karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-16 12:32:55

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 384 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 520 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Pähkinä purtavaksi
ViestiLähetetty: 2012-02-04 17:50:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huh, vihdoinkin se viikonloppu alkoi minullakin!

Työpäivä takana ja salilla käyty. Oon jo kauan sitten tullu siihen tulokseen, et mun kroppa tykkää ja on tottunu enempi aamutreeneihin. Se kropalle suotakoon. Näin työlauantaisin haluan kuitenkin vääntäytyä salille silläkin uhalla (lähinnä saunan ja venyttelyn vuoksi :oops: ). Tosin teen enempi aerobista, jumppailua ja lihashuoltoa.

Joten... :
* 30min juoksumattoilua. Eri vauhdeilla, eri korkeuksilla ja vähän loppuun ylämäkijuoksua
* Kevyttä kyykkyä
* Jumppaliikkeitä jaloille, että sais takareisien jumitukset pois
* 3 erilaista vatsaliikettä (tykkään jotenki kaikista pilatesjutuista, joten usein tulee niitä tehtyä erilaisia)
* Lopuksi kunnon venyttelyt ja putkirullausta takareisille

Ja sauna!!! :smt050 Sitten kun löydetään isompi asunto, ni siinä tulee ehdottomasti olla oma sauna! :mrgreen:

Hierojalle täytyisi nyt ihan oikeasti saada varattua aika. Lapojen väli huutaa jumituksellaan, vaikka mitä tekis. Niska myös. :( Oon vaan niin aikaansaamaton. Enkä oikeastaan tiedä tästä kaupungista hyvää hierojaa. Pitäisi varmaan udella ihmisiltä. :)

Nyt ajattelin alkaa leipomaan leipää. Pitäisi saada tuo juuston loppu tuolta jääkaapista pois. Ajattelin pistää taikinan sekaan vähän auringon kuivattua tomaattia, antaa hyvän maun, kunhan vaan huuhtelee hyvin ensin. Muutoin tulee aika suolaista ainakin minun makuun..

Sen jälkeen villasukat jalkaan ja sohvalle röhnöttämään ja katsomaan tallennukselta eilinen The voice of Finland ja ehkä jokunen leffa.

Iltapalaksi tiedossa iso kasa rehuja, maitorahka (4,2%) ja ehkä muutama keitetty kananmuna. Omnom!

Leppoisaa viikonloppua kaikille! 8)

ViestiLähetetty: 2012-02-05 16:18:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Oh, ihana viikonloppu! En edes muista millon oisin ehtiny nukkumaan jopa puoli yhteentoista asti! Teki kyllä hyvää nukkua melkein kellon ympäri.. :)

Tästä johtuen mulle tosin tuli aikatauluongelmia, ja treeniaika kutistui.
Olin ensin ajatellut tänään alottavani "uudet treenit", mutta ajan käytön vuoksi päädyin treenailemaan kevyesti ojentajat ja rinnan taljassa sekä vapailla painoilla. Alkuhiet otin juoksumatolla HIIT tyyppisesti. Loppuun vielä askelkyykkykävelyä 3xmax. Eipä oikeastaan edes harmittanut. Maanantai onkin parempi päivä aloittaa aina kaikki uusi..! :wink:
Salilta suoraan kauppaan ja äänestämään. Olin melkein unohtanut kokonaan, että tänään on äänestyspäivä!

Ulkona on erittäin kaunis pakkaspäivä. Reilusti kun vaatetta pistää ni tarkenee jopa. Tosin meidän koira ei tykkää, joten siitä en ulkoilukaveria illaksi pidemmälle lenkille saa..

Nyt pitäis alottaa pieni siivousurakka, mutta tässä vaan koneella istun.. :roll: Hyvä tekosyy mukamas...

Tulin eilen myöskin siihen tulokseen, että maitotuotteet lähtee taas hetkeksi vähemmälle. Eilisen iltapalan jälkeen olo oli nälkäinen. Hyvä, etten ollu kokoajan notkumassa jääkaapilla "mitäs sitten vielä söis..-fiiliksellä"! Aina sama homma maitotuotteiden kanssa. Oli se sitten erkkiä tai rahkaa.. :twisted:

Nyt laitan uuniin lohta tulemaan ja myöhemmin herkuttelen sillä kukkismuusin kera. NAM! Lohta tulee kyllä ihan liian harvoin syötyä..

Eikait se auta muu ku pistää musiikki soimaan ja hilata pylly ylös siivouksen pariin!

ViestiLähetetty: 2012-02-05 17:14:54 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Oi että, mä haluaisin myös hierojalle! Niin monta vuotta kun oon viimeksi käynyt... Mun porukat on luvannu maksaa mulle jo monta vuotta hierojan, mutta ei oo tullu mentyä jostain syystä. Ehkä mä meen kinuman, jos ne jo veisi mut.

Mäkin nukuin ihan mukavasti viime yönä, jotain 10 tuntia. Yleensä nukun jotain 12 tuntia, eli valvon myöhään ja herään myöhään. Tänään heräsin kelloon ja lähdin salille, niin tuli herättyä ajoissa. Yleensä sunnuntai-maanantai väliset yöt on kamalia kun nukkunut myöhään su aamulla ja illalla pitäis mennä jo aikasin nukkumaan. Eli tää on ihan hyvä systeemin herätä sunnuntaina vähän aiemmin :)

Liikuntapäikky: viewtopic.php?f=42&t=60559
Ruokapäikky: viewtopic.php?f=11&t=53546

ViestiLähetetty: 2012-02-05 17:21:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vaikka se miten ois ihanaa nukkua pitkät yöunet viikonloppuna, niin mä teen yleensä silti itselleni kelloherätyksen jo kympiltä. Muuten menee arkena unirytmi päin hökkeliä, jos viikonloppuna panee ranttaliksi :mrgreen: Mulle parempi systeemi on siis tasaisesti nukkua ne 7-9h yöunet. Kesällä tästä tulee vähän lipsuttua kuiteskin, ja bileiltoina tietty, mutmut :whistle: Life is!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-02-05 19:40:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Voihan kateus, kunpa joku kustantais mullekin hierojalla käynnin. Ehkä sit tulis itseensä niskasta kiinni otettua ja mentyä! :lol:

Joo, mä herään kuutena päivänä viikossa heti aamukuuden jälkeen. Vihaan herätyskelloa, joten ajattelin eilen, et miten ihanaa oliskaan kerrankin herätä ilman herätyskelloa, ku ei mitään huisin tärkeää ole. Ja ihanaltaha se tuntui. 8)
Mulla on kyllä harvinaisen hyvät unenlahjat. Yleensä kun päätän et nyt nukutaan ni sammun samantien (mies tästä onkin monesti sanonu, et ois kauheen kiva illalla jutella, muutenki ku yksikseen... :oops: ). Mut tietenki ku nyt tästä näin kerron, ni valvon jonnekki aamuneljään. :lol: Oon myös tosi kova unissa höpöttäjä ja joskus kävelijäkin. :oops:

Ah, maha on täysi. Lohi oli hyvää. =P~
Sunnuntait on ihania, ku on aikaa laittaa kunnolla ruokaa. Rakastan ruoan laittoa, mutta viikolla se tahtoo mennä lähinnä siihen, et laitan nopeesti jotain lihaa kasvislisukkeilla. Tai munakkaita.. Niitä tulee tehtyä jo vähän liian usein. Mut onneks niistäki löytyy monia eri vaihtoehtoja ku voi tehdä makeampana ja suolaisena eri lisukkeilla. Mun ehdoton lempparimunakas on kyllä maustettu kanelilla ja sit lautaselle, päälle vähän erkkiä ja taskuksi. Nam.

ViestiLähetetty: 2012-02-06 13:20:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Maanantait :evil:
Varsinkin näin naistenvaivojen lähestyessä mulle tulee usein ( :oops: ) jotain ihme kohtauksia. Peilistä katsoo pullea ihminen, eikä mikään ole hyvin. Mitään ei oo saatu aikaseks treenin suhteen. Asunto ärsyttää ja kaikki vaan tuntuu niin ärsyttävältä. Etenkin se, että turvotusta alkaa tulla. Ällöttävä tunne. Mieli tekis vaan lohtusyödä siihen ärsyttävään vaivaan. Mutta siihenhän minä en lankea... murr.

Salille kun pääsin, ni tunne onneksi kummasti hävisi. Pääsi tuulettamaan pään ja ajatukset. Olen nyt siis kuin uusi ihminen O:) :whistle:

Treeninä oli seuraava:
*Lämmittely juoksumatolla 15min.
*Penkki 3x8
*Vinopenkki (kp) 3x10
*Pystypunnerrus (smith) 3x8
*Pystysoutu (talja) 3x12
*Dippi 3x8
*Ranskalainen punnerrus (kp) 3x12
*Vipu sivuun (kp) 3x12
*Vipu taakse (kp) 3x12

Huh. Pitkästä aikaa en dippiä oo tehny, joten huomenna voi olla kipuisat ojentajat..
Ainakin salin jälkeen meikkaaminen tuntui hassulta. Hyvä ku sai rajaukset tehtyä. :lol:

Painoja en mitenkään ikinä muista, ku merkkaan ne treenivihkoon ja siellä ne odottaa seuraavaan kertaan. oon niin huono muistamaan :oops: Ehkä sit muistan ku penkissä menee oman painon verran tai jotain :lol: saahan sitä unelmoida..

Nyt sit iltaan asti töitä. 8)

ViestiLähetetty: 2012-02-07 14:09:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Virkeää tiistaita!
Eilisestä ojentajat mukavasti kipuisat. Salille lähdettiin silti heti aamusta.
Pahin turvotuskin alkaa laskea, joten treenaaminenkin tuntuu taas huomattavan paljon mukavemmalta. :wink:

* Lämmittely juoksumatto 15min. eri vauhdeilla
* Ylätalja (vaihteeksi rusettiotteella) 3x12
* Alatalja 3x 12
* Olankohautus 3x12
* SJMV 3x8
* Hauiskääntö (kp) 3x8
* Hauiskääntö (talja) 3x12
* Rannekoukistus 3x15
* Selänojennus 3x12

Kyl tän treenin jälkeen tuntu taas jotaki tehneensä. Hauiskäännöissä oli pieniä vaikeuksia johtuen ojentajakipuisuudesta, mutta se sallittakoon. :)

Kävin myös Ruohonjuuren ystävämyynnissä (ei, ei suinkaan ystäviä myydä, mutta tuotteita -40%) ja ostin kuukupin. Toivottavasti toimii!
Samalla käväisin kampin Niken liikkeessä. Kovasti tekis mieli uusia treenivaatteita, vaikka vasta ostin.. :oops:
Nykysin ku on tuo baarielämä jääny lähes olemattomiin, ni tuntuu ettei muita vaatteita tarttekaan ku työvaatteet ja salikamppeet. Sit on ihan pulassa ku pitäs jotaki kivaa laittaa päälle. Mistä tulikin mieleen ensi viikonlopun avokin isän synttärit. Pyöreitä tulee täyteen, jotenka jotain kivaa vaatetta taas pitää kaapeista löytää. Rahapussi ei nyt juuri anna periksi ostaa uutta, enkä oikeasti edes tarvitse mitään.

Aloitin myös mielenkiintoisen pokkarin lukemisen. Kirjoittaja kirjoittaa omasta elämästään, mikä teki hänestä lähes 160kiloisen naisen.. Surullista luettavaa, vaikka joihinkin hänen ahmimiskertomuksiin pystyin lähes samaistumaan. En montaa sivua vielä ehtinyt lukea, mutta vaikutti mielenkiintoiselta. Sen luettuani en varmastikaan enää ihan heti ole omista vatsamakkaroistani tai leveästi lantiostani valittamassa. ( tää ei välttämättä ollu lupaus.. :oops: )

Mulla on pienoinen ongelma aamupalani kanssa.. Treenaan siis parisen tuntia aamupalan jälkeen. Haluan ehdottomasti jotain proteiinipitoista.. Mutta maitotuotteet turvottaa, liha tuntuu sulavan huonosti, mitään proteiinipatukoita/jauheita en halua turhaa mättää makeutusaineiden vuoksi.. Pitäs keksiä jokin ratkaisu. Kana toki sulaisi ehkä nopeammin, mutta tulee pitkässä juoksussa aika hinnakkaaksi. Iltapalalla taas syön usein munakasta, joten en sitä aamupalaksi haluaisi syödä. :lol: Kylläpäs olen hankala.. Jos jollakin on siis ideoita, ni otan mieluusti vastaan? :) Raejuustoa kyllä pystyn pieninä määrinä syömään, mutta jotenki se tuntuu vieläkin tulevan korvista ku söin sitä pari vuotta jooooka aamu. :smt078

ViestiLähetetty: 2012-02-07 14:27:06 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

^Tee it prodepatukoita coktonin ohjeella makeuttamattomasta protskujauheesta? Tai sit osta jotain maustettua raejuustoa (kesolla ainakin grillattu paprika, nam)?
Tai öö... no lihoista mulla ainakaan parhaiten ei kyllä sula kana, vaan rasvainen jauheliha tuntuu olevan tässä suhteessa paras. Tai entäs vaikka pavut? Tai voisko siitä munasta tehdä jotain muuta kuin munakasta, siis vaikka jotain pannuleipää (http://karppaus.info/resepti/resepti.php?id=1091) tai vaikka jotain karppilettuja tms?

Mut siis tähän liittyen mä just ite pohdin, että miten pitäs syödä ennen ja jälkeen treenin. Koska eiks treeniä varten tartteis lähinnä energiaa, eli hiilaria ja rasvaa ja sit prode pääsis hyötyyn parhaiten vasta salin jälkeen, jollon se lihaskasvukin alkaa? En mä siis oikeesti tiiä, oon aika vähän perehtyny treenin ja ruokavalion yhdistämiseen, siis siihen miten se vois optimoida kehitystä ja palautumista, mut nyt oon ruvennu miettimään.

Niin ja joo moi, tunginpa nyt sunkin päikkyyn pälätteleen :lol:

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille

ViestiLähetetty: 2012-02-07 18:04:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiva kun tulit pälättelemään. :wink:
Tota paprikan makuista raejuustoa en olekaan maistellut. Täytyy kokeilla, josko yökköreaktiota ei tulis. Syön kyllä ihan kaikkea mahdollista.. mut olis kiva,ettei turvottais treeneissä, koska sillon tuntuu, ettei mikään mee niinku pitäs. Myöski pitäs olla silleen kevyttä, ettei ainakaan aikasemmin tartteis aamupalan taki nousta (ilman aamupalaa treenaaminen ei sovi mulle, lukuunottamatta aerobisia. vaik kait se kroppa siihenki tottuis?).
Uih, hyvä ku muistutit letuista! Ne voisikin sopia hyvin, kun tykkään aamulla popsia marjoja pakkasesta. Pikkulettupannulla muutama aamulettunen. =P~ Kiitos tästä muistutuksesta! :smt049

Mä koitan jokaiselle aterialle tunkea edes vähän proteiinia, mut erityisesti ennen treeniä ja ehdottomasti treenin jälkeen. eri asia varmaan olis jos treenais esim. päivällä ja olis syöny jo proteiinia päivän mittaan (kai?). Mut jotenki tuntuu et aamutreeniä ennen ois hyvä jotai proteiinistaki syötyä. Mulla proteiini pitää hyvin nälkääkin. Mut en tiiä, en oikeestaan ole kokeillu. Jotenki tuntuu, et aterian muodostaminen menis hankalaks jos pitäs vaan hiilaria ja rasvaa yhdistää? Emmää tiiä. :lol: Tuskin se niin tarkkaa on, kunhan jaksaa treenata. :wink:

ViestiLähetetty: 2012-02-07 20:58:50 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tuolla Kampin Niken myymälässä munkin olis tarkotus mennä käymään kun palkka kilahtaa tilille ;) Oliko siellä hyvävalikoima treenitossuja? Ja oliko se siinä 1. kerroksessa se kauppa? :)

Mikä on tuo kirjan nimi mitä luet? Ja oliko se suomenkielinen? Kuulostaa hyvältä, voisi itsekin pläräillä sitä ja ehkä lukeakin! ;)

Onko aamiaisella myös karppi (ym. vähähiilariset) leivät pois suljettu? Mä oon noita leipiä tykännyt syödä, koska ovat niin helppoa aamupalaa :oops: Tosin, nyt mä syön sit kaurapuuroa :lol:

ViestiLähetetty: 2012-02-07 21:19:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Risunen kirjoitti:
Tuolla Kampin Niken myymälässä munkin olis tarkotus mennä käymään kun palkka kilahtaa tilille ;) Oliko siellä hyvävalikoima treenitossuja? Ja oliko se siinä 1. kerroksessa se kauppa? :)

Mikä on tuo kirjan nimi mitä luet? Ja oliko se suomenkielinen? Kuulostaa hyvältä, voisi itsekin pläräillä sitä ja ehkä lukeakin! ;)

Onko aamiaisella myös karppi (ym. vähähiilariset) leivät pois suljettu? Mä oon noita leipiä tykännyt syödä, koska ovat niin helppoa aamupalaa :oops: Tosin, nyt mä syön sit kaurapuuroa :lol:

Treenitossuihin päin en uskaltanut kauheasti katsella. Huutelivat sieltä niin pahasti. :lol: Niin ihanan värisiä.. Mitä siis hieman kauempaa ihailin.. :oops: Joo, ekasta kerroksesta löytyy. Lähinnä uutta treenikassia kävin katselemassa josko olis löytynyt. treenaan aamusin ja joudun kassia kantelemaan junassa töihin yms, ni ois kiva löytää sopiva. Nykysessä tosin ei mitään vikaa ole. :oops:

Kirja on nimeltään (piti käydä ihan tarkistamassa, ku en muistanu ulkoa :lol: ) Dieettitytön huimat seikkailut http://www.otava.fi/otava!/kirjat/pokka ... eikkailut/ vaikka siinä nyt onkin painonvartijajuttua paljon ym, mut mukavasti kertoo tästä vinksahtaneesta suhteesta ruokaan. Suosittelen! :)

Mä en noista kaupan valmiista leivistä niin kauheasti välitä. Itsetehtynä toki vois mennäkin. Vähän leikkelettä tms päälle, ni johan maistuu. =P~

Juon juuri glögiä :lol: Ai miten niin joulu meni jo? :oops: Mulle oli jäänyt kaappiin, ja päiväystä oli reippaasti. Tosin mun makuun liian makeaa, joten sekottelin itsetehtyyn makeuttamattomaan mustaherukkamehuun. Nams! Joskus kait nämäki täytyy pois juoda. 8)

ViestiLähetetty: 2012-02-07 22:11:37 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

^Jos glögit uhjaa vanhentua kaappiin, niin just call me and I will be there. nimim. rakastan glögiä =P~

Muttajoo, ite tehdyt karppileivät on nam! Juustoleipäset on suosikki, mut jos joskus randomisti iskee "nyt mulle leipää" -fiilis, niin teen pannuleipäsen, koska on niin nopee tehä ja voi pykätä vaan yhen kerrallaan.
Kaupan leivistä mäkään en niin perusta, joskin se ruiskarppinen oli kyl ihan jees. En silti haluu kovin usein syödä, kun ihan yhtä paljon/enemmän noissa on gluteenia kun tavan leivissä.

Jos haluun ostaa kaupasta valmista leipää, niin se on enimmäkseen tätä: http://www.erimenu.fi/tuote/Oy%20MakroB ... 4%20luomu/
NIIN hyvää! Sopii ihanasti esim. juustojen kuljetusalustaks, mutta kyllä myös muutenkin syötäväks. Vaikka hiiliä per 100g on aika paljon, niin per leipä (joka painaa juur ei mitään) niitä on kuitenkin aika vähän.

(ja ei, en ole ainakaan todettu keliaakikko, mutta gluteeniviljat pierettää ja turvottaa, joten nautin niitä vain satunnaisesti esim. ulkona tai kylässä syödessä)

ViestiLähetetty: 2012-02-08 07:17:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^hah, ei mulla taida vanhentua. nimimerkillä: toinen glögiä rakastava. 8)

Joo, mä teen usein semmosen leipätaikinan, heitän sen pellille ja paistan levynä. siit tulee vähä semmone pannarimainen leipä. Sit vaa leikkaa sopivan kokosiks ja tarvittaessa loput pakkaseen. Siin mieles noi karppileivät on ihania, ettei ne aina välttämättä tarttis ees mitään päälle, varsinkin jos laittaa juustoa taikinaan, ku ne on niin meheviä.. =P~
Tota ruiskarppista oon usein miettiny, et vois maistaa. Sen oloista leipää ku ei itse saa tehtyä. Vois paahdettuna maistua. Täytynee odottaa vapaata viikonloppua, ett uskaltaa maistaa, ku ei tiiä miten maha aina reagoi. :lol:

Toi näkkileipä onkin ihan uusi tuttavuus! Saako ihan normaalikaupoista?

Jajuu, sama vika täälläkin noiden viljojen kans. Ei paljon viitsi itseään, eikä varsinkaan toisia kiusata asialla. :lol:

ViestiLähetetty: 2012-02-08 11:40:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tänään on salivapaata. Mulla on yhdentoista tunnin työpäivä, jotenka voi olla, ettei paljon muuta tekemistä tartte miettiä. 8) Aamulla on kuitenkin matkaan lähdetty jo kasilta ja oon kotona varmaan ysin jälkeen, joten sänky mitä luultavimmin odottaa! :smt049
Aamu oli taas niin kiiruisa et piti aamupala ottaa töihin mukaan. Tosin salivapaina ei niin maitakaan aikaisin. :)

ViestiLähetetty: 2012-02-08 17:20:41 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Joo tota näkkäriä saa ainakin cittarista, varmaan muistakin isommista ruokakaupoista. Noita on siis muutamaa erilaista (siis saman merkin gluteenittomia näkkäreitä, paketit lähes identtisiä), oma suosikkini on tuo riisi- ja kastanjajauhoista tehty, mutta hyviä on ollu ne muutkin mitä oon maistanu. Maksaa jotain 3€ luokkaa per paketti, jos oikein muistan ja on vielä luomuakin :)

ViestiLähetetty: 2012-02-08 21:23:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^^Täytyypäs käydä paikallinen CM katsastamassa. Siellä ainaki löytynee gluteenittomille tuotteille oma hylly, ni sieltä luulis varmaan löytyvän. :) kiitos vinkistä! :)

ViestiLähetetty: 2012-02-09 13:34:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jaahas, sali taas takana.

Tänään treenivuoron sai jalat. Lämmittelyt crossarilla. Kyykkyä smithissä, prässiä, ojennukset,koukistukset, askelkyykkykävelyä... Pitkästä aikaa treenasin myös pohkeet. AUTS! Loputki pari tehokasta liikettä vatsoille ja sit raahautua pukkariin. :lol:

Jalkatreenit mulla tahtoo aina vähän junnailla, painoa saan lisää harvoin, koska teen kaiken polven ehdoilla. Oon vähän arka ton polven suhteen ja haluun olla satavarma siitä, et pystyn vetämään sarjat loppuun niin ettei polvi ota nokkiinsa. Näin yrittäjänä sairasloma polven takia (ja oman tyhmyyden) ei vaan tule kuuloonkaan. Mua ei siis saa yllytettyä kyykkäileeman isoja määriä :lol:

Sillon ku alotin saliharrastuksen, ni mun vanha polvivamma uusiutui. Tein vaakaprässiä, tekniikkakin varmasti oli päin peetä, jonka vuoksi jalkoja ei muutamiin viikkoihin treenattukaan.

Treenin jälkeen meinasi tulla kiirus (VR :smt049 ), juoksin töihin ja vetäsin salin jälkeisen sapuskan samalla ku vaihdoin vaatteita asiakkaan jo odotellessa. Huumori alkaa loppua pikkuhiljaa.., :smt013

Eilisen Jutta-ohjelman jälkeen jäin miettimään monia asioita. Jutan treenattava Merja kertoi, miten ystävät ovat kaikonneet treenien ja ruokien jälkeen (eli siis sen takia kun ei enää baareissa käy.. :| ). Kauhukseni huomasin itselläni käyneen samoin. Pikkuhiljaa, kuin varkain.. Yleensä toki ystäviä olenkin ehtinyt näkemään vain viikonloppuisin ja silloinkin lasillisen (useammankin..) äärellä. Nykyisin kun ei juotua tule ku pari kertaa vuodessa, ni kyllä sitä on ystäväpiiri kutistunut.. :( Toki moni ystävistäni on muuttanut toiselle paikkakunnallekin, mikä vaikuttanee.
Olen usein yrittänyt houkutella ystäviä kahville, kylään tms.. mutta ei. Baariin jos kysyisin, ni vastaus olisi selkeä kyllä.. Kummallista porukkaa. Lieneekö muilla samoin?
Itselleni kyllä baareilu toki maistuu, mutta enää niin kovin harvoin... 8)

Jaahas, jos sitä töiden pariin siirtyisi taas. Aurinkoista pakkaspäivää kaikille! :-D

ViestiLähetetty: 2012-02-09 13:43:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

pähkinä^^ kirjoitti:
Eilisen Jutta-ohjelman jälkeen jäin miettimään monia asioita. Jutan treenattava Merja kertoi, miten ystävät ovat kaikonneet treenien ja ruokien jälkeen (eli siis sen takia kun ei enää baareissa käy.. :| ). Kauhukseni huomasin itselläni käyneen samoin. Pikkuhiljaa, kuin varkain.. Yleensä toki ystäviä olenkin ehtinyt näkemään vain viikonloppuisin ja silloinkin lasillisen (useammankin..) äärellä. Nykyisin kun ei juotua tule ku pari kertaa vuodessa, ni kyllä sitä on ystäväpiiri kutistunut.. :( Toki moni ystävistäni on muuttanut toiselle paikkakunnallekin, mikä vaikuttanee.
Olen usein yrittänyt houkutella ystäviä kahville, kylään tms.. mutta ei. Baariin jos kysyisin, ni vastaus olisi selkeä kyllä.. Kummallista porukkaa. Lieneekö muilla samoin?

Komppaan täysin! Munkin mielestä on niin sääli, ettei muka muuta tekemistä ole yhdessä kuin baareilu. Mullakin on verottanut kyllä nämä paikkakunnan vaihtamiset ja lisäksi muiden perheenlisäykset. Missä sää asuitkaan, lähetään kahville! :lol:

Hyvällä linjalla muuten meet tuon polvesi kanssa. Parempi liian varovainen, kuin rikkoa itsensä. :smt023

Ruokapäikky: munkkis jahtaa ihannetta
Minimainos: iHerb-koodi -5$: ZAS599

ViestiLähetetty: 2012-02-09 14:07:24 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

pähkinä^^ kirjoitti:

Mä olen itse ollut se henkilö, joka on yrittänyt kavereita suostutella baariin ja ryyppäämään, mutta mun kaverit ovat vähentäneet baareilua. Mutta, nyt kun mäki olen vähentänyt baareilua, niin ei ole ees ketään pyytänyt lähtemään :) Uskoisin, että jos se olisi toisinpäin, niin varmasti karsiutuisi myös mulla kavereita. Mä olen kyllä "onnellinen", että pääsin irti siitä jatkuvasta baarissa ravaamisesta ja ikuisesta örveltämisestä. Ainakin toistaseksi :lol:

ViestiLähetetty: 2012-02-09 15:18:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Munkkis: Joo, lähdetään. :lol: Mä seikkailen pitkin Helsinkiä, missä työni on ja asun alle puolen tunnin (juna)matkan päässä.. :)
Itse oon myös monesti vaihtanu paikkakuntaa. Siksi monikin kavereista asuu muualla, mikä sinänsä on rikkaus, pääsee tarvittaessa käymään muualla.. Mut sit ku on niitä hetkii et tarttis sitä todellista ystävää, ni kurjahan se on, jos se asuu toisella puolella Suomea. :(

Risunen: Joo siis aikoinaan (ennen urheilua ja "terveellisempää") elämäntapaa minäki olin se kuka houkutteli kaikki aina baareilulle. Ystävien poikakaverit sano jo ystävilleni, että mua ei saa tavata lauantai-iltaisin :lol: Mut nyt on nää asiat vähä vinksahtanu toisinpäin. Ehkä oon vaan laiska ja vanha... Mukavuudenhaluinen. :lol:
Joo, kyllähän siinä baareilussa ainakin rahaa sai menemään kiitettävästi... -.- että sinänsä kiva ku nykyään jää rahaa muuhunkin.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 384 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 520 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00