Haili, juu Kekexxxin ohjelma oli varsin näpsä paketti, mut mitäs, mitäs, emmä osaa olla poissa salilta! Tähän on niin tottunu, et 5krt siellä käy viikkoon nollaamassa päätä.
Korpa(Apua, mitenkä toi nikki loppus...): Nyt täytynee tän nti Googlen pistää hieman näpsyttäen ja selventää itselleen pari juttua...
Tai tää umpiluu tekee tota omaa ohjelmaansa tän kuun loppuun ja sit vaihtaa Kekexxxin malliin, koska sitten menis kaik yks yhteen... Nääs mä oon lueskellu tosta HIITistä jonkun verran ja perkule, mun tekis mieli sekin koittaa ennen kesää.
Huhtikuun alusta ottais pari viikkosen Kekexxin malliin 3-4krt/viikko ja sitte tiputtaa Hiitin ajaks pariin kertaan viikko puntit. Tai jotain..
Ei vissinenkään oo hirveesti vaihtoehtoja rasvalla antaa täsmälääkitystä?
Onkos kettää teistä tehny sitä? Kuinka tehokas se aikuisten oikeesti on?
Ketoosilla vois tavoitella rasvanlähtöö, aikasemmin se ei oo onnistunu mulla kunnolla, syytä en tiedä, mutta nyt kun en sitä halua, meinaa se väkisin napsua! Tässä on pari päivää menty pakkosyömingeillä ja alkaa huumorintaju loppua. Hiilet pyörii kumminki 30-50g/vrk. Ei siinä muuten mittää, mutta mä haluan syödä nälkääni, en pakosta, sekä nukkua yöni enkä tuijottaa kattoa.

Ehkä tää parin päivän lepo tekee tehtävänsä ja mokoma sählinki loppuu ittestään.Hope so!
Ja loppuun utelias Iita pitää kyselytuntia: Millon olette itse aloittaneet punttaamaan ja mimmoselta pohjalta? Entisiä urheilijoita, soffaperunoi jne?