karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-23 11:39:46

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 86 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Risunen rimpuilee
ViestiLähetetty: 2012-01-31 19:03:22 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Mun piti tulla hehkuttamaan, että I FEEL GOOD! Mutta, netti pätkii niin saatanasti kokoajan, että se siitä hyvästä fiiliksestä sitten. Yritän saada sen takaisin :) (ehkä Aviciin Levels auttaa saamaan sen takasin, vaik onki niin loppuun kulunu biisi).

Kävin siis salilla. Tein takareidet (sekä pylly), selkä, hauikset, vatsat -treenin. Ja nyt sujui jo paremmin. Kuntosalilla oli salipäivystäjä, joka näytti mulle muutaman liikkeen tekniikat ym. Se oli kyllä vähän nihkeä mamma, mutta kyllä se siitä... Vielä iltapäivällä oli motivaatio niin hukassa kun olla voi, mutta treenin jälkeen oli hyvä fiiwis! Niinhän se menee... Nyt mä haluaisin takasin salille :D Viime tiistaina ei ollut näin kivaa oloa, mut ehkä sen ymmärtää kun ekaa kertaa olin sillain kunnolla siellä ja tunsin itteni vähän pelleks ja haahuilin vaan ympäriinsä. Kyllä tää tästä!! :smt023 Mä siirryn siihen vaativampaan ohjelmaan sit kun kyllästyn tähän. Tai varmaan GFG:n Litessä tulee taas uudet treeni-ohjelmat. Ne kun ottaa kaikki ylös itelle niin on ainakin mistä valita.

Mä tartteen isomman treenilaukun, että pääsen salilla suihkuun ja saunaan. Nyt pitää raahata eväitä, palautusjuomaa, treenivaatteita ym mukana, niin ei mahdu pyyhe messiin. Ennen mahtui, koska en raahannu eväitä enkä palautusjuomaa.

Ja mistähän sais halvalla Niken Free -treenitossuja? Kävin intersportissa kattomassa eilen, siellä jotkut maksoi 99e. Niitäkin on miljoonia eri variaatioitakin. Mä en ymmärrä niistä mitään. Pitäsköhän mennä Kampin Nike-liikkeeseen kyselemään. Siellä ehkä paras valikoima.

Nyt kaalilaatikkoa naamaan 8) Harmi ettei ole puolukkaa. Plööh.

Liikuntapäikky: viewtopic.php?f=42&t=60559
Ruokapäikky: viewtopic.php?f=11&t=53546

ViestiLähetetty: 2012-01-31 19:28:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mie tilasin Ellokselta vaatteita sen takii että sain tilaajalahjaks (miul tili siel jote maksunki voip hoitaa erissä ;) ) treenikassin,pullon ja pyyhkeen eurolla :mrgreen:
Kassi on niin hyvä! Siin on pohjas erilline vetoketjulline osa niikun lokero tms koko sen pohjan leveydeltä. Sinne mahtuu ainakin 2 treenikengät...tiiän siitä ku kuskaan Zumba ja Nikei kokoaja siel. Ja sitte itte kassiin mahtuu hyvin pyyhkeet ja treenivaatteet,juomapullo,shaker ja vaikka ne eväätkin.

ViestiLähetetty: 2012-01-31 19:37:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tää on muuten aika hanurista, kun joutuu raahaamaan eväksiä ja sit ne vie tilaa ja sit ne on tielläkin vielä ja ja ja... :mrgreen: No mut, onneks on eväät, emmä muuten jaksais koulun jälkeen käydä puntilla.

Kaalilaatikkoo, oi nam :smt049 Olisiksä mun kokki jos mä oon sun opaskoira? :wink:

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-02-01 13:10:17 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

niinuliinu, Kävin elloksen sivuilla ihan huvikseni ja voi tauti miten sekavat ja ärsyttävät sivut!!! :evil: Tai sitten käyttäjässä oli joku pahasti pielessä.... Meni hermo ja menin sit Stadiumin sivuille ja johan alkoi pelittää :lol: Siellä oli ihan kivoja kasseja. Puman kassi olis kiva, mutta ne maksaakin ihan kivasti. Oman Puman kassini ostin Stadiumista aikoinaan jollain parilla kympillä. Täytyy kierrellä ja ihmetellä :) Tasan kaks viikkoa palkkapäivään! Ding diiing.

Nyt on muuten helmikuu. Jännä juttu. Ens kuussa on jo kevät. Näin se aika vaan menee, kun just oli vasta joulukuu. Hui! Kohta on jo toukokuu! Hui kamala! :lol: Täytyy pistää töppösiin vauhtia, ettei putoa kelkasta. Kohti kesäkroppaa mennään. Itseasiassa mulla on sen verran isompi proggis, että menee ehkä 2013 kesään, ennen kun mitään mullistavaa on mussa tapahtunut. Mutta yritän tietty kaikkeni. Ja saahan sitä tässä muutamassa kuukaudessa ainakin jotain aikaseks :) Parempi sekin kun ei mitään.

anni, mulla kanssa kassissa kulkee lounas, rahka ja marjat ja parhaassa tapauksessa vielä raejuusto purkki. Ne vie hirveen ison tilan tossa laukussa. Eli pliis, saanko ostaa uuden laukun heti heti heti heti? :) Ja mä oon sun kokki jos olet mun opaskoira :lol:

Aurinko paistaa, lalalala!

ViestiLähetetty: 2012-02-01 15:03:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Muutamassa kuukaudessa saa jo vaiks mitä aikaan, kun treenaa punttia. Usko pois 8)

Saat multa luvan ostaa uuden treenikassin heti kun palkka kilahtaa tilille :lol: Mäkin kävin tänään vähän shoBBailemassa, kun punttis ei auennutkaan sillon kun pääsin koulusta. Hyötyliikuntaa tuli harrastettua villatakin ja alusasun verran :whistle: Mut hei, toi takki oli normaalisti 40€ ja sain sen jollain reilulla kympillä, rintsikat ja pöksytkin oli alessa! En kadu MITÄÄN.

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-02-01 19:20:59 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

anni, ouh, mä toivon niin [-o< Hyviä löytöjä oot tehny!

Mulla on ihan täysi vapaapäivä tänään! Siis tottakai töissä olin, mut sen jälkeen. Kun tulin kotio, niin mulla oli aiempi Jutta ja Superdieetit nauhalla, joten katoin sen. Söin valmiiksi tehtyä ruokaa. Huomisellekaan ei tarttee tehdä eväitä, koska ruokalassa on höyrytettyä lohta =P~ Tänään pitää vaan salikassi pakata huomista varten. Ja tietenkin käyttää pienellä lenkillä tuota koiraa. Ei oo oikeen chihun lenkittämissäät ollu nyt lähiaikoina. Enkä mä sitä ikinä liikunnaks laskekaan, koska tuo jää haistelemaan joka ikistä juttua mikä osuu eteen. Ja kusee joka jutun päälle.
Ah... Nyt oon vaan laiskotellut ja maksanu laskuja. Jäi alle 200 ekiä enää. Ainii, ruokaedunkin lopetin töissä, koska syön suurimmaks osaks vaan omia eväitä. Ruokalassa käyn max 2 kertaa viikossa ja mulla on noita lounareita vielä iso nippu jäljellä. Niillä pärjään varmaan puoli vuotta. Siitäkin jää vähän sitten rahaa käteen ens palkasta. Jos saisi sen salikassin JA treenikengät hankittua molemmat. Saapi nähhä...
Ennen, kun on ollut rahan kanssa tiukilla, niin en oo panostanu ruokaan, eli ruokarahaa käyttänyt muihin ostoksiin. Nyt ei voi enää tinkiä ruoasta, se on nyt se tärkein.

Ja musta on ihanaa kun en oo nirso. Tykkään syödä kaikenlaista ja kokin ammatti ei ole menny hukkaan, mielikuvitusta löytyy välillä ruokien suhteen aika hyvin. Eli anni täällä sulle ihan ammattilainen siis ;) Mun mielestä noi protskupatukatkin on TAIVAALLISIA. Menee ihan oikeesti melkein oikeesta herkusta. Hyvä mulle.

Tänään ajoissa nukkumaan niin jaksaa taas reenata!

ViestiLähetetty: 2012-02-01 19:37:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tässois sulle ammattikoira ja siinnois mulle ammattikokki, rite? :mrgreen: Just hyvä vaihtokauppa, tehään vaan se diili! Mullekin noi protskupatukat on kuin karkkia, tai siis SUKLAATA =P~ Ah nam. Vois melkein korvata jokaisen aterian niillä ellei tietäis, että mikä on parhaaksi ja mikä ei :lol:

Kuulostaapi siltä, että sulla oli kiva työpäivän jälkeinen vapaa(ilta?) :)

ViestiLähetetty: 2012-02-02 07:19:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vastavierailulla. :smt039 Vaikka olenkin tätä sun päikkyä jonkun aikaa jo lukenu, en oo vaan saanu aikaseks kommentoitua. :lol:
Mulla on vähän sama tuon ruoan kanssa. Nykysin ensin ostetaan tärkeät ruoat, sitten muut höpöjutut. Ennen oli toisinpäin.. :whistle:
Ah, noi protskupatukat on hyviä. =P~

ViestiLähetetty: 2012-02-02 19:03:48 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hejsan! Ja kiva kun tulit pähkinä vastavierailulle! :smt039

Tänään iltapäivällä iski niin kamala väsymys, että melkein skippasin salitreenit, mutta onneks en skipannut. Nyt on voittajafiilis kun sai ittensä sinne sittenkin.

Tein 1. treenin, mihin kuuluu: Reisiojennus, askelkyykky/kyykky, prässi kapea jalka-asento, push-down köydellä, ranskalainen punnerrus maaten tangolla, pystypunnerrus käsipainoilla, vipunostot käsipainoilla, tasapenkki käsipainoilla, jalkojen nostot (mä teen maaten) ja vatsarutistukset (teen jumppapallolla). Pistin tällä kertaa vähän lisää painoja joihinkin liikkeisiin.
Lämmittelin crosstrainerilla 10 min alussa ja juoksumatolla kävellen 10 min lopussa. Sit lyhyet nopeat venyttelyt.

Kävin vielä kaupassa ja kun tulin kotiin ni pistin saunan päälle. Nyt jos koskaan on ihana saunoa. Kohta syön päivällisen (teen rikoksen kun palautusjuomasta on vasta tunti), sitten Salkkarit, koiran pissatuslenkki ja sit sauna :smt049 :smt049

Vähän mietityttää tuo aerobinen, että mihin väliin sitä yrittäis laittaa (varsinkin nyt kun aerobista ei voi suorittaa ulkona). Mun varmaan muutettava salipäivät viikolla maanantaiks ja keskiviikoks. Nyt on ollu ti ja to. Kun mä olin kattovinani että menis spinning jompana kumpana salipäivänä. No, katellaan. Eiköhän ne löydä paikkansa :)

Mukavaa iltaa!

ViestiLähetetty: 2012-02-02 21:03:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Sauna!!!!!! :smt049 Oon kade... :mrgreen:
Ehkä parhaimman voittajafiiliksen saa just tollon ku on ylittäny kaikki "esteet" ja vääntäytyny sinne salille. Parhautta. :wink:

ViestiLähetetty: 2012-02-03 22:38:27 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Risunen kirjoitti:
Nyt on muuten helmikuu. Jännä juttu. Ens kuussa on jo kevät. Näin se aika vaan menee, kun just oli vasta joulukuu. Hui! Kohta on jo toukokuu! Hui kamala! :lol: Täytyy pistää töppösiin vauhtia, ettei putoa kelkasta. Kohti kesäkroppaa mennään. Itseasiassa mulla on sen verran isompi proggis, että menee ehkä 2013 kesään, ennen kun mitään mullistavaa on mussa tapahtunut. Mutta yritän tietty kaikkeni. Ja saahan sitä tässä muutamassa kuukaudessa ainakin jotain aikaseks :) Parempi sekin kun ei mitään.

Aurinko paistaa, lalalala!

Heippa! Tulin vastavierailulle.

Täälläkin näköjään kovasti treenataan :) Onko tuo millainen toi GFG-ruokavalio, saako siinä syödä yhtään rasvaa?
Mä vaan karppailen. Itsekään en tosin millään kovin vähähiilarisella ole ehkä 50-60 g menee päivässä hiilareita. Ja protskuja tosi paljon (n. 85-95 g päivässä), kun tarkoitus olis lihaksiakin kasvattaa rasvanpolton lisäksi 8)

Sulla näkyy olevan aika kovat tavoitteet. Tsemppiä vaan! :smt023 Mites sun laihdutus on lähtenyt käyntiin? Mulla lähti ekalla viikolla aloittaessa varmaan 1,5 kiloa (nesteitä?), mutta sen jälkeen junnasi samassa monta viikkoa. Nyt on onneksi lähtenyt taas laskusuuntaan :) Kärsivällinen tässä kyllä saa olla, eikä paljon parane lipsua sokeriherkkuihin. Etkös säkin ollut normaalipainossa jo, vai muistanko väärin?

Tosiaan, ensi kuussa on jo kevät :D Ei ole tässä pakkasessa tullut mieleenkään ;) Toivottavasti kohta lämpenee, tarkenis taas alkaa lenkkeilyt!

Liikuntapäikky löytyy täältä: [url] viewtopic.php?f=42&t=60731 [url]

ViestiLähetetty: 2012-02-04 13:53:55 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Deanne, tervetuloa! :)
Tuo GFG:n ruokavalio perustuu aika rasvattomaan, öljyä saa käyttää 10g päivässä ja tuotteet on vähärasvasia. Mutta itte lorauttelen öljyä ainakun sitä kaipaan, ilman laskemisia ja en syö esim. rasvatonta raejuustoa, vaan sitä "rasvasinta" 2%:sta :) Hiilaria tällä hetkellä tossa tulee aamupalan kaura-vehnälesepuurosta ja päivällisen peruna, riisi, pasta tai realin täysjyväleivästä. Mutta hiilariahan tarttee jos meinaa treenata. Alkuun mun vatsa ei tykänny noin paljosta määrästä hiilaria, mut nyt tuntuu kun vatsa olis taas vähän tottunu. Mä oon jatkamassa siihen maksulliseen GFG:n jatko-osaan Liteen ja siellä kuulemma vähennetään hiiliä. Mikä sopii kyl mulle ;)

Tavotteet on kovat joo :D Mutta saas nähä saanko mä mitään aikaseks. Tää saliharjottelu on mulle jotenkin niin uutta ja outoa, etten mä osaa realistisesti sanoo yhtään mitään tavotteista. Mä en ees tiedä mikä on sopiva määrä treenata viikossa, että tulis minkäänlaisia tuloksia. Ja kuinka paljon tartteen aeroobista siihen lisäks, että rasvakin palais. :smt101
Jos tekis salitreenin 3 krt viikossa ja aeroobisen 2 krt viikossa, oliskohan se ok?
Mulla on kolmessa viikossa lähtenyt pikkasen reilu 3 kiloa. Tällä viikolla paino junnas paikallaan ja sain jopa yhden kilon lisää, mutta tänään vaaka näytti 74,2 kg :) Pituutta oli 170 cm, joten painoindeksin mukaan ylipainon puolella, vielä. 72 kg taisi olla jo normaalipainon puolella, joten kai sitä vois itseään jo normaalipainoiseksi kutsua :D Ainiin, lantion leveimmästä kohdastakin on lähtenyt n. 3 senttiä.
Jännä ettei ole vieläkään tehnyt mieli sortua mihkään herkkuihin. On kiva huomata, että tarvittaesa sitä itsekuria näköään löytyy :)

Mulla oli tänään yks vaihtoehto, että käyn salilla. Nooh. Mä menin eilen 12 jälkeen nukkumaan ja heräsin puol 4 siihen, kun jotain lössiä mölisi meidän rappukäytävässä. Ne meni tohon yläkertaan, suoraan mun yläpuolelle bilettämään. Sillä on aiemminkin ollut bileitä himassa (yleensä viikolla) ja oon ties millä harjanvarsilla hakannu kattoon jne. Kerran se tepsi, kun postiluukusta tuli kirje, että anteeks möly ja oli puhelinnumero mihin voi soittaa. Viime yönä pistin sitten taas kerran viestiä siihen numeroon, hakkasin harjanvarrella ja mitään ei tapahtunu. Meno vaan jatkui. Pistin vielä viestin, että kohta soitan poliisit. Ei auttanut uhkailukaan mitään. Mulla meni hermot ja klo 7:30 aikaan mä sitten soitin ne kytät. Ne tuli joskus kasin pintaan. Ne kävi ratsaamassa koko kämpän ja tyhjens asunnon vieraista. Toivottavasti toi naapuri nyt tajus, ettei kannata pitää bileitä enää. Mä sitten siinä ysin aikaan sain vasta jatkettua uniani.
Heräsin tossa 12 aikaan ja aamupalan syötyä. Nyt mietin josko lepäilis tän päivän vaan ja katsois huomenna uudestaan tota salia. Voisin vaikka siivota vähän tätä kämppää, niin tulee vähän jotain hyötyliikuntaakin samalla. Ulos ei oikeen viitti mennä. Pikaseen kyllä, pitäähän koira pissittää. Ja kaupassa käydä. Tänään vois käydä porukoilla saunomassa myös.

Rentouttavaa lauantaita!

ViestiLähetetty: 2012-02-04 14:22:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hiljaa hyvä tulee. :wink: treenaa silloin, ku siltä tuntuu, ettei liian pakkopullaa heti alkuun tule. Ehtii kroppakin tottua :)
Ai ikävä, millaisia naapureita.. :( onneks itsellä on hiljaiset naapurit. Kivaa viikonloppua! :smt041

ViestiLähetetty: 2012-02-04 14:53:07 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Risunen kirjoitti:
Deanne, tervetuloa! :)
Tuo GFG:n ruokavalio perustuu aika rasvattomaan, öljyä saa käyttää 10g päivässä ja tuotteet on vähärasvasia. Mutta itte lorauttelen öljyä ainakun sitä kaipaan, ilman laskemisia ja en syö esim. rasvatonta raejuustoa, vaan sitä "rasvasinta" 2%:sta :) Hiilaria tällä hetkellä tossa tulee aamupalan kaura-vehnälesepuurosta ja päivällisen peruna, riisi, pasta tai realin täysjyväleivästä. Mutta hiilariahan tarttee jos meinaa treenata. Alkuun mun vatsa ei tykänny noin paljosta määrästä hiilaria, mut nyt tuntuu kun vatsa olis taas vähän tottunu. Mä oon jatkamassa siihen maksulliseen GFG:n jatko-osaan Liteen ja siellä kuulemma vähennetään hiiliä. Mikä sopii kyl mulle ;)

Tavotteet on kovat joo :D Mutta saas nähä saanko mä mitään aikaseks. Tää saliharjottelu on mulle jotenkin niin uutta ja outoa, etten mä osaa realistisesti sanoo yhtään mitään tavotteista. Mä en ees tiedä mikä on sopiva määrä treenata viikossa, että tulis minkäänlaisia tuloksia. Ja kuinka paljon tartteen aeroobista siihen lisäks, että rasvakin palais. :smt101
Jos tekis salitreenin 3 krt viikossa ja aeroobisen 2 krt viikossa, oliskohan se ok?

Mulla on kolmessa viikossa lähtenyt pikkasen reilu 3 kiloa. Tällä viikolla paino junnas paikallaan ja sain jopa yhden kilon lisää, mutta tänään vaaka näytti 74,2 kg :) Pituutta oli 170 cm, joten painoindeksin mukaan ylipainon puolella, vielä. 72 kg taisi olla jo normaalipainon puolella, joten kai sitä vois itseään jo normaalipainoiseksi kutsua :D Ainiin, lantion leveimmästä kohdastakin on lähtenyt n. 3 senttiä.
Jännä ettei ole vieläkään tehnyt mieli sortua mihkään herkkuihin. On kiva huomata, että tarvittaesa sitä itsekuria näköään löytyy :)

Rentouttavaa lauantaita!

Hui, mä en kyllä enää osaisi syödä noin vähärasvaisesti kuin tossa Jutan dieetissä. Aikoinaan (2004-2005) laihdutin 7 kiloa vähärasvaisella kitukuurilla (eli painonvartijoissa :wink: ) ja siinä kesti ties kuinka kauan painon seilatessa edestakaisin. Makeanhimokin oli koko ajan. Myöhemmin onneksi löysin kalorilaskurit ja "kutrailun" ja tajusin alkaa syömään enemmän. Ja näin karpatessa saa syödä sitä rasvaakin :D Ei tota GFG:takaan kannata varmaan ihan pilkulleen noudattaa, lisäilee tosiaan sitä rasvaa sinne sekaan. Rasvaton raejuusto on ihan :smt078 en tajua miten kukaan pystyy sitä syömään.

Oletko muuten huomannut, että nyt kun syöt enemmän hiilareita, treenit kulkisi paremmin tai että tulisi nopeammin kehitystä? Mäkin olen miettinyt, että jospa sitten tavoitepainoon päästyäni alkaisin hyväkarppaamaan ja söisin täysjyvää tai riisiä parilla aterialla. Syötkö sun hiilarit yleensä ennen liikuntaa vai sen jälkeen?

Sulla riittää aluksi varmaan vähempikin liikunta, jos et ole aiemmin paljon liikkunut. Varmaan 3-4 kertaa viikossa olisi ihan sopiva. Jos päätavoitteena on laihtuminen, niin silloin ehkä vähän enemmän aerobista treeniä painottaen. Lihaksia kasvatettaessa sitten taas enemmän salitreeniä :wink: Itse yritän tehdä aika 50/50 tällä hetkellä lihaskuntoa ja ohjattuja jumppatunteja.

Sä olet kyllä tosi hyvin jo laihtunut :smt023 Kohta olet tätä menoa jo normaalipainossa.

Höh, onpas sulla ikävät naapurit! Hyvä vaan, että soitit poliisit, jos se vähän hillitsisi niiden tulevia juhlia. Mä onneksi asun niin rauhallisella asuinalueella, ettei täällä kukaan koskaan pidä mitään bileitä. Paitsi toisinaan mä ja mun mies :mrgreen:

Liikuntapäikky löytyy täältä: [url] viewtopic.php?f=42&t=60731 [url]

ViestiLähetetty: 2012-02-05 16:25:55 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Moi!

Tulin äsken salilta. Tein salitreenin n. 1h 10min sisältäen alku- ja loppulämppärit. Ja sitten kävin joogassa. Joogasta ei oo oikeen minkäänlaista mielipidettä. En sitä kuitenkaan vihannu, mut ei se mitään ahaa-elämystä mussa herättänyt myöskään. Tosi, aina eka kerta ei välttis sitä tuokaan, niinkun oon monien lajien kohdalla huomannut :D Olen vähän hitaasti syttyvää tyyppiä. Ja sit tiedän, että siellä joogassa se hengitys on oleellista (itse en seurannu hengitystäni lainkaan) ja pitää voimakkaasti kans hengitellä ja mun vierustoveri hengitti niin kovaa, että häiritsi. Voin mennä kyllä uudestaan, jos ja kun osuu hyvään ajankohtaan. Oisin myös kaivannut hiljasella jotain rauhallista musikkia. Onko joogassa yleistä olla ihan hiljaisessa salissa?

Tämän viikon liikunnat: 3 kertaa salitreeni ja 1 kertaa jooga.

Ensi viikolle mulla on tavotteena lisätä aeroobista. Onneksi ilmatkin vähän lämpenee, että pääsee uloskin liikkumaan. :smt023

Deanne, ajattelin tuon Liten jälkeen karppaamaan enempi, paitsi treenipäivinä voisin syödä enepi hiilaria.
Syön hiilarit treenin jälkeen. Taino riippuu millon treenaa. Söin aamupalaksi kaurapuuroa, jonka jälkeen menin treenaamaan ja nyt syön myös hiilaria lounaalla. Jos treenaan arkipäivänä, niin aamupala puuroa, lounaalla ei hiilaria, välipalana rahka, treeni, treenin jälkeen päivällinen jolla hiilaria. :) Jotkut vissiin tekee hiilaritankkauksia ennen treeniäkin?

Äänestämässäkin tuli käytyä. Nyt oon ihan poikki. Tuli tuossa vähän liian pitkäkin tuoa ateriaväli, kun olin salilla 3 tuntia, plus matkat+äänestämiset+koiran lenkki+ruoanteko... Huppista, mutta ei voi mitään :)

Nyt lepiä!

ViestiLähetetty: 2012-02-05 16:26:50 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

oot sä vaan kyl ahkera liikkuja... =D>

ViestiLähetetty: 2012-02-05 16:54:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ensimmäinen joogatunti oli mullakin sellanen, että "Täh. Tylsää!" mut sen tatsin löytää, kun pari kertaa jaksaa ahkeraan käydä. Mä unohdan liian usein keskittyä hengittämiseen ja sit tulee tukala olo asanoissa, kun unohtaa hengittää #-o Mut käy nyt ainakin vielä pari kertaa, ehkä löydät joogan ilon vielä! Se on oikeesti ihanaa, kun sen oivaltaa :smt049

Aeroopisen lisäämistä mäkin suunnittelen. HIITtejä tekis mieli tehdä ja kelasin semmosta, että jos keskittyisi tekemään kovaa punttia yläkropalle (vatsat ja selkä erityisesti) ja alakroppaa tiivistäis noilla HIITeillä ja crossailulla/juoksulla/pyöräilyllä. Mä en kuitenkaan ihan vielä haluaisi ostaa uusia housuja sen takia, että reidet ei mahdu enää vanhoihin farkkuihin :lol:

Tsemppii uuteen viikkoon, muru!

ViestiLähetetty: 2012-02-05 19:51:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

haha, kuulostaa enemmän ku tutulta toi hengityksen vaikeus! Pilateksessa ja joogassa varsinki, mutta myös puntin puolella huomaan, etten osaa hengittää oikeissa kohdissa sisään tai ulos. :)

Tämäkin odottelee, että ilmat lämpenee. Pääsee taas koiran kans lenkkeilee ja juoksentelee. 8)

ViestiLähetetty: 2012-02-06 18:19:30 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Mä äsken laitoin mielenkiinnosta jalkaani mun tavoite-shortsit, jotka toivon saavani jalkaani kesällä (silleen jopa kiinni ja jos ne vielä istuis hyvin päälle niin sekin olis plussaa. Eli yritän saada itseni siihen kuntoon, että voisin ihan oikeesti niitä shortseja käyttää). No, ei ne mene kiinni. Hyvä kun sain vedettyä ne edes ylös asti, kinnas reisistä kans vastaan. Otin sitten itelleni kuvan siitä. Ja nyt mietin, kehtaanko julkasta sen kuvan myös täällä. Te kyllä oksentaisitte jos näkisitte mun möhömahan :smt078

Eniveis, taisin just saada lisäinspistä laihduttaa ja timmiintyä. Mä en malta odottaa, että GFG:n Lite alkaa (keskiviikkona tulee jo ohjeet!). Viikonloppuna saisi pitää jonkunlaisen tankkauspäivän. Osa vetää naamaan kaksin käsin paskaa, osa taas tankkaa "puhtaasti". Mä mietin uskallanko tankkailla ollenkaan. Ehkä suon itselleni vaaka-vapaan päivän ja laitan ehkä fetaa salaattiin, tjms pientä? Mua pelottaa, että jos annan pikkusormen, se vie koko käden. Eli en lähde leikkimään ainakaan millään roskalla. On liian hyvä tsemppi, että suostuisin sen tuhoomaan nyt jonkun tankkauspäivän takia. Pidän semmosen sitten kun siltä tuntuu.

Myös liian kova tsemppi ja hyvä itsekuri pelottaa. Mitä jos en jossain vaiheessa jaksakaan olla motivoitunut, vaan kyllästyn? Jos elän liiassa kurissa ja murrun? Jos itsekuri pettää ja sorrun? Jos en pääsekään siitä enää ylös? Jos palaankin taas entiseen ja olen taas lähtökuopissa? Paha paha paha pelko. Olen vähän kun alkoholisti, jolle yksi tippa saattaa pilata koko jutun. Miten oppia elämään kohtuudella? Miten päästä ihan oikeesti takaisin ruotuun jos sortuu?

Elämän vaikeita kysymyksiä täällä mietiskelee hän. Taidan tänään käydä pitkästä aikaa pitkällä kävelyllä tuulettamassa päätäni :)

ViestiLähetetty: 2012-02-06 20:30:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Toiha o ihan hitohyvä ajatus...ottaa tavotevaatteissa itestää kuva =D> Tai sitte sillee pikkupikku bikineissä :wink:
Vaakavapaa vkonloppu on oiva jos pelkää herkuttelun lähtevän lapasesta.

Mie lupaan ja vannon tsemppaavani sinuu Litessä jos sei sitte potkit miun persiille ku alan niristä ja nurista :lol:
Ootan kans ihan täysil ohjeita ja sitä milt kroppa näyttää 10vkon jälkee :smt044

Miehelle juur sanoin puhelimes että saa tukea ja tsempata minuu vkonloppusi pysymään herkuista erossa...että vkonloppua täytyy keksii juhlistaa nyt joteki muuten,ainakin miun.

Jotai muutaki miun piti lätistä,mut muksut tuos kälättää ku ovat taas joutuneet olee miust treenie ajan eros :smt040 Palaan myöhemmi astialle!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 86 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00