Viikon toinen uintitreeni, ja tämäkin yleisövuorolla:
klo 11:12 vapaauinti
1:11.17
2450 m; 200 vu - 4x25 (hengitys per altaanväli: joka 3., 5., 7., 9. x2) - 3x100 (25 ptk ilman lautaa + 75 vu) - 3x50 kv pull+lätt - 100 vu - 4x50 käden palautus SVV - 200 vu - 5x100 vu - 4x50 vu (reippaammin kuin satkut - 450 vu pull.
Olin yksin eräällä radalla alkuun, mutta piti väistyä toiselle radalle kun meni muksujen pulikointikäyttöön. Olin kaksintaan ensin, mutta lopuksi oli kolme minun lisäkseni. Herrasmiehet antoivat hyvin tilaa ja tarvittaessa antoivat mennä ohi päädyssä. Itsekin koitin parhaani mukaan kellottaa tauot ja lähteä järkevään väliin uimaan. Muutaman kerran erään herrasmiehen kanssa jutusteltiin niitä näitä.
Alunperin oli suunnitelmissa watittaa iltapäivällä, mutta katsoessani tuntimääriä päätin jättää välistä. Huomenna kuitenkin watitusta ja hieman juoksua. Päivä meni uuden keittiön lampun ostossa ja asentamisessa sekä jouluvalojen laittamisessa. Oltiin varmaan ainut "pimeä" tönö tässä naapurustossa. Nyt on etupihalla ulkovaloja kaksin kappalein ja sisälläkin jotain viritelmiä. Tuli samalla liikuteltua imuria ja pyyhittyä pintoja, eli pohojalaasittain tein silmälumesiivot
Aamulla maa oli valkoinen, ihqua joo. Piti mennä ulos "pelastamaan" pallotuijat, sillä painava suojalumi oli liiskannut mun silmäterät. Nyt on taas pallomuodot kohdillaan.
Päivän ruokabravuurina kukkismuusia ja buffalomakkaraa pekonikääreessä höystettynä juustokuorrutuksella.