karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 21:49:51

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 351 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 17 8 9 10 1118 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2013-09-08 16:36:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-28 09:28:04
Viestit: 1313
Reipas kävely 5.5 km + leuanvetoa, 55 min
Venyttely, 25 min

Aamulla on kiva liikkua, varsinkin kun auringonvalo näkyy nätisti puiden lehtien seasta ja on muutenkin kaunis ja sopivan lämpöinen päivä. :D Viitisen minuuttia ajasta meni leuanvetoon (2, 1, 1, 1, 2), joten sen huomioiden oli ihan hyvä vauhti päällä kävellessä. Kotiin palattua vielä venyttelyä.

Pitäisi muuten yrittää ottaa tavaksi venytellä silloin tällöin myös viikon aikana kun on tulee kotiin luentojen jälkeen, nyt kun ei enää tule lähdettyä erikseen lenkille arkisin. Venyttely vain kerran viikossa ei tunnu riittävän. :-k

_________________
Ruokakuvia ja reseptikokeiluja Miffun tyyliin
Kas, Miffu tosiaan liikkuu!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-09 21:43:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-28 09:28:04
Viestit: 1313
Kuntosali, 45 min
Kevyttä, kevyttä... Aika selkäpainoitteinen treeni, hupsista. Olisi tuon voinut järkevämminkin tehdä, jos olisi hoksannut suunnitella etukäteen. :P

- leuanveto, vastaote 3x1

- penkki 8x20 kg, 2x6x25 kg, 2x6x30 kg

- kyykky 2x8x20 kg, 8x25 kg, 8x30 kg

- ylätalja, leveä myötäote 3x10x25 kg

- alatalja, v-kahva 3x10x20 kg

- face pull 10x20 paunaa, 2x10x30 paunaa

- vartalon kierto taljassa 3x10x40 paunaa/sivu

- kiertäjäkalvosimia muutama 15 toiston sarja 3 kg:n käsipainoilla

_________________
Ruokakuvia ja reseptikokeiluja Miffun tyyliin
Kas, Miffu tosiaan liikkuu!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-13 15:56:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-28 09:28:04
Viestit: 1313
Kuntosali, 40 min
Kylläpäs kevyet treenit menee nopeasti kun ei tarvi kauheasti huilata sarjojen välissä, eikä kummemmin lämmitellä työsarjoja varten. Oli myös mukava hoksata että nämä nykyiset kevyet 50-60% painot ovat jopa suurempia kuin ne painot millä aloitin salitreenaamisen noin puoli vuotta sitten. Edistystä on tapahtunut. ;)

- maastaveto 2x5x20 kg, 4x5x40 kg
    Hyvä tilaisuus keskittyä tekniikkaan.

- leuanveto, vastaote 3x1
    Vedin muutaman leuan maven tauoilla.

- penkki 3x8x25 kg

- ylätalja, leveä myötäote 3x10x25 kg
    Vuorotellen penkin kanssa, ei kummemmin taukoa välissä.

- prässi 3x10x80 kg

-sivulankku + vartalon kierto 10/sivu

- linkkuveitsi 2x8

Treenin loppuun tuli normaaliin tapaan soudettua soutulaitteella, mutta tällä kertaa huomasin siinä 30-40 sekunnin paikkeilla että oli ollut suht hyvä vauhti päällä. Päätin kokeilla miten nopeasti soudan 500 m ja rupesin siinä kohtaa vetämään täysillä. Huhhuh, keuhkot eivät pysyneet mukana ollenkaan. :smt095 Siis vaikka keuhkot sai täyteen ilmaa, niin oikein tunsi että ne eivät vain pysty saamaan siitä tarpeeksi happea irti. En tiedä oliko tätä ennen keuhkojen hajoamista, mutta en ainakaan silloin kiinnittänyt siihen huomiota samalla tavalla kuin nyt. Perin pohjin inhottava tunne, selittää sen miksi en normaalisti harrasta kovaa aerobista. :?

Noooooh, tulokseksi tuli 2 min 2 s, mikä on kai ok(?) keuhko-ongelmat huomioon ottaen. Jos saisi alle kahden minuutin olisin tyytyväinen. Tai varmaan menisi jo, jos vain olisin heti alusta vetänyt täysiä (vauhti näytön mukaan parhaimmillaan noin 1:52/500 m). Jatkoin heti tuon repäisyn jälkeen vielä toiset 500 m hissukseen soutaen ja henkeä haukkoen. Kilometriin meni aikaa 4 min 31 s, mikä on pari sekuntia huonompi kuin aikasempi ennätys. Tuon jälkeen saikin sitten odotella parisenkymmentä minuuttia että hengitys tasaantuisi. #-o

Kevyt viikko tuntuu jälleen tehneen tehtävänsä. Olo oli pienistä painoista huolimatta hyvin väsynyt maanantaina ekan kevyen treenin jälkeen, mutta nyt ei millään viitsisi odottaa tiistaihin että pääsisi nostamaan raskasta rautaa. :mrgreen:

_________________
Ruokakuvia ja reseptikokeiluja Miffun tyyliin
Kas, Miffu tosiaan liikkuu!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-15 09:33:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-28 09:28:04
Viestit: 1313
Venyttely, 30 min
Rauhallisesti koko kroppa läpi venytellen, kivaa musiikkia kuunnellen. Ei mikään huono aloitus päivälle. ;)

_________________
Ruokakuvia ja reseptikokeiluja Miffun tyyliin
Kas, Miffu tosiaan liikkuu!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-17 17:01:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-28 09:28:04
Viestit: 1313
Kuntosali, 1h
- leuanveto, vastaote 2, 2, 1, 2, 1 neg
    Leuanveto taas ohjelman mukaan.

- penkki 8x20 kg, 5x30 kg, 2x40 kg, 2x50 kg, 3x50 kg
    Penkissä yksi sarja lisää 50 kg:lla ja toiseen sarjaan vielä kolmas toisto! Jes!

- kyykky 8x20 kg, 8x30 kg, 8x40 kg, 8x45 kg
    40 kg:n sarja tuntui sen verran raskaalta että pelkäsin että viimeisestä sarjasta ei tulisi mitään, mutta kävikin niin että 45 kg meni jopa helposti. Hyvä niin. :mrgreen:

- alatalja 3x10x40 kg

- face pull 3x10x50 paunaa

- vartalon kierto taljassa 2x10x70 paunaa

(Loppuun vielä 1000 m soutukoneella ajassa 4 min 26 s, muutaman sekunnin parannus edelliseen ennätykseen.)

_________________
Ruokakuvia ja reseptikokeiluja Miffun tyyliin
Kas, Miffu tosiaan liikkuu!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-19 16:19:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-28 09:28:04
Viestit: 1313
Venyttely, 25 min
Vihdoinkin tuli venyteltyä myös arkipäivänä. Ei ymmärrä miten voi muka olla niin vaikea muistaa venytellä erikseen. Koko kroppa läpi 25 minuutissa, ai että teki hyvää. :smt007

_________________
Ruokakuvia ja reseptikokeiluja Miffun tyyliin
Kas, Miffu tosiaan liikkuu!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-20 10:48:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-28 09:28:04
Viestit: 1313
Kuntosali, 1h
- maastaveto 2x8x20 kg, 5x50 kg, 5x60 kg, 5x72.5 kg, 5x77.5 kg
    Mavessa rajoittava tekijä on selvästi näppivoimien puute. :-k

- leuanveto 2, 2, 1, 2, 1 neg
    Leukoja vedin mavesarjojen tauoilla, mikä varmaan myös väsytti sormia. :roll: Ehkä voisi jatkossa tehdä vasta maven jälkeen.

- penkki 8x20 kg, 4x30 kg, 8x37.5 kg, 8x40 kg, 8x42.5 kg

- prässi 10x90 kg, 10x150 kg, 2x10x160 kg
    Prässi oli kovin raskas tänään ja ihmekös se, kun jälkeenpäin huomasin että näköjään en osaa laskea ja laitoin heti toiseen sarjaan 150 kg kun piti olla 130. :P No, nousihan se joka tapauksessa ja tuli yksi kymppi lisää 160:llä.

- sivulankku + vartalon kierto 2x10/sivu

- linkkuveitsi 2x12

_________________
Ruokakuvia ja reseptikokeiluja Miffun tyyliin
Kas, Miffu tosiaan liikkuu!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-20 11:40:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-10-20 14:12:57
Viestit: 896
Voi vitsi mikä voimanainen! Oon ihan kateellinen tuosta sun kehitystahdista! :) Pikakelauksella luin päikyn läpi ja must tuntuu nyt siltä, että junnaan ite vaan paikallani. Ehkä pitäis alkaa kans tehdä penkkiä yms. useemmin ku kerran viikossa. :lol:

_________________
Karppaus aloitettu 8.10.2010
Liikkumisia

iHerb-alennus koodilla SUV365


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-25 22:59:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-28 09:28:04
Viestit: 1313
^Hihii, kiitoksia, onhan se mukavaa näin alussa kun kehitystä tulee melkein joka kerta. :D Tää on mukava harrastus aloittaa, kun alussa saa sitä ns. aloittelijan etua. ;)

Tänään tosin rauta painoi pirusti, syystä että perjantaina iski illalla kova kurkkukipu ja nuha. :smt012 Sitä olen yrittänyt parannella levolla, niin paljon kuin nyt voi levätä kun sitä hyötyliikuntaa kumminkin tulee jonkun verran (tällä viikolla jo yli 20 km kävelyä yhteensä). Tänään oli olo sen verran hyvä että uskaltauduin salille tekemään astetta kevyempää treeniä. Huonohkoista edellytyksistä huolimatta tuli vedettyä kolme leukaa ja fiilis oli treenin jälkeen parempi kuin ennen, joten hyvän treenin tuntomerkit tuli täytettyä. ;)

Kuntosali, 45 min
- leuanveto, vastaote 3, 2, 1, 1, 1
    Kolme leukaa! :D Kaikki eivät olleet puhtaita, mutta oli taatusti paremman näköistä kuin eka kakkonen. Ei muuta kuin ohjelmassa eteenpäin.

- penkki 8x20 kg, 6x30 kg, 6x40 kg, 6x42.5 kg, 6x45 kg
    Vuorotellen leuanvedon kanssa. Huhhuh, oli raskasta. :smt095

- kyykky 8x20 kg, 8x30 kg, 2x8x40 kg

- kulmasoutu kp 2x10x17.5 kg/sivu

- face pull 3x10x40 paunaa

- vartalon kierto taljassa 2x10x60 paunaa/sivu

_________________
Ruokakuvia ja reseptikokeiluja Miffun tyyliin
Kas, Miffu tosiaan liikkuu!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-28 15:53:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-28 09:28:04
Viestit: 1313
Kuntosali, 55 min
Tänään heräsin ilokseni ilman tukkoista nenää, joten ei muuta kuin heti salille. ;) Hieman oli vielä väsymystä kehossa nuhan jälkeen, mikä mulla vaikuttaa heti yläkropan liikkeisiin (penkki, leuanveto), mutta muuten meni ihan kivasti! Treenin jälkeen istuin saunassa hölmö virne naamalla kun oli niin hyvä fiilis. :mrgreen: (<- Vähän tohon tyyliin. ;) )

- SJMV 8x40 kg, 8x60 kg, 8x65 kg, 8x72.5 kg

- penkki 8x20 kg, 8x30 kg, 8x40 kg, 6x45 kg
    Olisin varmaan saanut 8 toistoa 45 kilolla jos olisin vetänyt ihan loppuun, mutta jätin mielummin pari toistoa varaa koska (ylä)kroppa oli niin väsyneen oloinen tänään.

- prässi 10x90 kg, 10x130 kg, 10x150 kg
    Tässäkin oli väsymystä huomattavissa, mutta uskoisin että se johtui lähinnä viikon arkiliikunnasta. Tuli käveltyä päivittäin, yhteensä monta kymmentä kilometriä.

- leuanveto, vastaote 1, 2, 1, 2, 2
    Vedin leukoja silloin tällöin muiden liikkeiden tauoilla. Vikana olisi pitänyt vetää 3, mutta treenin loppupuolella ei enää jaksanut.

- sivulankku + vartalon kierto 2x10/sivu

- linkkuveitsi 2x12

_________________
Ruokakuvia ja reseptikokeiluja Miffun tyyliin
Kas, Miffu tosiaan liikkuu!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-10-03 10:20:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-28 09:28:04
Viestit: 1313
Jaahas, syyskuu meni jo ja saldo näyttää tältä:

Syyskuu:
    8x kuntosali
    1x kahvakuula
    1x kävely (5.5 km)
    3x venyttely

Yhteensä 13 kertaa ja 10 h 25 min. Aika kaukana edellisten kuukausien tuloksista, mutta täytyy huomioida että nykyään tulee arkiliikuntana käveltyä mm. luennoille noin 30-40 km viikossa. Joten noista numeroista huolimatta tulee nykyään liikuttua 3-4 kertaa enemmän kuin ennen. :shock:

Ainoa mikä tuossa harmittaa on venyttelyn vähyys, pitäisi saada se lisättyä 1-2 kertaan viikossa. Kahvakuulaakin on harmittavan vähän. :? No, nyt kun on jotenkuten tottunut uusiin rutiineihin, niin voi yrittää suunnitella huvin vuoksi liikkumiset uudelleen. Voisin jatkossa esim. kahvakuulailla jonakin arki-iltana kotona ja lähteä viikonloppuna aamulla salille. Katsotaan pääseekö tässä suunnittelua pidemmälle...


Kuntosali, 1h
Vihdoinkin pääsi tällä viikolla salille! Heti aamulla salille pelkän aamu(kermakookosöljy)kahvin voimin, kuten nykyään on tapana. Vieläkin hieman heikkoutta yläkropassa nuhan jälkeen, mutta ai että tuntui silti hyvältä treenata. :smt007 Tuli jopa muutama uusi ennätys, enemmän kuin luulin onnistuvan tänään. 8)

- penkki 8x20 kg, 6x30 kg, 4x40 kg, 2x50 kg
    Tavoitteena oli 3x2x50kg, mutta hahhah. :P Jo tuon ekan ja ainoaksi jääneen 50 kilon sarjan toinen toisto oli lähellä jäädä rinnalle. No, jospa ensi kerralla olisi vihdoinkin 100% kunnossa ja pääsisi tavoitteisiin.

- kyykky 8x20 kg, 8x30 kg, 8x40 kg, 8x50 kg
    Kyykyssä sentään mentiin taas eteenpäin!

- leuanveto, vastaote 2, 2, 1, 2, melkein 3
    Kolmas toisto jäi vähän vajaaksi, leuka ehkä kymmenisen senttiä tangosta.

- alatalja, v-kahva 10x45 kg, 10x40 kg, 10x35 kg
    Harmitti niin pirusti että piti joka sarjaa varten vähentää painoja, kunnes huomasin jälkeenpäin treenipäikystä että 45 kg oli uusi ennätys! Oli ylä- ja alataljan tulokset menneet sekaisin omassa päässä. ;)

- vartalon kierto taljassa, 3x10x70 paunaa/sivu
    Tässäkin meni paremmin kuin ennen, ensimmäistä kertaa tuli tehtyä 3 sarjaa 70 paunalla.

- face pull 3x10x50 lbs

_________________
Ruokakuvia ja reseptikokeiluja Miffun tyyliin
Kas, Miffu tosiaan liikkuu!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-10-05 11:54:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-28 09:28:04
Viestit: 1313
Kuntosali, 1h
Päivän treenissä oli sekä hyvää että huonoa, mutta sanoisin että keskiarvoltaan ihan jees. Oli sentään hyvä fiilis jälkeenpäin, mikä lienee tärkeintä. ;)

- maastaveto 8x20 kg, 5x40 kg, 5x60 kg, 5x70 kg, 5x80 kg
    Mavessa päästiin uudelle kymmenluvulle. 8)

- penkki 8x20 kg, 8x30 kg, 2x8x40 kg
    Voi *piip* tuota penkkiä. :evil: Kuukaudessa on kyykkyyn tullut 10 kg lisää ja maveen 5 kg, mutta penkki vaan menee jopa huonompaan suuntaan. On aika kokeilla jotain uutta rinnalle. Vaikkapa opetella kapeaa penkkiä ja/tai käsipainopenkkiä?

- leuanveto, vastaote 2, 3x1, 2x1 erittäin hidas neg
    Tämäkin meni surkeasti. Yläkroppa oli tosi heikon oloinen, jostain syystä. :-k

- prässi 10x90 kg, 10x120 kg, 10x140 kg, 10x160 kg

- voimapyörä polvilta 3x10

- sivulankku + vartalon kierto 2x10/sivu


-----
Ja sitten varoitus jos ei numerot kiinnosta, ei kannata lukea loppuosaa. ;) Pistän vielä vähän tämän hetken syömisiä sun muuta ihan vaan omia muistiinpanoja varten, jotta voi myöhemmin verrata tuloksiin (tai niiden puutteeseen :P ) jos sattuu hifistyttämään.

Eli treenaan aamuisin ja tässä ovat tämän aamun syömingit laskettuna (osa ihan oikeasti punnittuja, osa arvioituja).

- Illalla ennen treeniaamua syön kunnolla, niin että nälkä varmasti lähtee. Ei välttämättä enempää hiilaria kuin normaalisti, korkeintaan joku 5-10 g enemmän jotta varmasti saa nukuttua hyvin. Eilen noin 150 g lohta, 150 g kaalia ja puolikas paprika voissa paistettuna, ehkä pari ruokalusikallista sitruunamehulla maustettua ranskankermaa, 4 kirsikkatomaattia ja muistaakseni 3 palaa pähkinäsuklaata (poikkeuksellisesti tavissuklaata, mies oli ostanut ja sai houkuteltua maistamaan, mokoma ;) ).

- Aamulla ennen treeniä iso kuppi kahvia jossa noin puoli desiä kermaa, puoli desiä maitoa ja reilu rkl kookosöljyä. Kaloreita ihan kivasti, mutta yli 90% rasvasta jotta yön rasvanpoltto ei katkeaisi. (Mutua, en tiedä toimiiko oikeasti mutta ainakin treenit sujuu tällä tavalla paljon paremmin kuin silloin kun söin aamulla myös hiilaria ja prodea ennen treeniä. Joka tapauksessa mun kroppa toimii taatusti rasvalla kun nyt on jo kolmas karppivuosi meneillään.)
    Makrot: kcal 386, HH 5 g , P 4 g, R 40 g

- Heti treenin jälkeen pukkarissa "palkkari"-välipala: puolikas banaani, 15 g kuivapaahdettuja suolapähkinöitä, 30 g emmentalia ja pala 74% suklaata
    Makrot: 305 kcal, HH 19g, P 13 g, R 19 g

- Noin 45 min treenin jälkeen varsinainen aamiainen: punainen viili + vajaa desi mustikoita, munavoita (2 munaa, 25 g voita), banaanin toinen puolikas, 3 isohkoa siivua eli n. 25 g kermajuustoa, pala 70% minttusuklaata, 25 μg D-vit, 1 kpl Berocca.
    Makrot: 682 kcal, HH 27 g, P 27 g, R 50 g

Vasta aamiainen on syöty ja kaloreita on jo kasassa vajaa 1400. Ruokahalusta ei ainakaan ole puutetta. :mrgreen:

_________________
Ruokakuvia ja reseptikokeiluja Miffun tyyliin
Kas, Miffu tosiaan liikkuu!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-10-07 16:54:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-28 09:28:04
Viestit: 1313
Venyttely, 25 min
Pitkästä aikaa kunnon venyttelyhetki, heti kotiin tultua. Jos nyt saisi tämän taas rutiiniksi... Ei muuten kellään sattuisi olemaan hyviä vatsalihasten venyttelyvinkkejä? Voimapyörällä touhuilu meni perille. :smt095

_________________
Ruokakuvia ja reseptikokeiluja Miffun tyyliin
Kas, Miffu tosiaan liikkuu!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-10-08 10:15:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-28 09:28:04
Viestit: 1313
Kuntosali, 1h
Olipa hyvä treeni! Oli oikein ilo rehkiä raudan kimpussa tänään. :D

- kyykky 8x20 kg, 8x40 kg, 2x8x50 kg
    Yksi sarja lisää 50 kilolla.

- leuanveto, vastaote 2, 1, 1, 2, 2
    Vuorotellen kyykkysarjojen kanssa. Noin suunnilleen ohjelman mukaan, mutta suosiolla kevyemmin kunnes yläkroppa jaksaa taas täysillä.

- penkki 8x20 kg, 6x30 kg, 4x40 kg, 4x4x45 kg
    Penkissä uusi systeemi kokeiluun. Peruspenkkiä jatkossa vain kerran viikossa (toisessa/mahd. kolmannessa treenissä esim. kapeaa penkkiä tai pystypunnerrusta) ja progressio erään 3x4 -> 6x6 variaation mukaan. Tavoitteena on saada yllä olevat 4x4 työsarjat tehtyä 55 kilolla kolmen kuukauden päästä. Eikä haittaa jos ihmeen kaupalla menisikin isommalla painolla. ;)

- kulmasoutu kp 2x10x20 kg/sivu

- face pull 3x10x50 paunaa

- vartalon kierto taljassa 10x70 paunaa, 10x80 paunaa/sivu


Kun tulin kotiin treenin jälkeen oli mies jo lähtenyt töihin, mutta oli tehnyt mulle munavoita aamiaiseksi ja kännykässä (jonka jätin keittiön pöydälle treenin ajaksi) odotti ihkusöpö rakkausviesti. Ai että. :smt049 :smt007

_________________
Ruokakuvia ja reseptikokeiluja Miffun tyyliin
Kas, Miffu tosiaan liikkuu!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-10-10 11:00:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-28 09:28:04
Viestit: 1313
Kahvakuula, 1h
Jee, kahvakuulaa! Lähdin oikein salille treenaamaan, halusin kokeilla eri painoilla kuin kotona ja siellä salilla on paremman muotoisia kuulia. En tiedä ovatko ihka aitoja kisakuulia, mutta kovasti sen näköisiä ainakin. Päivän teemana lyhyitä sarjoja, paljon riveä/räkissä pitoa ja kunnolla painoa, jotta saisi tuntumaa tämmöisiin kuuliin.

Viime kuulailusta taitaa olla kuukauden verran aikaa, joten viksu ihminen olisi varmaan tehnyt tällä kertaa kevyemmin. Mutta mitä Miffu tekee tässä tilanteessa? Noh, nappaa tietysti 20 kiloisen kuulan ja rupeaa riehumaan sillä. :roll: Auts auts, mä luulen että mun kädet tippuu kohta. :smt005 (<- Hymiö itkee ja nauraa itselleen, kuten minäkin. ;) )

- leuanveto, vastaote 2, 2, 1, 2, 2

- rinnalleveto
    12 kg: 10 + 10 (eli kymmenen per käsi, vaihto lennosta ilman taukoa)
    20 kg: 2 x (10 + 10)

- rive + työntö
    16 kg: 10 + 10
    12 kg: 10 + 10

Näitä kahta liikettä vuorotellen:
    - työntö, 12 kg: 2 x (10 + 10)
    - pystypunnerrus, 12 kg: 2 x (10 + 10)

- kahden käden etuheilautus, 20 kg: 2 x 30

- lankku 2x1 min

_________________
Ruokakuvia ja reseptikokeiluja Miffun tyyliin
Kas, Miffu tosiaan liikkuu!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-10-12 17:55:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-28 09:28:04
Viestit: 1313
Kuntosali, 1h
Aika väsynyttä meininkiä, en ollut kunnolla palautunut kahvakuulailusta. Oli kuitenkin viikon ainoa mahdollisuus käydä myös saunassa, joten sen houkuttelemana lähdin silti salille. ;)

- SJMV 8x20 kg, 8x40 kg, 8x60 kg, 8x70 kg, 8x75 kg
    Treeni alkoi hyvin, uusi ennätys taas! Vika sarja sujui jopa paremmin kuin 72,5 kilolla viimeksi. :)

- leuanveto, vastaote 2x2
    ...mutta jatko oli heti seuraavassa liikkeessä surkeampaa. ;) Kipeät hauikset huusi armoa jo kahden sarjan jälkeen, joten jätin leuanvedon siihen.

- kapea penkki 8x20 kg, 9x30 kg, 3x6x40 kg
    Kapea penkki ensimmäistä kertaa kokeilussa. Meni hyvin, 40 kilolla tunsi todellakin että ojentajat sai tehdä töitä, joten pidän jatkossa ohjelmassa mukana.

- prässi 8x80 kg, 10x130 kg, 2x10x150 kg
    Prässi taas vaihtuu johonkin muuhun, koska treenivihkoa selaillessa huomasin että tulokset ovat junnanneet samoissa lukemissa yli kuukauden. :? Ehkä jonkin aikaa askelkyykkyä tämän sijaan, tai vuorotellen taka- ja askelkyykkyä.

- ylätalja, leveä myötäote, remmeillä 2x10x40 kg
    Prässin tauoilla pari sarjaa ylätaljaa, jotta selälle tulisi vähän enemmän työtä kun kerta leuanveto jäi kesken.

- sivulankku + vartalon kierto 2x10/sivu

_________________
Ruokakuvia ja reseptikokeiluja Miffun tyyliin
Kas, Miffu tosiaan liikkuu!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-10-15 10:27:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-28 09:28:04
Viestit: 1313
Kuntosali, 65 min
Pahan allergiakohtauksen ja siitä syystä huonosti nukutun yön jälkeen odotukset eivät olleet korkealla, mutta ihme ja kumma, olikin yksi parhaista treeneistä pitkään aikaan! Lähes joka liikkeeseen tuli parannusta. 8)

- penkki 8x20 kg, 6x30 kg, 4x6x42.5 kg

- kyykky 8x20 kg, 8x30 kg, 8x40 kg, 8x45 kg, 8x52.5 kg
    Olisi varmaan voinut laittaa rohkeasti 55 kiloa viimeiseen sarjaan, sen verran kevyesti meni. :)

- leuanveto, vastaote 5x2
    Näitä vetelin silloin tällöin edellisten liikkeiden tauoilla.

- alatalja, v-kahva 10x45 kg, 2x10x40 kg

- face pull 2x10x50 paunaa, 10x60 paunaa

- vartalon kierto taljassa 2x10x80 paunaa/sivu

_________________
Ruokakuvia ja reseptikokeiluja Miffun tyyliin
Kas, Miffu tosiaan liikkuu!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-10-17 10:21:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-28 09:28:04
Viestit: 1313
Kuntosali, 1h
Ihmeen paljon porukkaa tällä kertaa salilla. Vapaiden painojen puoli on aika pieni, joten heti jos on enemmän kuin 5-6 ihmistä (kuten tänään) tuntuu että joutuu koko ajan varomaan ettei vahingossa pamauta jotakuta päähän levypainolla. :P Haittaa keskittymistä, pöh.

- maastaveto 5x40 kg, 5x60 kg, 5x70 kg, 5x80 kg, 5x82.5 kg

- kapea penkki 8x20 kg, 8x30 kg, 3x8x35 kg

- leuanveto, vastaote 2, 2, 1, 1, 2
    Vuorotellen penkkisarjojen kanssa.

- askelkyykkykävely käsipainoilla, yht. 3x20 askelta x 24 kg (eli 10 askelta/jalka, 12 kg/käsi)
    Voi herranjumala. :smt095 Jos perus askelkyykky tuntuu rankalta, niin askelkyykkykävely soveltuu lähinnä kidutusmenetelmäksi. Auts auts, mun perslihat. :smt095 Viimeksi tein askelkyykkyä kuukausia sitten, joten ajattelin aloittaa kevyesti: muistin että viimeksi käytin 16 kiloa, joten nappasin 12 kg:n kässärit ja rupesin kävelemään. Kolmannen sarjan lopussa oli jalat niin lopussa että hädin tuskin enää tottelivat, hyvä etten kaatunut naamalleni. Kotona sitten treenivihkoa selaillessa huomasin että vanha enkka olikin 16 kg YHTEENSÄ, eli 8 kg käsipainoilla. Epäilen että tämä saattoi lisätä kamaluutta. #-o Mut hei, positiivisesti katsottuna tuli 50% lisäys painoihin ja silti onnistui vaikka oli kamalaa. Voimaa on selvästi tullut lisää. :mrgreen:

- sivulankku + vartalon kierto 2x10/sivu

- linkkuveitsi 2x12

_________________
Ruokakuvia ja reseptikokeiluja Miffun tyyliin
Kas, Miffu tosiaan liikkuu!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-10-21 16:51:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-28 09:28:04
Viestit: 1313
Venyttely, 20 min
Sellaista perussettiä, koko kroppa läpi. Käy kätevästi jos muistaa tehdä heti kun on kotiin tullut, mutta jostakin syystä se muistaminen vaan tuntuu olevan nii-in vaikeaa. Hyvä jos kerran viikossa onnistuu. Iso värikäs muistilappu ulko-oveen kiinni? ;)

_________________
Ruokakuvia ja reseptikokeiluja Miffun tyyliin
Kas, Miffu tosiaan liikkuu!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-10-22 12:41:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-28 09:28:04
Viestit: 1313
Kuntosali, 65 min
- penkki 8x20 kg, 4x30 kg, 2x40 kg, 4x3x47.5 kg

- kyykky 8x20 kg, 8x30 kg, 8x40 kg, 8x47.5 kg, 8x55 kg

- leuanveto, vastaote 2, 2, 1, 1, 2
    Näitä vetelin kyykkysarjojen tauoilla. Leuanveto on jäänyt junnaamaan paikalleen. :? Voisi ensi kerralla vetää heti treenin alussa kun on kaikki voimat tallessa, jos vaikka saisi taas kolmosen tehtyä niin kuin pitäisi.

- kulmasoutu, kp 2x10x20 kg

- sivulankku + vartalon kierto 2x10/sivu
    Meni treenipäivät sekaisin tässä kohtaa, kun huomasin että voimapyörä oli vapaa ja menin sen kohdalle tekemään keskivartalotreeniä. Noh, ei se mitään jos vain ensi kerralla muistaa tehdä ne face pullit sun muut mitä olisi pitänyt tehdä näitten sijaan. ;)

- voimapyörä polvilta 2x10

_________________
Ruokakuvia ja reseptikokeiluja Miffun tyyliin
Kas, Miffu tosiaan liikkuu!


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 351 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 17 8 9 10 1118 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)