Janne_P kirjoitti:
Musu kirjoitti:
...lenkki sujui leppoisasti, mutta jossain 50 min kohdalla tuli ihan totaalinen uupuminen. Jalat painoi tonnin, henki ei meinannut kulkea ja ...
No mistä moinen ? Syömiset-juomiset pielessä vai vauhtia liikaa ?
Ei sillä, että moinen kuukahtaminen nyt mitään haittais, mutta joku ei mene niinkuin pitäis, jos uupumus iskee ihan puskista. Sen verran kannattanee analysoida, että osaa vastaisuudessa vältellä uupumuksia.
No siinähän se juuri onkin, kun en tiedä

Vauhtia nyt ei ainakaan ollut liikaa, sen voin sanoa. Ehkä mun kunto ei vaan riitä? Mietin niitä syömisiäkin. Aamupalaksi (n. 8:00) meni kaksi paistettua munaa ja pekonia sekä paprikaa, kurkkua ja tomaattia kahvin kera. Lenkille lähdin noin 11 aikaan, olihan tuossa tietysti syömisestä jo melkein 3 h siinä vaiheessa kun veto oli poissa. Mä olen vielä vähän hukassa tän karppauksen ja lenkkeilyn suhteen. Aiemmin kun hiilareita söi, jotenkin sai paremmin ajoitettua nuo syömiset/lenkkeilyt yhteen ettei tuollaisia sippejä tullut mutta nyt hakee hakee... Jos jollain olisi vinkkejä, niin mielelläni niitä otan vastaan jatkoa ajatellen!
Sunnuntaina tuli liikuttua taas, päivällä reilun tunnin maastolenkki hevosen kanssa ja siihen päälle illalla vielä reilun kahden km juoksulenkki, nyt tarkoituksella sellaista vauhtia että otti jo jalkoihin. Keskisykkeet oli 159 ja mieli oli hyvä tuon pikku lenkin jälkeen.
Mulla on ollut ongelmia Suunnon gps-podin kanssa, pätkii yhteyksiä jatkuvasti eikä tallenna dataa kovinkaan luotettavasti (joskus näyttelee esim. km/h -vauhteja ihan miten sattuu, ei mun jaloilla pingota vielä reilua 15km/h -vauhtia...

) Eilen rukkasin puhelimesta ensimmäistä kertaa Sporttracker -aplikaation päälle, oli varsin hauska sitä dataa jälkikäteen lukea. Kivasti näytti reitin mitä olin tullut ja tallensi keskivauhdit. Taidan hylätä tuon gps-podin kaappiin ja alkaa pitämään tuota sporttrackeria päällä.
Eilen tuli taas ratsastettua illalla useampi hevonen, kaloreita paloi hevosen selässä reilun parin tunnin aikana 1081

Joten kyllä tuo ihan urheilusta käy!
Liikuntakertoja: 11
Aikaa kulunut: 14:08
Kaloreita palanut: 6820

Juosten ja karpaten kevättä ja kevyempää olotilaa kohti...