karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-18 20:59:47

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 384 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 116 17 18 19 20
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Pähkinä purtavaksi
ViestiLähetetty: 2012-06-03 17:37:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

anniem kirjoitti:
Mäkin haluan kokeilla putkirullaa! Sattuukse tosi paljon? Sano että joo, niin innostun vielä enemmän :mrgreen:

Jostain muuten olen lukenut, että jalat oikeastaan vastaanottaisivat paljon paremmin pitkiä sarjoja kuin lyhyitä, isoilla painoilla tehtäviä sarjoja. Siis jos lihaskasvusta puhutaan. Tiedä häntä, mutta kaikkein parhaiten perseen saa kipeäksi kun tekee rest pausella hack-kyykkyä 80-100 toistoa putkeen 8)

Muksaa ja ihanaa sunnuntaita, pidä lippu korkeella ja ota rennosti :hug:

Sattuu! :lol: Tosin mun jalat on niin kipeänä muutenki, mut ai että, pohkeet, reidet ja persus saa kyytiä! Kauan en oo jaksanu sitä tehdä, ku käsiin alkaa ottaa (huonot käsivoimat :evil: ), mut siis joo. Oon viel lisänny "painoa" siten, et laitan toisen jalan toisen päälle, ni se tuntuu viel enemmän. Mut en voi muuta ku ehdottomasti suositella!! :smt023

Joo, itseasiassa mulle on myös kerrottu et jalkoihin toimii pidemmät sarjat. Ja niistä enemmän tykkäänki (enemmän kidutusta :smt077 )

Ihanaa sunnuntaita sulle myös!

--

Tänään treenattiin rinta + olka + ojentaja . Oon valittanu, et treenit kulkee paikallaan, mut olinpas väärässä! Pitkästä aikaa muistin ottaa ( :oops: ) treenivihon mukaan, ja kappas, kummastihan ne painot on lähes jokasessa noussut. nyt täytyy ahkerammin pitää treenivihko mukana, on se vaan semmonen motivaattori! Ku ajattelee, et viime kerral tein noin paljon ni nyt on mentävä enemmän. Sitä jotenkin haastaa itseään paremmin. Tästä asiasta kiva kirjoitus Jussi Riekillä: http://www.jussiriekki.fi/haaste/

Ei muuta, ku kohti uutta ihanaa viikkoa! :smt049

ViestiLähetetty: 2012-06-05 14:03:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Treenattu on. Jotenkin nyt tän päikyn pitäminen tuntuu tosi ylivoimaiselta. Oma elämä, lähinnä ihmissuhdepuolella, on nyt niin ryöpytyksen alla.. Aikani turrutan töihin ja treeneihin. Kyllä tästä vielä noustaan! Mutta saatan hieman vähennellä tänne kirjoittelua hetkeksi aikaa. :)

Ps: ette te musta helpolla eroon pääse, käyn kuitenkin teidän päikyissä kurkkimassa..! :wink:

ViestiLähetetty: 2012-06-05 15:14:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Samanmoista laiskuutta ilmassa. Tosin tää on mulle nyt ainoa ajatustenjakolinkki, joten yritän ees hiukan kirjailla juttuja. Ai mitä, eikö susta pääsekään eroon?! :shock: ... Hyvä 8)

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-06-05 15:28:29 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

pähkinä^^ kirjoitti:
Treenattu on. Jotenkin nyt tän päikyn pitäminen tuntuu tosi ylivoimaiselta. Oma elämä, lähinnä ihmissuhdepuolella, on nyt niin ryöpytyksen alla.. Aikani turrutan töihin ja treeneihin. Kyllä tästä vielä noustaan! Mutta saatan hieman vähennellä tänne kirjoittelua hetkeksi aikaa. :)

Ihanaa kuulla, etten ole ainoa jota kirjoittelu ei tällä hetkellä nappaa.. :D Mutta hyvä jos treeni kulkee!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 384 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 116 17 18 19 20

Kaikki ajat ovat UTC+02:00