karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-05 01:03:46

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 263 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 19 10 11 12 13 14 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-11-05 20:55:51 
Onnea hopeasta!!! =D> :smt041 :resp:

Ja legendaarinen kyssäri:

"Miltä nyt tuntuu?"

ViestiLähetetty: 2011-11-06 16:47:33 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Kiitos kiitos!!
Kyllä se on joka kerta yhtä hienoa, voitettu hopea se oli!

Nythän mulla ei ollut fiiliksistä tietoakaan eikä odotukset kovin korkeella. Se sijoitus tuli toki myös sillä, että siellä oli poisjääntejä, mutta kumminkin ne sijat jaetaan niiden kesken jotka on paikalla. Kisakumppaniltani Minnalta jäi homma kesken ja mulle aukesi tilaisuus vielä kiriä ohi, minkä sitten tein -se aika kun on 10 min ja sen saa käyttää kokonaan.
Tasatulos ei ois tässä tapauksessa riittänytkään hopeasijaan.

Itseluottamukselle tuo tekee kyllä tietysti myös hyvää ja sillä on sit käyttöä taas parin viikon päästä. Oli siellä vaikeitakin minuutteja välissä ja eniten pelotti, ettei kunto riitä, mutta jos työnnöt saa lähteen oikein jaloista ja lantiosta niin ei se niin raskasta ole. Pahin on tietty yläasento kun ei meinaa kuulat mahtua pään päälle ja siinä ei oo mahdollista saada yhtään lepoa. Pysäytyksen pitää kummiskin olla tarpeeksi pitkä.
Yksi hylsyhän tuonne tuli ihan loppuun.

Kohta saan videon ladattua tuubiin, pääsette katteleen. :D (eli täällä)
Vieressä Johanna teki uudet enkat ja onhan tuo vähän eri näköstä kun oma tekeminen. Mutta Johannalla on toki vähän erilaiset edellytyksetkin kun mulla, sentään 20 kg hopeanainen tältä kesältä.

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

ViestiLähetetty: 2011-11-06 17:43:12 
Hienoa kuulla, että olit tyytyväinen hopeaan!! :) Tuota ei tarvii harmitella!

Katoin videon, kiitti kun latasit sen meidän nähtäville!! :P Hienosti tosiaan lähdit kirimään tossa lopussa, ja sait mentyä ohi! jeejeejee! Ja tän Johannan tekeminen ja tekniikka on kyllä tosi mahtia katottavaa :shock: :o Aivan sairaan sulavaa ja helpon näköistä!! Ei näytä raskaalta missään vaiheessa :P Ja hauskaa nuo kannustuskommentit ja neuvot hänelle tossa koko 10 minuuttisen ajan :lol:

Oli varmaan hienot kisat!! Jos olisi ollut enemmän aikaa ja myöskin rahaa matkustamiseen, niin Hyvinkäälläkin olisi voinut tuon oman kisadebyytin tehdä, kun siellä tuntui monia muita ensikertalaisiakin olla :) Ja Kallelta kuulin, että olisi siis pystynyt vielä aika myöhäänkin ilmoittautuu mukaan, kun niitä peruneitakin kerta oli. Mutta kun ei niin ei :x Kuusamossa sitte.

ViestiLähetetty: 2011-11-06 19:06:52 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Joo, se oli Johannan valmentaja jonka ääni siinä kuuluu.
Samalta muuten se näytti kesällä kakskymppisellä, yhtä pehmeetä ja sulavaa ja kaunista. Itellä on noita kulmia tossa aika paljon. Yhdellä kuulalla rive onkin vielä nätti, mutta muutama kerta treeniä ei ihan riittänyt saamaan sitä samanlaiseksi kahdella...

No, näitä tuplakeikkoja ei vissiin hetkeen tuu uusia, joten nyt vaan paluuta arkeen että Kuusamossa paketti pysyy niin sanotusti kasassa!

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

ViestiLähetetty: 2011-11-06 22:58:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Onnee pupu, oot ihan mahti! :hug:

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2011-11-07 07:20:21 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Kiitos Kaunokainen! :smt058

ViestiLähetetty: 2011-11-09 14:40:37 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Eka viimeistelyveto on tehty, hyvin meni.
Tempaus on kehittynyt taas askeleen parempaan suuntaan. Iso ongelma on ollut se, että leuka jää alas. Johtuu siitä, kun mulla on aina ollut kello lattialla ja oon aika riippuvainen siitä tahdinpidossa. Mulla on muutama treeni vielä aikaa saada metronomi toimimaan niin, että voin keskittyä vaan tekemiseen ja jättää sen kellon tuijottelun pois.

Tänään lenkille ja venyttelyt. Ulkona paistaa aurinko, voi kun pääsis täältä neukkarista ajoissa lähtemään....

ViestiLähetetty: 2011-11-09 14:51:24 
Mulla ei vaan meinaa tempaus kulkee. Siis tolla vasemmalla puolella... :cry: Vasen puoli jotenkin vaan härkkää, rannetta pakottaa ja sormet kramppaa... v*tuttaa.. :evil: oikealla puolella ei oo niin paha...

ViestiLähetetty: 2011-11-10 20:21:57 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Taidan sittenkin uskaltautua lähteen tempaan 18 pacella. Tänään vielä Mikko avasi akun avustuksella mun forkkuja ja ponnistus, loppuasento sekä laiska käsi on saatu toimimaan Hiphei!
Eilen fiilistelin niitä mainoskatkolla kasikiloisella ja tänään sit ihan oikeet vedot. Minähän rikon sen 340 hitto soikoon!

ViestiLähetetty: 2011-11-11 17:20:47 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Tänään päätettiin mun tyttöjen kanssa, että lähdetään porukalla maaliskuussa kisaamaan Haapajärvelle.
Tein meille siis tiimilogon.

Kuva

Tosifanit voivat hommata oman paidan täältä.

ViestiLähetetty: 2011-11-12 19:05:29 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Mä kasvatin tukkaan oman värin takaisin ja tänään (oikeestaan jo ajat sitten) sain siitä tarpeekseni. Ei oo mun juttu masentava harmaankirjava. Nyt se on taas tumma ruskea ja peilikuva näyttää kymmenen vuotta freesimmältä.

Tän päivän kasiminuuttinen työntö vaihtui kolmen vartin juoksulenkkiin, jonka jälkeen kävin hierojalla. Huomenna nostan sen sit pois ja maanantaina pari fiilistelyä. Tänään ohjelmassa ollut noita huoltohommia, eli tukka, kulmat, selkä ja kynnet. Kohta pistän lanttuja ja pihvejä pannuun.

Ai niin, sain kivoja uutisia tänään, mutta paljastan ne vasta parin viikon päästä...

Yhtä mukavaa lauantaita vaan muillekin!

ViestiLähetetty: 2011-11-15 12:46:03 
Poissa
carb au lait
carb au lait

tulin vaan sanomaan Moi..
mulla oli kanssa ihanlyhytjaeiminkäänvärinenkausi, kampaaja kehui ja sanoi,että naturel on nyt muotia (hipsterimuotia?) nyt kasvaa kevyesti blondattuna pitemmäksi ja tunnen olevani oma itseni jälleen :lol:
eilen kannoin hesasta 15kiloa poronlihaa kotiin pöpelikköön,ja mietin kahvakuulailua!!jälkionnitteluja sulle kisamenestyksestä,luen tätä ja blogia säännöllisesti

ViestiLähetetty: 2011-11-17 12:32:59 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

No Moi!

Tilasitko Lapista porua?
Ehkei meistä oo enää tässä vaiheessa hipstereiksi vaikka muuten ollaan lähiruokinemme trendien harjalla... :D
Justiin mietin eilen (lentokoneessa kun ei siellä oikein ole muutakaan tekemistä kuin ajattelu), että perustaisinko erittäin tylsää peruspukeutumista -blogin, kun sadannen perusfarkut-teepaita-villatakki -yhdistelmän kohdalla ei ehkä voida enää käyttää termiä "muoti"...

Mä tein sunnuntaina ja maanantaina vikat kisavalmistelut ja sitten olin pari päivää saksalaisten kurmeiden äärellä. Lounaalla oli possua, possua, possua, pasta bolognesea, lihapullia sekä jotain "kasvisruokaa" josta on ihan mahdotonta sanoa mitä muuta siinä oli kuin makaroonia. (Possua oisin tietty syönyt jos oisin uskaltanut. Rohkenen epäillä sen luomuisuutta kuitenkin). Illallisella tarjottiin makaroonia, makaroonia, makaroonisalaattia, juustomakaroonia ja jotain makaroonista tehtyä hässäkkää. Sekä tietysti possua. Salaattipöydästä löytyi pieniä canape-leipiä joissa oli jotain savukalaa päällä. Söin aika monesta päälliset.
Onneksi olin kaukaa viisas ja kävin hotellissa aamiaisella vaikka messupaikallakin olisi ollut sellaista tarjolla. Vaihtoehdot olivat nimittäin makkarasämpylä, toinen makkarasämpylä, kolmas makkarasämpylä, sitruunamuffissi tai suklaamuffinssi. Ois ollut suhteellisen ankea päivä lounaaseen saakka jolloin tarjottiin... (ette ikinä arvaa!)
Salaattipöydän voinapit pelastivat mut nälkäkuolemalta. Tai ehkä se olikin eväänä ollut suklaa-pähkinä-prodepatukka -yhdistelmä...

Tänään ois ohjelmassa venyttelyä ja kassin pakkaamista. Kohta vissiin rupee jännittään...

ViestiLähetetty: 2011-11-17 15:10:50 
traanitapiiri kirjoitti:

Tänään ois ohjelmassa venyttelyä ja kassin pakkaamista. Kohta vissiin rupee jännittään...

No älä !! Mä oon ihan paskajäykkänä.. Vaikka minikuulalla lähdenkin kisaan.

ViestiLähetetty: 2011-11-17 16:19:51 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

traanitapiiri kirjoitti:
Ai niin, sain kivoja uutisia tänään, mutta paljastan ne vasta parin viikon päästä...

Yhtä mukavaa lauantaita vaan muillekin!

Pidät sitte hulluja jännityksessä :lol:

ViestiLähetetty: 2011-11-17 16:54:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Muista suklaa!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2011-11-17 18:21:39 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Sookie_ kirjoitti:
No älä !! Mä oon ihan paskajäykkänä..

Tuuksä sinne perjantaina vai vasta lauantaina?
Lupaan, että sulla menee oikein hyvin, kunhan muistat hengittää!
Enkat paukkuu takuulla eikä olympiapaikkoja ole jaossa, joten sitäkään ei tarvi jännittää!

Mua jännittää lähinnä se, että miltä tämä oikee käsi tuntuu lauantaiaamuna. Just nyt se sais nimittäin tuntua paljon vähemmän tukkoiselta.

TeijaS, se oli tarkoitus juu :D
Itse asiassa anni, mä oon tästä justiin lähdössä juurikin suklaakauppaan :D
Ajattelin juosta sitä ennen pienen mutkan ja perään vielä toisen. Silleen kun viimeksi Hyvinkäälle mennessä :D

Mä sain tänään mun Saunapaidan postissa mutta se on sevverta tiukka, että mä pelkään jottei tuo kestä tempauksen tahtia. Pitänee valita joku muu paita mukaan. Metriäkään en silti aio työntää ilman Foo Fighterseja!

ViestiLähetetty: 2011-11-18 19:29:03 
traanitapiiri kirjoitti:
Sookie_ kirjoitti:
No älä !! Mä oon ihan paskajäykkänä..

Tuuksä sinne perjantaina vai vasta lauantaina?
Lupaan, että sulla menee oikein hyvin, kunhan muistat hengittää!
Enkat paukkuu takuulla eikä olympiapaikkoja ole jaossa, joten sitäkään ei tarvi jännittää!

Oon jo täällä!! Missä sä/te ootte yötä?? :o

Ja hyvin meillä kaikilla menee!! :twisted:

ViestiLähetetty: 2011-11-20 22:04:14 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Ei se nyt ihan täydellisesti mennyt, mutta tulipa käytyä ja hommattua työntöön tilastotulos. Ei se huono ole, vaikka jäikin muutaman toiston siitä mitä mun piti tehdä.

Mulla oli siis noidannuoli tai mikä lienee selkäongelma mukana reissussa ja vähän se veti jännäksi pääsenkö lainkaan nostamaan. Pääsin, mutta tällä kertaa ei tullut venyttyä kuten aikasemmin.

Ei kai se auta kun olla tyytyväinen, lähellä oli ettei mennyt turistireissuksi koko matka.

ViestiLähetetty: 2011-11-21 08:56:55 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Sanon sulle niinku lapsillenikin, riittää että oman parhaansa tekee :smt050

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 263 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 19 10 11 12 13 14 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00