karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-08 03:17:11

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 143 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 58 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Sentit jäävät salille
ViestiLähetetty: 2012-02-12 15:10:26 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Onpas jotenkin tympee sunnuntai. Pitäs opponoida huomiseks yks seminaarityö, mut tää aihe on niin plääh, ettei tästä oikein oo mitään sanottavaa. Noh, kai se pitää yrittää jotain pohdiskella.

Varasin eilen täks illaks jättipallojumpan, alkais seiskalta. Mut nyt mua huvittais sittenkin mennä jo viideltä alkavaan spinningiin. Ongelma vaan on siinä, et keskuksen vastaanotto aukee tänää vasta 17, eli en voi soittaa sinne ja kysyä onko tilaa ja noi mun nettivaraustunnukset ei myöskään toimi, eli en voi sieltäkään kattoa. En nyt oikein osaa päättää, et lähdenkö kokeileen tota tuntia et oisko tilaa vai ei.

Muutenkin jotenkin stressiahdistaa vähäsen. Tai jotenkin ei oikein huvita koulu eikä työt, mut ei toisaalta huvita vaan istua kotona koneellakaan. Liikkuminen kyllä huvittaa, mut ei siellä salillakaan voi asua. Kivoissa päivissä on aina liian vähän tunteja, mut kaikissa tympeissä päivissä on liikaa tunteja ja sit sitä vaan istuu ja ihmettelee eikä tiedä mitä tekis. Tai tiedän mitä voisin tehä - tota opponointia. Mutkun ei mua kiinnosta! Mrr.

Tjoo, kai mä meen tsekkaan sen spinnin. On sit aiemmin kotona ja pääsee ehkä ajoissa nukkuun, huomenna kuitenkin herätys kuudelta.

Edit: Aattelin nyt joo kokeilla tota kookosöljyä, sisäisesti ja ulkoisesti. Katotaan auttaako mitään. Jos ei, niin kai sit meen sinne lekurille.

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille

ViestiLähetetty: 2012-02-12 17:16:09 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

No mutta sehän meni putkeen. Peruin palloilun ja olin lähdössä Spinniin, työnsin oven kiinni ja kokeilin taskuani. Olis ehkä pitäny tehä toisinpäin, avain oli kotona #-o Soitto anopille joka ryntäs putsaan autoa ja pelastaan mua, aka tuomaan vara-avainta.
Noh, aion nyt keittää ison mukin teetä ja mennä sohvannurkaan näyttään tältä :twisted: Tästä tuli nyt kolmas vapaapäivä tälle viikolle, kun ei salikaan yhtään napostele.

ViestiLähetetty: 2012-02-12 18:59:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mulla kävi pari viikkoa sitten ihan samallalailla... Tosin kahdesti..! Ja peräkkäisinä päivinä! :oops: eikivaei....

ViestiLähetetty: 2012-02-12 19:48:24 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

pähkinä^^ kirjoitti:
Mulla kävi pari viikkoa sitten ihan samallalailla... Tosin kahdesti..! Ja peräkkäisinä päivinä! :oops: eikivaei....

Joo ei kiva, mutta kiva kuulla että joku muukin on samanlainen sähläri. Siis ei kiva silleen, mutta kiva tietää ettei oo ainoo tällänen :oops:

ViestiLähetetty: 2012-02-12 21:58:36 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Sunnuntait on aina jotenkin tosi tyhmiä. Jotenkin iskee aina kauhea ahdistus viimeistään illalla kun tajuaa, että pitää huomenna mennä töihin. Eikä asiaa auta yhtään se, että työkaveri on varmaan noin kuukauden ajan soittanut joka sunnuntai, ettei pääse maanantaina töihin. Odotan joka sunnuntai kamalassa stressissä sen soittoa ja kiroan jo etukäteen paskan viikon alun. Tänä sunnuntaina ei soittoa ole vielä kuulunut ja toivottavasti ei kuulukaan. Viime su ei myöskään tullut soittoa, vaan vasta ma aamulla tuli tekstari, ettei pääse töihin.
Toivotaan siis, ettei huomennakaan tule tekstaria.

Mutta, hyvät yöt ja mukavaa alkavaa viikkoa! :)

Liikuntapäikky: viewtopic.php?f=42&t=60559
Ruokapäikky: viewtopic.php?f=11&t=53546

ViestiLähetetty: 2012-02-12 22:05:48 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ainiin ja tohon avain asiaan vielä! Mä oon 2 kertaa joutunut murtautumaan kotiini kun oon unohtanu avaimet sisälle :D Molemmat kerrat siis kännissä. (yhtenä kolmantena kertana en viittinyt murtautua, vaan menin tuhannenpäissäni porukoilleni). Mutta siis, viimeisin tapahtui tossa joulukuussa kun mulla oli synttärit. Mulla oli pippalot kotona, mun pienessä yksiössä ja olin tuulettanu kämppää pienestä tuuletusikkunasta. Mä ajattelin, että olin laittanut sen kunnolla kiinni, mutta mun onneksi se oli laitettu huonosti kiinni ja ikkunaa tönäsemällä se aukesi. Mä siis asun maan tasalla (kerrostalossa) ja mulla on pieni piha ja terassi, niin tulin sitten sen takapihan kautta ja tuuletusikkunasta sisään yöllä ihan hirveessä kännissä :D Olispa joku ottanut sen videolle! Mä vieläkin ihmettelen, että miten oon mahtunut tosta... Oli kyllä hitonmoinen mäihä, että se ikkuna oli jäänyt huonosti kiinni :shock:

Toinen kerta oli kans kännissä. Sillon mun samainenikkuna oli vielä rikki ja kahva ei kääntynyt loppuun asti kun sen pisti kiinni. Mun onnekseni se lähti kovalla voimalla auki ja taas kiipesin sisään siitä ikkunasta. Tässäkin kävi hitonmoinen mäihä!

ViestiLähetetty: 2012-02-13 06:12:10 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

^haha, ihana :D Me asutaan 3. kerroksessa, niin ei kyllä oikein tolleenkaan pääsis, paitsi jos palotikkaita kiipeis ja se taas vois herättää ehkä jo turhan paljon huomiota :mrgreen:
Mut mikäs ihme se tommonen työkaveri on? :o Siis onks se aina "sairaana" vai onks sillä oikeuskin olla tulematta jos ei huvita?

Mutjoo, nyt on kyllä niiiin maanantai. Vähän helppaa se, et tällä viikolla on suurimpana osana päivistä (eli kaikkina paitsi huomenna) koulua, mikä tarkottaa sitä, että loppuu viimestään puoliltapäivin. Nää aamuherätykset vaan ei oo yhtään mua varten :smt015 Töihin herääminen hiukan seiskaa ennen on vielä edes jotenkin siedettävyyden rajoissa, työt mulla siis alkaa aina ysiltä, mut nyt kun koulu alkaa kasilta ja kello soi 5.50, niin hyi ei. Toivottavasti tuun "sit isona" tekeen työtä jossa on liukuva työaika :roll:

ViestiLähetetty: 2012-02-13 08:46:17 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

marika_ kirjoitti:
Mut mikäs ihme se tommonen työkaveri on? :o Siis onks se aina "sairaana" vai onks sillä oikeuskin olla tulematta jos ei huvita?

kello soi 5.50, niin hyi ei.

Sillä on kaksi lasta, niin ne lapset on vuorotellen kipeenä tai se itse on kipeenä. Millon mitenkin... Onneksi se pääsi ainakin tänään töihin. Saa kyllä aina olla pelko perseen alla, et millon se taas ilmottaa, ettei pääse töihin. On nimittäin aika stressaavaa olla yksin tässä. Ei pääse edes vessaan ilman, että joku tuuraa. Ja tuuraaja tulee tuolta yläkerrasta sit kun "ehtii"... :roll:

Mull asoi joka aamu kello 5:45 :S Mutta torkutan kyllä vielä "hetken"... :oops:

ViestiLähetetty: 2012-02-13 16:53:44 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

^No höh :/ Ootko jossain myymälässä töissä vai missä?

Oon tiettekö nyt tehny jotain aika uskomatonta. UNOHDIN TÄNÄÄN TAAS AVAIMET KOTIIN!!! SIIS TOISENA PÄIVÄNÄ PERÄKKÄIN? Kelle käy näin?!? No, mulle näemmä, mutta aargh. Mihinköhän oon taas pääni lyöny?

Koulu loppu puol kahelttoista ja miehellä taas loppu työt kolmelta ja en tietty päässy kotiin ennen sitä. Jäin sit ensin sinne koululle tekeen yhtä esitystä, sit kävin Stokkalla Fasun ravintolassa lounaalla (salaatti kolmella täytteellä 11,90€ ja maha tuli aivan täyteen! Sisältää siis salaattipohjan ja mä esim. otin täytteiks graavilohta, vuohenjuustoa ja paahtopaistia ja lisäks saa ottaa kastiketta/öljyä ite niipal ku haluu ja esim. siemeniä, suolapähkinöitä, krutonkeja ja sipulirouhetta) ja sen jälkee poikkesin vahingossa Tillanderilla sovitteleen vihkisormuksia... :mrgreen: Jotenkinhan se piti aika kulutta ;)

Nyt mies tossa väsäilee ruokaa, mutten mä taida sitä ehtiä syömää, ku 18.30 alkais spinning, johon yritän mahtua. No, syöpöttelen sit illalla jos on viel nälkä. Spinningin jälkeen ois taas se Boxi, mut katellaa jaksanko jäädä sinne, kun menee sit taas nii myöhää et oon kotona.

Eli joo, tosi henkevää pohdintaa päivän kulusta taas. Ei mitään jännää siis tapahtunu täällä.

ViestiLähetetty: 2012-02-13 17:28:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joskohan itsekki ehtis joskus ruokkiksel stokkalle testailemaan salaatit, vieressä ku päivät oon... t: omat eväät kyllästyttää...

Siis oot koulussa Helsingin keskustassa? Kuljetaan varmaan samoilla junillaki sit. :lol: Jännää. 8)

ViestiLähetetty: 2012-02-13 20:43:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

KIHLAsormuksia!?

uu... 8)

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-02-14 07:29:18 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

pähkinä^^ kirjoitti:
Joskohan itsekki ehtis joskus ruokkiksel stokkalle testailemaan salaatit, vieressä ku päivät oon... t: omat eväät kyllästyttää...

Siis oot koulussa Helsingin keskustassa? Kuljetaan varmaan samoilla junillaki sit. :lol: Jännää. 8)

Joo kantsii, on hyviä :) Salaatteja kolmea kokoa, pienimpään saa 2 täytettä, keskikoseen 3 ja isoon 4. Tosin tuo keskikonen tungetaan liian pienelle lautaselle ja meinaa lennellä siitä yli. Isolle saa jo isomman lautasenkin.

Ja joo, Helsingin yliopistossa opiskelen ja töissäkin oon keskustassa. Koululla mä en turhan usein ravaa, kun meillä opiskelu on niin paljon vaan kirjojen lukemista + tenttejä, mutta töissä kyllä 2-4pv:nä viikossa.

anniem kirjoitti:
KIHLAsormuksia!?

Eiku vihki, kihlois me ollaan oltu parin kuukauden päästä vuosi :D En mä tiedä kuin paljon mä sitä sillon täällä mainostelin, kai mä saatoin mainita :mrgreen: Mutta ei siis oikeesti mennä nyt ihan vielä naimisiin kun ei oo rahat vielä läheskää kasassa, et voi olla et menee tonne kesään 2014. Kovasti kyl yritetään säästää, mut vaikeeta on ku oot tällänen tuhlari :roll:

Eilen en sit muuten mennykää spinnailee, vaan pumppiin! En kuitenkaan ilmeisesti kaikissa sarjoissa rääkänny itteäni tarpeeks, kun nyt ei ainakaan vielä oo mikään paikka kipee :D Isommat painot siis enskerralla.
Pumpin jälkeen kävin sitten testaileen sen infrapunasaunan. Puolisen tuntia siellä istuskelin lehteä lukien. Oli kyllä jännä miten tosiaan ihon pinta ei lämmenny oikein yhtää, monista kohdin oli ihan tosi viilee, mut sit aivan hulluna hikeä pukkas etenkin päästä.

ViestiLähetetty: 2012-02-14 09:13:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No ei jeesus, mä siis oikeesti osaan lukea mut aika hyvin sekin asia tulee ilmaistua #-o :mrgreen: Siis VIHKIsormuksia! Mä en muista että oisit maininnut (tai sit en oo vaan lukenut kunnolla) missään vaiheessa, mutta onhan toi nyt aika ihana juttu :smt049 Eikä sillä ajankohdalla niin väliä, pääasia että te molemmat koette sen oikeaksi ratkaisuksi vielä vuosien päästäkin. Tuitui!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-02-14 11:39:28 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

^Mua itseä vähän häiritsee kun ei ollu mahollista mennä mahd. pian kihlautumisen jälkee naimisiin, mutta mä kuitenkin haluan sen päiväni prinsessana ja sehän toki maksaa jonkinverran rahaa, niin tällänen viivästys nyt sitten tulee. Mutta mihkäs tässä meillä kiire, valmiissa maailmassa :) Jos häät olis sillon reilu 2 vuoden päästä mikä nyt olis tarkotus, ni oltas sitten oltu abouttiinsa 7 vuotta yhessä, ni eipähän vois ainakaan syyttää liian pikaisesta avioitumisesta kukaan.

En oo vielä päättäny oisko tänää treenpäivä vai vapis. Meiän keskuskessa on nimittäin ystävänpäivätapahtuma, eli ilmanen pääse kaikkiin jumppiin, eli niihin on turha ainakaan yrittää, ovat varmasti täynnä. Eli se ois sali tai ei mitään. Noh, varmaan vähän riippuu siitäkin, et kun tänään pitäis tulla yhden tentin tulokset, niin menikö läpi vai ei :D Jos ei menny, ni saattaa ainakin olla tarve purkaa veetututus sinne salille.

Hyvää ystävänpäivää muuten kaikille! :smt049

ViestiLähetetty: 2012-02-14 20:10:00 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

marika_ kirjoitti:
Noh, varmaan vähän riippuu siitäkin, et kun tänään pitäis tulla yhden tentin tulokset, niin menikö läpi vai ei :D Jos ei menny, ni saattaa ainakin olla tarve purkaa veetututus sinne salille.

Hyvää ystävänpäivää muuten kaikille! :smt049

Mä huomasin tänään itsestäni uuden puolen. Mua alkoi vituttamaan ja heti ajattelin, että hitto kun pääsis salille purkaa :) Ennen aina oon vitutukseen syönyt tjm., mutta ennen en oo salia vitutuksen purkuun miettinyt. Joskus teininä kävin juoksemassa kun tuli angstit, mutta ei sitten muuten.

Hyvää ystävänpäivää! :smt049

ViestiLähetetty: 2012-02-15 19:15:12 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

^Mulla edelleen vähän vaihtelee vitutuksen lajista riippuen, et purkautuuko se suklaalevyyn vai salille. Onneks kuitenkin nykyään enenevässä määrin salille :D

Mutta jee, ei tarvinnu eilen purkaa ketutusta mihkää, koska se tentti meni läpi! Jes! Eilen pidin siis vapiksen.

Tänään mulla oli sitten seminaarityön suullinen esitys. Jännitti niin et hyvä etten pissanu alleni, äänikin muuttu ihan hassuks siellä puhuessa ja kuulin sen itekin, mutten saanu sitä vaan normaaliks. No, se on nyt ohi, onneks.
Kun pääsin tuolta koulusta, niin kokkailtiin miehen kanssa lohta pippurisessa kermakastikkeessa ja kukkakaali-parsakaali -muussia. Naminami, oli kyllä kala taas hyvää!

Liikkumiset tänää: 30min crosstrampilla + BodyBalance 1h. Että mä oon kyllä niin ruvennu rakastaan tota Balancea, olo on sieltä lähtiessä aina niin uskomattoman seesteinen! Hyvä ohjaaja (joka on viel aika hyvännäkönen 8-[ ) ei tietysti pahenna asiaa.

Nyt rupeen kohta paisteleen meille iltapalaks pannuleipiä! Kun pohdin tätä äsken ääneen et pitäiskö, niin mies heti oli et joo kiitos ja tilas kaks :mrgreen:

Kivaa keskiviikkoa kaikille!

ViestiLähetetty: 2012-02-15 19:20:11 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hienoo et meni läpi! =D> BodyBalance on kyl ihanaa! Tulee niin hyvä olo!

ViestiLähetetty: 2012-02-17 12:08:45 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Eilen pitkästä aikaa kuntokeskuksen ulkopuolista liikuntaa, eli miehen kanssa tehtiin vajaan tunnin reipas kävelylenkki :)
Tänään sitten raahauduin kymmeneltä pumppiin. Meitä oli siellä varmaan max. 10 ja oli sillain tosi kiva ja rento fiilis, mutta oli ilmeisesti aamupalasta vähän liian vähän aikaa, kun alko tokassa biisissä tuntua et kohta se tulee takas. No ei sentään tullu ja nyt on fiilis vallan jees.

Kohta lähetään anoppilaan saunomaan (puusauna <3) ja viettään iltaa. Ostin sinne sitten tuljaisiks cittarin tarjouksesta melkein kilon irtokarkkia (5€/kg) :lol: Piti ostaa paljon ku en ollu varma montako ihmistä siellä on :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-02-24 13:45:23 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Eipä oo tullu tänne sit viikkoon kirjoteltua, eikä kenenkään muunkaan päikkyihin. Ollu vähän murheita niin ei oo inspistelly, yleisiä ketjuja oon kyl lukenu ja niihin höpissy, kun ne on jotenkin "keveempää" matskua :P Muttaniin, ei siitä enempiä

Tän viikon liikunnat olis toistaseks:

Ma: 1h salilla pt:n kanssa
Ti: Zumba 45min
Ke: -
To: BodyPum 1h + Balance 1h

Tänään ehkä meen töiden jälkeen salille jos huvittaa. No, ehkä pistän huvittamaan.

Ei mul nyt oikein muuta. Jatkan töitä-> :smt024

ViestiLähetetty: 2012-02-27 09:29:27 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Loput viikon liikunnat:

Pe: -
La: Crossarilla 30min
Su: Luistelu n. 40min

Tänää sit salipäivä luultavasti.

Vieläkään ei jotenkin inspaa kirjotella enempiä, mut ehkä saan itteni taas aktivoitua tässä taas...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 143 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 58 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00