Kiitti R-A

Tosi hyvin sanottu kaikki tuo edellä!
Ja nyt loppui kitinä tästä PT versus rasvaprosentti -aiheesta. Tai ainakin vähenee

Sekin on mahdollista, että itseäni nuorempi PT on vähän kade, että mulla on ehkä pienempi rasvaprossa kuin sillä
Nyt tuntuu siltä, että PT-sopimuksen tekeminen kaduttaa ja toisaalta tekis mieli olla ottamatta koko palvelua. Mutta toisaalta on siinäkin ideaa, kuten mieheni sanoi, eli jos se muuten on mukava tyyppi ja ihan pätevän oloinen PT mitä salitreeniin tulee, niin enkö voisi vain antaa asian olla ja jatkaa treeniä sen kanssa?
Joka tapauksessa annan rasvan palaa, vaikka kaikki maailman karmat ja PT:t olisi sitä vastaan

Sekin on käynyt kyllä mielessä, että ehkä joku FitFarmin treenaaja ainakin ymmärtäis paremmin, mitä treeniltä haen. Tavoitteeni eivät kumarra keskiarvokäyriä. Ja ehkä mulle on geneetisesti kohtalaisen helppoa tiristää rasvaa kropasta, kun se jo nyt ihan iisisti on alkanut vähentyä...?
Päivän treeninä aamulla 30 min
spinning kotona ja iltapäivällä 30+ min
hiihtoa lapsuudenmaisemissa.
Olen ruhtinaalliset 3 pv hiihtolomalla

Nyt jo takaisin kotona ja huomenissa ekaa kertaa ohjatulle pilatestunnille, jota ennen tiukka 30 min ohjattu keskivartalojumppa. Keskiviikkona oma saliohjelma ja infrapunasauna...