karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-12 14:55:17

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 47 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Takaisin farkkuihin!
ViestiLähetetty: 2012-04-10 17:54:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

pähkinä^^ kirjoitti:
Jaea kirjoitti:
uus Niken kirkkaanpinkki treenitoppi päällä :smt049 Se on jotain taikamateriaalia varmaan, kun näytin jotenkin timmimmältä ja paremmalta sen kanssa kuin oikeesti.

Vou, mistä tämmösiä treenitoppeja saa? :mrgreen: minäkin haluan! :lol:

Ihan jostain tavaratalosta mä sen ostin. Maksoi kyl £32 mut kai laadusta voi joskus maksaakin :wink: Henkkamaukan halpistreenitoppeihin tottuneena tuntui kyl kamalan kalliilta, mut täytyy sanoo että laadun tuntee kyl päälläkin. Se näyttää hyvältä ja tuntuu paremmalta! Samalla tarttu mukaa Adidaksen sininen toppi hintaan £28. Hyvä sekin on päällä. Nyt ei tee enää mieli käyttää vanhoja, mutta yhä hyväkuntoisia, menkkahaukka-toppeja :lol:

Anni, voi olla että jää proteiinipäiväkokeilut nyt hetkeks :lol: Tai sit koitan uudelleen sunnuntaina, kun on vapaapäivä treenistä ja töistä. Töissä tulee kuitenkin käytyä lounaalla syömässä jotain oikeeta ja treenipäivinä ei viitti paastota. Nyt täytyy sit varmistaa, ettei jääkaapissa ole mitään kakkuja! 8)

Liikkapäikky ja muuta räpellystä
Blogi elämästä ja Englannista

ViestiLähetetty: 2012-04-11 11:53:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mun kakkuaddiktio on ihan hurja! Eilenkin mussutin ison slaissin ihanaa suklaa-fudge-kakkua! :smt018 Tänään oonkin sit pätkäpaastolla heti aamuun, kun en jaksanut herätä aamusalillekaan. Ja illasta on firman järkkäämä klubi-ilta niin en ehdi illallakaan riehua. Sitruuna-inkivääriteetä hörpin ja toivon, et kello menis nopeesti lounasaikaan :lol:

Posti toi tänään mulle istumatyynyn! Sen kuuluis pitää keskivartalo aktiivisena istuessa ja vähentää selkävaivoja. Ahistaa tää 8h istuminen päivittäin, kun se on tutkitusti terveyshaitta, vaikka kuinka olis vapaa-ajallaan aktiivinen. :?

Ja kahvakuulienkin pitäis tulla tänään postimiehen mukana! Amazonista 10kg + 14kg yhdessä myytyinä maksoi himppasen vajaat £40! Ei tartte enää aamusta kuluttaa melkein tuntia matkoihin salille ja takas, vaan voin hilpasta kahdessa minuutissa kämpän vieressä olevaan puistoon :smt026

ViestiLähetetty: 2012-04-11 16:17:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Sä oot kakkukarppi, mä oon suklaakarppi :lol:

Ja ihanaa, kahvakuulia! Tolla neljätoistakiloisella saa jo varmaan ähkiä aika paljon - tai ainakin mä ähkisin, mut onpahan ainakin tehokasta ja se siinä parasta onkin :wink: Eikä ees pahan hintaset yhdessä, hyvä löytö!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-04-13 19:08:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ollu ihan paska viikko :evil: Lorvikatarri ja mässäys ja vittu kaikki ottaa päähän. Nytkin vituttaa ties mikä ihan saatanasti, aivan syyttä.

Pitäis mennä kahvakuulailemaan pihalle, mut ei huvita paskan vertaa ja sit ärsyttää, ettei huvita. Ja tiiän, että ku en nyt mee jumppaamaan, niin se vituttaa sit huomenna lisää. Ja tiiän kohta lähteväni hakemaan pitsaa, vaikka järki sanookin, että ei todellakaan kannata. :smt019

ViestiLähetetty: 2012-04-13 19:55:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä en osaa sanoa muuta kuin :hug: ja :smt049 ja että tsemppiä :( Löydä se halu, löydä mistä tahansa! Mieti, mitä sä sillä pitsan hakemisella oikein voitat: nälkä lähtee hetkeksi, se on hyvää - mitä sitten? Huomenna on kökkö fiilis, jos sen haet. Motivation equals to success ja successiahan me ollaan hakemassa, rite? Älä anna periksi!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-04-13 20:16:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

anniem kirjoitti:
Mä en osaa sanoa muuta kuin :hug: ja :smt049 ja että tsemppiä :( Löydä se halu, löydä mistä tahansa! Mieti, mitä sä sillä pitsan hakemisella oikein voitat: nälkä lähtee hetkeksi, se on hyvää - mitä sitten? Huomenna on kökkö fiilis, jos sen haet. Motivation equals to success ja successiahan me ollaan hakemassa, rite? Älä anna periksi!

Komppis! Toi oravanpyörä on kyl paha. :( tsemppiä! :hug:

ViestiLähetetty: 2012-04-14 18:24:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitti, likat! :smt049

En mä sitä pitsaa hakenutkaan, kn kaveri sit soitti, että nyt pubiin sieltä! Joo, tuli silti syötyy huonosti eli steak&stilton pie ranskiksien kera, mutta piti sentään kävellä puolisen tuntia suuntaansa. Ja tuli parempi fiilis muutenkin, kun oli kivaa seuraa.

Tänään meinas taas laiskuus voittaa, mutta sisulla kiskoin treenikuteet niskaan ja lähdin nyrkkeilemään! Tulipa hyvä fiilis ja jaksoinkin ihan sairaan hyvin! Niinhän sitä sanotaan, et kunto kehittyy levossa ja ku koko viikon laiskotellu ja syöny kakkua, niin jopa menikin treenit hyvällä energialla!

Rankkaahan se oli; alun tekniikkajuttujen jälkeen (parin kanssa harjoitellaan lyönteja ja jonkin aikaa ehtii jokainen myös treenata valmentajan kanssa) oli se nyrkkeilysäkkien kuritus vuorossa ja se osio tehdään aina intervallityyliin muutama minuutti kovaa työtä ja minuutin lepo.
Yks työosio oli tänään seuraavanlainen:
2 lyöntiä + 2 burpee, 4+4, 6+6, 8+8, 10+10, ja sit
10 lyöntiä + 10 punnerrusta, 8+8, 6+6, 4+4, 2+2.
Viimeks kun tehtiin moinen, se piti tehdä loppuun asti. Nyt tänään mentiin ajan mukaan ja ehdin just tehdä loppuun kun kello kilisi! :D

Toinen tiukahko työosio oli parin kanssa, että toinen pitää säkkiä paikallaan ja toinen mättää lyöntejä 10, 20, 30, 40, 50, 40, 30, 20, 10. Viidenkympin jälkeen alko vähän nopeus kärsiä ja hartioissa poltteli :mrgreen:

Lopeteltiin kevyesti sprinteillä, kerähypyillä, kyykkyhypyillä, askelkyykkykävelyillä ja neljällä erilaisella vatsalihasliikkeellä. Ihan vikana vielä paikallaan polvennostojuoksua nyrkkeillen eteen ja sit treenari huuteli eri liikkeitä, et jotain burpeeta piti taas tehdä ja kerähyppyjä ja punnerruksia ja kyykkyhyppyjä ja paikallaan sprinttejä. Tää on niin tällasta välillä :lol:

ViestiLähetetty: 2012-04-15 19:01:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tänään korkkasin uudet kahvakuulat. Ihan jees, ihan jees! Kiusasin jalkoja enemmän, kun nyrkkeillessä tulee kyl kädet treenattua ihan tarpeeks hyvin. Tein heti aamusta ennen aamupalaa n. 40min. treenin viereisessä puistossa. Jopa muuten huomaa eron siinä, onko sisällä vai ulkona! Salilla kun oon kahvakuulaillut, niin on jo 20min. kohdilla sellanen hiki päällä, että vikat 10min. pitää ihan yrittää saada kulumaan, mut ulkona ollessa ois vaan voinu jatkaa, jos ois lihakset pysyny mukana :wink:

Taidan lähtee vielä nopskalle 20min. rennolle kävelylenkille. Kävin eilenkin syönnin päälle, kun painoi ruoka niin mahottomasti mahassa. Nytkin söin justiin ja kattoin yhden jakson Torchwoodia, niin kyllähän tästä käppäilemään joutais.

Ens viikolla koitan tsempata syömisten kanssa kunnolla. Oon luontaisestikin syönyt vähän IF-tyyliin, aamupalan ysin maissa ja lounaan 14-15 ja treenipäivinä vielä illalla jotain, mut nyt aion koittaa, jos lounas + päivällinen oliskin toimivampi. On iltaisin välillä herkkuhimot ja sit treenipäivinäkin se kolmas ruokailu on vähän vaikeeta, niin jos skippaisin nyt aamupalan kokonaan ja opettelisin syömään vielä illemmalla kerran, niin tulis treenin jälkeinen ruokailu automaattisesti mukaan, eikä tartte sitä väkisin mupeltaa.

Ostin myös elämäni ihka ensimmäisen treeni-ravintolisän: L-tyrosiinia. Rupeen ottamaan sitä ennen nyrkkeilytreeniä espresson keralla. Nyrkkeilyt on mulla siis aina iltaisin. Olishan niitä aamuisinkin, mut 7:15 on sellanen aika, et mä en sinne kykene noin aikaisin :lol: Ten sit kahvakuulailua/kävelyä aamuisin ja kahdesti viikossa toi nyrkkeilytreeni.

ViestiLähetetty: 2012-04-17 16:20:45 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tulin vastavierailulle. :D Lueskelen myöhemmin tarkemmin, nyt alkaa olla pikku hiljaa kiire pubiin. :wink: (Mennään avokin kanssa sinne katseleen jääkiekkoa, kun ei omisteta kyseistä maksukanavaa, mistä ottelu näkyy...)

Mäkin olen ajatellut kahvakuulia hankkia kotiin, kunhan saan ensin selville mikä on sopiva paino. Ja pitäisi varmaan jotain liikkeitäkin opetella. :lol:

Liikuntapäikky löytyy täältä: [url] viewtopic.php?f=42&t=60731 [url]

ViestiLähetetty: 2012-04-17 22:39:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nyt kun oon tutustunut tuohon 80/20 -periaatteeseen, niin tein sellaisen säännön, että yksi pikku herkku päivässä on ihan ok, kunhan muut sapuskat on oikeaoppisia. Tästä päästään siihen, että viikossa saapi kertyä 7 pikkuherkkua. Tällä viikolla olen kerryttänyt jo neljä (eilen Twix-patukka, tänään töissä pomon synttärimuffinssi ja illallisella tyttöjen kanssa pieni annos lisukeranskalaisia ja puolet mansikkajuustokakku-jälkiruoasta) eli loppuviikosta saa herkutella enää neljä pientä juttua.

Luuletteko, että tulis toimii :lol:

Rahaa säästellessä pidin just viikottaista kirjaa kulutuksistani ja se toimi tosi hyvin. Mulla oli aina tietty summa käytössä per päivä (yleensä jotain 5-13e) ja sit päivän päätteeks laskin yhteen, että jäikö yli vai menikö miinukselle (kauppareissupäivinä miinusta, plussaa päivinä jolloin ei pitänyt ostaa mitään). Viikon lopuksi laskin sit aina loppusumman ja kuukauden päätteeksi sit sen, mitä oli jäänyt yli, meni säästötilille ja seuraavasta palkasta laskettiinkin uusi kuukausibudjetti.

ViestiLähetetty: 2012-04-18 06:56:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Toimivuushan riippuu ihan sinusta. :wink:
Itse tiedän, että mulla ei toimis, mut ihan vaan sen takia, et mopo karkais käsistä. Siks oonki antanu itselleni vaan 1vkl/kk aikaa herkutteluun. Muuten mennään aika nollolinjalla (poislukien juhlat yms, mut niitäki harvemmin on yli yhtä kuukaudessa). En mä osaa syödä vaan esim. yhtä suklaa patukkaa.. Ruokahimot herää vaan :evil:

Mut taisitki kertoa tuol toisessa ketjussa jo, et sulla ei semmosta ongelmaa ole, ni en näe sit syytä, miksei toi vois toimia. Jos herkutella haluaa. :)

ViestiLähetetty: 2012-04-18 09:25:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joo, ei siis oo tosiaan sitä ongelmaa, että yks suklaapatukka muuttuiskin äkkiä kolmeks patukaks, kakkupalaks ja sipsipussiks. Mut Mietin tota viikko-limittiä, et se vois olla ehkä ihan hyvä kuitenkin, vaikka periaatteessa olis lupa herkutella joka päivä, mut sit jos jonain päivänä tulee just syötyä pubissa ja siinä annoksessa onkin vaikka kaksi herkkuannokseks laskettavaa juttua, niin sit oliskin yhden päivän ilman. :smt017

On muuten vaikee kääntää tää IF-rytmi nyt päälaelleen! Ennen oon siis syönyt aamupalan ja lounaan sekä iltatreenin jälkeen jotain, mut nyt koitan kääntää niin, että söisin lounaan ja päivällisen, niin se iltaruoka treenin jälkeenkään ei olis tavallaan "ylimääräinen" vaikka treenipäivinä oliskin isompi, vaan kuuluis päivän annoksiin normaalistikin.

Heräsin tänään heti nälkäisenä! Eilen meni ihan ok puoleenpäivään asti, kun tein aamusta kahvakuulatreenin ja otin sitä ennen tyrosiinia kahvin kanssa, niin treeni yhdistettynä noihin varmasti hillitsi ruokahalua. Tänäänkin piti käydä aamusta kävelyllä, mut tuolla nyt sataa ja tuulee :? Ehkä meen siltikin ja nappaan kulman takana olevasta kahvilasta tupla-espresson ja otan tommosen tyrosiinin. Jos niillä sit jaksais taas muutaman tunnin ennenko "saa" syödä :roll:

ViestiLähetetty: 2012-04-23 11:47:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Olipas vaihteleva viikko! Perjantaina ei pizzanhimot enää pysyneet kurissa, vaan oli saatava känkky! Torstaina ostin juustokakun siivouspäivän kunniaksi ja sitä mupelsin kaksi päivää. Viikonloppuna sit söin intialaista, mutta jätin riisit ja naanit tilaamatta ja keitin kasviksia lisukkeeksi! Eli puoliksi hyvä valinta :mrgreen:

Liikunnat on ollu sentään ihan jees. Nyrkkeilypäivät oli viime viikolla keskiviikko ja lauantai. Kahvakuulaa heiluttelin tiistaina, perjantaina ja sunnuntaina. Eilen tein sen kanssa 100 kyykkyhyppyä! 10kg kuula sylissä. Vähän jäi ujoksi kahdeksasta minuutista suoritusaika :lol: Siihen perään sit 70 kerähyppyä kahteen minuuttiin.

Tänään aloitin aamun 10min. tehotreenillä: 2 kahvakuulaheilautusta (14kg) + 1 burpee, 4+2, 6+3 jne. 20+10 asti. Jumankauta, että puski hikeä! Piti käydä suihkussakin kahdesti, kun valuin jälkihikeä niin roisisti :shock: Ekaks kun astuin suihkusta ulos, pesin hampaat ja pyyhkäisin kasvovedellä naaman ja laitoin naamarasvaa, niin sit piti mennä vielä kroppa huuhtelemaan viileällä vedellä.

Tänään mulle tulee kaveri tänne kylään viikoksi! Tulee paljon kävelyä viikolle, mut tehokkaammat treenit jää varmaan vähemmälle. Tosin mennään kyllä varmaan jonain iltana nyrkkeilytreeneihin ja mahdollisesti kahvakuulaillaankin vähän. Kaveri on hurahtanut CrossFitiin tänä vuonna ja on ottanut liikunnan muutenkin enemmän tavaksi, niin ei toivottavasti tartte sentään sohvalla homehtua koko viikkoa :lol:

On kyllä luvannut vähän kurjaa keliä, niin saa nyt nähdä sen kävelynkin kanssa. Ois kiva, jos ei tarttis kaikkialle mennä julkisilla, niin näkis paljon enemmän!

ViestiLähetetty: 2012-04-30 17:04:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Se viikko menikin sit jaloilla - kävellen, shoppaillen, museoissa vieraillen, sea lifessa pyörien. Käytännössä ti-la tuli oltua koko päivä pystyssä. Muuta liikuntaa en sitten harrastanutkaan. Syömisiä en kattonut yhtään, mut ei me ny koko ajan mätetty. Aamupala, lounas ja päivällinen syötiin ja mä otin kyllä joka päivä jälkkäriä :lol: Ja eiln vielä tuhosin kaverin tuliaisiks tuomat Fazerin siniset, oli 1,5 levyä jäljellä, ja hain pitsan.

Silti ei kauheesti turvota! Jälkkäreitä ja ranskiksia tuli kyl syötyy ihan yllin kyllin, mut ei kai sitten aterialisukkeet ja pienet herkut paljon paina, jos kuitenkin on jaloillaan 6-10h päivässä.

Nyt alkaakin sitten kuuden viikon kiristys! Pitää lähteä sinne Espanjan biitsille IHAN KOHTA ja olis kiva, jos biksujen alaosa ei puristais lantioläskejä haavoille :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-05-03 16:49:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eilen tein paluun nyrkkeilytunnille ja tekipä hyvvää! Suunnittelin vielä, että olisin tänään lounastunnilla tehnyt nopeen kahvakuulatreenin, mut en mä jaksanut ruveta riehumaan. Ulkona on vilponen ja pientä vesitihkua, niin ei houkuttanut joutua suihkuun kesken päivän ja sit lähtä märällä tukalla takas töihin.

Tiistaina vedin vielä pastaa ja profiteroleja, jäi vähän päälle toi herkuttelu. Mut nytte oon parantanut taas tapani ja eilen söin lounaaksi munakkaan ja illalliseks leikkeleitä, juustoa, jääsalaattia valkosipulimajoneesilla sekä rahkajogurttia macadamiapähkinöillä ja muutamilla viinirypäleillä. Tänään aikalailla samat setit.

ViestiLähetetty: 2012-05-03 19:31:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Onks noi macadamianpähkinät miten kalliita siellä suunnalla? Suomessa ei niitä voi tällanen rahaton ees ostaa, kun 80g pussi maksaa jotain neljä euroa :evil: Ja kun ne on niin hyviä!

ViestiLähetetty: 2012-05-04 01:22:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No ihan sairaan kalliita, tai niin mä ainakin tähän asti luulin :lol: 250g maksaa £4 et ei ihan Suomen hinnoissa näköjään, mut hirvittää silti. Tollanen pussukka kun menis mulla ihan parissa päivässä, jos olis varaa. En mä niitä ihan huvattomasti käytä, vaan rahka-jogurtin sekaan heitän pienen kourallisen silloin tällöin.

ViestiLähetetty: 2012-05-09 11:17:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Lauantaina nyrkkeilytreenin jälkeen jäin vielä muutamaks minuutiks tekemään lankkupitoa, kun tunnilla tehdyt vatsarutistukset otti enemmän lonkankoukistajiin ja halusin vielä kiusata vatsoja enemmän. Sit se treenari tuli siihen, et "munhan pitää alkaa pitää rankempia treenejä! Sinä päivänä, kun sä et enää jaksa tehdä loppuun, niin sit oon tyytyväinen!" 8)

Noh, eilenhän en meinannut ihan jaksaa. Maanantaina täällä oli bank holiday ja meillä sunnuntaina bileet ihan siitä hyvästä, eli sehän tarkoittaa sitä että maanantaina mulla oli darra ja tiistaina en ollu ihan vielä 100%

Tänään sit takasin! Lähdetään huomenna Brightoniin The Great Escape konferenssiin ja festareille ja siellä meneekin koko loppuviikko, niin täytyy hoitaa nää viikon 2 nyrkkeilytreeniä tähän alkuviikkoon. Mun jäsenyys siis sallii mun käydä kahdesti sellasella boxing fitness -ryhmätunnilla ja koitankin ajatella sen silleen, että kerta maksan kahdesta kerrasta, siellä pitää sit käydäkin kahdesti.

ViestiLähetetty: 2012-06-15 10:50:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jopas on unohtunut tänne kirjoitella. Lähinnä siks, ku on ollut laiska olo ja sit olin kaks viikkoa lomallakin. Viikon Suomessa ja viikon Espanjassa.

Paluulento laskeutui Lontooseen klo 22 huitehilla keskiviikkoiltana ja heti eilen teinkin paluun nyrkkeilytunnille. Ostin myös jääkaapin täyteen mahdollisimman montaa sorttia vihreitä lehtiä ja sen sellaista, tomaattia, paprikaa, viinirypäleitä, salaattijuustoja, kanaa ja pekonia. Tommosista rakentuukin viikonlopun eväät.

Ehkä tämä tästä. Farkut ei vieläkään mee nätisti päälle ja alan jo menettää uskoni koko projektiin. Kroppa tuntuu tykkäävän tästä nykyisestä koosta ja kukas minä olen vastaan tappelemaan. Välillä tuleekin sit sellanen olo, et paskaaks tässä, mä en oo lihava alkuunkaan niin miks ihmeessä mä yritän laihduttaa?! Oon terve ja hyväkuntoinen, eiks sen pitäis hei riittää! Sit haen kasan mässyä ja mätän niitä naamariin hyvällä omallatunnolla. Seuraavana päivänä sit tarmokkaana ryntään HIIT-lenkille, kun peilikuva ei vaan miellytä.

Penikat kans vaivaa. Ne alkoi kipeytyä siis alkukeväästä kun kävin lenkillä muutaman kerran eivätkä oo parantuneet. Justkin pidin ton kaksi viikkoa taukoa mistään kuntoilusta, niin kylläpä vaan tuntui taas nyrkkeilytreeneissä, että vihoittelemaan ne vielä alkaa.

ViestiLähetetty: 2012-06-15 11:23:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tunnistan itteni kahdesta jutusta. Ensinnäkin, aina tähän asti oon jotenkin todennut liahdutusyritykset ruhaks juurikin silloin kun oma ulkomuoto alkaa miellyttää. Tulee toi "pyh, mä oon hyvä just näin" -fiilis, mitä käytän oikeuttamaan karkkipussin rapistelun. Yleensä toi liittyy varmaan siihen, että oon yrittänyt hoikistella liian alhaisilla kaloreilla, jolloin alkaa surettaa se, etten muka enää koskaan sais syödä kunnolla jos meinaan olla laiha. Mulla tähän toimii pätkäpaastoilu (jotenkin tunnun hehkuttavan tätä vähän ympäriinsä...) eli se, että skippaan aamiaisen ja sit skippaan iltapalan.

Toinen huomio noista penikoista. Mulla ne kipeytyi aivan törkeesti thaiboxingia treenatessa, johtuen hyppynaruhyppelystä ja siitä päkiäpainotteisesta asennosta. Samaan aikaan treenasin maratonille, niin eipä siinä mutua tarvittukaan. Ratkaisuksi mä vaihdoin hyppynarun juoksulämmittelyyn, tarjosin koiville vaihtolämpöisiä suihkuja ja hieroin penikat läpi joka ilta painamalla joko sormin tai pyöreellä kynällä tilaa sääriluun ja lihaksen väliin. Noilla konsteilla vaiva helpotti kolmessa viikossa. Myös pohkeiden huolellinen venyttely auttaa.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 47 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00