aloitin aikoinaan melianella. Ne sopi täydellisesti mulle siihen asti, kunnes laihduin n. 15kg. Mulla kesti yli puolivuotta tajuta, et haluttomuus, mielialan vaihtelut ja kaikki muukin johtui täysin noista pillereistä. Liian kauan sinänsä, koska sinä aikana ehdin menettää mulle tärkeän ystävän. Luulin oikeesti et laihtumisen jälkeen musta on tullu vaan joku evil bitch, joka sanoo kaiken suoraan, mitä ei ennen lihavana ihmisenä ole viitsinyt ääneen sanoa. Kunnes lueskelin juttuja ja tajusin nuo pillerit.
Vaihdoin viime syksynä yasminelleen, koska se täti sanoi et ne saattais sopia paremmin, kun eivät sisällä estrogeeniä niin paljon. Ja sit se tietty sano, et n.3kk pitäs kropalla mennä, et se tottuu ja sit pitäs normalisoitua. Nyt vasta yli 5kk:n jälkeen nää ongelmat ilmenee. Voihan se toki olla, et ongelma on jossaki muussakin..
munkkis: mä mietin samaa, et onko lyhyet menkat haitaksi edes. Kun ne kuitenki säännöllisesti tulee. Mut just silleen ärsyttävästi pari päivää ja hyvä ku edes menkoiksi voi sanoa. Toisaalta, kait tää ois myös joka tytön unelma, et olis tämmöset
Hassua, aikoinaan ku söin miten sattuu, en olis varmaan kiinnittäny mitään huomiota tämmösiin. Mut ku alkaa pitää itsestään huolta, ni kehontuntemus ja kuunteleminenkin parantuu...
Mä en kauheesti mun tavotteita näin ulkoa muista, ku listasin ne treenivihkoon ja se on kotona treenikassissa, mut tälleen ulkomuistista voin sanoa muutaman;
- SJMV ->80kg (nyt 60kg) puhtaat 8toisoa ois huiput
-penkille en asettanu tavotteita, ku jätin sen pois ja otin käsipainot tilalle, sit ku oon jonkun aikaa tehny, ni helpompi asettaa tavotteet
-voimapyörän mä opettelen. Nyt oon vaan kokeillu, mut oon ollu liian laiska kokeilemaan tekniikkaa kunnolla.
-2puhdasta leukaa omalla painolla. Tässä myös oon ollu liian laiska edes ottamaan tätä ohjelmistoon, että edistyisin. Laiskuuden piikkiin taas vaan.
-tavoitteena saada polvi siihen kuntoon, et saan prässissä 100kg(+kelkka) x12 tätä on vähän vaikee harjottaa muuten ku tekemällä, loppu on polvesta kiinni.. Toivotaan parasta.
-Oma paino pysyvästi alle 60kg. Lienee helppo homma nyt ku massakaudet loppui. Nyt se on seilannu 58-63kg vaiheilla riippuen missä kohtaa dieettiä/massaa mennään.
-lantiolta pois 3cm
-vyötäröltä pois 2cm
Siinähän noita. Oli siellä jotaki hauistavote painojaki, mut en muista niitä. Kyykyssäki oli joku tavote, mut sitäkää en kuollaksenikaan muista
Merci: täytynee ilmeisesti joo olla yhteydessä. Ehkä mä vielä yhdet menkat odottelen ja jos ei muutosta tule, ni sit.. Vaikkakin haluaisin kaikki tommoset hormoneihin vaikuttavat ehkäisyjutut jättää kokonaan pois. Toisaalta, pillerien suhteen rakastan säännöllisyyttä, kun ne vielä kuitenkin näyttää tulevan ajallaan.
Anppa: Haluaisitko kertoo enemmän tosta ehkäisyrenkaasta? Oon kuullu hyvää ja huonoa(niinku varmasti jokasesta menetelmästä..). Nyt ku alkaa oikeesti tuntua siltä, et haluais jättää noi turhat jutut pois kokonaan. Vähän turhankin tehokasta ehkäisyä tämmönen kammottava haluttomuus.

mikä on kyllä kaikkea kohtaan. Kumma kyllä, treenit lienee ainut asia mitä kohtaan haluttomuutta ei ole, ehkä siitä onkin siks tullu niin tärkeä juttu. Jonkinlainen tunteiden purkamisjuttu, ehkäpä.
Jaei, raskaana en (onneksi) ole. Vielä ei moneen vuoteen suunnitelmissa ole, joten joku menetelmä olis hyvä olla, mut en haluais itelleni hallaakaan tehdä näillä pillereillä. Jos nää nyt edes siis niistä johtuu..
Paino mulla ei ole muuttunut järkyttävästi mihinkään suuntaan, pari kiloa enemmän, mut kehonkoostumus on muuten selkeesti lihaksikkaampi ja timmimpi. Mut ei niin paljoo, et sen luulis vaikuttavan noihin. Tai mistä mä tiiän..