Jess, vihdoin saa tulla tekemään ihan oikeitakin merkintöjä päikkyyn =)
Viime viikolla tuli siis ruhtinaallinen 1 salikerta ja 2 kävelylenkkiä. Toinen sentään vastatuuleen.
Tällä viikolla viimeisetkin röhät ovat poistuneet keuhkosta, joten lähdin eilen salille tekemään jalkatreenin. Menin vaihteeksi eri salille ja sehän aina vähän tsemppaa ja uutuudenviehättää. Treenasin jalat ja vatsat korkeatoistoisilla sarjoilla ja meinas kyllä

tulla kun tein aika putkeen kyykyt, suorin jaloin mavet ja vielä prässin. Onneksi se olo menee aina nopeasti ohi ja vatsalihakset sain tehtyä ihan normaaliin tapaan. Treenipainotkin oli nousseet kivasti ja vielä jäi varaa nostaa pikkuisen ensi viikoksi. Nyt alkaa pikkuhiljaa hiipiä mukavat DOMSsit jalkoihin.
Tänäpänä teen samalla reseptillä selän, rinnan ja olkapäät + aerobista treeniä kuntopyörällä tai crossarilla sen mukaan, miten pinnaa riittää. Jospa välttäisin jalkojen täydellisen kivettymisen sillä tavalla.
Paino on päättänyt jäädä ihan paikoilleen, ehkä mulla on joku ns. vuodenaikajumitus. Kyllästyin olemaan miinuskaloreilla tossa viikko sitten, kun mitään ei tapahtunut. Nostin kalorit takaisin normaalitasolle eikä sillä ollut mitään vaikutusta suuntaan tai toiseen. Syödään nyt siis mieluummin enemmän niin elämä on stressittömämpää.
Päätimme kuitenkin mieheni kanssa pitää suklaalakkoa joulun tienoille asti. Aattelin tehdä omalle kohdalleni sellaisen porsaanreiän, että kyseessä on suklaanOSTOlakko: pikkujoulukausi alkaa, joten suklaata saattaa olla tarjolla. Pahoitan vaan mieleni ja himoitsen suklaata entistä enemmän jos en saa edes tarjottua suklaata ottaa vastaan. En kumminkaan kerkiä enkä kehtaa syödä tarjottua suklaata niin paljon tai niin usein että se olisi yhtä tuhoisaa kuin minun ja mieheni itse investoidut suklaaorgiat