Eilinen klassikko: mee puolen tunnin päikkäreille ja herää kolmen tunnin päästä kun oot nähnyt unta että teit kaikkee mitä olit ajatellut tehdä.
En muista montako kiloa rautaa unessa nousi, mutta varmaan aika monta. No, se on tänään sit edessä.
Yleensä toi tarina jatkuu niin, että "älä nuku yöllä" mutta mä söin jugurttia hillolla ja kourallisen perunalastuja, tuijotin pari tuntia passiivipönttöä ja nukuin sen päälle 8 h kuin tukki.
Arvelen, että toi eilinen johtui syömisistä: otin tohon painonpudotukseen nyt sellaisen taktiikan, että meen noi nostamisten välipäivät sillä dukanish'laisella prodeilulla (+ rasvaa tietty mutta maltilla) ja mä pahoin pelkään että se lipsahti ketoosin puolelle. Se ei sovi mulle. Piste.
No, onpa paino tippunut. Maanantaina katotaan viralliset lukemat, mutta näyttää siltä, ettei tässä montaa kiloa tarvi enää kärvistellä. Tietty se tarvii sit pitää poissa, joka on toki toinen juttu (eli tätä vaakaramppausta on tiedossa nyt joksikin aikaa...)
Piti muuten sanomani, että huvittaa nuo PT:n neuvot siinä jutussa noin muutenkin... (vaihda lihaskuntotreeni blaablaa.... Neuvoiskohan se jotain pituushyppääjää, että vaihda noi sun loikkatreenit vaikka venyttelyyn?). Kilpaurheilu nyt on semmosta, että sitä lajia tarvii treenata jos meinaa siinä pärjätä. Mä treenaisin sen 5x viikossa jos paikat kestäis.