Kuntosali, 1hPäivän treenissä oli sekä hyvää että huonoa, mutta sanoisin että keskiarvoltaan ihan jees. Oli sentään hyvä fiilis jälkeenpäin, mikä lienee tärkeintä.

- maastaveto 8x20 kg, 5x40 kg, 5x60 kg, 5x70 kg, 5x
80 kgMavessa päästiin uudelle kymmenluvulle.
- penkki 8x20 kg, 8x30 kg, 2x8x40 kg
Voi *piip* tuota penkkiä.
Kuukaudessa on kyykkyyn tullut 10 kg lisää ja maveen 5 kg, mutta penkki vaan menee jopa huonompaan suuntaan. On aika kokeilla jotain uutta rinnalle. Vaikkapa opetella kapeaa penkkiä ja/tai käsipainopenkkiä?
- leuanveto, vastaote 2, 3x1, 2x1 erittäin hidas neg
Tämäkin meni surkeasti. Yläkroppa oli tosi heikon oloinen, jostain syystä.
- prässi 10x90 kg, 10x120 kg, 10x140 kg, 10x160 kg
- voimapyörä polvilta 3x10
- sivulankku + vartalon kierto 2x10/sivu
-----
Ja sitten varoitus jos ei numerot kiinnosta, ei kannata lukea loppuosaa.

Pistän vielä vähän tämän hetken syömisiä sun muuta ihan vaan omia muistiinpanoja varten, jotta voi myöhemmin verrata tuloksiin (tai niiden puutteeseen

) jos sattuu hifistyttämään.
Eli treenaan aamuisin ja tässä ovat tämän aamun syömingit laskettuna (osa ihan oikeasti punnittuja, osa arvioituja).
- Illalla ennen treeniaamua syön kunnolla, niin että nälkä varmasti lähtee. Ei välttämättä enempää hiilaria kuin normaalisti, korkeintaan joku 5-10 g enemmän jotta varmasti saa nukuttua hyvin. Eilen noin 150 g lohta, 150 g kaalia ja puolikas paprika voissa paistettuna, ehkä pari ruokalusikallista sitruunamehulla maustettua ranskankermaa, 4 kirsikkatomaattia ja muistaakseni 3 palaa pähkinäsuklaata (poikkeuksellisesti tavissuklaata, mies oli ostanut ja sai houkuteltua maistamaan, mokoma

).
- Aamulla ennen treeniä iso kuppi kahvia jossa noin puoli desiä kermaa, puoli desiä maitoa ja reilu rkl kookosöljyä. Kaloreita ihan kivasti, mutta yli 90% rasvasta jotta yön rasvanpoltto ei katkeaisi. (Mutua, en tiedä toimiiko oikeasti mutta ainakin treenit sujuu tällä tavalla paljon paremmin kuin silloin kun söin aamulla myös hiilaria ja prodea ennen treeniä. Joka tapauksessa mun kroppa toimii taatusti rasvalla kun nyt on jo kolmas karppivuosi meneillään.)
Makrot: kcal 386, HH 5 g , P 4 g, R 40 g
- Heti treenin jälkeen pukkarissa "palkkari"-välipala: puolikas banaani, 15 g kuivapaahdettuja suolapähkinöitä, 30 g emmentalia ja pala 74% suklaata
Makrot: 305 kcal, HH 19g, P 13 g, R 19 g
- Noin 45 min treenin jälkeen varsinainen aamiainen: punainen viili + vajaa desi mustikoita, munavoita (2 munaa, 25 g voita), banaanin toinen puolikas, 3 isohkoa siivua eli n. 25 g kermajuustoa, pala 70% minttusuklaata, 25 μg D-vit, 1 kpl Berocca.
Makrot: 682 kcal, HH 27 g, P 27 g, R 50 g
Vasta aamiainen on syöty ja kaloreita on jo kasassa vajaa 1400. Ruokahalusta ei ainakaan ole puutetta.
