Heippa
Jaea! Kiva nähdä sinuakin täällä!
---
Mahtava vkl ollut. Eilen piipahdin töissä ja sieltä suoraan vetämään kunnon HIIT. Loppuun vähän vatsoja niillä voimilla mitä jäljellä enää oli.
Tän jälkeen lähdettiin vielä paremmalle vatsalihastreenille, stand up keikalle nimittäin. Oli ihan parhautta! Tänään ääni käheenä ja tietää, että naurettu on. Ihan parasta stressin poistoa viikon loppuun.
Tämä oli siis myöhäinen synttäriyllätys avokille, jolle en ollut tästä mitään kertonut. Kumpikaan meistä ei halua lahjaksi mitään tavaraa, tämmöset on paljon kivempia.

Väsy meinas tosin tulla, ku oli treenit vetäny loppuun ja piipahtanu vielä ennen lähtöä saunassa.
Tänään sitten rinta+olka+ojentaja treeni. Ihan mahtavaa! Pystypunnerruksen lopettaminen on selkeesti vaikuttanu koko treeniin positiivisesti. Viparit menee huomattavasti paremmin, dipistä nyt puhumattakaan! Tein vähän pienemmillä sarjatauoilla, sai kivasti hien enemmän pintaan. Normaalistikaan en pitkiä taukoja pidä, mut nyt menin aika minimalistisella tauolla. Sai kivasti uutta potkua treeniin!
Mun uudet BCAA:t tuli myös. Olivat purnukan ulkonäköä muuttaneet ja listan mukaan ainesosat oli myös samana. Mut maku ei

Huomattavasti teollisempi maku. Toistaiseks oon pitäny BCAA:t maustettuina, jotenki se on vielä toistaseks se mun päivän "herkkuhetki".

Kyllä mä ton alas saan, ei se nyt pahalta maistu, mut tykkäsin enempi siitä vanhasta. Tätä mieltä myös mies oli... Pitäs jostaki löytää maustamaton BCAA, missä olis ihan vaan pari annosta, et sais kokeiltuu, meniskö alas. Nyt en uskalla ostaa, ettei jää käyttämättä sitten.
Nyt ku kaikki massakaudet on lopetettu ja olis tarkotus saada nää pienet talven aikana tulleet rasvavarastot pois, ni oon miettiny vähän treenijuttuja. Nyt on tosiaan 4 x sali + 1 x HIIT /viikko. Mietin, et vaihtaiskohan 3x sali + 2x HIIT/ viikko. Toisaalta, jos pienemmillä kaloreilla mennään,ni puntti olis järkevämpää, et lihat säilyis (ne vähäsetkin vaivalla hankitut..), toisaalta HIIT buustais aineenvaihduntaa yms..

Hmm. mielipiteitä? Vai meniskö jokatoinen viikko 2xHIIT ja jokatoinen 1x HIIT.. Vaihtoehto sekin..

Hirveesti ku ei pudotettavaa ole. Se maaginen 3-4kg. Eikä oikeestaan vaa'alla tarttis näkyä, mitoissa kylläkin.
Tavoitelistassa oli voimapyörän opettelu. Tää on ny vähän hankalaa, ku jalkatreenin jälkeen ei mitenkään jaksa muuta ku ryömiä pukkariin ja suihkuun. Ja yläkroppatreenin jälkeen käsissä ei olis voimaa tehdä enää mitään ylimääräistä. Mihinköhän järkevään väliin mä sen tunkasisin...

Just tästä samasesta syystä se aikoinaan jäi ohjelmistosta pois. Tuolloin tosin alaselkäkin oireili, jonka vuoksi jätin hetkeksi kaikki vähänkään sitä kuormittavat liikkeet pois.. Sit se on vaan jääny..
Marjojen syönti jatkuu. Ihan alkaa ärsyttää miten voisin syödä marjoja ties miten paljon.. Ei sinänsä, loistavaa ravintoa ja kaikkee, mut kyllä tää lompakossa tuntuu

Miks niiden, ja ylipäätänsä kaiken terveellisen sapuskan, pitää olla kallista. Murr.