En ollu autolla baarissa mutten oikeestaan jurrissakaan. Vähänkö oli hauska seurailla n. kakkosnelosten tyttöjen ja poikien juttuja....
-No, mitäs sulle kuuluu?
-Mä oon ihan kännis.
-Ei olla nähty varmaan kymmeneen vuoteen. Olit aika pieni ja laiha sillon. Nyt oot enää vaan lyhyt...
-Joo, ja ihan kännis.
Onneksi oli Isosisko turvana...
(Se Äiti, joka toi "alaikäisen" poikansa ikäraja-22-mestaan. Ja kaikki oli ihan

)
Jepjep. Koira vei mua ulos monta tuntia viikonloppuna (
tommonen Airis, pöljä kun vasemman jalan saapas!)
Sitten tuli taas maanantai ja jalat oli ihan sikakipeet. Saattaa johtua siitä, että juoksin bussiin (-> se lähti nenän edestä-> paikalle pysähtyi joku naapuruston perheenisä joka tarjosi kyydin seuraavalle pysäkille ja minä olin ihan

, että onko tommosia ihmisiä oikeesti olemassa. Takareisi ilmeisesti kuitenkin suivaantui siitä spurtista.). Tai siitä että oli viikonloppuna niin liukasta. Että jäi sit maanantain reenit väliin.
Syötiin juustomunakasta koska kukaan ei ole käynyt viikkoon kaupassa eikä kaapissa ole mitään ruokaa.... (muka).
Eilen perinteiseen tapaan kuitenkin core (sijainen) ja xycling (sijainen) ja siinä välissä kädet ja olkapäät. Ihan jees. Illalliseksi oliiveja suoraan purkista, juustoa suoraan paketista, porkkanaa suoraan pussista ja monta suklaakonvehtia. Hyvää, vaikkei tyylipisteitä heruiskaan.
Ja venyttelyä tiistaiskeidan (Top Chef) parissa. (Stephen putos kisasta, Jee! Oli se jo aikakin.)