karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-20 10:42:40

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 412 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 117 18 19 20 21
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-04-07 07:36:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Aaaargh!!Erään naikkosen pää hajoo iha just koht ](*,)
Koittaa hän tässä suunnitella musiikkiliikunnan ohjausta ja vasta musiikki etsinnässä eikä lopusta mitää tietoo #-o Tuleekoha combattia vaiko gymstickiä vaiko mitä :?: :!:

Kohta salille ja siel solkkua,treeniä ja ip-saunaa,aaaaahhh!
Kotii hurjaa vauhtii ku kahdelta tiedossa neulalla nakuttelua 8) Eilen extemporee tilasin tatskaajan tekee kuvaa :smt044 Mitää tietoo että mihin kuva tulee tai edes että millane se on :lol: Aihe vaa on sovittu valmiiks...miul o nii suur luotto tuoho miun tatskaajaa että luotan hänen tuntevan miun ajatuksen ja maun :smt047

Illal sitte pleipomista...esikoisen 16v :smt049 synttisjuhlii huomenna vietetää vaikka vkollaha ne jo oikiasti oli.

ViestiLähetetty: 2012-04-09 14:25:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jessss!!
Nyt o musaliikan ohjausharjotus treenattu siihen kondiksee et lämmittelybiisi menee ulkoo,mut combattityyline jalkojenvoima vaatii viel muutaman toiston että jää mielee =D> :smt044
55min ja -567ckal siin meni ja tuli mahtisolo!

Ulkoon ois lenkkeilyilma mut en tiiä,teksi miel skipata...iski laiskuus jut nyt :oops: Mutkun se pitäs alottaa...se ulkonviiletttämiskausi jo.

ViestiLähetetty: 2012-04-10 08:02:04 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hienoa Niinu !! Olisi kiva nähdä livenä noita sun ohjausharjoituksia :) , eiku youtubeen vaan :wink:
Lumisade ja tuuli pistää hiukan jarrua päälle lenkkeilyyn :? Koska se kevät oikein Alkaa!?!

ViestiLähetetty: 2012-04-10 20:30:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No huiiiii! Älä nyt sädetikku hullujaspuhu :lol: Minuu nyt mihikää juutbee kuvailla :oops:

Huomen siis iltavuoroon joka tarkottaa aamulla ohjausharjotuksen treenaamista :smt044

ViestiLähetetty: 2012-04-12 05:00:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eilen sain sitte suunnitella työikäsien alkulämmittelyn ja myös toteuttaa sen :mrgreen:
Kehuja sain työkaverilta liikkeistä eikä ohjauskaa huonosti menny,kerran vaa sotkeuduin liikkeenvaihdos ku aloin tekniikkaa neuvomaan :lol:

Eile oli siis iltavuoro ja änää sitte aamu...oi miten ihana yhdistelmä :roll:

ViestiLähetetty: 2012-04-15 07:44:59 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Heips!

Kuinka monta kertaa tollasta ohjelmaa pitää harjoitella, että osaa/ muistaa ohjata ryhmää sillee niinku "sujuvasti"? Meinaan ku itse miettii uuden esim combat-ohjelman oppimista, niin kyllä siihen aika mont kertaa menee et muistaa biisit läpi sujuvasti 8-[

Mä olen käyny juoksulenkillä tällä viikolla jo kolme kertaa :smt041 ja niistä kerran rattaita työntäen. Tiä meniskö ens kuussa paikalliseen juoksutapahtumaan kympille, niinku viimevuonna...Katsotaan. Mies jo haastetaa tuossa laitteli 8)

ViestiLähetetty: 2012-04-16 05:22:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Sädetikku,mie joudun viel opettelee ihan jonki aikaa että muistan noi kuviot...ite kehittämät treenit oppii varmaankin nopeammin jo sen takii et ne liikkeet joutuu nii hyvi mielikuvittelee siihen biisiin enneku edes voi alkaa harjottelee,tai jotai :mrgreen: Nää ohjaajat ketkä tehny jo vuosii työtä ni on oppinu muistamaa ohjaukset tosi nopeesti joten kai siihenkin tulee jollai taval rutiini (mieki haluun jo pikasee sellasen [-o< )

Vkonloppuna olin töihommist tai no lauantaina...työpvän jälkee sitte vein perheen tetaamaa pitusshypyn tekniikka opetustani ja hitto ku ol hauskaa! Teinitki hyppi iha innoissaa :smt049 (esikoisen sain aluperin matkaan tuplaamalla hänen vkonloppurahat siltä vkonlopulta :lol: )
Joo ja käin mie ottaa NE yhen tuos lähibaaris ku kerraki pysty totee et "rankan työvkon jälkee" :lol: Sitte otin joka lajii sen yhen,paitti yhtä otin kaksi :wink:

Tänään ois sitte iltavuoro töihommissa ja huomenaamulla starttaan auton kohti opistoo ja opiskeluu :smt044
Ois tiedossa testauksen opetteluu sekä kuntosalikurssin eka jakso...toi taitaa olla FISAFkurssi ja oon kuullu että aikas vaativa...noh sitte vaa pänttäystä ja lisää pänttäystä että menee läpi 8)

ViestiLähetetty: 2012-05-22 07:27:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiiiireeeeeeeeee :smt120 :smt100 :smt044

Perheen,lasten,vkko"yksinhuoltajuuden",työn,opiskelun ja harrastusten keskellä ei niin hirmusesti vaan enää jouda kirjottelee ajayuksiaan 8)

Aloitin tuos vkko sitten ihan räätälöidyn juoksutreenaamisen ja vkossa 4-5pvänä sitte käyn juoksentelemassa tarkoin päätettyjen sykkeiden mukaan...ens kesänä sitte siis vuoden pääst oon iha proo juoksemaa puolikkaan ko tänävuon vaa ton kympi.

Salil pyrin käymää sen 2kertaa vkko...iha liian vähän mut en vaa kerkee ](*,) Onneks nyt pikkase tulee liikuttua ohjausten merkeis,mut ei se oo kunnollista vaikkakin tyhjääparempaa :wink:

Koulutehtävät on osaltaa NIIN vaikeita et tuntuu hermojen riekaloitumisen olevan ihan nurkantakana... Onneks niistäkii sitte osa on ihan kivoi!

Ei tänne muuta...mut uuden kuvan otin perjantain selkämykseen :smt055

Tuollasen...toi mustapantteri on miun ihkaeka tatska ikinä mikä haluttii sitte pois killumasta yksikseen :)
Kuva

ViestiLähetetty: 2012-05-28 06:18:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Naisten Kymppi juostu...tai no hökäten se meni.
Lähdin siin 2 ryhmäs ja olin kyl sitte hieman kiukkunen koska siinäkin ryhmäs alko porukka olemaan tien tukkona kävellen jo ensimmäisen kilsan kohdilla ja miusta hölkkäryhmäs lähtevän täytys olla hieman paremmas hapes tuos vaiheessa tai sitte oisi pitäny mennä kuntokäveliöihin vai mitä lienee olivatkaa.
ens vuonna tää eukko sitte vaa reippaaasti lähtee juoksijoissa :mrgreen:

Oliko kuinka moni täältä juoksees kymppii?? Anni tai pähkinä? ...kuka vaan??

Viimevkko meniki juoksun suhteen ihan kivasti 32km tul paineltua yhteensä tuol pitkin tienvarsii 8)

Salille en oo päässy kunnol vkkoon...hajoo pää :!: :smt119 :smt100
Miun lihasraukat kohta surkastuu :shock:

Nyt on opiskelulähivkko ja jos vaikka illalla sinne salillekii pääsis *toivoo niiin*

ViestiLähetetty: 2012-05-28 14:06:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ää! Mun piti kommentoida tänne jo aikasemmin, mutta ilmeisesti unohin :( Eli siis ihan tosi upee toi uus tatska! Sopii kisueläintä koristamaan tosi hyvin :smt049

En päässyt juoksemaan kymppiä, en saanut lupaa :( Kyydit ois ollut lisäksi mun lompsalle ihan liian kalliita, kun äiti ei luvannut kuskata. Paljonko sun aika oli? :)

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-05-28 17:16:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

En ollut.. :( Kovasti oisin halunnut, mut polven takia en uskalla mitään tommosia etukäteen varailla. Ku tilanne on joko hyvä tai sit ei. Polven osalta tilanne onkin nyt hyvä (* kopkop* - koputtaa puuta), mut toi pirun siitepöly on tehny mun parin viikon juoksuista yhtä tuskaa vaik oon matolla käyny juoksemas :evil:

Sullahan on kilometrejä tullut, mahtavaa! 8)

Miten muuten menee opiskelujen suhteen.?

Ja hieno tatska! :smt049

ViestiLähetetty: 2012-06-11 12:34:51 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Heipsun!

Mun piti mennä juokseen paikalliseen juoksutapahtumaan 10 km, mutta ihme, keskimmäinen lapsi alkoi oksentamaan sinä aamuna klo 06... Olen vaan omaksi iloksi juoksennellu yksin ja miehen kanssa 5-8km lenkkejä. Mä en henk.koht. ole innostunut noista juoksutapahtumista - rahastusta se on 8)
Jumpissa oon käyny n. 3 kertaa viikko ja aloitin combatin taas!!! Oli meinaan 3 kk väliä kun en käyny ollenka :shock: . Iski vaan totaalikyllästyminen uuteen ohjelmaan. Ja ohjaajan poisjäänti teki sit kans hiukan. Mut nyt uusi ohjelma- uudet aatokset!!!!

Käykäähän kirjoittelemassa kesälläkin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 412 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 117 18 19 20 21

Kaikki ajat ovat UTC+02:00