Risunen kirjoitti:
Deanne, tervetuloa!

Tuo GFG:n ruokavalio perustuu aika rasvattomaan, öljyä saa käyttää 10g päivässä ja tuotteet on vähärasvasia. Mutta itte lorauttelen öljyä ainakun sitä kaipaan, ilman laskemisia ja en syö esim. rasvatonta raejuustoa, vaan sitä "rasvasinta" 2%:sta

Hiilaria tällä hetkellä tossa tulee aamupalan kaura-vehnälesepuurosta ja päivällisen peruna, riisi, pasta tai realin täysjyväleivästä. Mutta hiilariahan tarttee jos meinaa treenata. Alkuun mun vatsa ei tykänny noin paljosta määrästä hiilaria, mut nyt tuntuu kun vatsa olis taas vähän tottunu. Mä oon jatkamassa siihen maksulliseen GFG:n jatko-osaan Liteen ja siellä kuulemma vähennetään hiiliä. Mikä sopii kyl mulle

Tavotteet on kovat joo

Mutta saas nähä saanko mä mitään aikaseks. Tää saliharjottelu on mulle jotenkin niin uutta ja outoa, etten mä osaa realistisesti sanoo yhtään mitään tavotteista. Mä en ees tiedä mikä on sopiva määrä treenata viikossa, että tulis minkäänlaisia tuloksia. Ja kuinka paljon tartteen aeroobista siihen lisäks, että rasvakin palais.
Jos tekis salitreenin 3 krt viikossa ja aeroobisen 2 krt viikossa, oliskohan se ok?Mulla on kolmessa viikossa lähtenyt pikkasen reilu 3 kiloa. Tällä viikolla paino junnas paikallaan ja sain jopa yhden kilon lisää, mutta tänään vaaka näytti 74,2 kg

Pituutta oli 170 cm, joten painoindeksin mukaan ylipainon puolella, vielä. 72 kg taisi olla jo normaalipainon puolella, joten kai sitä vois itseään jo normaalipainoiseksi kutsua

Ainiin, lantion leveimmästä kohdastakin on lähtenyt n. 3 senttiä.
Jännä ettei ole vieläkään tehnyt mieli sortua mihkään herkkuihin. On kiva huomata, että tarvittaesa sitä itsekuria näköään löytyy
Rentouttavaa lauantaita!
Hui, mä en kyllä enää osaisi syödä noin vähärasvaisesti kuin tossa Jutan dieetissä. Aikoinaan (2004-2005) laihdutin 7 kiloa vähärasvaisella kitukuurilla (eli painonvartijoissa

) ja siinä kesti ties kuinka kauan painon seilatessa edestakaisin. Makeanhimokin oli koko ajan. Myöhemmin onneksi löysin kalorilaskurit ja "kutrailun" ja tajusin alkaa syömään enemmän. Ja näin karpatessa saa syödä sitä rasvaakin

Ei tota GFG:takaan kannata varmaan ihan pilkulleen noudattaa, lisäilee tosiaan sitä rasvaa sinne sekaan. Rasvaton raejuusto on ihan

en tajua miten kukaan pystyy sitä syömään.
Oletko muuten huomannut, että nyt kun syöt enemmän hiilareita, treenit kulkisi paremmin tai että tulisi nopeammin kehitystä? Mäkin olen miettinyt, että jospa sitten tavoitepainoon päästyäni alkaisin hyväkarppaamaan ja söisin täysjyvää tai riisiä parilla aterialla. Syötkö sun hiilarit yleensä ennen liikuntaa vai sen jälkeen?
Sulla riittää aluksi varmaan vähempikin liikunta, jos et ole aiemmin paljon liikkunut. Varmaan 3-4 kertaa viikossa olisi ihan sopiva. Jos päätavoitteena on laihtuminen, niin silloin ehkä vähän enemmän aerobista treeniä painottaen. Lihaksia kasvatettaessa sitten taas enemmän salitreeniä

Itse yritän tehdä aika 50/50 tällä hetkellä lihaskuntoa ja ohjattuja jumppatunteja.
Sä olet kyllä tosi hyvin jo laihtunut

Kohta olet tätä menoa jo normaalipainossa.
Höh, onpas sulla ikävät naapurit! Hyvä vaan, että soitit poliisit, jos se vähän hillitsisi niiden tulevia juhlia. Mä onneksi asun niin rauhallisella asuinalueella, ettei täällä kukaan koskaan pidä mitään bileitä. Paitsi toisinaan mä ja mun mies