SUNUNNTAI 16.2. 2014Jos sais tätäkin päivitettyä.
Liikkunut olen kyllä mutta en jaksanut kirjata ylös
Olen nyt keskittynyt lihastreeniin ja aerobiseen. Ja tuntuu että kuntokin on niillä parantunut.
Pilates on jäänyt nyt vähemmälle, mut ennen joulua en juuri muuta tehnytkään.
Sama tahti myös jatkunut 4-5krt viikossa.
Yksi nautinnollisemmista hetkistä oli tässä yksi lauantai ilta. Se päivä kun Cumberbatch ilmaantui Helsinkiin ja multa sekos pasmat. Sen kaiken tunnemyräkän keskellä lähdin sit illalla salille ja juoksemaan, pitkästä aikaa.
Juoksin lähes tunnin HIITin matolla ja vitsi miten hyvin se kulki. Se oli kyl päivä jolloin oli syönyt karkkia ja suklaata ihan surutta joten oli myös "energiaa" joka käyttää. Juoksu vaan rullasi ja rullasi ja kovat osuudet meni ihan heittämällä ja oli ihania.
Niin rakastuin taas juoksemiseen. Ja olin erityisen ylpeä että en lähtenyt sinne baariin stalkkaamaan. Vaan salille. Se oli niin voitto. Mut se tunne hyvän juoksun jälkeen on vaan niin sanoinkuvaamattoman hyvä.
Eilen sit Jooga kokeilua kun Elixsiassa oli tarjolla alkeita ja ne oli kyllä hyviä tunteja. 3 tunnin sessio. Pilatesta, Astanga joogaa ja Yin Joogaa
Tänään vastapainoksi
Heartbeat HIIT 30minaina yhtä kova, aina yhtä hyvä, aina yhtä kuollut tunnin jälkeen.
SHAPEcore treenii core treenii. tuntui sekin melko kovalle ton bearin jälkeen ja nyt on aika vaan maata. Illalla vielä tunnin venyttely tiedossa.