Mulla on uusia harrastuksia:
http://raakasuklaa.com/wordpress/?page_id=32
ja
kotipersonal training: olen saanut siipankin nyt mukaan tähän kesäkuntokampanjaani, eli valvon suunnilleen kaiken mitä se suuhunsa laittaa ja tsemppaan liikunnoissa, joista se vastaa
toistaiseksi itse

Tästä on hyötyä mullekin, koska panostan nyt enemmän itsekin systeemiini ja huolehdin perheen ruokahuollosta aiempaa paremmin tekemällä säännöllisesti kunnon sapuskat jne.
Muutakin mukavaa hömpötystä, kuten esim. inspiroituminen värikkäistä vaatteista - kuten
pinkistä! ja aika varattuna kynsien kestolakkaukseen, jotka saatan ottaa tavaksi HUOM! terveyssyistä, koska oletan eikun uskon kestolakkojen ehkäisevän sitä, että stressantuneena revin kynsinauhat verille, kuten ikiaikainen tapani on ollut

Rakennekynsiä en tartte, koska kynsissäni ei ole ikinä ollut vikaa...
Systeemi on edelleen hioutunut helpommaksi, mutta silti taatusti toimivaksi. Enkä stressaa enää mitään tavoitetta, koska en ole enää kovin tyytyymätön kroppaani (niiltä osin, joihin voin itse vaikuttaa). On jopa kiva pukeutua aamulla, kun kaikki kaapissa olevat vaatteet istuvat, eikä maha pullota kuten ennen
Ja olen eliminoinut kirppikselle kaikki pienet vaatteet
SYSTEEMI 2012Kalorit: Lauantaina (ja jonain erikoistilannepäivänä) en laske, jos otan vähän drinksua, tai muutenkaan. Sunnuntaina max 1500, ma-pe 1600-1800. Ruokavalion koostumus on niin hyvässä mallissa, ettei siitä tartte enää mainita mitään.
Treenit: Kuntosali 2 kertaa viikossa, 1-jakoinen ohjelma sis. n. 10 liikettä/laitetta, kesto n. 60 min, jota ennen lämmittelynä 10 min juoksumatolla intervallityyppisesti eli myös täysiä -vaikka inhoan sitä...
Lauantaisin (ja arkivapaina) 30 min treeni Ab-Doer-Twistillä.Sunnuntaisin 2 h sauvakävely kaverin kanssa.KUN hyvä sää, eikä mitään estettä, intervallityyppistä juoksua (n. 30 min tai perheen kanssa ulkoilun lomassa sis. hyvn pakaralihaksia muokkaavaa pikkupyörän työntämistä ylämäessä), 1-X kertaa viikossa.
Olen ostanut tällaset: http://www.brandos.fi/adidas-sport-perf ... blk/a50452Ihan vaan koska GoreTex -lenkkarini ovat kesällä kuumat, vaikka hyvin niillä viime kesänä muuten hölkkäs...
...ja tilanteen mukaan
ostoskassien kantoa, venyttelyä ja pilatesliikkeitä, tasapainolautailua ja mitä mieleen juolahtaa. JOKA päivä on saatava hiki pintaan tavala tai toisella. Ei vaikea tavoite, koska usein kahvinjuonti ja tulisen ruuan syöminen riittää hikitavoitteen saavuttamiseen