Olen pitänyt kuulailusta kolme lepopäivää ja tänään olisi taas vuorossa treeni numero III, eli 3 * 25/25 tempausta. Saas nähdä meneekö tänään läpi, viime viikolla jäi viimeinen sarja molemmilla käsillä viittä toistoa vajaaksi. Tämmöistä treeniä vielä kaksi viikkoa, ja sitten kokeilen muutaman lepopäivän jälkeen nouseeko tempausennätys.
Toissapäivänä huomasin että urheilupaidan lyhyet hihat kiristeli. En kiinnittänyt siihen sitten sen kummempaa huomiota, mutta kun eilen pistin fillaroimaan pitkähihaisen urheilupaidan ja senkin hihat olivat olkavarsista kummasti kutistuneet, tajusin että mun olkavarsien on pakko olla lihaksikkaammat. Uhuu! Shrekiksi parissa viikossa tempaustreenillä. Oikeasti mulla on tietysti rankoista treeneistä johtuva kestopump lihaksissa, mutta ehkä siitä osa jää koristamaan olkavarsiakin.
Pilateksia teen yhä päivittäin jonkun verran. En tee mitään tiettyä ohjelmaa, mutta rääkkään vatsa-, takapuoli ja reisilihaksia sen verran että tuntuu. Siitä on selkeästi apua kuulailussa, pysyy alaselkä paremmin stabiilina kuulan kanssaa heiluessa.
Nyt kun on olut kivat ilmat, olen huristellut fillarilla rauhallisesti kymmenisen kilometriä päivässä. Yhäkin katkera siitä matkamittarin anastamisesta

Merikin lämpenee, joten pian voi käydä uimassa. Meistä viiden kilometrin päässä on rauhallinen, joskin kivinen ranta, josta on hyvä pulahtaa mereen. Siitä tulee just kiva kuntoilukin samalla, 10 kilometriä fillarointia ja pitkähkö uintimatka.
Kesällä kuntoilu on kivaa

Talvella tulee puhkittua vain sisätiloissa.