karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-24 01:05:58

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 384 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 113 14 15 16 1720 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: !
ViestiLähetetty: 2012-04-15 12:09:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

anniem kirjoitti:
Ei tullu jalkakilot tänne, kiitos! Pikemminkin lähtivät multakin pois :mrgreen: Mukaisaa sunnuntaipäivää mussukka! :smt049

Hyvä kuulla! :smt023 Oikein ihanaa sunnuntaita sulle kans! :smt049 :hug:

Viestin otsikko: Re: Pähkinä purtavaksi
ViestiLähetetty: 2012-04-15 16:13:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä oon lueskellut tota leangains-sivustoo tässä ja siellä oli artikkeli ja ohjeita itsepäisen rasvan tiristelyyn. Tosin se kyl on enemmänkin niille, joilla rasvaprossa on jo alhainen, mutta ne viimeset rasvat (miehillä alaselkä, naisilla reidet) ei vaan lähde millään. Mut siellä siis ensimmäisenä vinkkinä annettiin, et lisää vaan kävelyä pitkin päivää ja etenkin paasto-ajalle, jos syö 16/8 -paastoillen, että saa vaan kulutusta jotenkin isommaksi, muttei rasita kroppaa kuitenkaan liikoja.

Diggaan kyl sitä sivustoa nyt tässä hetkessä ihan sikana! Itekin oon enemmän tai vähemmän jo ihan luontaisesti syönyt tohon tyyliin, mut nyt aattelin ottaa sen ihan asiakseni.

Liikkapäikky ja muuta räpellystä
Blogi elämästä ja Englannista

ViestiLähetetty: 2012-04-15 18:39:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jaea kirjoitti:
Mä oon lueskellut tota leangains-sivustoo tässä ja siellä oli artikkeli ja ohjeita itsepäisen rasvan tiristelyyn. Tosin se kyl on enemmänkin niille, joilla rasvaprossa on jo alhainen, mutta ne viimeset rasvat (miehillä alaselkä, naisilla reidet) ei vaan lähde millään. Mut siellä siis ensimmäisenä vinkkinä annettiin, et lisää vaan kävelyä pitkin päivää ja etenkin paasto-ajalle, jos syö 16/8 -paastoillen, että saa vaan kulutusta jotenkin isommaksi, muttei rasita kroppaa kuitenkaan liikoja.

Diggaan kyl sitä sivustoa nyt tässä hetkessä ihan sikana! Itekin oon enemmän tai vähemmän jo ihan luontaisesti syönyt tohon tyyliin, mut nyt aattelin ottaa sen ihan asiakseni.

Joo, mä oon ollu IF:llä myös tässä tän kevään ajan. Toimii mulla :) Tota Martinin blogia tulee myös sillontällön lueskeltua. Syksyllä varmaan palaan aamupalan rytmiin, jos alan syödä yli kulutuksen.. Mut nyt toimii tää. Viime keväänä yiritin tätä myös, mut silloiseen elämän rytmiin ei sopinu (treenasin iltaisin). Paastoajalle mulla tulee salitreeni, joten muita liikuntoja en viitti sinne enempää ottaa (paitsi salille kävelyn ja takasin, tottakai... :wink: )

ViestiLähetetty: 2012-04-15 18:50:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mäkin treenaan iltaisin ja nyt on tullu syötyä niin, et ysin jälkeen aamupala, lounas 14-15 ja sit iltatreenin jälkeen jotain proteiinipitoista. Lounas on ollu mun isoin ateria. Ja välipäivinä en sit syö illasta ollenkaan (paitsi kakkua välillä tai muuta herkkua...) Nyt alan kokeilla, että söisinkin lounaan ja päivällisen, kun toi kolme kertaa päivässä on treenipäivinäkin mulle ollu vähän vaikeeta. Ja jos sillä päivällisen syömisellä pysyis illan kakkuhimot kurissa :wink:

ViestiLähetetty: 2012-04-15 19:05:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jaea kirjoitti:
Mäkin treenaan iltaisin ja nyt on tullu syötyä niin, et ysin jälkeen aamupala, lounas 14-15 ja sit iltatreenin jälkeen jotain proteiinipitoista. Lounas on ollu mun isoin ateria. Ja välipäivinä en sit syö illasta ollenkaan (paitsi kakkua välillä tai muuta herkkua...) Nyt alan kokeilla, että söisinkin lounaan ja päivällisen, kun toi kolme kertaa päivässä on treenipäivinäkin mulle ollu vähän vaikeeta. Ja jos sillä päivällisen syömisellä pysyis illan kakkuhimot kurissa :wink:

Jep, mä oon sitä mieltä, et aina kannattaa yrittää vaihdella noita juttuja. Meikäläisen kroppa ainakin tottuu liian herkästi kaikkeen ja kaipaa vaihtelua niin treenin, kuin syömistenkin (ja määrien) suhteen. :) Ilokseni huomasin entisenä aamupala-ihmisenä, miten helposti sitä pystyykään treenaamaan ilman aamupalaakin (BCAA: lla).
Nyt kun valoisa aika alkaa ihanasti lisääntyä, ni ei tuu myöskään syötyä niin paljon, ja mulla ainakin semmonen ihmeellinen "lohturuokailu" jää aika vähiin. :)

Olikohan se uusimmassa trendilehdessä muuten, missä joku oli kirjoittanut tuosta lohturuokailusta hirmusen hyvin. :) Lainatakseni siitä erään jutun: "Nykyään tarvitsemme vaatteita, ruokaa ja viihdettä kuiskimaan korvaamme, että kyllä se siitä.." Itseeni tuo ainakin kolahti. Sillon ku maailma masentaa, vois vajota vaan lököhousuihin, yli-isoon huppariin, villasukkiin ja kaveriksi se suklaalevy. Enimmäkseen talvella. Onneksi kesä on edessä! :smt049

ViestiLähetetty: 2012-04-15 23:01:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Toi paastoilu on mielenkiitoista, mutta miten ihmeessä vetää sitten illalla edes lähelle riittävä kalorimäärä on ittee mietityttäny (nälkää saattaa olla aamusta, mutta kun päivän on vetämättä mitään, niin sitten ei illallakaan uppoo.. :? ). Tuota kun on tullu luonnostaan tehtyä kun ei oo töiltä kerinny syömään.. Tosin kyllä se tais puotella painoa hissukseen :shock:

ViestiLähetetty: 2012-04-16 07:25:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Trantor kirjoitti:
Toi paastoilu on mielenkiitoista, mutta miten ihmeessä vetää sitten illalla edes lähelle riittävä kalorimäärä on ittee mietityttäny (nälkää saattaa olla aamusta, mutta kun päivän on vetämättä mitään, niin sitten ei illallakaan uppoo.. :? ). Tuota kun on tullu luonnostaan tehtyä kun ei oo töiltä kerinny syömään.. Tosin kyllä se tais puotella painoa hissukseen :shock:

Mä taas tykkään siitä, että saa syödä kunnon kokosia aterioita :mrgreen: Pienestä ateriasta tulee lähinnä vihaseksi. :lol: Tosin töissä en osaa syödä isoja aterioita, koska tuntuu, ettei oo sit niin pirtee, vaikkei hiilareita söisikään. Siksi mun isoin ateria onkin iltapala, jonka syön kotona. Sen voimin jaksaa aamulla salilla treenailla :) Tosin, joskus tuntuu, et tuo paastoilu kadottaa kokonaan ruokahalun ja joutuu "väkisin syömään", ettei kalorit jäis liian alas. :roll: Mut tykkään tuosta paaston tuomasta pirteydestä. Töissä sekä salilla! :smt023

ViestiLähetetty: 2012-04-16 16:28:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tänään ois kyllä oikeesti voinu jäädä vaan peiton alle! tyypillinen maanantai, ellei jopa pahempi!

Aamu oli semmosta härdelliä, ja meinas tulla kiirus salille. Nopsaan hörppäsin BCAA:t ja buusterit ja lähdin salille. Selkä + hauis treeni. Selkeesti kroppa kaipasi kevyempää treeniä, ja sehän sopi minulle. :) On tässä pari viikkoa mentykin niin nousujohteisesti, ettei varmaan ikinä oo tämmöstä tahtia ollu (se on se perhanan treenivihko, joka motivoi.. "pakko tehdä enemmän ku viimeks.." :roll: )

Tein vähän vatsoja treenin loppuun, oon niistä kiitettävästi onnistunu luistamaan viime aikoina, ku treenin on ollu kovempia..

BCAA:t naamariin taas ja junalla kohti töitä. Kunnes... Tajusin, ettei mulla oo eväitä mukana :shock: Rahapussiki oli jääny kotiin #-o . Kiva fiilis ku ei oo mitään syöny, ja tietää et kotona on vasta iltaysiltä.. :shock: Onneks tämmösiä tilanteita varten mulla on töissä ikikestävää protskunlähdettä: tonnikalapurkkeja! Jääkaapissa oli mun voipaketti. Melkonen gourmet lounas; tonnikalaa 100g, voita köntti ja seesaminsiemeniä. Kotona tuskin illasta saan edes yli tonnin kaloreita vedettyä (kerranki ku sais kerralla!!), joten sanomattakin selvää, et kalorit jää törkeen alas :evil: . Huomenna korjaillaan. Pakko nyt illalla kuitenkin yrittää jotaki syödä, et jaksaa viel huomisen aamun kevyen treenin.. :) NÄLKÄ!! :smt119

Ehkä huomenna on parempi päivä :smt092

ViestiLähetetty: 2012-04-17 08:32:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ou nou, mikä maanantai! #-o Pystyn hyvin samaistumaan tuohon tunteeseen, kun huomaa, että kaikki oleelliset kamat on jääneet pois kyydistä. Mulle on nimittäin viime viikkoina tullut tavaksi lähteä kotoa ilman kotiavaimia. Toistaiseksi olen saanut itseni aina järkkäiltyä sisälle ilman sen isompia härdellejä (kuten huoltomiehelle soittamista), mutta en luota siihen, että jatkossa olisin yhtä onnekas. Tällä hetkellä hakusessa olisikin patentti sille, että avain kulkisi aina mukana.

Toivottavasti tänään tiistaina on jo parempi päivä :)

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-04-17 14:19:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anppa kirjoitti:
Ou nou, mikä maanantai! #-o Pystyn hyvin samaistumaan tuohon tunteeseen, kun huomaa, että kaikki oleelliset kamat on jääneet pois kyydistä. Mulle on nimittäin viime viikkoina tullut tavaksi lähteä kotoa ilman kotiavaimia. Toistaiseksi olen saanut itseni aina järkkäiltyä sisälle ilman sen isompia härdellejä (kuten huoltomiehelle soittamista), mutta en luota siihen, että jatkossa olisin yhtä onnekas. Tällä hetkellä hakusessa olisikin patentti sille, että avain kulkisi aina mukana.

Toivottavasti tänään tiistaina on jo parempi päivä :)

Joo, mä vedin kilttinä tyttönä lähemmäs tonnin iltapalan eilen :mrgreen: Graavilohta, lidlin cevapzici pötkylöitä, keitetty kananmuna, chiamarjahyytelöä, itsetehtyä karppileipää isolla siementahnalevitteellä. Meniköhän muuta vielä.. Kookosöljyä ainakin! Rehuista täytyi vähän tinkiä, ku ois tullu liikaa täytettä, eikä kaloreita. Maha paisuneena kiltisti nukkumaan. :lol:
Kyllä tästä taas opittiin, tänä aamuna kiltisti tarkistin, et onhan eväät.. 8)
Eihän toi muuten olis haitannu, mut koska tänä aamuna oli treenit ni oli pakko syödä, ku kalorit olis jääny jonnekki 300 tienoille... :| Jos ois salivp ollu tänään,ni tuskin yhden päivän paastolla haittaa olis aikaseks saanu. Ehkä?
Proteiineista yleensä yritän kynsinhampain pitää kiinni. Siksi pitiki eilen käydä ostamas lisää töihin tonnikalaa. Kätevä protskuhätälisä ja säilyy ikuisuuden. Voita onneks mulla on töissä oma paketti.

Noi avaimet on mulla kans paha! Talvella totuin käyttämään yhtä takkia, ja avaimet pysyi aina takin taskussa, ni ei tarvinnu muistaa koko avaimia edes. Nyt ku takki on vaihtunu ja saattaa sään mukaan vaihtua eri päivänä eri takiksi, ni on kyllä monesti meinannu lähteä ilman avaimia. Pitää varmaan välioveen naulata koukku ja siihen mun avaimet :lol: Mieskin ku tulee kotiin vasta kymmeneltä, ni oispa kauheen kiva ulkona tai rappukäytävässä odotella.. :roll:

-----

Tänään salilla kevyt treeni. Oon kivasti oppinu tehokkaammaksi ajankäyttäjäksi ja nipistämään treenejä lyhyemmiksi. Hyvä minä! :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-04-17 14:51:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Perjantai 13. päivä siirtyi sulla selkeesti maanantaihin. Mutta nätisti osasit illalla ottaa vahingon takaisin. Jos sitä jotain pätkiksellä oppii, niin syömään. :mrgreen:

Ruokapäikky: munkkis jahtaa ihannetta
Minimainos: iHerb-koodi -5$: ZAS599

ViestiLähetetty: 2012-04-17 15:32:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

munkkis kirjoitti:
Perjantai 13. päivä siirtyi sulla selkeesti maanantaihin. Mutta nätisti osasit illalla ottaa vahingon takaisin. Jos sitä jotain pätkiksellä oppii, niin syömään. :mrgreen:

Ai hitto, tämähän se oliki! :lol: joo, mä vetelen kyllä ennemmin tommosia rekkamiesannoksia, ku näpertelen pitkin päivää. :roll:

ViestiLähetetty: 2012-04-17 15:49:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pienenä ihmisenä tulee vain vihaiseksi, jos joutuu syömään 5krt päivässä pieniä annoksia. Samaa mieltä :mrgreen:

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-04-17 15:52:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

anniem kirjoitti:
Pienenä ihmisenä tulee vain vihaiseksi, jos joutuu syömään 5krt päivässä pieniä annoksia. Samaa mieltä :mrgreen:

Onneks tämmöset isommat ihmiset saa syödä ihan kivan kokoisia annoksia, vaikka tykkäiskin syödä pitkin päivää :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-04-17 15:54:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä en ole ikinä ikinä ymmärtänyt sitä, että pitkin päivä mupelletaan jotain sapuskaa vähän kerrallaan. Oon luontaisestikin jo penskana syöny aina isoja annoksia, mut harvemmin päivässä (tosin eipä meillä kotona montaa kertaa ruokaa laitettukaan päivässä) ja vaikka yrittänyt joskus teininä sisäistää sen, että olis mukamas terveellisempää syyä vähän ja usein, niin ei se ikinä toiminut; söin sit paljon ja usein :mrgreen:

Ja mistä sitä löytäis ees aikaa olla koko ajan tekemässä jonkinlaista oman nyrkin kokoista annosta? Mä vähän luulen, että toi tyyli menee äkkiä sit siihen, että laukusta kaivetaan jotain einestä nopeesti eteen.

ViestiLähetetty: 2012-04-17 15:59:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Haista kakka EV, sanoo kapinallinen pikkukakara ja näyttää näin :smt019 :mrgreen:

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2012-04-17 16:14:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä syön nykyään usein (5-6 krt/pv) ja vähintään 2 reilua satsia (lounas ja iltaruoka), vaik oon suht pieni. Pätkistely olis mulle saletisti tuskaa ja inhaa. Syöminen kivaa! En laske kaloreitakaan enää yhtään (taitaa paritonnia ylittyä harva se päivä) ja kroppa timmiytyy silti. Kukin safkaa tyylillään :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-04-17 18:59:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Itse huomaan, ettei o nälkä, mut ku alotan syömisen, ni jostaki kummasta se nälkä sit löytyy. :roll: Joten tulisin vaan vihaseks ja nälkäseks jos söisin koko ajan. En oikeestaan koskaan oo ollu semmonen "välipala-ihminen". Tietty toi eilinen nyt oli aika överi, mut vahingosta. Normaali ruokaikkuna klo 13-21 sopii mulle hyvin. :P mut siinäpä se hienous onkin, ku on niin ei tyylejä. 8)

ViestiLähetetty: 2012-04-17 21:10:53 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Heippa, tulin vastavierailulle moikkaamaan! :smt039

Oon mä jo jonkun aikaa vakoillut tätä sunkin päikkyä, mutta en oo vielä keksinyt mitään kommentoitavaa :mrgreen:
Salijutuista en tajua oikeestaan mitään, kun en itse ole yhtään kuntosali-ihminen... Mutta jään seurailemaan silti. :smt001

ViestiLähetetty: 2012-04-18 06:51:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiva kun kävit Lulumuru! Kommentoida saa, vaikkei ymmärtäisikään. :wink: Mulla tahtoo asiat aina vähän levitä liikaakin liikunnan ulkopuolelle, ku on kiva höpistä kaikkea muutakin välillä. :lol: Nuo liikunnat kun menee niin samaa tahtia viikosta toiseen.. :roll:

--
Tänään salivapaa! Lähden etsimään muutamaa lahjaa. Synttärilahjaa sekä kummilahjaa. Tästä suorana töihin ja illaksi vielä palaveriin muista jutuista.
Vatsaa tuntuu ikävästi pistelevän. :( Voi olla taas eilisillan marja-annoksella osansa. Vaikka syönkin kotimaisia marjoja..

Eilen tuli myös shoppailtua. Löysin ihanan värisen (vihreän) mekon itselleni. Äiti vähän sponsoroi... :oops: Joskohan sen saisi laitettua vaikka tuleviin vappupippaloihin... :wink:

Kovasti jouduin tappelemaan itseni kanssa aamulla, ku ei olis nukuttanut ja mieli olis tehny lähteä juoksemaan.. Mut koitan nyt ottaa rauhallisemmin, kun alaselkä on vähän mennyt jumiin ja huomenna kuitenkin jalkatreenit, ni olis kiva saada kyykättyäkin.. Ehtiihän tuota juoksemaan joskus toiste.. Ja tulee ne "pakolliset" 2pv vapaata liikunnasta. :oops:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 384 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 113 14 15 16 1720 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00