Hyh hyh. syöty on. Eilen ravintolassa, jonka jälkeen matka jatkui terassille. Alkoa ei tosin mennyt kuin yhden kuivan omppusiiderin verran. Nam. Oli myös ihana nähdä rakkaimpia ihmisiä

Vaikkakin hävetti, kun olin aamupäivän paastonnut, joten mä taisin vetää pöydän isoimman annoksen (tai siis isoimman pihvin..).

Muut pullistelivat loppuvaiheessa vatsaansa että onpas täynnä.. Kyllä mulle olis lisää lihaa mennyt. Lihansyöjä.

Sekä mun pohjaton maha.
Ravintolan omistajakin laittoi kiltisti pienen kulmatelkkarin päälle, jotta nähtiin karmaiset luvut, joillaa Suomi Venäjälle hävisi...
Tänään sit treenattiin rinta+ olka+ojentaja. Nääh. Voimat aika lopussa. Johtunee tästä tukkoisasta olosta. Ei mitään muutosta vaikka pari päivää ollut täyttä lepoa. Perustreeni.. .
Käytiin naapurissa ihailemassa agi-kisoja. Voih, ku aloki harmittaa, ettei aikoinaan tullut aloitettua koiran kanssa noita.. Näyttää niin kivalta ja miten se näyttääkään lähentävän ihanasti omistajaa sekä koiraa....
Lidlistä mukaan lähti tommonen purnukka mikä on samantyyppistä jätskiä, ku B & J, melkoisesti halvempi (jotain alle 4euroo). Sitä söin samalla kun tän päivän tappiomatsin katselin. Noh, aina ei voi voittaa. Jäätelö kuitenkin oli hyvää (cookie dough-maku), ja jatkossa aion kyllä sitä ostaa, jos B & J tekee mieli. Ei ollu ehkä mun makuun niin makeaa, mitä B &J. Mut jos nyt koittais pysyä hetken aikaa erossa herkuista. Kummasti taas mennytki (äitinpäivänä kakkua, keskiviikkona suklaata tanään jäätelöä sekä vähän suklaata), nyt on pistettävä tiukka kuri.

Juhannuksena seuraavan kerran (ja sillonki luulen, et mulle maittaa parhaiten ne grillattavat herkut...

)
Lidlistä lähti myös mukaan rasvasempaa rahkaa. Aattelin nyt lisäillä takas maitotuotteita. Kevät onkin menty tooosi vähillä.. Mut, koska meidän hella on semmonen, että se tahtoo lämmittää enemmän asuntoa, kun ruokia (mikä oikeastaan talvella on positiivinen juttu, näin lämpimillä keleillä ei..), ni pakko ottaa joku proteiinin lähde illalle, mitä ei tartte lämmittää, jottei tartte saunassa nukkua.. Muutenki lämpimään vuoden aikaan en kaipaile mitään lämpimiä aterioita niinkään...
Tulevan viikon vedän alhasemmilla hiilareilla, et saan tän sokerikierteen kunnolla heti poikki katki.

Oon huomannu, et jos herkuttelen jollakin muulla ku jäätelöllä, ni mulla alkaa tehdä vaan jäätelöä mieli, enkä oo tyytyväinen ennne ku sitä saan. Jäätelö on mun ihan ykkösherkku, ja jos syön suklaata, ni en mä siit semmosta fiilistä saa, tulee vaan paha mieli ja se jätski alkaa pyöriä mielessä... Tästä viisaantuneena, avokin vanhempien luokse lähti iso säkillinen suklaata

Jätin itselleni vaan maistiaisia, mitä on tullut ostettua keväällä Brunbergin tehtaalta. Konvehdit lähti.

Roskiinkin taisi mennä jotain yli 2kk sitten vanhaksi menneitä brunbergin suukkoja. Maistelin ja olivat niin tahmeita ja kovia, ettei ollu ees hyviä.