Lauantaina oli salipäivä. Tein ylä- ja alavartalon, sillä tiesin jo etukäteen, että sunnuntaina musta ei ole salille lähtijäksi... ja tänään en kerkiä.
Hyvin meni, mutta en jaksanut tehdä kerralla kummankin ohjelman vatsoja... yritin kyllä, ja siitä sain upeasti säryt vattalihaksiin koko sunnuntaiksi
Lauantai-iltana oli tuparit, joissa keskityin karpisti omaan valkkariini ja jätin boolit muille. Söin ahkerasti porkkanatikkuja ja kurkku-tomaatti-juusto-nakki-tikkuja, mutta sitten pullon lähestyessä pohjaa sorruin pieneen palaan fetapiirakkaa, jonka jauhopohja maistui uskomattoman pahalta, sekä pieneen koktailpiirakkaan, jonka uitin varmuuden vuoksi oivariinissa. Lisäksi muutama suklaakonvehti ja lumipanttereita kaksi. Ei paha! Olen ylpeä itsestäni.
Perjantai oli sitten vähän pahempi päivä. Hain Cafe picnicistä paahtopaistisalaatin ja menin sitä mummolleni syömään. Tosi hyvää oli ja sen perunasalaatin jätin syömättä, mutta unohdin että ne tytöt pakkaa siellä mukaan myös patonkia... ja
flooranapin. yök! Söin sen mummoni painostuksen nujertamana

.
Tätä patongin palaa syytän siitä, että jouduin ostamaan gesha-nappirullan. Vein sen avattuani tuliaisiksi kaverini illanistujaisiin, ja kun muut eivät sitä syöneet, minä söin. Sitten otin vielä ison makean drinksun shakerissä. Voivoi.
Noh, ihana sateinen maananatai! Nyt loppui repsuilu. Onneksi ei ole juhlia tiedossa ens viikonloppuna
Tänään mennään kattomaan mun siskon koiran ihania pentuja
Hui! tarjookohan kasvattaja taas sitä sen sikahyvää pullaa???
Muoksista: Kävin tässä lenkillä. puol tuntia hölkkäilin. Ei oo juoksukunto kesän lukemissa vielä-mut kyl se siitä. Onneksi sade lakkasi, muutoin ois todella jäänyt lenkki väliin.