karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-08 11:44:05

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 384 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 820 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Pähkinä purtavaksi
ViestiLähetetty: 2012-03-02 09:28:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

pähkinä^^ kirjoitti:
Minun nukkumiset alkaa olla jo melko mummumeiningillä. Nukahdin eilen illalla ysiltä, ja tänä aamuna viideltä pirteenä ylös. Khyl mies tykkäs! :oops:

:lol: Mulla menee rytmi just noin, jos ei oo mitään pitämässä mua hereillä illalla. Jos muutkin tässä maailmassa olis aamuihmisiä, mulla olis kivaa. :D Mutta valitettavasti vaan yhteiskunta ei sopeudu mun rytmiin niin pitää sitten itse sopeutua siihen. (Nykyisin, jos pitäis baariin lähteä, joudun "harjoitteleen" monta päivää etukäteen valvomista, etten sitte h-hetkellä tipu yhdeltätoista. :mrgreen: )

Ruokapäikky: munkkis jahtaa ihannetta
Minimainos: iHerb-koodi -5$: ZAS599

ViestiLähetetty: 2012-03-02 13:00:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Sama se on meidänkin hurtilla ja varsinkin nuoremmalla energiaa pisaa. Nyt kun ollut suvikelit, niin mitä isompi kinos sitä varmemmin dogi pomppaa sekaan.

En tiedä onko mitää perää, mutta tuntuu muutenkin viljojen ja eninpien hiilareitten jäätyä taas pois, että unirytmi alkaa melkein seuraileen tuota auringon nousua.. Jostain syystä sitä on vaan alkanut huomamaan, että tuossa 5:n kieppeillä sitä vaan alkaa uni käymään ohueksi ja siitä vaan hinautuu hiljalleen ylös :shock:

ViestiLähetetty: 2012-03-05 17:19:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jooh, itse kans huomaan, et mitä vähemmän höttöruokaa, sen vähemmäm tarttee unta... Mikä on ihan kiva, koska jaksaa olla vähän sosiaalisempi ihminen. 8)

Mein koira kyllä selkeesti nautti viikonloppuna ku oli mahtava ilma. Avasin olohuoneen sälekaihtimet, ni se meni koko päiväksi makaamaan matolle, ku siihen paistoi lämpimästi aurinko. Ei noussut ennen ku aurinko oli hävinnyt näkyvistä. Näin ne eläimetkin nauttii... :)

Mulla oli kyllä nyt ihan mahtava viikonloppu! Mies tuli mut töistä asti hakemaan perjantaina ja käytiin kaupoissa. Pientä shoppailua. retkahdin ostamaan omenen makuista heraa, mikä oliki ihan taivaallisen makuista! :smt049 Mä en juurikaan noita prodedrinkkejä treenin ympärillä tai muutenkaan juo, mut käytän joskus jogurtin/rahkan seassa makua tuomaan. Ehdoton lemppari.. Tai ehkä toinen.. Paras ehkä siltikin lienee pistaasipähkinä... =P~

Lauantaina herättiin jo kuudelta. Oli tarkoitus käydä kokeilemassa eräällä toisella salilla, mut aikataulujen takia päädyttiin meidän normaalille salille. Vedettiin molemmat pikatreenit ja äkkiä kotiin laittautumaan... Lähdettiin käymään Goexpossa. Lähinnä halusin ehtiä katsomaan edes jonkun sarjan penkkipunnerruksen sm-kisoista ja hyvinhän niillä naisilla rauta nousi! "pikkusen kateellinen...."...

Tästä matka jatkui Helsinkiin syömään. Söin valkosipulihärkää, oijoi. Hyvää oli. Jälkkäriksi sallin mansikka margaritan. :smt049

Illalla syötiin jäätelöö ja yritin kovasti vähentää suklaavarastoja (kaapeista, valitettavasti lanteillani olevat varastot on jo menetetty tapaus..). Muutaman sain alas, kunnes tuli öllömöllö-olo.

Sunnuntaina oli mun odotettu pyjamapäivä jonka aloitin lasillisella skumppaa ja muutamalla luksuskonvehdilla... :oops: Vaikka ulkona ilma oli mitä mainioin, ni nautin silti hömppäleffojen katsomisesta. Ruoaksi tein tuolta reseptiosiosta kebabrullaa,mikä sai myös miehen hyväksynnän. Iltapalaksi poromakkaraa ja valkosipuli goudaa sekä kuivaa siideriä. =P~

Että semmonen tankkausvkl.

Tänään aamulla salilla treenattiin rinta+olka+ojentajat. Treeni kulki tankkauksista ja levosta johtuen hyvin. Tästä eteenpäin pääsiäiseen asti olen vähän enempi dieetillä. Miinuskaloreilla mennään ma-la ja joka sunnuntai syön n. kulutuksen mukaisesti. Ihmiskokeet on sitten mukavia... 8)
Onneksi tänään on aurinko vielä hellinyt. Koiran kanssa ollaan ulkoiltu ja nautittu.

ViestiLähetetty: 2012-03-05 18:19:59 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Toi video oli ihana..
Riittää aina ja joka tilanteeseen kun tekee oman parhaansa, enempää ei voi.

ViestiLähetetty: 2012-03-06 15:15:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

TeijaS kirjoitti:
Toi video oli ihana..
Riittää aina ja joka tilanteeseen kun tekee oman parhaansa, enempää ei voi.

Totta. Ja kun tarpeeksi jaksaa uskoa itseensä, ni mikä tahansa on mahdollista... :wink:

Tänään aamutreeninä selkä + hauikset. Juoksin intervalleja ennen treeniä vähän aikaa. Penikat ilmoittivat taas kipuilevasti olemassaolostaan.. :evil: Muutoin paastotreeniksi meni oikeenki hyvin. Uusia ennätyksiä ei tullu, mut tälleen vähemmällä ruokamäärällä oon tyytyväinen jo siitä, että saan pidettyä painot suht ennallaan. :)
Olin kylläki tyytyväinen, että en eilen lähteny illalla juoksemaan, niinkuin tarkotus aluksi oli. Penikat ei eilen vielä kipuillu, mut oisivat varmasti kipuillu tänään huomattavasti enempi. :(

Kummasti virtaa tuntuu olevan! Liekkö tolla valopallolla tuolla taivaalla osuutta asiaan... :wink:

ViestiLähetetty: 2012-03-06 17:08:46 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tuntuu toi jatkuva auringonpaiste kyllä vaikuttavan kummasti mielialaan! Ihmeen energinen ja hyväntuulinen olen itsekin ollut jo pari päivää. Vieläkö saisi sen lisääntyneen energian suunnattua oikeisiin asioihin, kuten opiskeluun. :lol:

Liikuntapäikky löytyy täältä: [url] viewtopic.php?f=42&t=60731 [url]

ViestiLähetetty: 2012-03-06 17:47:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^^ Haha, niinpä. :lol: Kummasti sitä energiaa riittää kaikkeen kivaan. Viikonloppuna ku oli aikaa kotona olla, ni aurinko paljasti ikävästi kaikki pölykertymät, mut eihä sitä energiaansa jaksa semmoseen tuhlata.. :roll: Ikkunoista nyt puhumattakaan. Onneksi ei ehdi aurinkoiseen aikaan kotona olemaan kuin vaan viikonloppuisin. :lol:

ViestiLähetetty: 2012-03-07 21:28:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jalkapäivä! :smt049 Vihaan ja rakastan samaan aikaan tota treeniä. Otin reilu kk sitten jalkaprässin takas piiiiitkästä aikaa ohjelmistoon. Hauska huomata miten muutamassa treenissä on jo saanu moninkertaistettua painot. Polvikin kestää huomattavasti paremmin. tekniikkakin on toki varmasti parantunut alkuvuosien ajoista. 8) Puhtia oli vielä loppuun tehdä parit vatsalihasliikkeet.

Kummasti kurkussa tuntuu olevan limaa, mikä ei sitten millään lähde. :( Ärsyttävää rykimistä ja köhimistä vaan. Treenatessa varsinkin. Jos joku tietää jonkun tehokkaan keinon liman poistoon kurkusta ni vinkkejä otetaan ilolla vastaan! :mrgreen:

Töissä oli mukavan leppoisa päivä. Tykkään ku on säpinää eikä tule turhia taukoja asiakkaiden välille. Joskus sattuu niitäki tulemaan, ni tuntuu, että päivät ois rankempia ku mitä ovatkaan ku fiilis ehtii lösähtää.

Muuten meneeki sit päin *********... Sanotaan näin että isoja ongelmia tärkeän ihmisen kanssa.. :( Joskus tuntuu, et monesta monesta väärinymmärryksestä tulee jokin pieni juttu, mistä sit lumipallo lähtee liikkeelle, eikä ihan heti pysähdy. Lisäksi koska en ole yhtään "mielistelijä-tyyppiä", ja sanon mitä ajattelen, ni ei aina oo helppoo tulla toimeen ihmisten kanssa, ketkä olemuksellaan vaan hakee huomiota.. :roll: Huoh. Pitäs kai opetella sekin taito. Töissä sitä toki joutuu asiakaspalvelutyössä käyttämään. Liiaksikin. Mutta, että semmosta avautumista tällä kertaa. Ehkä tää tästä..

oon ainaki tyytyväinen siihen, että pari viikkoa sitten ku tilanne oli täsmälleen sama ni rynnistin vaan kaapille ja söin kaksi pienempää suklaalevyä. :oops: Nyt tyydyin vaan normaaliin iltapalaan eli keitettyjä kananmunia, itsetehtyä sienisalaattia, lihakepakoita ja salaattia. Tähän mä voin olla tyytyväinen. Hallitsin kerrankin mieleni. 8)

ViestiLähetetty: 2012-03-07 23:18:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

pähkinä^^ kirjoitti:

Kummasti kurkussa tuntuu olevan limaa, mikä ei sitten millään lähde. :( Ärsyttävää rykimistä ja köhimistä vaan. Treenatessa varsinkin. Jos joku tietää jonkun tehokkaan keinon liman poistoon kurkusta ni vinkkejä otetaan ilolla vastaan! :mrgreen:

Vesi on vanhin voitehista.., eli sen hörppiminen vähän normaalia enemmän saattaa jelpata.. ja jos ei, niin käsikaupasta aputeekista saa mucomyst tai mucoporetta nimistä troppia, jokka saattas vähän pistää liikettä niihin kurkun möhniin.. kuulemma :shock:

Jalkatreenit on muutens aina vähän karseita, jos ne tekee oikeesti.. pikkasen kun etukäteen hirvittää, kesken "punnertamisen" kalvettaa ja treenin jälkeen tuntuu kintut makaronilta, niin aikakin on menny kuviot kohilleen :twisted:

ViestiLähetetty: 2012-03-08 08:03:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joo, vettä on tullu litkittyä niin paljon, että vessassa saa rampata. :lol: Pitänee käydä etsiskelemässä jotai troppia, kiitoksia suosituksista. :)

Joo, jalkatreeni kyllä vedetään aina (paitsi kevyillä viikoilla) niin, että pukuhuoneeseen kontataan. :lol:

Jahas, tää lähtis nyt juoksentelemaan intervalleja. Morjens! :smt039 siinä jos missä, luulis liman irtoovan... :-$

ViestiLähetetty: 2012-03-08 11:20:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Juoksemaan ei mentykään, ku tulin siihen tulokseen, että varmaan happi loppuu kesken tuon kurkun takia. Sen sijaan kävin salilla ottamassa kevyet lämmöt ja venyttelin kunnolla. Töihin apteekin kautta. :)

Iloista naistenpäivää kaikille ihanaisille! :smt049

ViestiLähetetty: 2012-03-08 15:05:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Toivottavasti lähtee limat huitomaan, on muuten pirun inhaa se kun kurkussa on jotain kamaa :? Mulla on sama just nyt, enkä oikein tiedä oonko kipeä vai enkö oo kipeä.

Ihanata naistenpäivää :smt049

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-03-09 09:46:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jep, limat läks, jäljelle jäi ärstynyt kurkku. Ääni möreenä mennään tänään. :lol: Jospa ei tarttis töissä puhelimeen kauheena vastailla. Kaikotan mun äänellä varmaan asiakkaatki. :lol:

Eilisen naistenpäivän kunniaksi minusta tuli eilen pienen prinsessan onnellinen täti! :smt050 Hyvä syy siis shoppailuun. Tarvitsenhan vaatteita tuleviin kastajaisiin. 8)

Tänään liikunnasta totaalilepo. Tekee hyvää.. Kurkku tuntuu tykkäävän mun pätkäpaastoilusta... Hyvähyvä. Parantukoot pian! En kestä tämmöstä, ku ei muuten oo mitään flunssaa tai mitään.. :smt011 :smt019

ViestiLähetetty: 2012-03-09 15:03:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Oi, onnea tätiytymisestä! :smt049 Vähänks kuulostaa vanhalta olla täti, mutta toisaalta: oonhan mäkin, ja vielä nelinkertainen sellainen, kiitos velipuoliskoni :D

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-03-09 16:13:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Juu, tämä prinsessa oli mulle jo viides tätitettävä, että rutiinilla menee. :wink:

ViestiLähetetty: 2012-03-09 16:31:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eikait se auta muu, ku nyt vaan levätä. Viimenen asiakas perui ja työkaveri lähetti mut kotiin, ku olin kuulemma niin kipeän oloinen. Kauhisteli mun sinisiä kynsiä. :lol: Mikähä siinäki o, et aina sormet sinisenä., No eniveis, taas semmonen ärsyttävä palelu-köhinä-fiilis. Tulis nyt samperi kunnolla tai olis tulematta!! :evil: Mä en kestä tämmöst tulee-eitule-tulee-kipuisuutta. Toivottavasti huomenna olis parempi fiilis jo.

Huomaa taas, että naistenvaivat lähestyy, ku himoitsen ruokaa. Onko muilla sama? Muutamaa päivää ennen ihan jatkuva nälkä ja pohjaton maha. Ja mitä ihmeellisempiä himoja. Yleensä mulla tulee maksatuotteisiin. Jääkaapissa oli lidlistä ostettua maksapateeta. Söin sitä ja arlan luomu raejuustoa. Maitotuotteita voisin vetää mielinmäärin. Lähinnä ehkä siks,ku ne on niin helppoa syötävää ku ei tartte pureskella.. Mut niiden kanssa just siks menee helposti överiksi.

Huomiselle oli luvattuna taas kaikkea, mut voip olla et nyt kyl lepään ja perun menot. Vaikka kuumetta ei ole, eikä mitään, mut en niitä haluakaan. En oikeen ikinä oo kunnolla kipee ja siks nää tämmöset ottaaki päähän, ku tuntuu et ihan sama lepääkö vai ei, ni tulos on sama..
Mut tänään mieskin tulee vast puoliltaöin kotiin, joten telkkuilta peiton alta läppäri kainalossa! Jesh! :smt047

ViestiLähetetty: 2012-03-09 16:35:24 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Kyyllä, menkat aiheuttaa pohjattoman kuilun, ruokamaailman mustan aukon muhun... Kuva

ViestiLähetetty: 2012-03-09 16:50:06 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

jeesjees, PMS-oireisiin kuuluu ehdottomasti ruokahimot/jatkuva (muka)nälkä... Mut tuo maksaruokien kaipuu kuulostaa jopa terveeltä kehon varautumiselta tulevaan "kriisiin" eli kuukautisista johtuvaan rauta-arvojen laskuun. Eli sieltä fiksuimmasta päästä sun mieliteot - omalla kohdalla en oo keksiny yhtä hyvää syytä jatkuvaan suklaa-addiktioon ;)

ViestiLähetetty: 2012-03-09 17:00:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Sama täällä. Menkkojen lähestyessä tulee juurikin tämä pohjattoman mahan syndrooma. Voisin vaan vetää kaksin käsin ruokaa. Mulla ei tosin mitään tiettyä himoa oo, vaihtelee. Mutta yleensä se on sitten jotain supertuhtia.

Ruokapäikky: munkkis jahtaa ihannetta
Minimainos: iHerb-koodi -5$: ZAS599

ViestiLähetetty: 2012-03-09 18:37:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

En minäkää joka kk maksatuotteita vedä. :lol: Mut yleensä ku jotain maksajuttuja tekee mieli (ja siis oikeesti mieli, että se ei oo mikään "henkinen" himo :lol: ), ni ei tartte ku kalenteria vilkasta, ni kappas...!

Mahtaakohan kroppa käyttää sillon enemmänkin energiaa, vai tahtookohan se vaan "varastoida" sitä ja siksi huutaa lisää ruokaa... :-k

Mut mahtava tietää, etten todellakaan oo ainut. Mies mahtanee jo pitää mua hulluna ku ravaan jääkaapilla ja selitän sille tätä. :lol: Tekosyy muka, pyh... :roll: mut mistäpä ne tämmösiäkää tietäis.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 384 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 820 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00