Juhlat juhlittu. Jäätelöä oli pöydässä. Söin siis sitä, jotenka mulle ei onneksi mitään tuputettu. Ihanaa!

Lisäksi vähän tummaa suklaata. nams!
niinuliinu: Siis joo, tuo aikataulu juttu mua oikeesti hämää aina. Ihmiset valittaa, ettei oo aikaa liikkua. Itse teen kuitenki kuuden päivän työviikkoa, välillä 11tuntisia päiviä, ja välillä v*tuttaa niin mielettömästi. Mut silti mä löydän aikaa liikunnalle. Toki ymmärrän niitä, kenellä lapsia on, se on silloin täysin eri asia. Mutta nykysin on aika monessakin paikassa jo lapsiparkkeja, mihin voi viedä. Tai jos lapset on isompia, ni voi lähteä lasten kanssa yhdessä liikkumaan tms.. Mutta mun ystävillä on lapsia ole.. Mä ku taas oon aina ollu sitä mieltä, et mä en jaksais sitä arkea ja töitä, jos mä en liikkuis.

Mut omia valintojahan nää on... Mitä kukanenkin pitää tärkeänä itselleen..
Mun saliharrastus aikoinaan alkoi siitä, et polvi sanoi poks, lihasta oli saatava ympärille, että se kestäis. Ja toinen mikä oli,et hieroja sano mulle, että on tule tekemään omaa työtäni montaa vuotta koska selkä oli niin p*skana. Kyl siinä ei voi muuta ku pistää itsensä etusijalle sillon.

Ja onneksi pistin.
munkkis: Joo, toi syöminen on vähän hassu asia. Miten monellekin voi olla niin tärkeitä ne kahvipullat...?!

Juhlissa kuitenkin on tärkeintä se, että juhlitaan! Ei se syöminen.
Risunen: Hahah, joo, siinä vaiheessa ehkä pitää katsoa peiliin, että missä vika. Ihminenhän saa toki syödä sitä mitä haluaa, vaikka sitten noin paljon, mutta ehkä siinä vaiheessa ei kannata ihmetellä minkä takia tuloksia ei tule...
marika_: Hah, sovittu! Sulle alkoholia vasta tuolloin! Tosin oon sitä mieltä, et jos sillä ei sulle nyt oo vaikutusta painoon tms, ni ihan samahan se sillon on juoda. Ei yksi sidukka venettä kaada.

Mut toisaalta, eikait siitä ehkä niin hyötyäkään ole..?
Joo, mäkään en koe luopuneeni mistään. Karkkia syön, viljoja syön.. Mut eri asia tietenkin on se, ettei tee mieli.. Ennen viljat sai mulle tosi pahan olon ja vatsan väänteet. Nyt ku oon jättäny ne pois, ni siedän niitä satunnaisesti. Jokapäiväiseen käyttöön ne ei mulle millään sovi.
Jaahas, tää lähtis salille sunnuntaitreeneihin.
Ensi viikolla ajattelin ottaa omat syömiset hieman tarkkailuun. Vatsa on vähän hassun tuntoinen ja naamaan on tullu taas finnejä. Kokeilen nyt parisen viikkoa olla vähillä maitotuotteilla. Niitä on mennyt nyt vähän liikaa. Joskohan siitä olis edes hieman apua tähän tukkoiseen oloon.