Maanantaina erittäin tehokas cirquit ja sit epsanjantunnille.
"Ruoka" olikin sit pähkinöitä ja suklaata ja vissii jotai porkkanaa kun kotiin pääsin.
Aamiaisena olikin ollut kasleria pannulta ja nälkä tullu vasta joskus kahen maissa.
Tiistaina keskikroppajumppa, kädet ja fillarointi. Kintut ihan hapoilla, ei meinannu vastatuuleen jaksaa millään. Mä luulen et tänään tarvii pitää taukoa vaik ois lattaria tarjolla. Jos ois pilates ni se käviskin mut nuo jalat pitää jättää nyt rauhaan. Vaikka kuinka tulis viikonlopulle pe-su taukoa (lähetää 40- ja 1-vuotissynttäreille). Jos ehtis su kotiin ennen klo 18:aa vois tietty mennä polkeen.
Eilen kaivoin ne maanataina käytetyt ja "ihan vaan snadisti lämmenneet" reenikamppeet kassista päälle.... Ne oli ihan nihkeet ja alkoi tietty haista alta aikayksikön... NEVER AGAIN! Ja etikkakylpyyn.
Illalla söin kanankoiven suoraan paketista parkkihallissa kun venasin Miestä noutamaan. Ilmeistä päätelleen se oli joko brutaalia tai muuten vaan outoa vaikka hampurilaisten syönti on ihan normaalia.
Vähänkö teki mieli ruveta viel muriseen ja näytteleen kulmahampaita...
Eilen aamulla oli sitä kasleriakin vielä ja iltapäivästä löytyi fasun suklaalevyn puolikas kassista. Eipä löydy enää.
Lasketaanko terveyslasillinen punkkua syömiseksi...?
(selvennyksenä kerrottakoon että syön yleensä aamulla 2 munaa, muutaman metusiivun, porkkanan ja oliiveita, päivällä on nyt mennyt tölkki kalaa ja säkillinen eli puolisen kiloa rehuja ja tankkauksena iltapäivästä ennen reenejä pussi pähkinöitä, iltaisin laitan sit "ruokaa" tai en laita ja syön juustoa tms. )
Illalla tietty venyttelin myös.
Chelsea ei voittanut vaan se ällö Asia. Musta ei siis tule PCD-fania.