Maksimoitu rentoilu on nyt sitten vähitellen johtanut totaaliseen karkki-, jätski-, yms. mättöputkeen

jonka huipentuma on tänään. Söin yhden töissä tarjotun erikoispullankin ja se jos mikä herätti massiivisen mättöhimon.
Mikä olis toki pitänyt arvata. Mutta huomenna alkaa KESÄkuu ja uusi syst... ei, ihan vaan
joku roti. Jossa oleellista on
* Menen nukkumaan viimeistään 22:30 ennen työpaiviä. Tänään missasin salin karmean väsymyksen takia, koska valvoin illalla Descendants -leffan parissa puoleenyöhön. Mutta nou hätä, meen salille hu ja su, niin 3 kertaa täyttyy, kun ti olen käynyt.
* Pakotan itseni syömään (ja juomaan) hitaammin, jumalavita! Kun ei mulla edes ikinä ole niin nälkä, että se olisi ahmimisen oikeuttaja. Käyn vain niin kovilla kierroksilla, että lappaan kitaani minuutissa hillittömiä jättisatseja mitä tahansa.
* Pienennän annoskokoja, kun ei mun aikusten oikeesti tartte syödä jotain 3000 kcal koko ajan, vaikka lihasta haluankin lisää. Koska läskiä en halua
Onneksi taas havahduin ajoissa, ennen kuin huomattava lihominen olisi jo ollut tosiasia.
TREENIT jatkuvat tyyliin 3 x vk reilu tunti salilla ja pari jotain lenkkiä/vk päälle. Jos joskus jää kahteen salitreeniin jostain syystä, ei maata kaada.
Tavoitteina punnertaminen ja leuanveto!