Anppa kirjoitti:
Ou nou, mikä maanantai!

Pystyn hyvin samaistumaan tuohon tunteeseen, kun huomaa, että kaikki oleelliset kamat on jääneet pois kyydistä. Mulle on nimittäin viime viikkoina tullut tavaksi lähteä kotoa ilman kotiavaimia. Toistaiseksi olen saanut itseni aina järkkäiltyä sisälle ilman sen isompia härdellejä (kuten huoltomiehelle soittamista), mutta en luota siihen, että jatkossa olisin yhtä onnekas. Tällä hetkellä hakusessa olisikin patentti sille, että avain kulkisi aina mukana.
Toivottavasti tänään tiistaina on jo parempi päivä

Joo, mä vedin kilttinä tyttönä lähemmäs tonnin iltapalan eilen

Graavilohta, lidlin cevapzici pötkylöitä, keitetty kananmuna, chiamarjahyytelöä, itsetehtyä karppileipää isolla siementahnalevitteellä. Meniköhän muuta vielä.. Kookosöljyä ainakin! Rehuista täytyi vähän tinkiä, ku ois tullu liikaa täytettä, eikä kaloreita. Maha paisuneena kiltisti nukkumaan.
Kyllä tästä taas opittiin, tänä aamuna kiltisti tarkistin, et onhan eväät..
Eihän toi muuten olis haitannu, mut koska tänä aamuna oli treenit ni oli pakko syödä, ku kalorit olis jääny jonnekki 300 tienoille...

Jos ois salivp ollu tänään,ni tuskin yhden päivän paastolla haittaa olis aikaseks saanu. Ehkä?
Proteiineista yleensä yritän kynsinhampain pitää kiinni. Siksi pitiki eilen käydä ostamas lisää töihin tonnikalaa. Kätevä protskuhätälisä ja säilyy ikuisuuden. Voita onneks mulla on töissä oma paketti.
Noi avaimet on mulla kans paha! Talvella totuin käyttämään yhtä takkia, ja avaimet pysyi aina takin taskussa, ni ei tarvinnu muistaa koko avaimia edes. Nyt ku takki on vaihtunu ja saattaa sään mukaan vaihtua eri päivänä eri takiksi, ni on kyllä monesti meinannu lähteä ilman avaimia. Pitää varmaan välioveen naulata koukku ja siihen mun avaimet

Mieskin ku tulee kotiin vasta kymmeneltä, ni oispa kauheen kiva ulkona tai rappukäytävässä odotella..
-----
Tänään salilla kevyt treeni. Oon kivasti oppinu tehokkaammaksi ajankäyttäjäksi ja nipistämään treenejä lyhyemmiksi. Hyvä minä!