pähkinä^^ kirjoitti:
Joskohan itsekki ehtis joskus ruokkiksel stokkalle testailemaan salaatit, vieressä ku päivät oon... t: omat eväät kyllästyttää...
Siis oot koulussa Helsingin keskustassa? Kuljetaan varmaan samoilla junillaki sit.

Jännää.

Joo kantsii, on hyviä

Salaatteja kolmea kokoa, pienimpään saa 2 täytettä, keskikoseen 3 ja isoon 4. Tosin tuo keskikonen tungetaan liian pienelle lautaselle ja meinaa lennellä siitä yli. Isolle saa jo isomman lautasenkin.
Ja joo, Helsingin yliopistossa opiskelen ja töissäkin oon keskustassa. Koululla mä en turhan usein ravaa, kun meillä opiskelu on niin paljon vaan kirjojen lukemista + tenttejä, mutta töissä kyllä 2-4pv:nä viikossa.
anniem kirjoitti:
KIHLAsormuksia!?
Eiku vihki, kihlois me ollaan oltu parin kuukauden päästä vuosi

En mä tiedä kuin paljon mä sitä sillon täällä mainostelin, kai mä saatoin mainita

Mutta ei siis oikeesti mennä nyt ihan vielä naimisiin kun ei oo rahat vielä läheskää kasassa, et voi olla et menee tonne kesään 2014. Kovasti kyl yritetään säästää, mut vaikeeta on ku oot tällänen tuhlari
Eilen en sit muuten mennykää spinnailee, vaan pumppiin! En kuitenkaan ilmeisesti kaikissa sarjoissa rääkänny itteäni tarpeeks, kun nyt ei ainakaan vielä oo mikään paikka kipee

Isommat painot siis enskerralla.
Pumpin jälkeen kävin sitten testaileen sen infrapunasaunan. Puolisen tuntia siellä istuskelin lehteä lukien. Oli kyllä jännä miten tosiaan ihon pinta ei lämmenny oikein yhtää, monista kohdin oli ihan tosi viilee, mut sit aivan hulluna hikeä pukkas etenkin päästä.

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja:
Kesäkilojen karkotus02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja:
Sentit jäävät salille