No Moi!
Tilasitko Lapista porua?
Ehkei meistä oo enää tässä vaiheessa hipstereiksi vaikka muuten ollaan lähiruokinemme trendien harjalla...

Justiin mietin eilen (lentokoneessa kun ei siellä oikein ole muutakaan tekemistä kuin ajattelu), että perustaisinko
erittäin tylsää peruspukeutumista -blogin, kun sadannen perusfarkut-teepaita-villatakki -yhdistelmän kohdalla ei ehkä voida enää käyttää termiä "muoti"...
Mä tein sunnuntaina ja maanantaina vikat kisavalmistelut ja sitten olin pari päivää saksalaisten kurmeiden äärellä. Lounaalla oli possua, possua, possua, pasta bolognesea, lihapullia sekä jotain "kasvisruokaa" josta on ihan mahdotonta sanoa mitä muuta siinä oli kuin makaroonia. (Possua oisin tietty syönyt jos oisin uskaltanut. Rohkenen epäillä sen luomuisuutta kuitenkin). Illallisella tarjottiin makaroonia, makaroonia, makaroonisalaattia, juustomakaroonia ja jotain makaroonista tehtyä hässäkkää. Sekä tietysti possua. Salaattipöydästä löytyi pieniä canape-leipiä joissa oli jotain savukalaa päällä. Söin aika monesta päälliset.
Onneksi olin kaukaa viisas ja kävin hotellissa aamiaisella vaikka messupaikallakin olisi ollut sellaista tarjolla. Vaihtoehdot olivat nimittäin makkarasämpylä, toinen makkarasämpylä, kolmas makkarasämpylä, sitruunamuffissi tai suklaamuffinssi. Ois ollut suhteellisen ankea päivä lounaaseen saakka jolloin tarjottiin... (ette ikinä arvaa!)
Salaattipöydän voinapit pelastivat mut nälkäkuolemalta. Tai ehkä se olikin eväänä ollut suklaa-pähkinä-prodepatukka -yhdistelmä...
Tänään ois ohjelmassa venyttelyä ja kassin pakkaamista. Kohta vissiin rupee jännittään...