Basillipalloja heiluttelin toisenkin kerran tällä viikolla ja kun tänään menin fyssarille niin eikö mulla ollut hartiaosasto ihan juntturassa. Mikko tökki mua neuloilla ja väitti, että se johtuu huilunsoitosta. Faijalla on lauantaina 75 v synttärit ja mä olen opetellut uudelleen soittamaan (20 vuoden tauon jälkeen) sen verran, että voin vetää sille yllärinä muutaman biisin, Mies säestää. Voidaan sit liikuttua oikein porukalla

(Paitsi Mies, tietty.)
Naistelehdestä kävi tyttö tekemässä musta juttua. Sen pitäs tulla ulos helmikuussa
Aiheena oli motivaatio. Huomasin tänään, että moinen on helppo löytää kun haluaa asioita (kuten vaikka endorfiinien normaaliannostelua tämmösen räpiköinnin sijaan. Mää jumppaan kun hullu ja
teen ihan mitä vaan fyssari käskee jos se sanoo, että musta tulee terve! Toimittajatyttö kysyi, että "mites jos tuo selkä ei tule kuntoon, niin minkäs lajin sä sitten valitsisit..." Miten niin ei tulis kuntoon????
Ei sellaista vaihtoehtoa ole!)
Turhauttaa. Ja sitä v:llä alkavaa.