Huomenta!
Mä kävin just lukaisemassa sun aikaisempia ketjujas ja huomasin ilokseni, että : olemme suunnilleen saman ikäisiä ( mä vm-76) ja sulla on huisisti lapsia ( mulla "vaan" 3).
Käykö sun mies vielä reissuhommissa ( luin jostain ketjustas) ? Miten saat lapsenhoidon järjestettyä kun miehes pois kotoo? Ja miten hän suhtautuu sun menevään kuntoiluelämään?
Mun mies on innoissaan, kun mä olen löytäny liikunnan ilot

Hän on itse ollu aina urheiluun menevä, joten ymmärrän sen kyllä. Ja hän ei milloinkaan ole narissut mun salille lähdöistä tai muusta,vaan tsemppaa lähtemään, jos olen kahden vaiheilla. Ollaan jopa aloitettu yhteinen harrastus: juoksu. Käydään siis lenkillä silloin tällöin ja muutamassa juoksutapahtumassa ollaan tänä kesänä käyty

Tuntuu tosi mukavalta, ettei tarvi taistella moisista asioista

. Lastenhoito meillä menee niin, et meillä molempien harrastukset menee onneks eri päiville, mut jos jotain päällekäisyyksiä tulee, niin mummulaan ollaan yleensä saatu lapset ( 3v ja 5v) hoitoon.
Mut nyt sain sun kirjoitteluistas intoa ja jos -piru vie- ottais nyt itsensä kauniiseen käteen ja koittais oikein tosissaa, niin vois saada ne muutaman kilot sieltä pois ja paremman olon itselle. On se vaan ihana tulle, kun joku vanha vaate mahtuu päälle

joten, sitä odotellessa...
TSAU!

[/url]