Annie on messissä niin kauan kun mitään odottamatonta estettä ei satu eteen (ei satu), joten harjoittelemaan siitä!
niinuliinu kirjoitti:
Mitäs on kukakin mieltä tai onko jotain ajatusta sellasesta että jumpissa yms pitäs olla enempi aloittelijoille ryhmii? Siis ku oon kuunnellu ihmisii ni monella on suur kynnys lähtee mihinkää treeniin sen takia ku ei o koskaa käyny ja pelkää mitä muut ajattelee ja onko sitte naurunalasena kun menee ihan väärin,hikoilee,puuskuttaa tai ei vaan jaksa kaikkea

Jos ois ryhmii joissa kaikki muutkin ois niitä jotka vasta tutustuu liikunnan ihanaan maailmaan..."rapakuntosena" ja epäilevin mielin

Kuinkamoni sellaseen ryhmään lähtis vai oisko sitte joku leimaantumisen pelko eikä silti haluis?
Mä oon sitä mieltä, että aloittelijoiden ryhmiä pitäisi olla enemmän, kun useimmillehan se on juuri tosta kynnyksestä kiinni se liikkumaan lähtö. Ja liikka on tärkeää ja sitä pitäis harrastaa, mutta se ei onnaa (ainakaan ryhmätunneilla) jos ei oo sellasia ryhmiä, joihin ihmiset uskaltaisi lähteä kokeilemaan lajia. Eikä sen ryhmän nimi tarvis olla aloittelijoiden pumppi, tsumba jne. vaan esim. pumpin PERUSTEET tai jotain. Ei ois niin "noloo"

Ja hei! ONNEA niinu, ihan mahtava juttu!