marika_ kirjoitti:
Edustusvaimo kirjoitti:
Kukkopilli kirjoitti:
^ihan jees, mutta kyllä Daimi ompi imo parempi (ellei paras) kuitenkin (ei ihan niin makea)

Mä fanitan Frödingen (?) mudcakea. Siinä lentää äkkiä mittanauhat nurkkaan

Me ostettiin tota kavereiden kanssa erään pienen onnettomuuden seurauksena (leivottiin ite kakku, joka putos lattialle

ja makeaa oli kuitenkin saatava) ja olin niiin pettyny! Oon kai liian tottunu omatekemään mutakakkuun, mutta nyyh, ei ollu yhtään niin mutaista ja suklaista kun itetehty.
Mut mites sulla on kukkis nyt menny pt:n kanssa, ootteko löytäny yhteisen sävelen?

En nyt jaksa selailla kaikkia niitä sivuja mitä mun viime visiittini jälkeen on kertyny, eli sori jos/kun oot tätä varmaan jo käsitelly.
Muistui tuosta mieleen, että kerran ollessani n. 11 v leivoin kaverin kanssa. Löysä taikina kaatui kulhosta keittion lattialle jonkun sähläyksen seurauksena. Hain rikkasihvelin ja kaavin taikinan takaisin kulhoon ja leivotiin loppuun. Reseptin nimeksi tuli Mokaleivokset
Pt tosiaan soitti viikko sitten ja asia on nyt kunnossa. Sanoin loukkantuneeni alipainokommentista. Se pyysi anteeksi - ja ettei tarkoittanut, että mun pitäis lihottaa itseäni, vaan lähinnä ettei mulla ole painon/liian rasvan kanssa ongelmia. (Paitsi että onhan mulla esteettinen ongelma, kun vyötärö on lähempänä 70 cm kuin 60 cm

) Jne. Sanoi myös, että on sen puolesta ihan ok, jos tavoittelen hieman pienempää rasvaprossaa ja että kyllä oma keho kertoo, jos homma alkaa mennä haitalliseksi ennen mitään mittareita ja viitearvoja.
Pitkästä aikaa iski tänään
lakuhimo. Onneks muistin ennen läheiselle huoltikalle säntäämistä, että kaapissa on iskemätön pötkö lakritsajuurta. Se auttoi
Tein myös hyvää ruokaa: uunilohta homejuusto-sitruunapippurikuorrutteella, bataatti-kukkakaali-selleri-sipuli-porkkana-muusia (voilla) ja salaatti+kurkku balsamicolla, mustapippurirouheella ja oliiviöljyllä. Lasi punkkua.
Aamulla tein niitä ihme banaanimantelijauhokakkusia anniemin laittamalla ohjeella - mikä löytö! Lapsikin söi niitä mahan täyteen

Jes, kerrankin terveellinen leipomus, joka maistuu muillekin kuin mulle
Lakuhimon selittää useamman päivän energiavaje alkuviikon mahatautiajalta, sekä mahdollisesti myös hormonitilanne.
Treenistä: en sentään ihan lähtötasolle joutunut painoja tiputtamaan

Aluksi tuli hitusen huono olo, mutta se meni ohi. Sunnutain 2 h sauvakävelylenkki on seuraava suorite, muuta erityistä treeniä ei tälle viikolle tulekaan. Mutta huominen ei saa mennä löhöilyksi kuitenkaan
on meinaan senverran turvonnut olo mullakin tänään