karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-20 16:36:56

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 263 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 18 9 10 11 1214 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-10-26 05:50:13 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Mun yks FB-kaveri on siellä duunissa.

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

ViestiLähetetty: 2011-10-26 19:26:03 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Eka oikee treeni puoleentoista vai oisko ollut kahteen viikkoon. Ei viitti laskea ettei ala harmittaa. Tänpäivänen ei siis harmita yhtään, hyvin meni meinaan sekä työnnöt että tempaus. (Jätin kyllä vähän tekemistä välipäiviinkin). Parikymppistä töykin menemään vielä treenin loppupuolella. Se painaa eniten ehkä keuhkoja, ei se tuolla ylhäällä paha oo.

Ostin purkin maustamatonta Skyriä. Onpahan pahaa!

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

ViestiLähetetty: 2011-10-27 11:37:06 
Poissa
kirjastokarppi
kirjastokarppi

Ai sitä on maustamatontakin? Mä olen törmännyt vain niin aspartaami-esanssisiin joita kyllä silloin tällöin ostan.

Karppilan päiväkirja: Antakaa aikaa haaveilla ja ajatella hiljaa

VHH-blogi: http://voimanala.blogspot.com/

ViestiLähetetty: 2011-10-28 19:17:39 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

^vaati kermaa (eiku eihän se ollut kunnossa vaan laitoin smetanaa) ja hilloa mennäkseen alas.
Mä pysyttelen vaan juguissa prodejauholla tästedes.

Päivän treeniveto oli älceetä tuplilla. Mulla menee viitisen minuuttia saada hengitysrytmi kohilleen mutta näpit ei oo onneksi vaarassa. Voin mä jonkun kasiminuuttisen saada kasaan mutta täys aika... noh, katotaan. Soon sit viikon päästä se.

Lisäksi pistin tempausta kuntoon ja se näyttää erittäin hyvältä! Erittäin.

Nyt lanttua pannuun ja pihviä. Meillä mitään kuivia pihvejä silleen syyä! Nih!

ViestiLähetetty: 2011-10-29 05:26:44 
Poissa
Leijona
Leijona

Etkös säkin kokeillut dukania. Siihen ei pekoni mahdu ja munastakin pitäis ottaa keltsu pois. No me tiedämme paremmin ja syömme kaiken. Myös ne epäsallitut. Kasvisten kans mun suhtautuminen on nykyään maailman helpoin. En osta, mut jos joku tarjoo, niin syön. Tytöt töissä kattoo mun lounasta. Ei tollasta kasaa rehuja voi oikeesti syödä. Pitäähän se firman tarjoomalle lounaalle saada vastike.

Mulla on mahoton rispekti sua kohtaan. Sun blogi ja päikyt on niin mun aatosten mukaisia. Jos en ois jo parisuhteessa, niin kohta jo vonkaisin, varmasti ;)

ViestiLähetetty: 2011-10-29 09:31:57 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Täältä jos lukee mun vanhimpia kommentteja niin kyllä sieltä varmaan löytyy aikamoisia aivopieruja aiheesta jos toisesta...
soon sitä seestymistä varmaan ettei enää oo kauheen jyrkästi mitään mieltä mistään eikä ainakaan kenenkään kanssa samaa :lol:

Hyvä tietää, että vielä ois vientiä 8)

Ja niin, ei se mun dukan mitään oikeeta dukania ollut nähnytkään. Täs on mun "dukanruokaa"

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Se rasvaton linja on koettu ja nähty. Jos toi toimii vähintään yhtä hyvin, niin onhan se nyt sulaa hulluutta heitellä vaikka munista kaikki ravinteet roskiin #-o
Mutta jos ois tarve tiputtaa painoa (ens kesänä saattaa tulla, mutta se on sen ajan murhe) niin tolla mun omalla modifikaatiolla mä sen sitten tekisin.

ViestiLähetetty: 2011-10-30 10:28:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^ Mä ihastelin tota sun plääniä ja noita ruokia sun projektin aikana. Ei ois varmaan itelläkään kovin tiukkaa pysyä tollasella dieetillä, kun ruoatkin on jopa parempia kuin mitä nykyään tulee syötyä.

Jos mun kuulailusta tuli eilen keskivartalo ihan tosi kipeeksi, niin tuun seuraavalla kertaa lukemaan sun treenejä niin johan unohtuu tuskailut kun tietää, mitä hyötyä siitä on :twisted:

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2011-10-31 17:15:28 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Mulla oli eilen maha valmiiksi kipee kun rupesin nostaan.

Ja kaikin puolin surkee fiilis muutenkin (se kyllä parani lopulta illaksi, koska kyse oli vaan väärinkäsityksestä, huh!): pelkän adrenaliinin voimalla rynkytin kummiskin 3300 kiloa ilmaan. Oli aika nuiva olo kun se alkoi purkaantua (ja tärinä). Ihan tuttu tunne niistä mun ekoista kisoista maaliskuulta... oli kiva huomata, että ihan rutiinilla voi vetää tommosen 3x 6 min setin hyvällä tempolla. Jos vaan kisat sattuu hiukan paremmalle päivälle niin tulos tulee oleen ookoo, jopa se 340 voi mennä rikki vielä.

Nyt lähen taas pitään tekniikkakoulua teekkareille. Sinne ois mahtunut muitakin, eiks ketään niinku tippaakaan kiinnosta???

ViestiLähetetty: 2011-11-03 07:23:21 
Moi traanis! :)

Jään lukee tätä(kin) päikkyäsi... Oon lukenut sun kirjoituksia jo kahvakuulafoorumilta ja nyt viime viikkoina blogistasikin :D Kun sattuu meillä yhdistymään nuo intressit eli kuulailu ja karppailu.. :mrgreen: Mutta, kysyisin, että jaksatko tehdä kaikki kovatkin treenisi (uskon vakaasti että Kukka ei sulle tai kellekkään helppoja tee...) alhaisilla hh-määrillä? Siis sanoitko sä tuolla aikaisemmin että n. 50 g tulee hh vuorokaudessa vai mitenkä? Otatko mitään erillistä hiilariboostia ennen kovia kuulasettejä?? Sori tämä utelu näin yhtäkkiä, mutta on pakko saada kysyä ihmiseltä joka on samassa tilanteessa kuin ite!:D Pohdin tätä, kun itsellä (viimeksi eilen) alkoi jalat hyytyä työnnössä aika pirun kovasti....:( Kun nyt viime aikoina tiputtanu hiilarit 100 grammasta n. 40-50 grammaan.. :o

-Sookie_ (kuulafoorumilla nimim. inertia)

ViestiLähetetty: 2011-11-03 16:56:49 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Moikka vaan!
Mä syön semmoset 70 grammaa hiiriä päivässä, aamulla puuroa (siinä on 1/2 dl kaurahiutaleita), lounasaikaan jugurttia ja mahdollisesti seassa marjoja, töiden jälkeen yhden voileivän (sen ja päikkäreitten jälkeen yleensä treenaan) ja loput kasviksista joista mulle kelpaa kaikki.
Suklaata menee myös useimpina päivinä pari palaa, useimmiten varmaan se on tummaa mutta myös Sininen ja sen pähkinäjohdannaiset kelpaa mulle.

Tarkkailen tilannetta kun kuulakoko rupee kasvamaan ja säädän sit sen mukaan mutta luulen, että yli 100 grammaan mun ei tarvi nostaa sittenkään.

Kokeile vähän korkeempaa määrää, vaikka perunasta tai viljoista jos ne ei tuote ongelmaa!

ViestiLähetetty: 2011-11-03 17:50:33 
Oukei, kiitti tosi paljon valaisusta!!!!! :D

Joo pitää munkin nyt pohdiskella noita hh-määriä.. Sinne Kuusamon kisaan asti en nyt lähe säätää millää ketohiilareilla, että jaksaa nyt reenailla ja ettei tuu mitää tyhmiä kömmähdyksiä tehtyä tän mun ruokasäveltämisen kanssa... :shock: Kun se ei oo mitenkää harvinaista mulle, että ennen kaikkia tärkeitä juttuja pitää lähtee kokeilee jotai uusia tuulia, ööh...

Niin ja säkin olit vissiin Kuusamoon tulossa ko kö???? Jos oot, niin milläpä painoilla aattelelit lähtee kisaamaan? :P

ViestiLähetetty: 2011-11-03 19:11:07 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Joo, älä missään nimessä ketojuttuja tässä vaiheessa! Se vaatii yleensä totuttelua, sen jälkeen voi hyvinkin olla että riittävät nekin.

Tuun Kuusamoon jos ei mitään ylläreitä tule. Kisaan 12-kiloisella ja oikeestaan sen takia lähdenkin sinne, että haluan sillä itelleni tilastotuloksen. Ajatus ois vaihtaa ens kevääksi 16 kg:een.
Tavoitteista oon jäljessä, mutta tosi hyvänä päivänä voin vielä saada ne rikki. Tai ainakin yhteistuloksen (340). Sitä kohti...

Nythän on ylihuomenna Hyvinkään skaba, piti tänään tehdä vielä yksi fiilistely mutta ei huvita... sinne nyt ei oo odotukset korkeella muutenkaan, koitan kyllä saada täyden ajan kasaan. Sitten on Kuusamo ja siitä 2 viikon päästä Riksun maraton.
Sen jälkeen pidän kyllä huilia (eikun siis ylimenokautta) "jonkun aikaa". Pitää sitä välillä varmaan treenatakin. :lol:

ViestiLähetetty: 2011-11-03 19:47:50 
Juu, ketoilua ja syklittelyä kokeilen sit kisan jälkeen.. :P

Aa, sulla ei oo siis biatlon-tulosta 12 kiloisella? Siis jos ymmärsin oikein? No, sittenhän se on paukutettava tehdä :mrgreen: Muuten oisin kyllä luullu, että sun kisapaino on jo 16!! :D Mä meen nyt tän ihkaensimmäisen kisani (apuaa!!!) kasikiloisella.. Mutta kyllä mua vaan päivä päivältä enemmän hirvittää lähtä sinne asti, kun harjotteluu on takana tosiaan vasta reilu kuukausi.. :shock: (Tästä tais kyllä puhetta olla kuulafoorumillakin sun kanssa!) Jännitystä lisää entisestään se, että julkisilla en voi typerien aikataulujen takia sinne mennä (lentäminen liian kallista opiskelijalle sitte taas..), joten joudun itse ajaa autolla täältä Kuopiosta asti sinne... öö ja Kuusamossa oon käyny viimeks 5-vuotiaana??! #-o :twisted: Joo, suoraa tietähän sinne vaan on, mutta silti. Ja sit jos on vielä liukas keli tms... Tai täräytän vaikka poron yli..

Kyllä tää urheilu on järetöntä.

ViestiLähetetty: 2011-11-03 20:05:19 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Ajelehan varovasti!

Mä oon käynyt yhessä biathlon-kisassa mutta jouduttiin siellä yllättäen työntämään tuplaa. Tempaustulos mulla on ihan ookoo, mutta 1k-työntö siis puuttuu kokonaan. Eihän noita pakko ois kuulakoko kerrallaan kerätä, mutta mä nyt vaan haluan...

ViestiLähetetty: 2011-11-03 20:10:27 
Aa niin joo, toi Viron kisa :mrgreen: Uah, kahta kuulaa.. :shock: Mutta tempaushan sulla meni ilmeisesti sillon hyvin?? :wink: Olen nääs viteoita kattonut.. :mrgreen:

Niin ja kuulien painosta vielä (sori tämä utelu nyt, mutta ku päästin asian _ytimeen_....)!! Jaksatko sä temmata 16 kiloista??? :shock: Sillä vaan kysyn, kun itellä on jo 16 kiloinen odottamassa kaukaista tulevaisuutta (heilureita tosin pistettiin sillä tekemään..), niin kyllä se tuntuu hitsin raskaalta... Vielä jos temmatakin pitäis, huh... :shock: Mutta se on tavoite, että joskus vois vuosien päästä tempaista vaikka 24 kiloistakin :twisted: :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2011-11-03 20:19:28 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Jaksan mutten kovin pitkään. Mulla on seuraava tavoite tehdä suunnilleen samanlainen biathlontulos (epävirallisesti siis) 14-kiloisella ja siitä siirryn vasta 16:een. Ajatus on siis pitää taso samana vaikka painoa tulee lisää. Kroppa ja pää pysyy paremmin mukana, turhauttaa vähemmän.

Mulla tää kehitys on joka tapauksessa hitaampaa kun vaikka 10 vuotta nuoremmilla (puhumattakaan teistä VIELÄKIN nuoremmista...). Tarvii pitää hattu täynnä jäämurskaa niin ehkä tämä jatkuu silleen pidempään...
Mulla ei ole tavoite kaksnelosen tempauksessa, mutta toki sekin voidaan joskus nähdä :D

ViestiLähetetty: 2011-11-04 09:10:16 
Totta kai me nähdään sun tempausta 24:lla!!! :twisted: Siihe pyritää!!

Mutta, toi kuulostaa hyvältä taktiikalta toi "välikokojen" käyttö! Onhan noi neljän kilon hyppäykset loppupeleissä kuiteski aika suuria... :?

[Lisää raapustelen sulle sit vielä yksärillä!! Ja tietty härkkään jossai välissä facessakin, ähää!! :twisted: :smt016 ]

ViestiLähetetty: 2011-11-04 23:37:23 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Aamulla lähtö Hyvinkäälle kisoihin. Ei oo yhtään tippaa kisafiilis mutta voihan se huomenna vielä löytyä...
Olin päivällä unohtanut ostaa kisasuklaatkin joten käväsin lenkillä sitä hakemassa. Ja päälle venyttelyt.

Huominen on ihan arvoitus... en oo vielä ees osannut päättää lähtiskö alusta kasin pacella. 3-4 minuutissa se hiipuu kuitenki seiskaan ja sitä kutoseen. Jos en katkea kesken.

Äh...

Illalla mennään kuitenkin vielä naamiaisiin, minoon gangsterin heila.

ViestiLähetetty: 2011-11-05 10:51:43 
Mä toivotan sulle kovasti tsembaa kisoihin!!! Kyllä sää päihität ne :twisted:

Etkä sä katkea kesken, kato pace tilanteen mukaan.. jos kulkee niin sit kulkee ja urku auki.. :lol: :twisted:

ViestiLähetetty: 2011-11-05 11:00:19 
Poissa
soutaahuopaakarppi
soutaahuopaakarppi

:smt023 vaikken mistään mitään ymmärräkään :lol:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 263 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 18 9 10 11 1214 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00