karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-08 23:18:48

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 263 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 110 11 12 13 14 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-12-12 07:37:42 
Miten CI:n kanssa menee? :smt007

hei.... viewtopic.php?f=11&t=56909&start=105#p1417903

ViestiLähetetty: 2011-12-12 10:32:32 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Ei o muru vaarallista välillä tehä muutaki!
Mun on pakko, nimittäin löyty yksi lihaskulma (trapeziuksen alanurkka) jota ei pysty nostamalla reenaan vaan pitää vetää. Se on jäänyt heikommaksi täs nostotohinassa ja osaltaan vaikuttanut noihin selkäongelmiin kun mun lapa "roikkuu".
CI:n kanssa sovittiin että ruvetaan hommiin vasta kun mä en enää kuole kuudes minuutis, käytännössä varmaan vuoden alussa siis (I hope!).
Tää viikko on testiviikko. Katon eka miten selviän 4 min vedoista. Jos hyvin niin kokeilen vitosia ja toivottavasti myös kutosia...
Jännittää ku ois eka treffeille menossa...

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

ViestiLähetetty: 2011-12-12 22:55:51 
Poissa
carb au lait
carb au lait

tulin moikkaseen,mutta on niin häröä sporttiosastoa, etten enää ymmärrä :wink:

ViestiLähetetty: 2011-12-13 11:45:40 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Joo, slangia :D

Leonidas: ketä se haittaa jos vähän tirauttaa menemään? Anna palaa vaan!
teija, en mä oikein enää osaa soittaa, mutta kyllä mä vielä opin. Just kuuntelin tätäviikonloppuna (video on hurmaava!), mä oon joskus osannut ton melkein, siinä on yksi semmonen ankee triolikohta joka ei ihan sujunut, jos sen kuuntelee läpi niin löytää sen kyllä ;P
Tuohon kun taas pääsis...

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

ViestiLähetetty: 2011-12-14 19:10:34 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Elämä on huomattavasti ihanampaa kuin viikko sitten!
Arvannette, että hikisillä kledjuilla on jotain tekemistä asiantilan kanssa...

ViestiLähetetty: 2011-12-16 07:00:05 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Kävin eilen juoksemassa ja tuo vika ylämäki paljasti selkeesti missä vika: lantionpohjan lihaksisto ei toimi. Onneksi siihen on lääke, jota tänään nautiskellaan reiluina annoksina: raskas heiluri ja työntö.
Tavoite olla uudenvuodenpäivänä taas kunnossa.
Paitsi mulla on nyt hiirikyynärpää. :smt013

ViestiLähetetty: 2011-12-16 14:50:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Siis kerro lisää lantionpohjalihaksien vahvistamisesta kuulalla!! :shock: Mulla on alaselkä ihan huonona ja lantionpohjanlihakset myös.... :?

ViestiLähetetty: 2011-12-16 14:55:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Lähinnä siis kahdella kädellä työskentelyä vai vuorotellen? Miten raskaita kuulia käyttäen? :-k

ViestiLähetetty: 2011-12-16 16:12:54 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Ihan se perus-etuheilautus yhdellä kädellä ja mahdollismman raskaalla kuulalla (jolla menis max 40 toistoa per käsi) vahvistaa lantionpohjaa kaikkein parhaiten. Lantio suorassa ja voima jaloista niin sillä se hoituu!

Toinen on sitten työntö, jossa tulee tuo allemeno. Siinä kuula pistetään taas lantiosta liikkeelle ja sen lantion pitää siis olla kuulan alla. Ehkä paras esimerkki on vaikka tässä Krissen nostossa noin 8 min kohdalta kun katsoo. Krisse (sinihousuinen) on ihan vaakatasossa kun työntö lähtee.

ViestiLähetetty: 2011-12-17 23:36:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Uuuh...tuo Krisse veti kyllä asenteella. Mistä helkutista sitä sisua löytyy vielä melkein 10 minuutin täyttyessä?? :shock: Joo, pitänee alkaa jo noita kahta liikettä harjoittamaan kotona. Pienemmällä vaan nuo työnnöt kun ei olla vielä kavereita tuon uuden kuulan kanssa, heilautuksia sillä voiski lähteä jo tekemään. :lol: KIITOS!

ViestiLähetetty: 2011-12-18 20:38:32 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Tuo räkki alkaa valua noin syvälle vasta kun se lantionpohja on tarpeeksi vahva. Just huomasin ite, etten mä saa edes polvia oikaistua kunnolla enää nyt kun tuki ei ole kunnossa. Mutta kyllä se tästä :D

Eilen vedettiin systerin pikkujoulu-synttäreillä oikein pitkän kaavan kautta eli 12 h bileet, jotka päättyivät pilkkuun tanssilattialla. Siksi mä tykkänkin erityisen paljon noitten sukulaistyttöjen kanssa käydä bailaamassa kun ei mun kanssa muuten kukaan ikinä joraileen lähtis. Tänään kuula kulki odotetusti, eli ei hirveen pitkään. Mutta laatu on parantunut ja se on pääasia.

ViestiLähetetty: 2011-12-19 00:12:46 
Poissa
Leijona
Leijona

Kyll sä sen jo varmaan jossain sanoit mut paljonko toi keltanen pallero painaa. Mä olin aikoinaan voimanoston sm:ssä toimitsijana ja jotenkin musta tuntuu, että kahvakuulailijat ovat ihan samanlaista porukkaa. Hyvä päivä palkitaan ja paskemmista ei niin väliä.

ViestiLähetetty: 2011-12-19 16:40:24 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Soon 16 kg tuo keltainen söpöliini.
Onneksi on itelle sattunut vaan tosi hyviä kisapäiviä ja sit se joka meni olosuhteisiin nähden kumminki ihan ookoo. Kahvikset on sevverta raskaita, ettei jaksa enää paiskoo vaikka :smt013 :smt019 'is kuinka....

Ja Krisse on mun idoli, se on ihana!

Tänään Kuulasauna, missäköhän ois mun tonttulakki ja mitähän sitä keksis niille jotain jouluista treeniä tälle illalle... Nyt mä tiedän, korttipakkaa!

Noita 10 viikon ohjelma -lisätietopyyntöjä on muuten tullut 240 joka on todella paljon enempi kuin oisin voinut kuvitella! Mä aattelin, että jos vaikka 150 menis rikki, ja noh, menihän se.
=D>

ViestiLähetetty: 2011-12-20 07:56:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

mietin juuri et mahtoiko mun lisäpyyntöilmo mennä ollenkaan perille kun ei ole vielä mitään kuulunut. Koska on aiheellista alkaa notkumaan säpossa? :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2011-12-20 16:35:37 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Huomenna lähtee jakoon se meili!
(Piti lähtä tänää mut ei vaa ehtiny kun toi työntekokin haittaa harrastamista...)

ViestiLähetetty: 2011-12-22 09:53:15 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Kahvakuula ry on eilisen aikana saanut 30 uutta jäsenyyshakemusta. Se tarkoittaa 50% lisäystä jäsenkantaan jos kaikki vanhat jäsenet jatkavat. Ei pöllömpää!

Eilisiltainen treeni oli tahmeaa, mutta niin se tuppaa oleen tähän aikaa kuukaudesta. Jos tänään vaikka taas vähän lenkkeilis ja sitten hoitais joulusiivon ja tois kynttelikön ja joululiinan kellarista... sounds like a plan!

ViestiLähetetty: 2011-12-23 14:42:33 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Tuli sit nukuttua viime yönä vähän pidempään, eli 12 h ja rapiat. Jospa sitä nyt jaksaa paremmin juhlia joulut ja muut...

Anoppi tarjoaa huomisen illan, mutta hain kaupasta muina karppeina valmiin luomu-lanttulaatikon (ihan sikahinta!) ja -rosollin joulupäiväksi. Saadaan kumminkin kinkkua mukaan noiden kyytipojaksi, mutta sen lisäksi tiedossa on oikeetakin herkuttelua mm. Serranolla, kylmäsavulohella ja juustoilla. Pipareita meinasin vielä vähän leipoa.

En oo varmaan ikinä ollut näin laiska ennen joulua. En edes tajunnut alkuviikosta vielä että tämä on nyt the viikko ja multa jäi kaikki ne perinteiset 5 joulukorttiakin lähettämättä. Pukille kirjoitin toissapäivänä.

Jospa tämä elo tästä taas iloisemmaksi muuttuu... kyselin Liedosta saanko mennä sinne testinostamaan uuden vuoden aattona, vaikka ilmoittautumisaika menikin jo umpeen. Mun tarvis nimittäin saada vähän käsitystä tän hetkisestä kunnosta että uus valkkuni tietää mistä aloitetaan. Tuomarointi ja kannustus ihan varmaan parantaa fiilistä ja saa tsemppaamaan eri tavalla kun jos vaan hosun tossa parvekkeella issesseni.

Hei mutta ihanaa joulua kaikille!

ViestiLähetetty: 2011-12-24 13:04:07 
Ihanaa Joulua sulle ystäväinen <3

Vastailen sulle joulun jälkeen jaa kertoilen kuulumisia :)

ViestiLähetetty: 2011-12-24 23:54:41 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Kiitos muru! Jään odottelemaan :D

ViestiLähetetty: 2012-01-01 16:52:26 
Poissa
remppakarppi
remppakarppi

Täälläkö kuulabasilleja? :mrgreen:

Mulla on heti kärkeen yksi kysymys. Paljonko pystyy "yksijalkainen" treenaamaan ohjatusti kahvakuulaa? Eli onko paljon kyykkyjä jne. Pitkään kiinnostanut, mutta aristaa mennä sitten tunneille, jos ei pysty muutakuin katselemaan muiden kikkailuja.

*muoksis. Kurkkasin sun "tammikuussa tärähtää" -linkin ja ainakin siellä ihan perusliikkeissä ei paljoa jalkoja tarvita, mitä nyt lähinnä joustoihin. Pitäisköhän mun tsekkailla, missä täällä suunnassa on kahvakuulatreenejä? Josko yrittäisi kerran/pari viikossa ottaa siitä itsellensä treenit. Kotona itsekseni mä en halua alkaa treenaamaan, siitä ei tuu mittään, mutta jos oikein lähtisi jonnekin, siitä voisi jotain jo tullakin. :mrgreen:

Hyvää alkanutta vuotta! :smt006

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 263 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 110 11 12 13 14 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00