Jooh, itse kans huomaan, et mitä vähemmän höttöruokaa, sen vähemmäm tarttee unta... Mikä on ihan kiva, koska jaksaa olla vähän sosiaalisempi ihminen.
Mein koira kyllä selkeesti nautti viikonloppuna ku oli mahtava ilma. Avasin olohuoneen sälekaihtimet, ni se meni koko päiväksi makaamaan matolle, ku siihen paistoi lämpimästi aurinko. Ei noussut ennen ku aurinko oli hävinnyt näkyvistä. Näin ne eläimetkin nauttii...

Mulla oli kyllä nyt ihan mahtava viikonloppu! Mies tuli mut töistä asti hakemaan perjantaina ja käytiin kaupoissa. Pientä shoppailua. retkahdin ostamaan omenen makuista heraa, mikä oliki ihan taivaallisen makuista!

Mä en juurikaan noita prodedrinkkejä treenin ympärillä tai muutenkaan juo, mut käytän joskus jogurtin/rahkan seassa makua tuomaan. Ehdoton lemppari.. Tai ehkä toinen.. Paras ehkä siltikin lienee pistaasipähkinä...
Lauantaina herättiin jo kuudelta. Oli tarkoitus käydä kokeilemassa eräällä toisella salilla, mut aikataulujen takia päädyttiin meidän normaalille salille. Vedettiin molemmat pikatreenit ja äkkiä kotiin laittautumaan... Lähdettiin käymään Goexpossa. Lähinnä halusin ehtiä katsomaan edes jonkun sarjan penkkipunnerruksen sm-kisoista ja hyvinhän niillä naisilla rauta nousi! "pikkusen kateellinen...."...
Tästä matka jatkui Helsinkiin syömään. Söin valkosipulihärkää, oijoi. Hyvää oli. Jälkkäriksi sallin mansikka margaritan.
Illalla syötiin jäätelöö ja yritin kovasti vähentää suklaavarastoja (kaapeista, valitettavasti lanteillani olevat varastot on jo menetetty tapaus..). Muutaman sain alas, kunnes tuli öllömöllö-olo.
Sunnuntaina oli mun odotettu pyjamapäivä
jonka aloitin lasillisella skumppaa ja muutamalla luksuskonvehdilla... 
Vaikka ulkona ilma oli mitä mainioin, ni nautin silti hömppäleffojen katsomisesta. Ruoaksi tein tuolta reseptiosiosta kebabrullaa,mikä sai myös miehen hyväksynnän. Iltapalaksi poromakkaraa ja valkosipuli goudaa sekä kuivaa siideriä.
Että semmonen tankkausvkl.
Tänään aamulla salilla treenattiin rinta+olka+ojentajat. Treeni kulki tankkauksista ja levosta johtuen hyvin. Tästä eteenpäin pääsiäiseen asti olen vähän enempi dieetillä. Miinuskaloreilla mennään ma-la ja joka sunnuntai syön n. kulutuksen mukaisesti. Ihmiskokeet on sitten mukavia...
Onneksi tänään on aurinko vielä hellinyt. Koiran kanssa ollaan ulkoiltu ja nautittu.