karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-18 14:33:38

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 143 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-03-30 08:21:01 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

anniem kirjoitti:
pähkinä^^ kirjoitti:
yksi ihanuus tässä sukupuolessa onkin just se, että saa olla yhtenä päivänä yhtä mieltä ja toisena päivänä toista :lol:

:lol: Ihana pähkinä! Toi on kyllä totta, paitsi että musta ne 5min väleinkin vaihtuvat mielipiteet on meiltä helt okej :mrgreen:

Joo tottakai, tai vaikka 10 sekunnin välein jos siltä tuntuu. Aina saa olla mitä mieltä haluaa eikä mitään aiempia mielipiteitä ollu koskaan olemassakaan :mrgreen:

ps. Kyllä todellakin tuntee jaloissa et eilen on tullu jotain tehtyä! aijai. Mut hyvällä tavalla aijai ;)
Tänään ois sit varmaan palauttelevan kävelylenkin vuoro.

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille

ViestiLähetetty: 2012-03-30 10:41:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

marika_ kirjoitti:
ps. Kyllä todellakin tuntee jaloissa et eilen on tullu jotain tehtyä! aijai. Mut hyvällä tavalla aijai ;)
Tänään ois sit varmaan palauttelevan kävelylenkin vuoro.

:smt023

ViestiLähetetty: 2012-03-30 10:53:57 
Poissa
Pusukala
Pusukala

Senttejä salille karistelemassa tämäkin - merkki tähän ketjuun *TÖMPS*

Mulla on tänään luvassa palauttelevaa vesijuoksua

ViestiLähetetty: 2012-03-30 16:36:10 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

^voi, vesijuoksu ois just kivaa ja sika hyvää liikuntaa, muta en kehtaa mennä yksin sinne mummojen sekaan kun ne kaikki osaa ja mulla se on sellasta vähän räpiköintiä :D Eikä mulla oo vyötäkään, mut kai niitä saa joltain halleilta lainaan. Lähtisköhän äiti mun kanssa jokupäivä...

Niin ja hups vaan, mutta mun herkuttomuus päätty eilen kun napsin kaverilla pari palaa suklaata. Sit tänään kokee viljattomuuskin töyssyn, kun mies oli käyny (TAAS) hakeen meille noi Karppisen pakastepizzat kun sitä kuulemma laiskotti eikä jaksa kokata. Kai se pitää ite ruveta huolehtiin tästä ruokahuollosta jos toi nyt meinaa yhtään useemmin tälle eineslinjalle lähteä.... (joo, meillä mies kokkaa, mä vaan huolehdin leipomisesta ja joskus jtn jauhelihaa paistelen jos oon yksin kotona :lol: )
Niin ja kaupasta tarttu hirveessä kiusauksessa mukaan myös Dumle-rulla, mutta katotaan jos onnistuisin jättään sen tonne kaappiin.

No, johan tässä meni 10pv... :roll: Mutta alkottomalla aion pysyä 12pv:n asti! Ja viljattomuutta ja herkuttomuus jatkuu kyllä taas tästä repsusta huolimatta.

ViestiLähetetty: 2012-03-30 17:43:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jos syöt, ni muistathan silti nauttia! Ei ole mitään järkeä syödä, jos sen jälkeen on vaan huono omatunto.. :(

Kesällä ois kiva käydä vaik stadikalla vesijuoksemassa.. :-k Työkaveri oli viime kesänä käyny ja oli palanut täysin, ku aurinko oli porottanu vähän. :lol:

ViestiLähetetty: 2012-03-30 17:49:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

pähkinä^^ kirjoitti:
Jos syöt, ni muistathan silti nauttia! Ei ole mitään järkeä syödä, jos sen jälkeen on vaan huono omatunto.. :(

x2!

ViestiLähetetty: 2012-03-30 19:57:49 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Edustusvaimo kirjoitti:
pähkinä^^ kirjoitti:

x2!

Söin rullan miehen kans puoliks (eli oisko siitä tullu 5 vai 6 nappia per lärvi) ja nautin. Nyt en nauti kun mahaa kivistää, mut veikkaan et se on enemmänki se pizza :/ Aijai. Jatkossa en anna miehen lusmuilulle periks, eii enää noita lättyjä tähän talouteen (no ehkä joskus krapulassa voin antaa armoa, mut ei muuten).

Ja hei, pidetään kesällä vesijuoksumiitti stadikalla! 8)

ViestiLähetetty: 2012-03-31 07:54:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

marika_ kirjoitti:

No tää kyllä motivoi bikinikuntoon! :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-03-31 07:57:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

pähkinä^^ kirjoitti:
marika_ kirjoitti:

Ja kännimiitti Siilinpesässä! Jos se motivoi haalarikuntoon :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-03-31 12:50:07 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Edustusvaimo kirjoitti:
pähkinä^^ kirjoitti:
marika_ kirjoitti:

Ja kännimiitti Siilinpesässä! Jos se motivoi haalarikuntoon :mrgreen:

:lol: :lol:
haalarikunto olikin ihan uus termi :mrgreen:

Vitsi mikä fiilis, aivan uskomaton endorfiinihumala! Aamulla 9:30 Balanceen, sen jälkeen suoraan Spinningiin ja siitä vielä suoraan Pumppiin. Jalat varsinkin aivan mäsänä ja huomenna ei varmaan sängystä pääse ylös, mutta oon ihan kikseissä täällä nyt :D

Lisäks tänään sai ilmasen rasvaprosentin mittauksen ja vaikka mulle sanottiin, että ei kuukaudessa oo pahemmin voinu tapahtua ja et sulla täytyy olla nyt kolmen tunnin jumpan jälkeen hirveet turvotukset ja tulokset voi näyttää jopa huonommalta kun viimeks, ni pidin silti pääni et tahon mennä... Aattelin nimittäin ite että ei todella voi näyttää huonommalta, koska viimeks oli takana viikonloppu dokausta ja älytöntä mässäystä ja nyt taas takana pari viikkoa terveellistä elämää. Viimekshän rasvapros oli siis muka 29, ni nyt se oli 25,9! :mrgreen: Eihän se nyt oikeesti oo pudonnu noin paljon, vaan ton 29:n täytyy olla vaan mässäämisen aiheuttamasta turvotuksesta johtuva mittausharha. Tässäkin voi nyt olla tosiaan jonkunverran harhaa, kun ei alla ollu lepoa niinkun pitäs et nesteet ois kuosissa, eli elän toiveessa, et todellisuus vois olla vielä parempi... :P

ViestiLähetetty: 2012-03-31 20:43:49 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Ihan kiitettävästi on tänään sitten ruokakin maistunu:

Aamupala: 6g tattarinäkkileipä, 7g voi, 12g juusto, 12g metukka, 20g kurkku, omena 130g
203kcal, 13,6hh, 13,4r, 7,1p
Treenien välissä: 1 banaani, 30g cashew, 1 lo carb prodepatukka
344kcal, 30,3hh, 16,3r, 18,1p
Treenin jälkeen: 2dl maito, 30g hera, 10g krea
216kcal, 11,5hh, 5,6r, 29,4p
Välipala: 50g mustikka, 120g rasvaton rahka, 120g kermarahka, 10g cashew, 10g saksanpähkinä, 10g pekaanipähkinä
459kcal, 16,3hh, 31,2r, 29,8p
Päivällinen: 2 palaa kinkkupiirakkaa, salaattia
903kcal, 19,8hh, 74,6r, 37,5p
Iltapala: 6g tattarinäkkileipä, 10g juusto, 6g metukka, 20g kurkku, 150g omena (punnittu kuorineen), 15 cashew
218kcal, 20hh, 11,7r, 8,1p

yht. 2343, 111,5hh, 152,8r, 130p

No, kai noilla liikkamäärillä saa maistuakin :D Huomenna sit kuitenkin taas rajotetumpi päivä.

ViestiLähetetty: 2012-03-31 20:48:14 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Onpas täällä liikuttu ahkerasti! Taidat kyllä olla kovassa kunnossa, kun jaksat kolme jumppaa putkeen. :D

Tuli itsellekin fiilis, että haluais huomenaamulla mennä aerobiciin. Ei vaan taida kyetä, kun pitäis herätä jo kasin pintaan, että ehtisin sinne puoli yhdeksitoista. Ei pysty. :mrgreen: Sä taidat olla aamuvirkku, kun noin aikaisin olit jo liikkeellä?

Kivasti saa kyllä syödä, kun noin paljon liikkuu. Onnittelut muuten pienentyneestä rasvaprosentista! :D Mulla on lähtötilanne ollut aika lailla sama kuin sullakin, itse kävin helmikuussa rasvaprosentin mittauksessa. Toivottavasti kesän alussa pääsisin uuteen mittaukseen.

Liikuntapäikky löytyy täältä: [url] viewtopic.php?f=42&t=60731 [url]

ViestiLähetetty: 2012-03-31 20:57:56 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

^No en nyt sanois olevani kovassa kunnossa, tai lihaksien osalta surkeessa ja aerobisen osalta ehkä jtn keskitasoa. Mutta painoin noi vaan läpi sillä kuuluisalla Suomalaisella Sisulla :mrgreen: Ja kaikki oli kuitenkin niin erityyppisiä jumppia ja spinningkin oli enempi siellä pk-alueella tehty tunti tällä kertaa, ettei keskisykkeet varmaan ollu kun 140tms ja maksimit vähän päälle 160, et mitään törkeitä sykkeennostojakaan ollu missään noista :) Mut rankkaahan se silti oli, käsiä ja jalkoja särkee nyt aikalailla.

Ja en mä mitenkään luontasesti oo aamuvirkku, mut nyt oon ruvennu aina pistää lauantaisin kellon soimaan kasilta että pääsen tonne aamubalanceen :D Siellä käyn siis viikottain. Toki jos perjantaina illalla on jtn menoa, niin en mä sit sinne herää, mut jos oon vaan kotona ja pääsen ihmisten aikaa nukkuu, ni sit.

Ja millä laitteella sulla on mitattu toi rasvaprossa, vai ootko ollu pihtimittauksessa tms? :)

ViestiLähetetty: 2012-03-31 21:26:23 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Sellaisella inbody-laitteella on mitattu. Olin kyllä aluksi melko kauhuissani rasvaprossasta, mutta toisaalta ei ollut yllätys, koska syksyn aikana paino oli noussut useamman kilon herkutteluviikonloppujen "ansiosta". Nytkin kyllä paino on vielä aika samoissa kuin mittauksen aikaan, mutta mielestäni näytän jo hoikemmalta kuin silloin. Siksi olisin kiva päästä uudelleen mittaukseen, etten vain kuvittele kiinteytyneeni. :lol: Millaisessa mittauksessa sä olit?

Liikuntapäikky löytyy täältä: [url] viewtopic.php?f=42&t=60731 [url]

ViestiLähetetty: 2012-04-01 07:05:27 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Ihan ekan kerran kun multa mitattiin (10/2010) ni se oli InBody, samoin seuraavalla kerralla (10/2011), nää siis K&T -messuilla. Mut nyt nää kaks viimesintä mittausta Tanitalla, kun meiän salilla sellanen on :)

ViestiLähetetty: 2012-04-01 07:52:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

marika_ kirjoitti:
Viimekshän rasvapros oli siis muka 29, ni nyt se oli 25,9! :mrgreen:

Jaahas, mun esikuva on sitten taas asettanut riman ylemmäs! Oon nimittäin monesti miettinyt tätä painonpudotusta tyyliin, kun kerta Marikakin, niin kait sitten minäkin. :mrgreen: Oot niin sopivasti samaa mittaa. :D
Voi että himoittais itseäkin mennä mittaukseen. Vois miettiä tämän kuun loppua, niin ehtii vielä vähän yrittää tiristellä ennen sitä. :lol:

Ruokapäikky: munkkis jahtaa ihannetta
Minimainos: iHerb-koodi -5$: ZAS599

ViestiLähetetty: 2012-04-01 12:37:28 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

^aww, ihana :D

Ja hei, jos saat valita et mihin mittaukseen meet, ni mee mielummin InBodyyn ku Tanitaan, musta ainakin se InBody tuntuu luotettavammalle ja samaa kuullut muualtakin. Tai tietty kaikkein luotettavin ois se pihtimittaus, jos siihen ois mahiksia :)

Kävin äsken kaupassa hakemassa tarvikkeet tän päivän ruokaan (tätä: viewtopic.php?f=2&t=25267 <3) ja tajusin samalla, et vitsi, tiethän on jo ihan sulia ja kuivia! Tosin taitaa sekin ilo jäädä lyhyeen, kun huomenna kai jo tulee taas lunta :/

Tänää lihakset on yllättävän vähän jumissa, tosin kättä kyllä särkee jos sillä kantaa tai nostelee jotain. Tänää siis kuitenkin ihan vaan lepoa + jonkun venyttelysession ajattelin kohta pitää. Huomenna sit kuitenkin taas salille!

Tää viikko näyttäis nyt siis tältä:

Ma: -
Ti: Sali 1h
Ke: Intervalli 30min
To: Sali 1h
Pe: Kävelylenkki 1h
La: BodyBalance 1h + Spinning 1h + BodyPump 1h
Su: Venyttelyt (väh 30min)

Loppuun harmitusvalitus, mutta ostin viikko sitten sikasöpön Haltin pipon ja ilmeisesti kadotin sen eilen. Mielestäni menin salille se päässä, mutta kun lähdin, niin ei sitä ollutkaan kaapissa eikä missään. Oon sit ehkä riisuessa jättäny sen johonkin pöydälle... Toivon nyt ettei kukaan oo varastanu vaan et se löytyis vielä jostain. Lupasivat soitella salilta mulle jos se siivouksen yhteydessä ilmestyy.

ViestiLähetetty: 2012-04-01 18:18:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^Joo, miedän salilla taitaakin tuo InBody olla ainut mahdollinen.

Mä niin tiiän kuin tuo pipohomma ottaa päähän. Mulla meni toissa talvena salireissulla hukkaan toinen lapanen ja olin ihan varma, että olin jättänyt sen salille (älä kysy, miten onnistuin lähtemään salilta kera vain yhden lapasen :roll: ) muttei sitä koskaan löytynyt. Ei ollut uudet eikä hienot tai mitään, mutta parhaat mitä mulla on koskaan ollut ja voi että kismitti. Ei oo varmaan vaikea uskoa, kun vieläkin asiaa muistelen. :lol: Toivottavasti pipo löytää tiensä takaisin.

Ruokapäikky: munkkis jahtaa ihannetta
Minimainos: iHerb-koodi -5$: ZAS599

ViestiLähetetty: 2012-04-02 10:18:47 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

^Joo sanopa. Kerran mulla melkein tuli itku, kun luulin unohtaneeni äitin mulle tekemän lapasen junaan, oli niin surullista ajatella sitä lapasta yksin siellä ja että joku ehkä heittäis sen roskiin tms... :( No, onneks se sit löytykin repun pohjalta. Puuh.
Ja vaikka tääkin nyt veetuttaa, niin lähinnä sen takia et se oli ihan uus ja ei ihan halpakaan, mut mitään tunnesidettä meille ei ollu onneks vielä ehtiny kehittyä :D

Tänään yritin mennä punttaileen, mutta plööh, ei pt ollukaan viel tehny mun ohjelmaa! Lupas sitten tehä sen tän päivän aikana kyl. En sit viittiny ruveta yksin kehitteleen ohjelmaa, vaan vedin 30min HIIT:n juoksumatolla ja venyttelin vartin. Huomenna sitten töiden jälkeen sali! :)

ViestiLähetetty: 2012-04-03 11:07:07 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Kuten jo toisaalla selitin, niin nyt ois sellaset kuviot, et viikossa pitäs saada mahd. paljon painoa ja etenkin senttejä veks. Keinoilla tai niiden terveellisyydellä ei väliä, kyse kuitenkin vain viikosta.
En siis viitti toistaseks sen enempää kertoa, mutta on tähän nyt ihan syynsä

Tänään aamupaino 64,4 ja viikon päästä pitää olla 62,.., siis ainakin. Vyötärö on saatava kaventumaan alle 70:n.
En oo ihan varma, et pitäskö alkaa vaan mahdollisimman vähäkaloriselle ja sisällyttää ruokavalioon mahd. paljon nesteitä poistavia juttuja, vai pitäskö alkaa esim. viikoks dukanille, ois ehkä nälänhallinnan kannalta helpoin. Lisäks oon vielä vähän epävarma, että miten teen liikuntojen suhteen. Vinkit siis sallittuja!

Katotaan miten akalle käy, lupaan raportoida säännöllisesti :mrgreen:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 143 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00