Vähän haastetta, joo. Viimeinen liike vois onnistua multakin, oon tehny roomalaisessa tuolissa ja puolapuilla ton variaatioita. Tangon päällä käsien varassa vaaterissa on onnistunut nuorempana (lue: parikyt kiloa sitten). Kohta 1:35 on tajunnanräjäyttävä

Meneeks toi?

Mulla oli aikanaan melko samannäköinen kämppis Liettuasta kuin tuo poika, joka treenasi kotona ilman kummempia laitteita. Se ei käyttänyt lainkaan paitoja
Ilmeisesti oot Snow'ssa kentällä? Mä oon treenannut, hankkinut tamineita, ilmoittautunut kaikkeen (peli, safkat, afterbailut), tsekannut aikataulun ja ketä vastaan pelataan. Nyt ei ookaan muuta jäljellä kuin ..SHITTING IN MY SHORTS! Miten jännityksestä pääsee?
Luonto ei anna periksi, että alkaisin psyykkaamaan et ne vastustajat on
vaan naisia ja leidien pelit hupiohjelmanumeroita

Vaikka niin kai tässä käy, kun on niin paljon upouusia pelaajia. Paljon hävikkiä loukkaantumisten takia ja Grand Old-puolelle siirtyneitä.
Mun autoni on muuten Helsingissä, vaikka minä olen täällä

Kinokseen jäi viime reissullani. Täällä Keski-Suomessa tulee kans lunta ja kunnolla edellisten 50 cm+ päälle, mutta se alkaa olla märkää kaikki. Pelejä ajatellen erittäin ei kiva. Lumiauroja täällä sentään vielä on