anniem kirjoitti:
Mäkin haluan kokeilla putkirullaa! Sattuukse tosi paljon? Sano että joo, niin innostun vielä enemmän

Jostain muuten olen lukenut, että jalat oikeastaan vastaanottaisivat paljon paremmin pitkiä sarjoja kuin lyhyitä, isoilla painoilla tehtäviä sarjoja. Siis jos lihaskasvusta puhutaan. Tiedä häntä, mutta kaikkein parhaiten perseen saa kipeäksi kun tekee rest pausella hack-kyykkyä 80-100 toistoa putkeen
Muksaa ja ihanaa sunnuntaita, pidä lippu korkeella ja ota rennosti

Sattuu!

Tosin mun jalat on niin kipeänä muutenki, mut ai että, pohkeet, reidet ja persus saa kyytiä! Kauan en oo jaksanu sitä tehdä, ku käsiin alkaa ottaa (huonot käsivoimat

), mut siis joo. Oon viel lisänny "painoa" siten, et laitan toisen jalan toisen päälle, ni se tuntuu viel enemmän. Mut en voi muuta ku ehdottomasti suositella!!
Joo, itseasiassa mulle on myös kerrottu et jalkoihin toimii pidemmät sarjat. Ja niistä enemmän tykkäänki (enemmän kidutusta

)
Ihanaa sunnuntaita sulle myös!
--
Tänään treenattiin
rinta + olka + ojentaja . Oon valittanu, et treenit kulkee paikallaan, mut olinpas väärässä! Pitkästä aikaa muistin ottaa (

) treenivihon mukaan, ja kappas, kummastihan ne painot on lähes jokasessa noussut. nyt täytyy ahkerammin pitää treenivihko mukana, on se vaan semmonen motivaattori! Ku ajattelee, et viime kerral tein noin paljon ni nyt on mentävä enemmän. Sitä jotenkin haastaa itseään paremmin. Tästä asiasta kiva kirjoitus Jussi Riekillä:
http://www.jussiriekki.fi/haaste/ Ei muuta, ku kohti uutta ihanaa viikkoa!