Numi76 kirjoitti:
Pakko tulla tollon häiriköimään sun päikkyä, mutta pariin kertaan tömänny tuohon sun 2 jaotukseen syömisissä ja piti kysymäni mistä moinen on saanut alkunsa?
Testaamalla haettu vai joku laskennallinen dilemma? ( jees mä tiiän, mä luin, et jaksa, et muista miten lasketaan jne, mut jos ton verran?)
Ei haettu, eikä laskettu. Pitkässä juoksussa syömiset ovat vaan asettunut tuollaiseksi ja kun huomasin, että se on riittävän lähellä ammattiini hyvin läheisesti liittyviä kakkosen potensseja, niin julkaisin sen hönöpäissäni ihan faktaksi. Keskiarvo on hyvin lähellä tuota yhtenäkään päivänä sitä kuitenkaan tarkalleen saavuttamatta. Tuskin sopinee muille, kuin prodetyypeille, jotka eivät voi olla muista syistä kovin alhaisillia hiilareilla tai ketoosissa kovin pitkiä aikoja. Ravinnossa nautittua rasvaa vähemmän, jos ei tuolla laihdu. Tuleehan sitä kropastakin.
Kävin mä tänään lenkilläkin todella työntäyteisen viikon päätteeksi. Loikkanen sanoo, että yks osa laihtumista on hyvä verenkierto kokonaisvaltaisesti, jotta se irronnut rasva pääsee polttoon asti. Sitä mm. parantaa aerobinen liikunta. Kävelylenkkini kesti 42min, jossa muutama juoksuveto polttamaan aamun kaurapuurot pois. Lenkin päälle lankkua yks maksimi. Siinä mä alan kehittyä niin, että kohta saan luvan koskea voimapyörään.