua eikä kuntosali kiinnosta. En nyt ihan tarkkaa ikääni viitsi täällä kailottaa, mutta sitäkin on ja painoakin on, mutta myös voimaa on!

Tänään löysin itseni kahvakuulahyllyn luota ihan vahingossa ja kokeilin siinä 6 ja 9kg kuulia, mutta en uskaltanut vielä tehdä valintaa.
Tarkoitukseni ei siis ole alkaa kilpailla :wink: , ihan vaan kunnon ja terveyden kannalta kiinnostaa.

P.s. Meinasin viime kesänä tulla sun kursseille, mutta pokka petti.

ViestiLähetetty: 2012-03-16 21:37:36 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Mä oon laatinut videot tekniikkaperusteista ja 10 viikon treeniohjelman joilla voi aloittaa nostamisen. Ne löytää tosta punaisesta linkistä mun allekirjoituksessa. Perusliikkeet on tosi kokonaisvaltaisia, mutta jos sitten lisäksi haluaa tehdä jumppaa, niin kuula kelpaa kaikkeen mihin käsipainokin. Mä teen nykyisin vähän kehonpainojuttuja lämmittelyiksi (kyykkyjä, punnerrusta, vatsaa, leuanvetoja) mutta kuulaa mä vaan nostan. Tuossa pk:ssa on alussa pari-kolme viikkoa mukana muutama oheisliike, ettei tarvi hosua tekniikan oppimisen kanssa.

Sanoisin, että jos sulla on voimaakin jo valmiiksi niin 10-12 kg ois aloituspaino. Kuula painaa kädessä, mutta kun sitä aletaan nostaa koko kropalla niin muutama kilo ei tunnu yhtään missään.

Tuu Tiistilään kokeileen! Ei maksa mittään ja mä olen aika kiltti ope, ei tarvi jännittää. Ja kaikki jotka siellä käy on aivan ihania kanssa!
Kuulasaunan blogista löytyy lomakelinkki jolla voit tilata multa kuulan lainaksi treeneihin.

ViestiLähetetty: 2012-03-16 22:33:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Upeita kuvia, huomenna lehtiosastolle!
Tsemppiä kisoihin - vaikka kuula ja minä ei parhaita ystäviä ollakaan, niin kyllä siellä kuulatunneilla joka kerta tulee uskomattomia onnistumisen hetkiäkin.

ViestiLähetetty: 2012-03-17 08:29:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Arvaa kuka osti lehden jo alkuviikosta, näytti koulussa kavereilleen että "toi nainen on mun iroli!" ja näytti vielä äidilleenkin kotona, että tota mä oon reffannut ja toi on niin tosi kiva? :smt049

ViestiLähetetty: 2012-03-17 10:33:17 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

:smt006 :smt060

Eilinen klassikko: mee puolen tunnin päikkäreille ja herää kolmen tunnin päästä kun oot nähnyt unta että teit kaikkee mitä olit ajatellut tehdä.
En muista montako kiloa rautaa unessa nousi, mutta varmaan aika monta. No, se on tänään sit edessä.

Yleensä toi tarina jatkuu niin, että "älä nuku yöllä" mutta mä söin jugurttia hillolla ja kourallisen perunalastuja, tuijotin pari tuntia passiivipönttöä ja nukuin sen päälle 8 h kuin tukki.

Arvelen, että toi eilinen johtui syömisistä: otin tohon painonpudotukseen nyt sellaisen taktiikan, että meen noi nostamisten välipäivät sillä dukanish'laisella prodeilulla (+ rasvaa tietty mutta maltilla) ja mä pahoin pelkään että se lipsahti ketoosin puolelle. Se ei sovi mulle. Piste.

No, onpa paino tippunut. Maanantaina katotaan viralliset lukemat, mutta näyttää siltä, ettei tässä montaa kiloa tarvi enää kärvistellä. Tietty se tarvii sit pitää poissa, joka on toki toinen juttu (eli tätä vaakaramppausta on tiedossa nyt joksikin aikaa...)

Piti muuten sanomani, että huvittaa nuo PT:n neuvot siinä jutussa noin muutenkin... (vaihda lihaskuntotreeni blaablaa.... Neuvoiskohan se jotain pituushyppääjää, että vaihda noi sun loikkatreenit vaikka venyttelyyn?). Kilpaurheilu nyt on semmosta, että sitä lajia tarvii treenata jos meinaa siinä pärjätä. Mä treenaisin sen 5x viikossa jos paikat kestäis.

ViestiLähetetty: 2012-03-17 14:54:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

traanitapiiri kirjoitti:
Mä oon laatinut videot tekniikkaperusteista ja 10 viikon treeniohjelman joilla voi aloittaa nostamisen. Ne löytää tosta punaisesta linkistä mun allekirjoituksessa. Perusliikkeet on tosi kokonaisvaltaisia, mutta jos sitten lisäksi haluaa tehdä jumppaa, niin kuula kelpaa kaikkeen mihin käsipainokin. Mä teen nykyisin vähän kehonpainojuttuja lämmittelyiksi (kyykkyjä, punnerrusta, vatsaa, leuanvetoja) mutta kuulaa mä vaan nostan. Tuossa pk:ssa on alussa pari-kolme viikkoa mukana muutama oheisliike, ettei tarvi hosua tekniikan oppimisen kanssa.

Sanoisin, että jos sulla on voimaakin jo valmiiksi niin 10-12 kg ois aloituspaino. Kuula painaa kädessä, mutta kun sitä aletaan nostaa koko kropalla niin muutama kilo ei tunnu yhtään missään.

Tuu Tiistilään kokeileen! Ei maksa mittään ja mä olen aika kiltti ope, ei tarvi jännittää. Ja kaikki jotka siellä käy on aivan ihania kanssa!
Kuulasaunan blogista löytyy lomakelinkki jolla voit tilata multa kuulan lainaksi treeneihin.

Kiitos paljon neuvoistasi! Harmi että minulla on maanantaisin työ tuohon aikaan.
Mutta tutustun nyt aluksi noihin videoihin ja kokeilen ensialkuun itsekseni. :respect:

ViestiLähetetty: 2012-03-17 20:03:46 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Harmi ettet pääse :(
Ehkä mä saan tässä aikaiseksi vielä jotain peruskurssia (toukokuun loppupuolelle...??), jos vaikka sinne sitten!

Päivän fiilarit lyhyesti: huomaat pyöriväsi ympäri kämppää muka lämmittelyä tekemässä ja vetkutat ja vetkutat treenin aloitusta. Sitten tunnustat itsellesi että pelottaa päivän urakka, jonka jälkeen neuvottelet itsesi tarttumaan kuulan kahvasta kiinni. Sanot, että älä inise vaan nosta. Ja sitten tulet ekaa kertaa työntäneeksi 16-kiloisella 8 minuuttia eikä tee edes pahaa. Ja aamupainokin on taas puoli kiloa alempana kuin maanantaina. Kesähousut vaan ei meinaa mitkään mahtua jalkaan, kiristäävät pirut reisistä. Mä en ala! :twisted:

ViestiLähetetty: 2012-03-17 20:44:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Se on nimeltään reisilihas joka piukottaa :)

ViestiLähetetty: 2012-03-17 21:04:19 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Saattaahan tuo jopa ollakin. Risoo silti :(
Mistä mä nyt kaivan matkavaatteita kun en shoppaileenkaan viittis lähtee.

ViestiLähetetty: 2012-03-17 23:23:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

traanitapiiri kirjoitti:
Harmi ettet pääse :(
Ehkä mä saan tässä aikaiseksi vielä jotain peruskurssia (toukokuun loppupuolelle...??), jos vaikka sinne sitten!

Kerrothan täällä sitten jos tulee uusi peruskurssi, tuun ilman muuta jos vaan ei satu työilta.
En tiedä miksi tää mua jotenkin viehättää (jo viime keväästä asti), vaikka en ole koskaan kokeillut.
Kattellaan ja hyviä harjoituksia sinulle!!! :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 214 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 811 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00