karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-18 10:04:03

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 118 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Voima on iloinen asia!
ViestiLähetetty: 2012-03-14 10:25:35 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Ah, kutistuvat vaatteet... tiedän niin tuon tunteen!

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

ViestiLähetetty: 2012-03-14 14:14:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joo, traanitapiiri, tunne on ennestään tuttu täälläkin :) Tosin tällä kertaa erona on se, että vaatteet puristaa 20-30 senttiä ylempää kuin aikaisemmin :lol: Täytyy myöntää, että tykkään tästä uudesta kutistumistavasta paljon enemmän kuin siitä vanhasta.

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-03-15 12:03:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eiliselle liikkumisiksi lenkkeilyä noin 40 minuutin edestä ja 2*10 naisten ja 10 miesten punnerrusta. Saisivat nyt sulaa nuo lenkkipolut, jotta pääsisi intervallien makuun...

Kun mies on tässä itseään korjaillut suolahappotablettikuurilla, niin ajattelin itsekin entisenä kroonisena mahavaivaisena tehdä suolahappotestin. Voinpahan vain todeta, ettei mulla ole ainakaan ongelmaa liian vähäisten vatsahappojen kanssa. Sain jo yhdestä tabletista nimittäin sellaiset poltot, hikoilut ja röyhtäytykset, että oksat pois. Osaan todellakin arvostaa sitä, että mun vatsa, entinen ikuinen murheenkryynini, on ilmeisesti nykyisellään hyvässä kunnossa. :)

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-03-16 10:54:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Koska illalla on tulossa suunniteltu poikkeama kaidalta tieltä (tyttöjen ilta ja skumppaa luvassa :) ), käyttelin aamulla mittanauhaa, vaikka hormonaalista turvotusta vielä selkeästi kropassa - erityisesti mahassa - onkin. Viimeksi olen ottanut strategisia mittoja marraskuussa, jolloin olin vasta aloittanut tuon voimaohjelman (kyykkyä olin tosin tehnyt jo aiemminkin). Sitten marraskuun treenaamisessa on ollut noin neljän viikon joulutauko ja parin viikon tauko sairastelujen ja nivusvamman takia. Mutta, ne mitat (ensimmäinen luku 11/11, jälkimmäinen 03/12):

Rinnanympärys: 92 cm ---> 95 cm
Vyötärö (kapein): 69 cm ---> 69 cm
Vyötärö (napa): 77 cm ---> 75 cm
Lantio: 91 cm ---> 90 cm

Summa summarum: ylhäälle tulee tavaraa ja alhaalta sitä lähtee. Vähän vaan surettaa, että tämä ei ainakaan helpota mun jo ennestään vaikeaa paitaostosten tekemistä, vaikka pianhan tässä tulee jo kesä ja voi olla päivät pitkät bikineissä :lol:

Eilen liikuin noin 40 minuutin (mun vakiomitta :lol: ) lenkin verran, kun käytiin tekemässä viikonlopun ruokaostokset jalan. Olen tällä viikolla tehnyt etätöitä, minkä kunniaksi kävin tempaisemassa tänään aamulla salitreenit.

Takakyykky (syvä): 5*20 kg, 5*25 kg, 5*27.5 kg, 5*5*30 kg
Penkkipunnerrus: 5*20 kg, 5*25 kg, 5*27.5 kg, 5*5*30 kg
Kulmasoutu: 5*25 kg, 5*30 kg, 5*35 kg, 5*5*40 kg

Selänojennukset lisäpainoilla: 3*10 toistoa
Vatsat jalannostoilla: 3*12 toistoa

Kommentti: Olipas kiva treeni! :D Aivan eri maailmasta kuin viime kerralla. Jalkakyykyt ei edelleenkään tunnu kovin raskailta, mutta ehkä sen ymmärtää, kun aiemmin olen tehnyt "tavallisia" takakyykkyjä 5*5*65 kg:lla. Toisaalta plussaa on myös se, että nivunen ei tuntuisi enää vaivaavan kyykätessä.

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-03-16 15:03:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hienot on mittakehitykset, lähtee just oikeesta paikkaa ja tulee oikeisiin paikkoihin :smt023 Ihan mahtavaa!

Itse asiassa mä EN ehtinyt googlettaa Goblet-kyykkyä, unohdin saman tien... :lol: Mutta nyt tiiän, kiitti! Aika erikoiselta kuulostaa, ja varmaan vähän vaativampikin on kuin tavallinen kyykky (?). Voisin jopa harkita kokeilevani joskus :wink:

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-03-19 10:18:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos, anniem :) Olen itsekin ihan vaikuttunut noista mitoista ja tajusin, että olen nyt vyötärön osalta niissä mitoissa, jotka alunperin asetin tavoitteeksi :D Hyvää mieltä lisäsi, kun mies vielä vakuutteli, etten näytä mitenkään hullunkuriselta amatsoniharteineni ja kapeine lantioineni. Itse asiassa mies sanoi, että näytän hänen mielestään todella kauniilta ja pieneltä :smt055 Nuo gobletit on tosiaan pikkuisen eri maata kuin tavalliset takakyykyt. Tasapaino pitää hakea eri tavalla, ja mun mielestä ne on kyllä raskaampia kuin takikset. Tosiaan, itse oon tehnyt niitä ihan parantaakseni nivelten, jänteiden ja lihasten päiden kuntoa ja säilyttääkseni/kehittääkseni täydet liikeradat. Noiden kanssahan pääsee alkuun vaikka kahvakuulan kera :)

Perjantain tyttöjen ilta ei mun osalta mennyt mitenkään erityisen railakkaasti, vaikka lauantaista tulikin lepopäivä liikunnoista. Join pe noin puoli pulloa skumppaa, ja sen jälkeen olin ihan, että kiitti mulle riitti. Ennen perjantaita takana oli viisi täysin alkotonta viikkoa. Mitään erityistä tietoista päätöstä tähän ei liity, mutta kun kerta ei ole tehnyt alkoholia mieli, niin en ole sitä viitsinyt sitten juodakaan. Yhden alitajuisen syyn juomattomuuteen kuitenkin keksin. Viikonloppuisin on tullut tavaksi tehdä salitreenit pe ja su. Näin ollen, jos rellestäisin viikonloput, niin treeni(t) jäisi tekemättä ja sitä mä en halua. Aikamoista puhetta ihmiseltä, joka vielä muutama vuosi sitten ajatteli täysin päinvastoin tästäkin asiasta :lol:

Eilen kävin siis salilla:

Goblet-kyykky: 5*10 kg, 5*15 kg, 5*20 kg, 4*5*23.5 kg
Vinopenkki: 5*10 kg/käsi, 2*5*25 kg, 4*5*27.5 kg
Maastaveto: 5*30 kg, 5*40 kg, 5*42.5 kg, 4*5*47.5 kg

Jalannostot: 15 toistoa vaakatasossa, 2*10 toistoa kaltevalla tasolla

Kommentit: Hyvä treeni :) Tahti pysyi hyvänä, palautukset napakoina ja hiki virtasi. Gobletissa ja mavessa tein myös omat enkat, mikä oli omiaan lisäämään hyvää fiilistä.

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-03-20 09:18:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eilen tein kotijumppaa: lihaskuntoilin (vatsat rutistuksilla ja lankuilla, pystysoutu(?) kahvakuulalla, 20 naisten ja 10 miesten punnerrusta) ja venyttelin. Pitäisi tuota venyttelyä ihan oikeasti tehdä enemmän, mulla takareidet suorastaan soi, kun niitä eilen venytin :? Pitää kaivaa joogamatto kaapin perukalta ja alkaa tehdä aurinkotervehdyksiä. Siinähän sitä paikat lähtisi nopsaan vertymään. :smt115

Unirytmin kanssa on taas lähtenyt ote herpaantumaan. Siinä pitää ottaa selkeästi ryhtiliike, ennen kuin ollaan takaisin lähtöruudussa. Viime yönä nukuin pitkästä aikaa 8.5 h ja kyllähän se vaan tekee hyvää koko keholle ja mielelle. :)

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-03-21 08:30:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heippa hei pitkästä aikaa :smt039 Mä vasta nyt bongasin sun uuden päikyn :oops:
Jään mielenkiinnolla seuraamaan sun salireenejä.. Itse kans pari kuukautta sitten tein kampäkin salille ja nyt enempi vapailla painoilla.. Kyllä tuo sali vaan vie mennessään :smt049

ViestiLähetetty: 2012-03-21 10:14:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Moi, Kontzalez ja kiva, että löysit tänne :D Tein loikan tälle puolelle, kun huomasin, että mähän syön melkein aina melkein samalla tavalla, niin kävi se ylöskirjaaminen vähän tylsäksi. Salissa on kyllä jotain taikaa, mitähän lie hyväolohormoneja sumuttavat sinne ilmaan :lol:

Eilen kävin noin puolen tunnin lenkillä, kun hain lainassa olleen sykemittarin siskoltani. Mähän olen suunnitellut HIITien aloittamista ehkä pidempään kuin kukaan ihminen tällä maapallolla. Nyt, kun lenkkipolut ovat pian sulaneet, viimeinen este HIITien aloittamiselle on ollut sykemittarin puute. Nyt sykemittari on mulla, mutta se on vielä pariston vaihtoa vailla. Jos saisin sen hoidettua tänään, voisi lauantaina olla aika ekalle HIITille. Siistiä :mrgreen:

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-03-22 09:46:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nyt on sykemittarissa uudet paristot, joten mun ja HIITien välissä ei ole enää esteitä :D Vaihdatin pariston Helsingin keskustan Stockmannilla. Yleensä välttelen Stockmannille menoa kuin ruttoa, sillä a) eksyn siellä aina, b) en juuri koskaan löydä sieltä etsimääni ja c) koska tavaratalo on niin sokkeloinen, päädyn aina ulos aivan eri kohdasta kuin missä luulin olevani. Mutta eilinen kokemus olikin tosi positiivinen. Patterin vaihto maksoi 15 e ja aikaa siihen meni alle 5 minuuttia. Mun mielestä ei paha.

Illalla kävin salilla. Harvoin olen meidän salilla nähnyt yhdellä kertaa niin paljon porukkaa kuin eilen, sillä siellä oli jopa muita naisia (ehkä 4 kpl) kuin minä. :shock: Sekä häkkiin että penkille sai jonotella. Pitäisiköhän jättää jokin aloite, että hommaisivat toisen penkin ja häkin tuonne :-k

Tällaisen treenin sain kuitenkin tehtyä:

Takakyykky (syvä): 5*20 kg, 5*25 kg, 5*27.5 kg, 4*5*30 kg, 3*35 kg, 8*30 kg
Penkkipunnerrus: 5*20 kg, 5*25 kg, 5*27.5 kg, 4*5*30 kg, 3*32.5 kg, 8*30 kg
Kulmasoutu: 5*20 kg, 5*25 kg, 5*30 kg, 5*35 kg, 4*5*40 kg, 3*42.5 kg, 8*40 kg

Hauiskäännöt käsipainoilla: 3*10*7 kg/käsi
Ojentajat käsipainoilla: 3*10*10 kg

Kommentit: Nostan takakyykkyä vielä kerran viidellä kilolla (30 -> 35), sillä tuntuma oli sen verran hyvä ja kevyt. Tästä eteenpäin pitää sitten miettiä noita viikkonostoja tarkemmin. Penkissä taas tuntuu edistystä tulevan pienen pienin askelin, mutta on se kaikki vähäkin silti eteenpäin :) Kulmasoudussa jätän viikkonoston tekemättä, jotta tekniikka ei lähde hajoamaan.

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-03-22 13:22:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nyt on tainnut tällä tytöllä jäädä viime päivinä syömingit turhan vähäisiksi [-X En edes muista, milloin viimeksi ennen tätä aamua nälkä olisi kurninut vatsassa heti aamulla herätessä. Lisäksi aamupäivällä nälkä tuli jo ennen puoltapäivää, mikä on todella, todella harvinaista. No, nyt on vatsa täynnä ruokaa ja mieli hyvä, mutta kun muistelen tässä vaikka viikon verran taaksepäin syömisiäni ja liikkumisiani, niin en kyllä ihmettele, jos vähän nälättääkin. Pitäisi sitä vaan noihin riittäviin syömisiin jaksaa panostaa, vaikka ei aina niin huvittaisikaan...

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-03-23 10:04:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tulin vakoilemaan sun goblet-kyykkyjä, hyvältä näyttää! Onks toi ihan levy vaiko kenties kahvakuula, mikä sylissä kyykkäilet? Mä tsempitän sun huomista HIITtiä :mrgreen: Toi on oikeestan jopa helmpompi treeni mun päälle kuin tasavauhtinen, aika kuluu ihan itsestään, kun keskittyy spurtteihin. Ainoo vaan, että HIITin jälkeen on niin energinen olo, että päivän lehti jää lukematta.

ViestiLähetetty: 2012-03-23 12:03:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Edustusvaimo, mun goblet-painot on tätä nykyä sellaisia levyistä koottuja käsipainoja, kun meidän salilta niitä löytyy aina 40 kiloon asti. Mutta alkuun tein noita ihan kahvakuulan kanssa.

Ja kiitos HIIT-tsempityksestä! Sain jostain syystä päähäni sinusta mielikuvan länsihelsinkiläisen metsäpolun varressa huomenna aamulla bannerien ja lehmänkellojen kanssa huutelemassa mulle HIIT-kannustushuutoja kuin hiihtokisoissa ikään :mrgreen: Joo, on se perjantaita pidellyt...

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-03-23 13:16:33 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tulin tänne kurkkimaan sun treenejä. :smt006

Itsekin olen päässyt taas pitkästä aikaa salille treenaamaan ja on ollut kivaa. :D Siihen verrattuna tasavauhtiset kävelylenkit tuntuu NIIN tylsiltä! Onneksi on jumpat missä voi käydä, muuten saattaisi aerobinen treeni jäädä aika vähiin.

Mikä toi HIIT-treeni muuten on, tyhmä täällä kyselee. :oops: Onko se sama kuin intervallit?

Liikuntapäikky löytyy täältä: [url] viewtopic.php?f=42&t=60731 [url]

ViestiLähetetty: 2012-03-26 10:19:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiva, kun kävit, Deanne :D HIIT on yhtä kuin High-intensity Interval Training, eli juurikin samaa kuin intervallit. Mulla syynä niiden tekemiseen on hormonitoiminnan tasapainottaminen, ja nuo ovat muutenkin melkoisen tehokkaita kropan muokkaajia.

Viikonloppuna liikuskelin seuraavasti.

Perjantaina kävin salilla:

Takakyykky (syvä): 5*20 kg, 5*25 kg, 5*30 kg, 5*5*35 kg
Penkkipunnerrus: 5*20 kg, 5*25 kg, 5*27.5 kg, 2*5*30 kg, 2*5*32.5 kg, 5*30 kg
Kulmasoutu: 5*25 kg, 5*30 kg, 5*35 kg, 5*5*40 kg

Selänojennukset lisäpainoilla: 3*10 toistoa
Vatsat jalannostoilla kaltevalla tasolla: 3*10 toistoa

Lauantaina aamulla oli kauan odotetun HIITin vuoro. Ja hitsi, että se olikin mukavaa :D Tein Edustusvaimon ohjeiden mukaisen treenin: 10 minuuttia lämmittelyhölkkää, 5 kertaa 30 sekunnin kovavauhtinen ja 90 sekunnin palautus hölkäten, 10 minuutin palautteluhölkkä. Se vähän ennakolta jännitti, miten saisin tehot itsestäni irti noilla kovavauhtisilla pätkillä, kun mä olen juoksijana ehdottomasti diesel-tyyppiä, jolle juoksemisesta tulee nautittavaa vasta noin 40 minuutin juoksemisen jälkeen. Huoli oli kuitenkin turhaa, sillä ihan hyvin juoksu irtosi. Toki eka treeni on hieman sellaista tutustelua ja tuntuman hakua ja siihen nähden olin tyytyväinen, että sain kiristettyä vauhtia hieman jokaisella kovavauhtisella. Keskisykkeet oli 153 ja maksimisyke 184. Taas nähdään se, että mulla on aamulla treenatessa sykkeet aina korkeammalla kuin muuhun aikaan päivästä. Mistähän tämä kertoo? :-k

Sunnuntaina keho tuntui aika voipuneelta, joten ajattelin, että on parempi vain ottaa mahdollisimman rennosti ja kävin noin kolmen vartin leppoisalla kävelylenkillä kevätauringossa.

Niin, ja sittenhän mä ylitin itseni ja venyttelin ja venyttelin ja venyttelin viikonloppuna moneen otteeseen. Hyvä minä! :mrgreen:

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-03-26 11:01:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jeee HIIT! Noi on siitä ihania, että saa hetken aikaa lentää! Musta spurtit on ihan parasta, niistä palautuminen sit vähän hanurista. Mutta kuntohan noissa kasvaa todella nopsaan, kun vaan pari kertaa viikkoon jaksaa testailla.

ViestiLähetetty: 2012-03-27 08:52:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joo, EV, mulla on tavoitteena vakiinnuttaa kaksi HIITiä kolmen salitreenin rinnalle per viikko. Loppuajan voikin sitten säätää oman mielen mukaan just vaikka venyttelyä, punnerruksia, leppoisia kävelylenkkejä ja sitten ihan lepoa. Tällä hetkellä tuollainen viiden treenin viikkotahti tuntuisi ihan realistiselta.

Sitten aion valittaa. Valituksen aihe 1: Parina viime yönä mun nukkumiset on menneet ihan pyllylleen. Illallakin painuin petiin kuuliaisesti klo 21.30, luin kirjaa noin tunnin verran, sammutin valot ja pyörin sängyssä reilun tunnin saamatta unta. Nyt, vajaan seitsemän tunnin unilla olo on kuin krapulaisella. Syytän tästä kesäaikaa, joka on sekoittanut mun pasmat unirytmien suhteen, murr :evil: Valituksen aihe 2: Tein eilen illalla iltapalasmoothieta. Ahneena yritin saada smoothien rippeet nuoltua blenderin reunasta, kun blenderin lasikannu jotenkin lipsahti ja löi mua etuhampaaseen lohkaisten siitä palasen. Onni onnettomuudessa on se, että varasin viime viikolla ajan hammaslääkärille ensi viikon maanantaiksi. Kyllä tällainen toheltaminen silti korpeaa, ei siitä mihinkään pääse, murr :evil:

Eilen tein kotosalla pikkaisen lihaskuntoa, lähinnä vatsoja ja punnerruksia (20 naisten, 10 miesten), sekä venyttelin.

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-03-27 21:35:03 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Anppa kirjoitti:
Kiva, kun kävit, Deanne :D HIIT on yhtä kuin High-intensity Interval Training, eli juurikin samaa kuin intervallit. Mulla syynä niiden tekemiseen on hormonitoiminnan tasapainottaminen, ja nuo ovat muutenkin melkoisen tehokkaita kropan muokkaajia.

Ahaa, mäkin voin siinä tapauksessa sanoa tekeväni HIIT:tiä - ainakin satunnaisesti. Tavoitteena olisi kerran viikossa tehdä salitreenin päälle lyhyet intervallit sekä kerran viikossa pidempi intervallitreeni (joko kävelyä ja spurtit juosten tai vauhdikas aerobic, kuten tanssitunti tai step). On toi kyllä kivempaa kuin pelkkä käveleminen. Tänään tein pitkästä aikaa juoksuspurtteja salin juoksumatolla. :D

Täällä näkyy treenit sujuvan hyvin. =D>
Mullakin on muuten vaikuttanut toi kesäaika unirytmiin, varsinkin kun olen illanvirkku. Sunnuntaina meni yhteen ennen kuin uni tuli ja jaksoin herätä vasta kympin aikaan. :oops: Nyt tuntuu vähän tasoittuneen jo rytmi, eilen nukahdin telkkarin ääreen jo klo 23.15. :lol:

Liikuntapäikky löytyy täältä: [url] viewtopic.php?f=42&t=60731 [url]

ViestiLähetetty: 2012-03-27 21:36:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Täällä kurkkimassa! :smt006

ViestiLähetetty: 2012-03-28 08:52:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ooh, vieraita, vähän ihanaa! :D

Tervetuloa kurkkimaan, pähkinä^^ :smt039

Deanne: Kiitos, treenaaminen on tuntunutkin viime aikoina varsin mukavalta :) Kyllä noissa intervalleissa jotain tosi siistiä on - vauhdin hurmaa ja vaihtelevuuttako se sitten lie. Mä nukahdin eilen jo varmaan ennen kello 23, mikä on jo huima parannus alkuviikkoon nähden. Toivottavasti sullakin unirytmi löytää uomiinsa.

Eilen kävin salilla:

Takakyykky (syvä): 5*20 kg, 5*25 kg, 5*30 kg, 4*5*35 kg
Vinopenkki: 5*10 kg/käsi, 5*25 kg, 5*27.5 kg, 2*5*30 kg, 2*4*30 kg
Maastaveto: 5*35 kg, 5*40 kg, 5*45 kg, 4*5*50 kg

Vatsat jalannostoilla kaltevalla tasolla: 3*10 toistoa

Kommentit: Eilen tein Gobletien sijaan takakyykkyä. Takakyykyssä tunne on edelleen melko kevyt, ja mies psyykkailikin mua, että nostaisin ensi viikolle vastuksia vielä kerran 5 kilolla. Saas nähdä, uskallanko. Vinopenkissä tein rohkeasti viikkokorotuksen, jonka ansiosta kaksi viimeistä sarjaa jäivät yhden toiston verran vajaiksi. Ensi kerralla on sitten tavoitteena saada myös nuo kaksi uupuvaa toistoa tehtyä. Ja mavessa pääsin uudelle kymmenluvulle, mistä tuli kyllä tosi hyvä fiilis. Nyt huomasin itsekin, kun miehet katseli mun mavesuorituksia "salaa" peilien kautta :lol: Tänään kroppa on kipeä: rintalihaksissa, vatsalihaksissa ja selässä tuntuu, että tehty on. En voisi olla tyytyväisempi :D

Sitten vielä ihan yleistä porinaa omasta navasta ja sen ympäriltä. Viime päivinä mun paino on seilaillut ihan joissain omissa sfääreissään, mikä on heiluttanut mun uskoa "vaaka on aivan turha vehje" -periaatteeseeni. Joo, ei pitäisi käydä vaa'alla joka päivä ja joo, ei pitäisi antaa vaa'an lukemille liikaa painoarvoa. Kuitenkin vaatteet istuvat ihan kuin ennenkin enkä ole mihinkään mässäilyyn sortunut, joten eiköhän tämä ihan luontaista (hormonaalista) vaihtelua ole. Ainakin tänään vatsaa on nipistellyt siihen malliin, että kierron puoliväli on käsillä (kiitos VHH:lle säännöllisestä kierrosta [-o< ). Itse asiassa eilen katselin salilla itseäni peilistä, ja ellei mun oma arvio ihan hirvittävän harhainen ole, niin mähän näytän jotakuinkin urheilulliselta. Olkapäät, hauikset ja solisluut alkaa erottua. Salihousuissa mun takareisien lihakset erottuu ja takamukseen on tullut pyöreää muotoa. Ei mulla koskaan ennen tällaisia muotoja ole ollut.

Mun päiväkirja

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 118 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00