karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-02 03:20:10

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 384 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 116 17 18 19 20 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Pähkinä purtavaksi
ViestiLähetetty: 2012-05-23 09:23:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Lulumuru kirjoitti:
pähkinä^^ kirjoitti:
Mä oon kans kova kutiamaan ja kikattelen kans heti ku hierotaan läheltäkään kainaloa. :lol: Onneks nyt hierottiin jalat, ni en niin kutia sieltä. Pohkeet oli kyllä tosi kivuliaat.. :?

Mulla on just jalat kaikista pahimmat, en siedä yhtään että mun jalkoja hierotaan. :D

Mietin muuten just, että mitäköhän safkaa mä keksisin kun on pikkunen rapula.. Ja noi röstit kuulostaa just siltä mitä mä tarvitsen ja haluan! Että kiitos vaan. :mrgreen:

Ainiin! Pistin vielä reilusti sipulia ja valkosipulia! :P

ViestiLähetetty: 2012-05-25 19:33:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eilen treenailtiin kintut.
Polvi alkaa pikkuhiljaa tottua isompiin painoihin ja viikottain ilokseni saa laittaa lisää prässiin painoa. :P

Tää on vähä sillee ristiriitaista, ku haluaisin vahvat, lihaksikkaat jalat ja treenata isoilla painoilla.. Mut toisaalta kuitenkin pienet sievät naiselliset jalat olis kivat. Mun tukkijaloista ei semmosia kyllä saa. :lol:
Mitkään kesäjalat ei kyl tällä hetkellä ole, ku täynnä mustelmia ja kaikkee. Ihan hävettää, ku toiset pitää jo shortseja päällä ja itsestä tuntuu ettei vaan kehtaa.. :oops: Jalat on mulle aina ollu arka aihe. Toiset ei biitsillä tykkää ku maha röllöttää. Mulla ei sitä ongelmaa ole, mut noi jalat. Oon ikionnellinen jos saan joskus ne siihen kuntoon, et voi oikeesti olla. Tiedän, oon liian niuho tässäkin asiassa itselleni.. :oops: Ei ne ees rusketu kesällä. :lol:

Koko viikon on tuntunu ruoka vaan ällöttävän. Liha varsinkin. Tuntuu ettei yhtään tee mieli.. Mantelileivillä, juustolla, rahkoilla ja pähkinöillä on sit koitettu paikkailla. Kanaa oon koittanu vihannesten sekaan laittaa, muttei sekään hyvältä maistunu..
Tänään sit vissiin kroppa ilmoitteli raudan puutteesta, ku teki mieli jotain maksaruokaa. Ilokseni kaupassa oli maksaa alennuksella. Ostin kimpaleen, poistin kalvot ja pihveinä pannulle. Kyllä maistui!! Maksa on siitä hyvä, et mä en sillä ainakaan voi övereitä vetää. Se on parhaimmillaan juuri semmosena pienenä annoksena. Nams.

Huomiselle ajattelin pakastimesta kaivella kuhan. Jos saisin edes sen syötyä..

Mulla alkoi nyt kolmen päivän vapaa. Tää vapaa menee kyllä siivotessa. Häkkivarasto, parveke, vaatekaapit, keittiönkaapit, maton pesut ja varmaan osa ikkunoista. Onpahan puhdasta sit! :P

Huomenna HIIT juoksut heti aamusta, et ehtii sit touhuilemaan muutakin. 8)

ViestiLähetetty: 2012-05-25 21:05:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

pähkinä^^ kirjoitti:
Tää on vähä sillee ristiriitaista, ku haluaisin vahvat, lihaksikkaat jalat ja treenata isoilla painoilla.. Mut toisaalta kuitenkin pienet sievät naiselliset jalat olis kivat. Mun tukkijaloista ei semmosia kyllä saa. :lol:

No arvaa onko sama täällä! On :lol: Tai siis musta lihaksikkaat jalat on tosi kauniit ja niin, mutta silti ne skinny jeansit ois kiva saada jalkaan ilman että kinnaa jaloista. Mulla on aina housut ahtaimmat reisien kohdalta, ja tällä hetkellä mun reidet on samaa kaliiberia kuin jollain mua painavammalla (oisko joku 55cm tällä hetkellä, ennen 49cm) mutta äsh. En tiiä! :mrgreen: Ihanaa kuitenkin huomata, että nää on selkeesti kiinteät eikä mitkään löllöt ja voimattomat jalat. Näillä jaksaa kävellä, juosta ja hyppiä 8) Vielä kun hanuripuoli ois isompi, niin ehkä voisin unohtaa sen skinny jeanseihin mahtumisen kokonaan ja rakastua persevyyteeni :smt049

Koitahan saada syötyä silleen hyvin, että jaksat :hug: Ja rentoudu! Sulla on kerta vapaatakin, niin nauti niistä päivistä. Mulla on huomenna vielä aamuvuoro ja sen jälkeen enää pari koeviikon koetta ja yksi ajo ennen seuraavia duuneja, joten melkein kuin lomalla ois [-o< Tosi hassua puhua itsestä ja duunivuoroista samassa lauseessa. Tänään oli toinen kerta kaupantätinä, joten ehkei se ole mikään ihme että tuntuu hassulta :lol:

Hyviä vapaita ja siivoiluja, yritän visiteerata täällä puolen karppilaa vähän useamminkin jättämässä puumerkkejä :smt049

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-05-28 17:39:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Sinäpä se anniem kiteytit asian hyvin! Shortsit jalassa (tms lyhyet lahkeiset tai vaikka vaan ilman housuja :lol: mihin en kuitenkaan ole ryhtymässä, housut pysyy jalassa...!) jalat sais jopa näyttää lihaksikkailta, voimakkailta.. sit farkut jalassa onkin toinen.. Ei kukaan näe, onko se lihasta vai rasvaa, joten tuntuu et ihan sama. Mun jalat näyttää farkut jalassa tukkireisiltä. Ja ilman farkkuja taas hyvältä. Takapuolen osalta on sopiva, pyöreyttä löytyy. Mut noi reidet.. :(
Ja nauti, ota rennosti! Töitä on koko loppuelämä aikaa (valitettavasti) tehdä.! 8)

Oon nyt jättäny tietoisesti tänne omaan päikkyyn kommentointia vähälle. Tuntuu vähän turhauttavalta, kun on pari vuotta treenannut ja painot tuntuu olevan vielä niitä lasten painoja. Salilla ei juurikaan naiset isoilla painoilla treenaile, mut täällä kun lukee, ni vaan masentaa.. :( Tiiän, ettei pitäis vertailla. Ja oon tässä treeniasiassa itsekin vielä lasten kengissä (kun oon vasta viime syksystä treenannut kovaa, unohtaen ne pikkupainot..). Kehitys vaan näyttää olevan tuskaisen hidasta. Lisäks vähän mietityttää, mitä kropassa tahtoo tapahtua. Tuntuu olevan sekaisin koko kroppa, kun oon onnistunu lihomaan taas, vaik oon kalorit pitäny kulutuksen alle :shock: Tää perhanan stressi taas kaikesta.

Mutta joo, asiaan :lol: Ei täällä pelkästään synkistellä! 8) Siihen en itselleni anna lupaa. [-X

Viikonlopun treenit vedettiin pikana. Lauantaina heräsin seiskan jälkeen pesemään mattoa (mun piti laittaa tästä kuvaviestinä äidille kuva, ei ois muuten uskonu :lol: ) ja pari koneellista pyykkiä. Sit jatkettiin suoraan salilla, matolle tekemään HIIT. Tuo perhanan siitepöly ei meinaa mua päästää ollenkaan ulos juoksemaan :( Loppuun treenattiin vähän vatsoja ja sit kotiin siivoomaan. Vaatekaapit, keittiön kaapit, siivouskaappi, parveke... Iltaseiskalta huomasinki, et nyt tarttee jo hidastaa.

Onneks varasin sixpäkki vissypakin. Tuli juotua välissä. 8)

Sunnuntaina heräsin seiskalta ja olin salilla jo ennen ysiä. Ohjelmassa rinta + olka + ojentaja . Minkäänlaista muistikuvaaa mulla ei kauheesti treenistä ole. Tein vaan niin pikana, et ehdin kotiin toiseen "treeniin".
Tämä toinen treeni oliki sit operaatio nojatuolin hajoitus. Revin, saksin, hakkasin, potkin ja kirosin tunnin verran sen kanssa. Oli pakko saada se pieniksi, et voi käydä vihellellen heittämässä osat roskalavalle... :whistle: Oon ko. tuolille antanu jo pari vuotta sit lähtölaskennan. Oon ajatellu, et tuunaisin sen. Mut..
a) se kerää koiran karvaa niin törkeesti (nimimerkillä: pinseteillä niitä nyppinyt, kun vieraita oli tulossa)
b) se on työläs siivottava ^^
c) se vie liikaa tilaa jo valmiiksi pienessä asunnossa
d) ei mahdu autoon, et ois voinu kuskata sen jonnekin
e) käsinoja oli rikki

joten se sai luvan lähteä. Ehkä viikonlopun paras treeni olikin toi. :lol: alaselkä tosin teki murhaa. Mut hiki valui. Toiminnallista treeniä! :smt023
Loppupäivä siivottiinkin taas iltaan asti asuntoa. Verhojen ripustus on muuten ärsyttävää hommaa. Nyt taas muistin, miksi en tee sitä usein :evil:

Tänään sit kävin salilla tekemässä taas HIITin. Sen jälkeen tulinki pesemään taas monta konellista pyykkiä, sekä häkkivaraston siivous. Onneksi tänään olin valmis jo neljältä, ni aikaa jäi lepäämisellekin.

Tein muuten paljon foorumilla kehuttua lemon curdia. Ja ai, nams!! Olin ostanut kaveriksi tuoreita mansikoita. Ja kaikki tais mennä :oops:
Liha edelleenkin ällöttää. Kävin lidlistä hamstraamassa lisää rahkaa ja raejuustoa. Jos niistä sais es päivän proteiinit jollekin tasolle. Ehkä tää tästä taas... :)

ViestiLähetetty: 2012-05-28 20:45:39 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hei, mulla oli viime kesänä vähän samanlainen urakka kuin sulla tuon nojatuolin kanssa! :D

Exä raahasi meidän kämpille kerran naapurista sohvan, sille ei ollut oikein mitään paikkaa joten pistettiin se parvekkeelle. Siellä se homehtui yli vuoden päivät, ero tuli exän kanssa mutta sohva jäi. Monta kertaa kyseisen ihmisen piti se hoitaa sieltä peräkärryn kanssa kaatopaikalle mutta mitään ei tapahtunut. Niinpä otin ohjat omiin kätösiin ja kävin ostamassa Tarjoustalosta sahan (ajatuksena, että sen saa paloissa sitten heitettyä roskikseen). Siellä sitten kaverin kanssa lipiteltiin viiniä ja sahailtiin sohvaa yks kaunis kesäilta. :lol:

Ei siitä loppujen lopuksi sitten tullut mitään ja nykyinen mies hoiti homman loppuun. :D Mutta tuli kyllä niin elävästi toi juttu mieleen kun luki tätä!

ViestiLähetetty: 2012-05-28 20:57:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Lulumuru kirjoitti:
Hei, mulla oli viime kesänä vähän samanlainen urakka kuin sulla tuon nojatuolin kanssa! :D

Exä raahasi meidän kämpille kerran naapurista sohvan, sille ei ollut oikein mitään paikkaa joten pistettiin se parvekkeelle. Siellä se homehtui yli vuoden päivät, ero tuli exän kanssa mutta sohva jäi. Monta kertaa kyseisen ihmisen piti se hoitaa sieltä peräkärryn kanssa kaatopaikalle mutta mitään ei tapahtunut. Niinpä otin ohjat omiin kätösiin ja kävin ostamassa Tarjoustalosta sahan (ajatuksena, että sen saa paloissa sitten heitettyä roskikseen). Siellä sitten kaverin kanssa lipiteltiin viiniä ja sahailtiin sohvaa yks kaunis kesäilta. :lol:

Ei siitä loppujen lopuksi sitten tullut mitään ja nykyinen mies hoiti homman loppuun. :D Mutta tuli kyllä niin elävästi toi juttu mieleen kun luki tätä!

:lol: Ihana :lol: toi viini lipitys ja kaunis kesäilta kuulostaa kyl nii hienolt 8) Itsellä oli vaan ylikuuma kämppä ja välineitä vasara, sakset ja ruuvimeisseli :lol: Mut osiksi meni. Olin jo niin ärsyyntynyt kyseiseen nojatuoliin, et varmaan raivon vallassa sitä pistin palasiksi :mrgreen:
Mut nyt on ihanasti tilaa ja helppo siivota :smt049

--

Äh, nää maitotuotteet saa mun naaman kukkimaan. :evil: kokeilen viel hetken, jos tasottuis. Jos ei, ni sit jätän suosiolla kyl pois. Pakko alkaa sitä lihaa sit syömään (munakkaat tulee korvista jo..). tai ainaki harvennan sillee et vaik 3pv/viikko vois syödä maitotuotteita. Katsellaan. Mieluummin olisin kyl ilman..

ViestiLähetetty: 2012-05-28 21:02:59 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kyllä me naiset vaan keinot keksitään :lol:

Mä oon muuten kans huomannut, että nyt kun oon ollut lähes maidottomalla (ainoastaan kahviin laktoositonta), niin naaman kukinta on vähentynyt huomattavasti! Voihan se tosin olla myös tää kesä ja aurinko. :mrgreen: Mutta aion jatkaa.

ViestiLähetetty: 2012-05-28 22:01:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No jopas.. on pistetty paikkoja uuteen uskoon :shock: :roll: .. :lol:

ViestiLähetetty: 2012-05-29 19:49:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Toi maitotuotteeton on kyllä jännä. Nyt ku oon syöny taas maitotuotteita, ni tuntuu et voisin vaan elää niillä.. :roll: Jään totaallisesti koukkuun ja ehkä siksi toi lihakaan ei maistu. Eihyvä..

Trantor: Joo, kerralla kuntoon. Kevätsiivous! 8) Parvekkeen lasitukset jäi pesemättä. Vähän myöhemmin sit, ku siitepölyaika on ohi. Ehkä.. :roll:

---

Tänään treenattiin selkä + hauikset. SJMV:ssa alaselkä huusi. Kipuili kovasti viikonlopun siivouskesta, joten tein sen vaan kevyesti. Kummallista, mut hauiskäännöt kp:lla on tökkiny pitkään samaa rataa, mut scott hauikset porhaltaa eteenpäin. No hyvä, että ees jotaki tapahtuu.. :roll: Aika kevyt treeni. Tuntu et varsinki selkä osasto on kärsiny viikonlopusta sen verran, et paras keposasti vaan treenailla.

Huomenna salivp. Mikäli sää aamusta vaan sallinee, ni otan laatuaikaa ihanan koirulin kanssa ja lähden sen kanssa oikein pitkälle kävelylenkille. 8)

ViestiLähetetty: 2012-05-29 19:55:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pakko kommentoida tuota maitotuotejuttua, mä kun oon nyt vähän monen asian summana syönyt pääpiirteissään sekä maidottomasta että viljattomasti. Mulla jostain syystä - voi olla, että se on maidottomuus, voi olla, että stressi, tai ehkä pätkäpaasto - on ollut todella kevytruokainen kausi. En edes tiennyt, että tällainen himottomuus on mahdollista. Syön pari kertaa päivässä, koska niin kuuluu tehdä. Ja tällä hetkellä tää tuntuu erittäin kevyeltä ja uskomattoman huolettomalta.

ViestiLähetetty: 2012-05-29 21:34:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Noista maitotuotteista.. nehän on Suomessa denaturoitua tavaraa pääsääntöisesti (iskukuumennettua ja kaikki entsyymi(biologinen)aktiivisuus samalla siis menetetään). Onkos kellään maidosta oireilevalla kokemuksia raakamaidosta ja tuleeko siitä " samanlaisia onkkelmia, kun normi markettitavarasta? Jossain ketjussa jossain "pätevämmillä" sivuilla on varmaan juttua aiheesta, mutta en jaksa alkaa vääntään tästä kymysyksestä mitään liian raskasta.. :? Eli ihan, jos on jotain tuntumaa.. niin kiitollisuudella otetaan vastaan :P

Jeps Pähkinä...kevätsiivous olis paikallaan myös näillä nurkilla.. ja itsekin tuli pisteltyä terassille pari kuukautta sitten "lasikoppi" ja pitäs ne asentajien sormien jälet yms. hinkata pois... ei vaan oo vielä oikein iskeny tulta ajatus... Ehkä, jos ja kun tulee lomareissu pidettyä alta pois löytys ylimääräistä energiaa :?

Hauska on vaan nähdä, että sinnikkyyttää jengillä riittää reenien kanssa, varsinki kun itellä on nyt vähän ajan kanssa onkkelmia.. tää vaan lisää painetta koittaa pysyä messissä :twisted:

ViestiLähetetty: 2012-05-30 08:58:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

EV Mä huomasin saman, kun elin pitkään koko kevään viljattomasti ja maitotuotteettomasti. Pikku nälkä oli tiessään, ei minkäänlaisia himoja suklaata tms kohtaan. Nyt vaan tuntuu tuo perhanan lihan syönti niin tuskaselta :evil: Ja se, et pitäs ton hellan kans yhtään enempää kuumentaa tätä kämppää, ni nounou.. [-X
Pakko alkaa varmaan väkisin syömään silti lihaa, jos aion jättää maitotuotteet taas pois (haluaisin kovasti! [-o< ) ettei proteiinit jää ihan liian alas.. Siinäpä pulma. Väkisin lihaa tai sit maitotuotteet nälkäkohtauksineen :roll: Eilenki illalla teki taas kaikkia herkkuja mieli. Kiltisti pesin silti hampaat ja peiton alle. Mutku lidlin rasvasempi rahka on vaan niiiiin hyvää taas... :smt050

Trantor oon itse kans lukenu tosta. Jotkuthan sanoo, et pystyy esim. ulkomaalaista rahkaa syömään (lähinnä kai laktoosivammaiset?) just siks, et Suomessa maitotuotteet käsitellään jotenkin hassusti. Raakamaitoa ois kiva kokeilla.. :P
Mikä lomareissu? Minäki haluuun! :mrgreen:

--

Tän päivän liikunnat: Koiran kanssa kävlylenkki hissukseen, n. 1t 30min. Teki hyvää ottaa vaan hissukseen ja nauttia luonnosta. Se on nyt vielä niin ihanan kauniin vihreä :smt049

ViestiLähetetty: 2012-05-30 09:18:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kun täällä puhutte noista maitotuotteiden aiheuttamista tuntemuksista ja erityisesti nälkäkohtauksista, niin isken omankin lusikkani soppaan. Olen viime aikoina havainnut, että jos syön aamupalaksi mun vakiosetin, eli Valion pehmeää rahkaa (250 g), reilusti kermavaahtoa ja sekalaisia marjoja (tyyliin mitä nyt sattuu olemaan), niin noin 3-4 tunnin kuluttua aamupalasta mulle iskee ihan karmea olo. Tuntuu, että päässä vippaa ja vähän jopa oksettaa :? Oloa kestää jokusen minuutin ja sen jälkeen helpottaa. Tulkitsin, että tää liittyy maitotuotteisiin, koska muilla aamupalavaihtoehdoilla ei tuollaista tunnetta näet tule. Mietin, että nostaako mulla maitotuotteet verensokeria mun sietokyvylle liikaa, jos nautin niitä tuollaisen määrän kerralla vaikkakin rasvalla höystettynä? Olenkin nyt jättänyt rahkan syömisen vähemmälle ja olot on pysyneet poissa. Mutku pähkinää^^ lainatakseni rahka vaan on niin hyvääää.....

Trantoria komppailen sen suhteen, että hyvä olisi käydä näitä muiden liikkapäikkyjä lukemassa ja hakemassa sieltä itselleen motivaatiota. Oon selittänyt itselleni, että on nyt muka niin kiirettä, ettei ehdi urheilla, vaikka enempi vähempi ne taitaa olla tekosyitä [-X

Mun päiväkirja

ViestiLähetetty: 2012-05-30 09:40:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä en noista rasvattomista rahkoista niin välitä. Kermaa en oo ikinä tottunu ostamaan. Juustoja hieman, lähinnä livän päällä siivu tai raasteena ruoan mukana, koskenlaskijaa keitoissa, rasvattomat raejuustot on yöks.. Mut noi lidlin rahkat ja raejuustot. :shock: Ehkä pitäs rajoittaa. Koitan nyt ensin saada ne treenittömiltä päiviltä pois (tänään purraan hammasta!) ja sit pikkuhiljaa vähennettyä. Tuskin kokonaan pois jätän. Alunperinkin mun oli tarkoitus vuoropäivinä syödä iltapalalla rahka höysteineen tai sit lihaa höysteineen. Noh, liha on jäänyt :oops:

Noi tekosyyt on kyllä aika.. Itse oon loistava keksimään tekosyitä. Mut onneks nyt toistaseks oon saanu pidettyä niskasta kiinni ja yrittäny et vääntäydyn vaikka väkisin salille ja käyn vaikka vaan venyttelemässä, kunhan käyn. Jos en käy, ni se alkaa mulla vaan toistua ja sit kohta huomaan ettei oo tullu treenattua sit yhtään.. :|

ViestiLähetetty: 2012-05-30 20:59:32 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Mäkin olen hyvä jättämään suunnitellut treenit väliin, jos vähän väsyttää tai ei vaan huvita tms. Mutta silloin kun etukäteen lupailee päikyssään ties mitä treenejä, niin pakkohan ne sitten on toteuttaa. :lol:

Mulla tuntuu nuo rasvattomat maitotuotteet (esim. maitorahka ilman kermaa tai maitokahvi yksinään) aiheuttavan pientä nälkää n. tunnin kuluttua syömisestä. Alkaa myös väsyttää hiukkasen. Siinä mielessä rahkaa vois olla hyväkin syödä iltapalaksi, voisi mennä sitten suoraan nukkumaan kun alkaa väsyttää. :mrgreen:

Liikuntapäikky löytyy täältä: [url] viewtopic.php?f=42&t=60731 [url]

ViestiLähetetty: 2012-05-31 07:51:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mulla on vähän ristiriitaiset fiilikset noista maitotuotteista. Ilmankin pärjää ihan hyvin, mutta sitten tulee se ongelma, että mitä syödä kun kananmunat tökkii eikä joka aterialla viitsi lihaakaan syödä (tai viitsii, mutta lompakko ei kestä - sama juustojen kanssa). Toisaalta taas; jugurtti/rahka on hyvää ehkä kahtena päivänä peräkkäin, sitten se alkaa jo tympiä. Vaikeeta on, kun tarvis kuitenkin prodea ja rasvaakin saada jostain. Täytyy koittaa löytää joku kultainen keskitie tässäkin asiassa. :)

ViestiLähetetty: 2012-05-31 09:19:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^mulla ona ainakin sellanen kausi, että en vedä niin paljoa prodea. Joku 70-100 grammaa tulee täyteen ihan normaaliruuilla ilman rahkojakin. Samalla en kyttää hiilareita niin tarkasti, joten linssit ja pavut ja siemenet tuo jonkin verran prodea ruokavalioon.

ViestiLähetetty: 2012-05-31 09:26:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^Pitäis varmaan laskea makrot parina päivänä niin näkis miten sitä prodea kertyy, sittenhän sen tietäis tarviiko sen kummemmin miettiä. :-k Enhän mä juuri treenaa, eli sen takia en tarvi erityisesti proteiinia, mutta onhan se muutenkin tärkeää.

ViestiLähetetty: 2012-06-01 12:18:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joo, on se välil hankalaa ku lihat ja munat tökkii.. :( rahkan voimin mentävä. Oon silti onnistunu vähentämään, jee! Mulla toi proteiini vaikuttaa kuitenki niin oleellisesti nälänhallintaan, et siitä on pidettävä kiinni, et edes joku 80g/pv tulis.

---

Eilen treenailtiin jalkoja. Oon nyt vähän "ajautunu" jalkatreenissä tekemään pidempää sarjaa (3x12), ja se on tuntunu hyvältä. Kyykky tuntui hyvältä ja selkeesti tuntee, et pahimmat takareisijumitukset on hävinny, kun pääsee kyykkäämään alhaalta asti (syväkyykky).
Prässissä sain taas tasaseen tahtiin nostettua painoa. Nyt on joka viikko tullut lisää, mikä vaikuttaa hyvältä (kun nollasta lähdettiin), polvikin on pysyny hyvin mukana tässä, eikä ole oireillut. :)

Tänään vuorossa oli HIIT + vatsat. Puhtia oli ja tuntui hyvältä. Vielä pieni tukkoisuuden tunne, mut pikkuhiljaa sekin on vähentynyt. Availin vielä lopuksi jalkajumeja kevyillä kyykyillä ja kevyellä hyvää huomenta-liikkeellä.

Syömisissä oon saanut mukavasti rentoutta mut kumminki oon pysyny määrissä, eikä mitään ole mennyt yli. Ensimmäistä kertaa aikoihin tuntuu hyvältä. Ennen kun aloin tähän rentouteen, ni se levisi käsiin.. Vielä näin ei ole tapahtunut ja oon tiedostanu ongelmakohdat. Toivottavasti tää fiilis ois pysyvää! 8)

Huomenissa pidetään vapaata salilta. Luvassa venyttelyä sekä putkirullausta jaloilleAi että mä niin nautin tosta itseni kiduttamisesta putkirullan avulla. :smt077

ViestiLähetetty: 2012-06-03 14:14:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mäkin haluan kokeilla putkirullaa! Sattuukse tosi paljon? Sano että joo, niin innostun vielä enemmän :mrgreen:

Jostain muuten olen lukenut, että jalat oikeastaan vastaanottaisivat paljon paremmin pitkiä sarjoja kuin lyhyitä, isoilla painoilla tehtäviä sarjoja. Siis jos lihaskasvusta puhutaan. Tiedä häntä, mutta kaikkein parhaiten perseen saa kipeäksi kun tekee rest pausella hack-kyykkyä 80-100 toistoa putkeen 8)

Muksaa ja ihanaa sunnuntaita, pidä lippu korkeella ja ota rennosti :hug:

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 384 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 116 17 18 19 20 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00