karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-18 23:58:22

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 104 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Hyvän olon liikunnat
ViestiLähetetty: 2012-02-15 14:09:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nätti koira kiittää, ja Janne, lapinporokoirahan se. :) Täällä lisää kuvia, jos kiinnostaa katsella. Ne silakat, ööh.. mä en enää muista paljonko ne makso, varmaan tuota samaa kilohintahaarukkaa, mutta ne oli vielä normihinnasta -30% niin siksi tuli halvaksi (valmispaketti oli se siis). En oo koskaan kattellu silakan hintaa, mutta ne ainakin tuntui halvalta kun yleensä tulee katseltua lohta ym. mikä on ylihintaista meidän ruokapöytään. :)

Lepäilylinja jatkuu edelleen. Kuumetta ei oo, mikä on tietty ihan jees, mutta ei tää muuten-vaan-puolikuntoisuuskaan kivaa ole, kun on pakko jaksaa töissä ja koulussa. Flunssan lisäksi mun päälle on laskeutunut joku yleinen ketutus, mikä ärsyttää entisestään.

ViestiLähetetty: 2012-02-16 11:33:46 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tulen minäkin seurailemaan tätä päikkyä. Ihana koira sulla :D

Mukavalle kuulostaa sun rento-hyväkarppaus. Ja näköjään sillä voi laihtuakin =D> Itsekin olin pitkään hyväkarppi-linjalla, mutta nyt viimeisiä kiloja pudotellessa olen yrittänyt vähän vielä vähentää hiilareita. Toisinaan silti menee jotain ei-niin-karppia (kuten sipsejä tai suklaapatukka), en jaksa niin nipottaa :) Kuulosti ihanalle noi teidän perjantai-karkkipäivät. Itse en vaan pystyis, kun tuppaa jäämään herkuttelu vähän päälle jos yhtenä päivänä syö sokeria enemmän. Karkkia en enää niin himoitsekaan, lähinnä Fazerin suklaapatukoita vain tai leivonnaisia :wink:

Paranemisia sinne!

Liikuntapäikky löytyy täältä: [url] viewtopic.php?f=42&t=60731 [url]

ViestiLähetetty: 2012-02-16 11:42:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Multakin virtuaalirapsutus koiruudelle :D Onks sullakin siis niin, että kipeänä/puolikuntoisena syö itselleen lisää läskiä? On tosi syvältä arsesta tämmönen. Mutta siitä stressaaminen tosiaan vain pahentaa oloa.

Onks sun ihan pakko jaksaa töissä/koulussa nyt? Mä oon vain kotona ja lapsenkin vein hoitoon, vaikkei olo maailman huonoin ole ja jos olis pakko, jaksaisin kyllä painaa hommia. Mutta siinä tapauksessa tauti on ainakin aina ennen vain pitkittynyt ja pahentunut. Alkusyksystä olin viimeksi pari päivää saikulla vastaavien flunssaoireiden takia ja olin kolmantena päivänä jo täysin kunnossa. Jospa sama metodi toimis taas.

ViestiLähetetty: 2012-02-16 12:54:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^^Tervetuloa! Juu, hyvin on toiminut rentokarppaus mulla. Se on mulle ainoa mahdollinen tapa karpata, jos yritän tiukistella niin repsahdus on varma. Sinänsä ristiriitaisen kuuloista, että entinen sokeririippuvainen pärjää paremmin kun saa syödä mitä haluaa ja repsuu jos välttelee jotain, mutta näin se menee - päänsisäisiä juttuja nämä. :) Mäkin tykkään enemmän suklaasta, karkkia voin olla syömättä vaikka kuin pitkään. Leivonnaisetkin on herkkua, mutta koitan pitää sen linjan, että jos jotain sellaista haluan niin teen itse (tai sitten panostan johonkin kunnon kakkupalaan kahvilassa), kaikki kaupan valmiskököt on ällöjä. Viikonloppuna olis tarkoitus tehä laskiaispullia, ja teen kyllä alusta asti itse, kun se on kaiken lisäksi paljon halvempaakin kuin ostaa kaksi valmispullaa.

^Mun pää on varmaan täynnä räkää kun en ehkä ihan ymmärtänyt tuota ekaa kysymystä. :mrgreen: Mutta kyllä ruokavalio on pysyny kuosissa vaikka olo ei sitä olekaan. Satunnaisen tarkkailun perusteella noi koulustressipiikit vaikuttaa mun painoon eniten, koska sen stressaamisen seurauksena en jaksa syödä niinkun pitäis. Just tossa aamulla muuten mietin, että ainakin tällä hetkellä riittää kun syön ehkä 85% kunnolla, loput 15% on joustovaraa suuntaan jos toiseen - ja laihdun silti. Toi kauralesepuuro on muuten yllättävän hyvää, pitää nälkää 4-5h ja vatsa ei oo reagoinu millään lailla, eli se oli ihan hyvä löytö. Sen sijaan eilen söin puolikkaan ruisleivän kun avo teki meille iltapalaa eikä muistanut mun leivättömyyttä; pieniä mahakipuja oli aamulla havaittavissa.

Koulussa ja töissä on pakko jaksaa, koska töistä tarvin joka ikisen euron mitä irti saan (->kolmen viikon päästä ollaan menossa Ouluun viettämään pitkää viikonloppua enkä tahdo siellä miettiä onko rahaa johonkin). Koulussahan mun ei konkreettisesti tarvi käydä kun kaks kertaa viikossa 1h 20min kerrallaan, mutta kotona tehtäviä juttuja riittää pinoksi asti, ja niitä vaan ei voi jättää kovin pitkäksi aikaa venymään, koska muuten oon jakson loppupuolella ihan pississä niitten kanssa.

Huoh, mä en itsekään tajua tästä viestistä enää mitään, mutta en jaksa muokata. :lol: Koittakaa kestää. On mulla muuten jo onneksi parempi olo tän flunssan kanssa, ja huomennahan on jo perjantai eli parempia yöuniakin luvassa kohta. Jos pääsisi piakkoin lenkillekin, niin ei olisi jatkuvasti niin huono omatunto koiraparan takia ja pääsisi purkamaan vähän tätä ärsytyksestä kertyvää energiaa (miten paljon voi ihmistä ketuttaa se ettei pyykkihuoneen kuivausrumpu toimi - vielä elokuuhun asti me pärjättiin ihan hyvin ilman moista laitetta ja saatiin vaatteet kuivaksi muutenkin..)

ViestiLähetetty: 2012-02-16 16:55:39 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

noway kirjoitti:
^^Tervetuloa! Juu, hyvin on toiminut rentokarppaus mulla. Se on mulle ainoa mahdollinen tapa karpata, jos yritän tiukistella niin repsahdus on varma. Sinänsä ristiriitaisen kuuloista, että entinen sokeririippuvainen pärjää paremmin kun saa syödä mitä haluaa ja repsuu jos välttelee jotain, mutta näin se menee - päänsisäisiä juttuja nämä. :) Mäkin tykkään enemmän suklaasta, karkkia voin olla syömättä vaikka kuin pitkään. Leivonnaisetkin on herkkua, mutta koitan pitää sen linjan, että jos jotain sellaista haluan niin teen itse (tai sitten panostan johonkin kunnon kakkupalaan kahvilassa), kaikki kaupan valmiskököt on ällöjä. Viikonloppuna olis tarkoitus tehä laskiaispullia, ja teen kyllä alusta asti itse, kun se on kaiken lisäksi paljon halvempaakin kuin ostaa kaksi valmispullaa.

^Mun pää on varmaan täynnä räkää kun en ehkä ihan ymmärtänyt tuota ekaa kysymystä. :mrgreen: Mutta kyllä ruokavalio on pysyny kuosissa vaikka olo ei sitä olekaan. Satunnaisen tarkkailun perusteella noi koulustressipiikit vaikuttaa mun painoon eniten, koska sen stressaamisen seurauksena en jaksa syödä niinkun pitäis. Just tossa aamulla muuten mietin, että ainakin tällä hetkellä riittää kun syön ehkä 85% kunnolla, loput 15% on joustovaraa suuntaan jos toiseen - ja laihdun silti. Toi kauralesepuuro on muuten yllättävän hyvää, pitää nälkää 4-5h ja vatsa ei oo reagoinu millään lailla, eli se oli ihan hyvä löytö. Sen sijaan eilen söin puolikkaan ruisleivän kun avo teki meille iltapalaa eikä muistanut mun leivättömyyttä; pieniä mahakipuja oli aamulla havaittavissa.

En mäkään yleensä osta mitään valmisleivonnaisia, ainakaan sellaisia joiden on tarkoitus säilyä ikuisuuden. Kahvilassa saatan heikkona hetkenä ottaa kahvin kanssa jonkin leivonnaisen. Ja itse tehty mudcake on ihan herkkua. :D Sunnuntaina ja tiistaina meinasin syödä yhden laskiaispullan. Noita on vaan ihan pakko saada se pari kertaa vuodessa, vaikkei mitään kovin karppia olekaan. :wink: Tavallisesta pullasta en ole onneksi koskaan välittänyt, mutta kun noissa on sitä ihanaa kermavaahtoa ja hilloa. :mrgreen: Me yritettiin joskus äidin kanssa tehdä itse laskiaispullia, mutta ne ei ollut musta yhtä hyviä kuin kahviloiden vastaavat. Maistui vissiin liikaa tavalliselle pullalle. :lol:

Mäkin voisin joskus kokeilla tuota kauralesepuuroa, se kuulosti hyvälle :D Mä yritän myös vältellä gluteeniviljoja, mutta joskus saatan lounaalla syödä palan ruisleipää, jos ei muuten nälkä lähde. Kun ei aina ole kauhean täyttäviä noi yliopistoruokaloiden ruuat ilman sitä hiilarilisää (peruna/riisi/leipä) :roll: Ja aamupalaksi olen syönyt Karppista tämän viikon, siinähän on sitä gluteenia myös. Ei ole mitään vatsaoireita onneksi tullut, toisinaan mulla leipä tahtoo närästää ja turvottaa. Ei kyllä tunnu pitävän kovin pitkään nälkää toi aamupalasetti, ehkä siirryn takaisin munakkaisiin ja mantelileipiin, kunhan jaksan leipoa tässä joku päivä. :)

Liikuntapäikky löytyy täältä: [url] viewtopic.php?f=42&t=60731 [url]

ViestiLähetetty: 2012-02-18 11:20:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Humpuukilla hotiksi -seuranta:

Viikko 2: Aloituspaino x
Viikko 3: - 1,1kg
Viikko 4: -400g
Viikko 5: +400g
Viikko 6: -200g
Viikko 7: -500g

Kampanjapudotus: -1,8kg / Kokonaispudotus (alk. 31.7.2011): -12,6kg / Tavoitteeseen 1,2kg

Perjantai 17.2.
- kävelyä 7-8km
- karkkipäivä

Tulipahan liikuttua eilen eka kertaa kunnolla tällä viikolla, kun tulin kävellen kaupasta kotiin ja kävin koiran kanssa kunnon lenkin. Välillä joutui tarpomaan ihan tosissaan lumessa kun tuiskutti koko päivän, mutta muuten otin vielä ihan rauhallisesti. Leivoin voisilmäpullia, ja tehtiin niistä illalla yhdet laskiaisversiot. Hyvää oli, mutta ei toi peruspulla kyllä oo mikään ns. mun juttu, pärjään ilmankin. Karkkia tuli syötyä vähän liikaa, jos ens perjantaina ostais vaikka vaan kunnon suklaata eikä muuta. :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-02-19 18:30:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Viikonloppu on mennyt pääasiassa lepäillessä. Tänään käytiin kyllä kävellen kaupassa, mutta avo hoiti koiran lenkityksen, ja mä oon keskittyny oleilemaan. Flunssa on edennyt sellaiseen tilaan, että nuha on väistymässä, mutta nyt yskittää ja ääni lähtee, kurkku on ihan karhea. Saa nähdä kuuluuko musta aamulla muuta kuin pihinää. :lol:

Tän viikon liikuntoja on siis turha laskea yhteen, kun ei siellä juuri mitään ole. Ensi viikolla täytyy kyllä jo tehdä jotain liikunnallista, etten ihan turhaudu. Asiasta kukkaruukkuun, kävin aamulla vaa'alla ja ihmettelin, että mikäs sitä riivaa kun näytti kymmentä kiloa vähemmän kuin eilen. Syyksi selvisi koiran nami, joka oli siellä alla, eikä vaaka ollut tukevasti lattialla. :mrgreen:

Tänään syötiin hernekeittoa ja laskiaispullat. =P~ Ostettiin muuten sitä yleisellä puolella mainostettua Rainbown kermarahkaa, eli mun maitotuoterajoitukseni taisi juuri päättyä. :smt036 En tiedä onko mun pääni vaan pehmennyt flunssan takia vai miksi tuntui tällä viikolla niin vaikealta keksiä mitä söisi vaikkapa iltapalaksi, kun ei ollut jugurttia tms. kaapissa. Keksin nimittäin joku aika sitten aika herkkumössön - jugurttia/rahkaa, kermaa, raejuustoa ja paloiteltu omena kulhoon sekaisin, ja sitä mun on tehny mieli koko viikon.

No joo, ehkä parempi lopettaa turhat lätinät ja mennä viettämään loputkin sunnuntai-illasta sohvan nurkkaan. Ensi viikolla taas vanhat kujeet, eli enemmän liikuntaa ja hyvää ruokaa. :)

ViestiLähetetty: 2012-02-20 16:20:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Yritin käydä tänään lenkillä, mutta oli pakko lyhentää se puoleen suunnitellusta ja palata kotiin. Olo on muuten hyvä, pää ja jalat tahtois lenkkeillä, mutta hengitystiet ei kestä. :evil: Ihan kauhea yskä ja röhinä päällä, en pystynyt hengittämään kunnolla kun sattui kurkkuun ja putkistoihin. Voi kökkö sanon minä, ei kai se auta kuin lepäillä. Jos ei ala loppuviikkoon mennessä helpottaa, käyn lääkärissä.

No, hyvä ruoka ja parempi mieli - uunissa muhii erittäin tomaattinen kesäkurpitsalasagne =P~ (tomaattinen siksi, että siinä on murskan lisäksi viisi tuoretta tomaattia pilkottuna, kun meinasivat nahistua pöydälle). Olen myös laskenut aikani kuluksi makroja, ja jos iltapalasuunnitelmat pitää, tämän päivän luvut tulee olemaan:
- kalorit 1726
- hiilarit 78g
- proteiinit 77g
- rasvat 120g

Aika jees. Ja vaikka nyt etukäteen laskinkin nuo loppuun asti, niin ihan normieväillä mennään, eli sillä mitä söisin olin laskenut tai en. Hyvin tulee selkäytimestä nää hommat. :)

ViestiLähetetty: 2012-02-26 10:54:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Helou! Kuukauden tauon jälkeen otin taas mittoja. Kovin paljoa ei muutoksia ole tullut, mikä ei kyllä sinänsä ole yllätys, koska ei tässä hirveästi ole tullut tehtyä asian eteen mitään. Oon syöny ihan ok, mutta en oo päässy liikkumaan kahteen viikkoon juuri ollenkaan. Nyt flunssa alkaa olla voiton puolella, niin pääsen uudella innolla eteenpäin. :)

- 31.1.2011 otetut pahimmat alkulukemat
- 15.6.2011 mitatut lukemat vastaa suunnilleen sitä, mistä elokuun alussa lähdin tähän projektiin
- 6.10.2011
- 5.11.2011
- 10.12.2011
- 28.1.2012
- 26.2.2012

Vyötärö (kapein): 92cm / 85cm / 83cm / 82cm / 79cm / 77cm / 76cm
Napa: 105cm / 102cm / 99cm / 95cm / 94cm / 91cm / 91cm
Maha (levein): 108,5cm / 108cm / 104cm / 103cm / 102cm / 99cm / 98cm
Lantio: 113cm / 110cm / 107cm / 104cm / 103cm / 102cm / 101cm
Vasen reisi: 58cm / 57cm / 56cm / 54cm / 53cm / 51cm / 51cm
Oikea reisi: 60cm / 58cm / 56cm / 55cm / 53cm / 52cm / 51,5cm
Rinta päältä: 107cm / 104cm / 102cm / 100cm / 100cm / 98cm / 98cm
Rinta alta: 90cm / 86cm / 84cm / 81cm / 80cm / 82cm / 80cm

Paino sen sijaan on jo melkoisen hyvällä mallilla:

Viikko 8: -200g

Kampanjapudotus: -2kg / Kokonaispudotus (alk. 31.7.2011): -12,8kg / Tavoitteeseen 1kg

Näillä mennään. Enää kilo tavoitekymmenluvulle! Senkin jälkeen riittää vielä hommia, mutta en aio tavoitella mitään tiettyä kilolukua, vaan seuraan muutosta enemmän peilistä ja vaatteista, kiloista viis.

ViestiLähetetty: 2012-02-26 12:00:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kilo enää tavoitteeseen? Siis vautsi vau, tosi paljon onnea ihana :hug: :smt049 Ihailen sun asennetta kun sanot, että sen jälkeen edistyksen näkee peilistä ja mittanauhalta. Niin monesti tulee itse sanottua sama, mutta kummasti se unohtuu.

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-02-26 12:41:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jumatsukka mitä pienenemistä senteissä :respect: sä oot kyl ihan :smt029

ViestiLähetetty: 2012-02-26 16:06:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Voi, kiitos! :smt049 Ja joo-o, enää yksi vaivainen kilo, ihan älytöntä. Kun kattelen itseäni peilistä, oon jo semityytyväinen: mun ongelmakohta on, kuten varmaan monilla muillakin, toi alavatsan seutu. Toisaalta, siihen ne ylimääräiset on ekana tulleetkin, joten mikään hätä mulla ei niiden suhteen ole, kyllä ne siitä sulaa kun jaksaa vaan syödä kunnolla ja liikkua. Reisissä on kans ylimääräistä, että niissäkin on töitä, mutta kyllä mulla nykyään pysyy housut huomattavasti pitempään ehjänä kuin ennen. :mrgreen: Jollekin toiselle tää mun nykykuntonikin vois olla kauhistus, mutta kun muistan kuinka löllyvä ja henkisesti huonosti voiva mä olin vielä vuosi sitten kymmeniä senttejä paksumpana..

Voi tietysti käydä se perinteinen nälkä kasvaa syödessä -homma, mutta noh, kilon päässä on se tavoite minkä joskus syksyllä asetin, ja oon kyllä ylpeä siitä, että oon onnistunu näin hyvin. Pikkuhiljaa aletaan mennä tässä projektissa kropanmuokkaus edellä, ja siitä ei varmaan koskaan tule valmista, joten ei oo vaaraa siitä, että jäis miettimään jotain tiettyä kilomäärää eikä kykenis näkemään kokonaisuutta. :)

Oon päässy vihdoin eilen ja tänään lenkille, ja voi vitsi se on ollu mahtavaa! Eilen kävin n. 40min ihan rauhallisesti kävelemässä. Tänään käytiin kävellen kaupassa ja sen jälkeen lähdin koiran kanssa 1h 15min lenkille, josta rämmittiin pikkupätkä ihan umpimetsässä - koira tosin sai tehdä mulle polkua. :lol: Miten voikin tulla niin hyvä fiilis siitä kun pystyy lenkkeilemään flunssan jälkeen kunnolla, ai että. Huomenna taidan tehdä kunnon treenin vielä kaupan päälle, niin saa taas siitäkin rytmistä kiinni.

ViestiLähetetty: 2012-02-26 18:23:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ihan mahtavaa, noway! Mun mielestä tää sun projekti on ollut yksi "tervehenkisimmistä", mitä oon täällä nähnyt (jos näin asian nyt voi ilmaista. En keksinyt parempaakaan. :D). Tosi hienoa, kuinka rennosti suhtaudut tähän hommaan. Ja valmistahan ei tosiaan tule koskaan, mutta mikäs siinä, itseensä semityytyväisenä, on tavoitteitaan säädellä. :smt023 (En täysin ole tyytyväinen ulosantiini, mutta toivottavasti idea välittyy. :D )

Ruokapäikky: munkkis jahtaa ihannetta
Minimainos: iHerb-koodi -5$: ZAS599

ViestiLähetetty: 2012-02-26 18:36:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

munkkis kirjoitti:
Ihan mahtavaa, noway! Mun mielestä tää sun projekti on ollut yksi "tervehenkisimmistä", mitä oon täällä nähnyt (jos näin asian nyt voi ilmaista. En keksinyt parempaakaan. :D). Tosi hienoa, kuinka rennosti suhtaudut tähän hommaan. Ja valmistahan ei tosiaan tule koskaan, mutta mikäs siinä, itseensä semityytyväisenä, on tavoitteitaan säädellä. :smt023 (En täysin ole tyytyväinen ulosantiini, mutta toivottavasti idea välittyy. :D )

Yhdyn täysin edelliseen kommenttiin :D

ja vielä =D> =D> =D>

ViestiLähetetty: 2012-02-26 19:21:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Munkkis, idea välittyi oikeinkin hyvin, kiitos kannustuksesta. :smt045

Kukkopilli :smt049

Mä oon viime aikoina miettiny jopa foorumilakkoa, koska ilmapiiri on paikoitellen suoraan sanottuna ihan hirveä, mutta toisaalta - kukaan ei pakota lukemaan kaikkia ketjuja ja kaikkien kirjoittajien viestejä. Siispä selaan jatkossakin vain ne tärkeät päiväkirjat (vaikka mä en kovin usein kommentoikaan, niin oon kyllä taustalla, ettäs tiedätte) ja nautin siitä, että täällä on myös samanhenkistä seuraa. :) Eihän tällaista kannustusporukkaa voi jättää! Varmasti silläkin nimittäin on osansa tän projektin onnistumisessa, että voi jakaa hyviä tuloksia ja toisaalta myös niitä epäonnistumisia. Ja sillä tietty, että oon tänne palstalle kirjoitellut kaikkea sitä sekasotkua mitä tuolta mielensyövereistä on löytynyt liittyen syömisiin, painonpudotukseen ym. Oon aika hyvässä tasapainossa nyt, kaikki sujuu sen kummemmin suorittamatta.

Edit. Siitähän mun pitikin sanoa, että projekti ei ole varmaan koskaan valmis.. Mä täytän huhtikuussa 25, ja tylsäähän se olis olla täydellinen jo tässä iässä. :mrgreen: Ei vaan, mä en oo koskaan ollu mikään täydellisyydentavoittelija, ja toisaalta aika monet kokemukset on opettanu mulle sen, että lähes täydellinenkin on ihan riittävän hyvä ollakseen täydellistä juuri minulle. Mä haluan olla ulkonäkööni tyytyväinen, kyllä, mutta kokonaisuus ratkaisee: haluan voida hyvin kaikilla elämän osa-alueilla, ja ulkoinen olemus on vain yksi osa sitä. Jos se hauis nyt ei peilin edessä pullistukaan ihan niin isoksi kuin voisi tai jos syön joskus mieluummin sohvalla suklaata kuin lähden lenkille vesisateeseen, niin who cares! Kunhan ne suuret linjat on kunnossa ja n. 80% hommista menee niinkuin on suunniteltu, se loput 20% on joustovaraa suuntaan jos toiseen.

ViestiLähetetty: 2012-02-29 14:21:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heippa ja hyvää karkauspäivää!

Helmikuu melkein meni jo, ja jokapäiväinen painonseuranta myös. Katselin tuloksia; ekan päivän painosta on tultu 1,9kg alaspäin, ja jos tuosta vaihtelusta käyrän piirtäisi, niin suht tasaisesti se viiva tulisi alaspäin. Välillä menee useampana päivänä alas, pomppaa taas muutaman sata grammaa ylös ja hilautuu pikkuhiljaa alaspäin. Keskimäärin kuitenkin se puolisen kiloa viikossa on tippunut, joten aika jees. :) Nyt lopetan vaakailun hetkeksi - ennen ensi viikon reissua käyn kerran, ja sitten voisi pitää pitemmän tauon. Eihän se paino vaakaa tuijottamalla alene, joten täytyy ottaa vieroituskuuri nyt kun ehti jo tottua tuohon tarkkailuun. :mrgreen:

Viikko 8: -200g
Viikko 9: -200g

Kampanjapudotus: -2,2kg / Kokonaispudotus (alk. 31.7.2011): -13kg / Tavoitteeseen 0,8kg

Ja sitten vähän liikuntaakin. En oo vielä tähänkään päivään mennessä saanut aikaiseksi tehdä mitään jumppaa :oops: , mutta olen sentään lenkkeillyt.
Ma 27.2. - kävelyä n. 6km, käytiin kaupoilla avon kanssa (ja ostin uuden puhelimen 8) )
Ti 28.2. - vajaa tunnin lenkki, kilometrejä max 4, mutta oli niin hirveä lumipyry, että annan itselleni lisäpisteitä siitä, että ylipäätään viitsin lähteä :mrgreen:
Ke 29.2. - vajaa 9km lenkki, 1h 40min. Aivan fantastinen sää, lämpötila nollassa ja arska paistaa. Illalla täytyy muistaa venyttely.

ViestiLähetetty: 2012-02-29 15:10:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Oooooo... huimat miinukset senteissä! Ja 800 grammaa tavoitteeseen - tuntunee hienolta :)

ViestiLähetetty: 2012-02-29 19:11:56 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Vau, miten hyvin sulla meneekään! Jään seurailemaan ja pakko vielä sanoa, että tosi komea koira sulla! :D

ViestiLähetetty: 2012-03-01 19:51:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Marijii, kyllä se ihan hienolta tuntuu, ei voi kieltää. 8) Kyseessähän on siis tavoitekymmenluku, ei varsinainen tavoitekilomäärä. Kunhan sinne uudelle kymmenelle on päästy, jää kilot täysin toissijaiseksi asiaksi ja keskityn vain mittoihin, vaatteisiin ja peiliin tulosten tarkastelussa. Toki olen sitä tähänkin asti tehnyt, mutta kuitenkin. :)

Ragege, tervetuloa ja kiitos. Koirakin kiittää kehuista. :mrgreen: Mokomalla alkoi just karvanlähtö, ja sitähän sitten taas riittää ja riittää ja riittää ja...

[Avautuminen] Tänään olen pitänyt lepopäivän, ei oo huvittanu tehä mitään. Koulujuttuja piti tehdä, muttaaah.. :oops: Mulla on nyt joku asennevamma kouluun - tai ehkä oikeammin töistä johtuvan väsymyksen ja ketutuksen aiheuttama jaksamattomuus opiskelun suhteen. Mä en tiedä miten oikein selviän keväästä, kun pitäis painaa noita lukiohommia aika reippaaseen tahtiin, ja kun ensi viikolla pistän hakupaperit luultavasti kahteen yliopistokoulutukseen, niin pääsykokeisiin pitäis panostaa ihan täysillä myös kevään mittaan. Mä todella haluan nyt opiskelemaan, en jaksa enää yhtään ylimääräistä vuotta venyä ja vanua paskaduuneissa ja miettiä mikä musta tulis isona - ja koska haen ilman yo-tutkintoa nyt, niin mun tarvii pääsykokeissa pärjätä tosi hyvin. Ilman töitä aika ja jaksaminen riittäis kyllä, mutta kun rahaakin tarvis ja töistä sitä saa edes vähän. Jotenkin tää vyyhti puristaa mun päätä enkä jaksa sitten tehdä mitään, mikä ei suinkaan ole se fiksuin ratkaisu. Voisko voittaa vaikka lotossa, edes sen verran että vois hyvillä mielin ottaa loparit ja keskittyä siihen mikä oikeasti kiinnostaa. [-o< [/Avautuminen]

ViestiLähetetty: 2012-03-01 21:20:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Avautuminen auttaa aina ja helpottaa oloa :!: :mrgreen:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 104 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00