karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-19 09:48:56

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 143 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-04-03 21:48:01 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ehkä dukan voisi sopia tuollaiseen pikadieettiin. Tai sitten atkinsin aloitusvaihe. Joskus aikoinaan sain atkinsilla viikossa lähtemään kilon-kaksi (en muista tarkkaan kuinka paljon), tosin taustalla oli sitä ennen aika hyväkarppia syömistä. Ja varmaan kannattaa tehdä mahdollisimman paljon aerobista liikuntaa. Paitsi jos se lisää sulla kauheesti nälkää, niin että syöt enemmän.. Tsemppiä!

Liikuntapäikky löytyy täältä: [url] viewtopic.php?f=42&t=60731 [url]

ViestiLähetetty: 2012-04-04 05:50:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hmmm... mä sanoisin, että kävelet ja venyttelet. Vedät kalorit alas, hiilarit alas ja pidät huolta nestekierrosta. Voisko peräti joku lymfahoito auttaa?

Mutta mähän en oo mitään tollasta tehnyt, joten tää on kaikki toisen käden tietoa.

Mua kiinnostaa kauheesti, että mitä sä oikeen teet :mrgreen: Kerro sit miten etenee!

ViestiLähetetty: 2012-04-04 07:30:32 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Joo kevyehköä aerobista (lyhyitä hölkkkälenkkejä, pitkiä kävelyjä, pk-tunteja spinningissä) vois vedellä plus tosiaan noita venyttelyitä. Ruokailujen suhteen en vielä oikein tiedä mitä teen. Ainakin reipas kalorirajote. Eilen söin aika dukanmaisen lounaan (200g korppukinkkua, 100g raejuustoa), mut sit illalla jotenkin ajatus tökki niiiiiin paljon, et söin puol purkkia ananasta, puol purkkii rahkaa ja muutaman ruokalusikallisen miehen tekemää kanawokkia.

No, tänään jo -300g (64,1) ja vyötärö 71:n sijaan 70, et kai tuolta jtn nesteitä pyörähti liikkeelle.

Ja EV, kyl mä lupaan sit ensviikol kertoilla vähä täst :mrgreen:

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille

ViestiLähetetty: 2012-04-04 10:26:25 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Fiilispäivitystä: Aamupalaks meni 100g ananasta, 120g rahkaa, 2 kananmunaa ja 50g palvikinkkua. Kaloreita siis 340 aika tarkalleen. Kohta lähdetään miehen siskolle kylään, toivottavasti se tarjois jätskiä niin vois ottaa vaan vähän sitä eikä tartteis mitään viljaa, en kuitenkaan kehtaa olla ottamatta mitään. Sen jälkeen sit suoraan luennoille, siellä vois kiskasta ehkä raejuustopurkin ennen luennon alkua. Sit vielä illalla jotain mitä nyt keksii.

Nälkä ei ole, mutta palelee aivan törkeenä. Pitää ensyöks varmaan laittaa joku yöpuku tai hakea varastosta toinen peitto, eilen illalla ei nimittäin meinannu palelun takia uni tulla.
Näin päivällä pitää kai tyytyä "lämmitteleen" itteään lipittämällä teetä.

ViestiLähetetty: 2012-04-04 10:34:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä luotan, että sulla on tuohon tosiaan hyvä syy :mrgreen: Kauheen epämiellyttävältähän toi nimittäin kuulostaa... ja jos tätä sattuu lukemaan vähän sillai pystymetsästä, niin kyllähän tuosta jotain sh-viboja saa.

Tsemppiä sulle kuitenkin sun pyrkimyksiin. Saiskohan lämpöä pidettyä yllä matalillakin kaloreilla bcaa:lla tai kookosöljyllä? Et mitään pussikeittojuttuja, carmbridea tai velocityä oo kuitenkaan meinannut?

ViestiLähetetty: 2012-04-04 10:39:32 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Edustusvaimo kirjoitti:
Mä luotan, että sulla on tuohon tosiaan hyvä syy :mrgreen: Kauheen epämiellyttävältähän toi nimittäin kuulostaa... ja jos tätä sattuu lukemaan vähän sillai pystymetsästä, niin kyllähän tuosta jotain sh-viboja saa.

Tsemppiä sulle kuitenkin sun pyrkimyksiin. Saiskohan lämpöä pidettyä yllä matalillakin kaloreilla bcaa:lla tai kookosöljyllä? Et mitään pussikeittojuttuja, carmbridea tai velocityä oo kuitenkaan meinannut?

Joo mietin samaa et toivottavasti tänne ei nyt just eksy ketään "ulkopuolisia". Mutta tää on tosiaan vaan viikon, lupaan oikeesti palata ihan normaaliin n. 2000:n settiin heti sen jälkee ;)
Ei olis musta kyllä anorektikoks, kun kokoajan vaan ajattelen oikeeta ruokaa (vaikkei varsinaisesti nälkä ookaan) :lol:

ViestiLähetetty: 2012-04-04 12:05:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kieltämättä, pistää miettimään, että mikäs nyt on.. :lol: nesteitä varmaan poistellen lähinnä. Mut en kyl osaa sanoo yhtään mitään muuta. :shock: liikunnat kyllä tosiaan kevyiksi..

ViestiLähetetty: 2012-04-05 20:14:58 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Niinjoo, unohdin aiemmin vastaa kun EV kyseli että oonko aatellu ateriankorvikkeita, ni ei. Yäk. Ällöttää ajatuskin ettei sais yhtää oikeeta ruokaa :P

Nyt on kyllä makrot kääntynyt karppinäkökulmasta aivan ympäri. Tänään: 1050kcal, 82,5hh, 23,8r, 127,9p

Tiistaina kun tää loppuu, niin oon varmaan niin rasvanpuutteessa, et ehkä teen ruuaks voita öljyllä tms ja syön ainakin reilusti yli 2000kcal. Omnom.

Nälkä ei kyllä ole, missään välissä ei pahemmin oo ollu. Ehkä johtuu siitä, et tekekmistä on, niin ei sitä ajattele. Palelee edelleen, mutta sekin on vähän helpannu.

Masun on selkeesti litistyny kyllä ja peilikuva miellyttää entistä enempi, eli kyllä tällä jotain saavuttaa, mutta kyllä silti innolla odotan terveellisen normisafkaan ja järkeviin kaloreihin paluuta ja otan siinä sivutuotteena pömppikseni takas ja sit vaan hitaasti bodaan sen lituskaks ;)

4 days to go!

ViestiLähetetty: 2012-04-07 00:40:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Moi vaan! Tulin tuolta hoikisteluketjusta moikkaamaan.

Jännä nähä, miten toi sun viikkotiristys oikein sujuu! Jos vaikka ottaisin mallia, kun itse pitäis tönöttää jossain Etelä-Espanjan rannikolla hääjuhlinnoissa parin kuukauden päästä :lol: Juhlia vietetäänkin viikko, että bikini-hetkeltä ei voi välttyä verhoutumalla itse juhlaan muhkurat peittävään mekkoon. :wink:

Liikkapäikky ja muuta räpellystä
Blogi elämästä ja Englannista

ViestiLähetetty: 2012-04-07 08:03:25 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

^voi vitsi, menispä mullakin joku tuttu naimisiin jossain etelässä, niin sais taas hyvän tekosyyn matkustaa :mrgreen:

Tänään: paino 63,3 ja vyötärö 69. Alotuksesta siis tultu alas 1,1kg ja 2cm. Vielä 0,5kg ja 1cm ni oisin enempi kun tyytyväinen ja sit voinkin paisua takas :lol:

Tänään ois ohjelmassa 1,5h päästä alkava Spinning ja sen jälkeen pitäs kotona ilmeisesti taas siivota ja pyykätä, ainakin tää kämppä taas lähestyy uhkaavasti kaaosmaista tilaa, niin kai se pitää katkasta ennekun ihan sinne asti päästään.

Illalla kaverin synttärit, mut sinne meen ihan vaan vesilinjalla ja yritän pysyä erossa sen leipomista herkuista. [-X

ps. Eilen sukulaisilla maistelin vähän täytekakkua (gluteenitonta!) ja ai luoja se oli taivaallista... =P~ En edes muista millon oisin viimeks syöny kunnon täytekakkua, varmaan joskus vuos sitten.

ViestiLähetetty: 2012-04-09 09:09:36 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

63,1 ja vyötäröö 68. Nyt tänään viimenen ja kriittisin päivä, ettei nyt vaan sitten turvahda huomiseks. Näissä kun pysyis niin olis aika jees. Vähän tässä vielä mietin, että mitä uskaltaa syödä... Nyt lipittelen vaan teetä toistaseks ja pohdin tätä ongelmaa. Ajattelin et 19 jälkeen ei enää mitään ja huomenna aamulla vaan lusikallinen kookosöljyä.

Mutta alanpas tässä suunnitteleen sitä, et mitä syön huomenna illalla... =P~

ViestiLähetetty: 2012-04-09 14:09:56 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Ainiin. Raportointia mahan toiminnasta. Älä lue jos ei kiinnosta:

Eilen taas vesiripulia. Paljon. Söin sit sen takia enempi, että sais vähän paikkailtua, mutta yyh silti. Ja kummallista poltetta ylävatsassa, tulee sellasina tosi voimakkaina aaltoina jotka pahimmillaan pakottaa meneen istuun ihan kumaraan. Joskus aiemminkin ollu, siis joku... 3v sitten. Sillon oli vielä pahempi ja epäiltiin vatsahaavaa, tähystykseen en kuitenkaan ikinä menny... :oops:
Nyt kuitenkaan en oo pahemmin syöny särkylääkkeitä (joita sillon epäiltiin syylliseks) enkä juonu alkoa. Eikä tää oo yhtä voimakasta kun viimeks.
Jos mua vaan närästää? Voiks närästää vaan silleen, et happoja nousee vaan tonne muttei kuitenkaan silleen niin ylös, että sen tuntis suussa? En oikeesti tiä, kun ei mua koskaan närästä....

ViestiLähetetty: 2012-04-11 12:16:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nooooooooh, jokoa sun bikinikuvaukset on ohi? Kerro nyt kaikki, mä pakahdun uteliaisuudesta!

ViestiLähetetty: 2012-04-11 12:23:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

marika_ kirjoitti:
Jos mua vaan närästää? Voiks närästää vaan silleen, et happoja nousee vaan tonne muttei kuitenkaan silleen niin ylös, että sen tuntis suussa? En oikeesti tiä, kun ei mua koskaan närästä....

Mua ku närästää, niin ei tosiaan aina nouse kurkkuun asti vaan tuntuu vaan sellasena "paineena" rintakehän/pallean alueella, tai sellanen semisti pahoinvoiva olo, mut ei kuitenkaan. Sitä on ihan sairaan vaikee selittää, tavallaan ku olis ilmakupla sisällä, mut sitä ei voi röyhtäistä ulos.

ViestiLähetetty: 2012-04-11 13:47:55 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Jaea kirjoitti:
marika_ kirjoitti:

Mua ku närästää, niin ei tosiaan aina nouse kurkkuun asti vaan tuntuu vaan sellasena "paineena" rintakehän/pallean alueella, tai sellanen semisti pahoinvoiva olo, mut ei kuitenkaan. Sitä on ihan sairaan vaikee selittää, tavallaan ku olis ilmakupla sisällä, mut sitä ei voi röyhtäistä ulos.

Hmm, no ei toi kyllä siltä tuntunu, poltti vaan :D On tää hankalaa, kun ei edes tiedä miltä noin tavallinen vaiva tuntuu. :P

EV: tsekkaa yksäris.

ViestiLähetetty: 2012-04-11 13:57:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kyl polttokin kuuluu närästykseen, eng. heartburn. Sitä on tosiaan hankala selittää ja hankala tajuta :D

ViestiLähetetty: 2012-04-11 14:08:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Edustusvaimo kirjoitti:
Nooooooooh, jokoa sun bikinikuvaukset on ohi? Kerro nyt kaikki, mä pakahdun uteliaisuudesta!

Minäkin haluan tietää!! :smt026 nih, ja miten paljon sait nesteitä pois? :)

ViestiLähetetty: 2012-04-11 21:23:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

pähkinä^^ kirjoitti:
Edustusvaimo kirjoitti:

Minäkin haluan tietää!! :smt026 nih, ja miten paljon sait nesteitä pois? :)

No niin just, uteliaisuuteen pakahdutaan täällä! :mrgreen:

Ruokapäikky: munkkis jahtaa ihannetta
Minimainos: iHerb-koodi -5$: ZAS599

ViestiLähetetty: 2012-04-12 09:21:57 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Ainiin hei, en oo kertonukaan mun uudesta ohjelmasta! Tän pikkuhomman takia tosiaan otin viimeviikon salitreenailusta kokonaan taukoa, että vasta eilen pääsin testaileen.

Eka päivä oli tällänen

Kyykky tangolla 3x8-10
Askelkyykky Smithissä 3x10+10 (tää on mulle jostain syystä tosi paha)
Polvenkoukistus laitteessa 3x8-10
Polvenojennus laitteessa 3x8-10
Suorinjaloin maastaveto 3x10

Sit toinen päivä, jota lähen kohta tekeen, oli about tällänen (en oo varma muistanko oikein kun vaan eilen nopee kurkin sitä ohjelmaa):

Penkkipunnerrus
Ojentajat taljassa
Hauikset taljassa
Leuat taljassa
Leuat Smithissä
Sellanen ihme laite öö... jossa vedetään sivuilla olevat narut tohon eteen :D En mä muista sen nimee

(en muista yhtään nyt mitä toistomääriä tossa oli, mut varmaan kans 3x8-10)

Painoista ei oo tällä hetkellä mitään kertomisen arvosta... :'D

ViestiLähetetty: 2012-05-18 12:26:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Oot sä saanut tarpeekses? Miten menee?

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 143 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00