Viikonloppu onkin sit tosiaanki menty jääkaapin ja pakastimen tyhjennys sapuskoilla. Oon kova hamstraamaan pakkaseen, mut huono syömään. Joten tänä vkl tein löytöjä! Itsetehtyjä karppeja joulutorttuja (

)sekä talvikurpitsaa. Lisäks oon marjoja koittanu saada pois, joten tein jonkinlaista "karpalovelliä". Sekottelin joukkoon omppuheraa. Oli kiva makuyhdistelmä.
Melkein teki mieli sanoa, etten käy kaupassa pariin viikkoon. Mielikuvitus kummasti lentää lentoon, ku pitää keksiä. Rasvan saaminen on jotenki tuntunu hankalalta, ku keitoissa se erottuu helposti. Joten oon sit suosiolla paikkaillu sitä sillä, että suoraan vaan lusikalla suuhun kookosöljyä. Nams.
En malttanut enää kolmatta päivää pysyä salilta pois. Lähtiessä uhosin, että osaan kyllä tehdä kevyen treenin... P*skat....! En tainnu osata.

Tässä olis vielä kovasti työstettävää, että sais tehtyä treenit vaikka 60% tehokkuudella maksimeista.
Mut fiilis on hyvä! Parin päivän makoilun jälkeen alkoikin paikat tuntua jumittuneen. Lisäks tuntuu, et jos jää vaan paikoilleen, ni olo on vaan enemmän sairaampi. Vaikka siis ei muuta edelleenkään oo ku kurkku vähä köhee. Tänään siis treenattiin rinta+olka+ojentaja.
Tässä ku on kivasti ollu aikaa nettiä selailla, ni tuli myös tilailtua uusia treenivaatteita. Jotenki tuntuu, et treenivaatteet joutuu niin kovalla rasitukselle, ku viikottain pestävä yms, ni pakko hankkia jo vähän lisää uusia.

Lisäks oon kova hikoilemaan, joten oon aika nirso materiaalien suhteen..
Koiran kanssa kävin myös ulkona, joten aurinkoinen päivä ei onneksi ihan hukkaan ole mennyt, vaikka suurimman osan ajasta nyt vietänkin sisällä. köh köh.
Mutta loppupäivä meneekin taasen hömppäleffojen parissa. Oma aika on ihanaa!