Termos,
Suklaa on mulle kaiken helpoin, kun en syö sitä juuri muutenkaan. Viinan ja leivänkin voin jättää. Mutta saunaoluistani en luovu. En oo luopunu koko aikuisikänäni paria ulkomailla vietettyä ramadanaikaa lukuunottamatta, enkä tee sitä nytkään. Muuten kyllä ihan kiva kun pahin turvotus alkaa laskea. Huomenna vois vähän kolistella, että lihakset taas tottuu. Ei tuu sit niin kipeeksi, kun harvoin käy.
Kovin heppoiselta vaikuttaa treenit parin vuoden takaiseen, saatika 20v takaiseen verrattuna. Vissiin meillä kummallakin.
Aina ei muista kuinka vaivattomia karppiruuat loppupeleissä on. Hölmö minä. Kaalilaatikko maksaa noin 2..3 euroa päivässä ja on kaiken lisäksi yksi parhaiten nälkää poissapitävä eväs.
Mä tein niin, että pilkoin reilusti kaalia, porkkanaa ja sipulia. Jaoin sen satsin kolmeen osaan ja säilöin partajugupurkkeihin. Ekasta tein paistijauhelihalla ja kermalla terästettyä laatikkoa, toinen osa meni tänään noitten paahdettujen possunsiivujen kans ja huomiseks siitä saa viel jollain muulla prodella ja rasvalla hyvää evästä. Kala ei oikein sovi tohon, mutta kyll siihen lihanklöntti löytyy. Tekis mieli koittaa jotain stydinpää. Poroa, hirveä, peuraa tms. Pilkkomisen kun kerran aloittaa niin meneehän sitä siinä samalla tiskaamisella useampi kilo rehuja. Oonko vähän laiska