karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-12 02:13:23

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 67 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-30 21:53:45 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Joulu on onneksi takana, lahjasuklaat kätevästi kierrätetty ja jouluruuatkin jo syöty. Paitsi 1 siivu savuporoa ja se ylimääräinen purkki sienisalaattia. Ja kinkunkappale joka laitettiin pakkaseen.

Ja treenitauko ohi: eilen kävin tekemässä kinesistreenit, josta sain kaikki lihakset kipeiksi ja tänään käytiin "lenkillä" eli oikeesti siis käveltiin tonne Saunalahdenrantaan ja takas. Koska aurinko paistoi, ei kai me nyt muuten oltais.

Ja illalla kävin vielä astangatunnilla joten luultavasti huomenna en pysty liikkumaan/hengittämään/istumaan/jne. lainkaan. Kun ei vaan osaa tehdä mitään silleen "kevyesti". Tiistaina fillaroimaan... (I hope...)

Katos vaan, mulla on jäänyt aatonaaton astangatunti kirjaamatta tänne.
Se jolle Mies mut vähä niinku pakotti ja hyvä niin. Särki lihaksia sit koko joulunpyhät. Mistä sitä muuten tietäis olevansa elossakaan?

Jouluruoka oli ihan törKeen hyvää!
Salin vaaka sit näytti eilen samaa kun aina ennenkin. Pitänee kertoo äidille, joka oli ihan varma etten mä "uskalla" käydä vaa'assa lainkaan... (mihin ja miksi se nyt ois noussutkaan? Tuolille vai?)

Suklaa on muuten lakannut maistumasta erityisen hyvälle. Näköjään siitäkin voi saada siis tarpeekseen.
:shock:

Uus salilukkari on a) tyhmä kun kaikkiin muihin ruuhka-aikoihin paitsi torstaille on ympätty kinesistunti=> saliin ei pääse issesseen reenaamaan kuin torstaina. Tai lauantaina. Mä olen perinteisesti käynyt maanantaina, mutta nyt mun pitäs pitää sillon välipäivä. Mitä ihmettä Mä muka teen maanantaisin? Miks Ne ei kysyneet Multa mitään...
Ja b) kiva kun keskiviikon astangatunti alkaa jo 17:15. Tosin pitää ruveta kuskaan joogamattoa mukana duunissa muitten reenikamojen lisäksi, joka on aavistuksen tylsää mutta sen kestää.

- - - - - - - - -

Harold voitti! JEE :resp:
Se ois tietty selvinnyt myös netistä koska se tuotantokausi oli -06... mutta sit ei ois ollut yhtään kiva harrastaa tiistai-iltavenyttelyjä.

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-01 18:29:36 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Vuosi on siis virallisesti vaihtunut.

Uuden vuoden kunniaksi kävimme Miehen kanssa dyykkaamassa taloyhtiön roskiksessa. Sinne oli mennyt joulupapereiden mukana kummitytöltä saatu lahja, joka löytyi melko helposti pienellä muistin- ja roskiksen penkomisella. Kiitos huoltofirman, joka ei ole käynyt aikoihin tyhjentämässä roskalaatikoita.

Sitten jatkoimme samppanjan juomista ja tryffelinsyöntiä.

Ällöttävää elvistelyä, vai mitä.

Mies sai kännispäiten kotimatkalla (kavereilta tultiin siinä just puoliltaöin kotia kohti ja nähtiin tonneittain raketteja eli rahasadetta kehän varressa) loistoidean, jota aiomme ehdottaa ens vuodeksi kaupunginisille: viitisen minuuttia puolen yön molemmin puolin vois olla katuvalot (tai mun puolestani vaikka koko kaupungin sähköt) sammutettuna niin ne raketit pääsis paremmin oikeuksiinsa. Kun niitä kumminkin niin sumeesti tuonne taivaalle työnnetään. Henk koht. olen sitä mieltä että pöljää touhua... nekin rahat vosi laittaa esim mun tilille, jos jollain kerta ei enää mahdu omalle.

Mutta asiaan, eli urheiluun: fillaritunti 45 min hyvällä sykkeellä :D
Kohta vähän venyttelyä, sitten ruokaa. Pakkasesta löytyi joku soosinjämä. Paistan sille kaalia kaveriksi.

Ja huomenna joogaan.

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-03 10:25:18 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Eilen joogassa. Olin kattonut alkamisajan väärin joten tuli ihan törkee kiire (oikeestaan myöhästyin, mutta sitä ei lasketa koska salin kellot on kaikki eri ajassa) joka johti siihen, etten päässyt oikeen kunnolla rauhottumaan joka johti siihen että vetäsin paljain jaloin salin poikki joka johti siihen ettei mun jalat lämmenneet vaan alkoi suonenvetoilla.

Toki myös lonkat naksui ja vasen takareisi kipuili ja se joku ihme hermopinne tuolla kyljessä esti asanoiden tekoa oikeinkin tehokkaasti.
Mutta tulipa käytyä.

Että nyt sitten taas särkee ja kolottaa ties mitä kohtaa kropassa ja vähän ihmetyttää että mikä tosta liikunnasta muka tekee niin terveellistä? :shock:

Eilen kun tulin duuniin, täällä odotti sähköpostissa iloinen yllätys: firman hallitus (nuo 2 ukkoa tossa seinäkkeen toisella puolella ynnä toisen puheenjohtajaveli) oli päättänyt maksaa meille orjille 1 kk ylimääräisen liksan bonuksina viime vuodesta. Aivan siis mahtavaa, kertakaikkiaan!

(Siitä toki mieleen tuli taas se ex-duuni, jonka vois varmaan pikkuhiljaa unohtaa. Sielläkin luvattiin kyllä bonareita, muttei sitten kuitenkaan maksettu. Täällä ei lupailtu mitään, maksetaan muuten vaan. Tämä on siis kaikin puolin ihan omituinen duunipaikka: ei v*tututa, ei stressaa, ei pihtaile palkanmaksussa eikä aliarvioi työntekijöitään...)

Nyt on siis mietinnän alla, että mihin ne rahansa oikeen sijottais. Vai lomaan. Jossain.

Vaihtoehtona pohdiskelin että jos lähtis Intiaan joogaileen. Mahtaakohan siellä kolotella vähemmän... Hesarissa oli ennen joulua juttua Nelsonista (oikea vastaus on Kanada), jossa vois myös joogailla. Ja Mies vois lasketella (sikana pyydaa!).

Toki voisin osan sijoittaa myös otsaryppyjen oikomishoitoon... (lue botoxiin -paitsi että ilmeisesti on jotain luonnonmukaisempiakin hoitoja tarjolla -se että toimiiko ne ja kuinka on toinen juttu...)

Tai pistää säästöön Sitä (The) käsilaukkua varten...

Maailma on TÄYNNÄ mahdollisuuksia (tuhlailuun)...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-04 09:47:34 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Torstaina fillaritunnilla. Hyvä meininki.
Täytyy nostaa hattua sille ohjaajalle joka tosta vaan vetäs tunnin alta viiden minuutin varoitusajalla, vierailla musiikeilla ja tanssitossut jalassa!
Olen meinaan kerran polkenu tanssitossuilla. Tai siis kaksi: ensimmäisen ja viimeisen.

Nyt tulee parin päivän treenitauko, sunnuntaina taas joogaamaan.
Vanhemmat on tulossa tänään meille, vois olla että huomenna mentäis alennusmyynteihin hengaileen. Oikeen Helssinkiin tai silleen...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-06 21:56:36 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Päivällä lyhyt lenkki karseessa tuulessa ja illalla joogatunti.
Tein eilen semmosen mikrossa lämmitettävän kaurapussin jolla voi hautoa kipeytyneitä lihaksiaan ja voinpahan sanoa että suosittelen jokaiselle! Myös viljakammoisille... en tosin mikrouunikammoisille, koska tota ei voi lämmittää kattilassa...
Joogakin tuntui sillä hautomisen jälkeen hetkittäin jopa nautinnolliselta...

Luomukaurat tuohon maksoi siis 84 snt, tavista taitais saada halvemmalla jos jostain löytää irtomyynnistä...

Ruuaksi oli illalla hirvivasan ulkofilettä, joka jäi liian raa'aksi ja jatkokypsytettiin mikrossa. Että näin meillä kätevästi häväistään parhaat mahdolliset raaka-aineet.

Luin tänään Kolesteroli-kirjan (Ravnskovin), jonka appiukko sai joululahjaksi. Hän luki pari ekaa lukua ja lopetti samantien statiinilääkkeiden popsimisen.
Unohdin palauttaa sen. Vien huomenna.
Taidan joutua hankkimaan sen itsellenikin, että voin luettaa Äidillä...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-08 21:50:05 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Kirja tilattu suoraan Äidin osoitteeseen.
Eilen illalla pieksin Miehen ihan loppumetreillä Scrabblessa.
Tänään oli fillaritunti. Vedin kovaa ja oli kivaa.
Illallisksi söin makkaran, kirsikkatomaatteja, paprikanpuolikkaan ja avocadonpuolikkaan sekä 2 aprikoosia. Ja joinpa vielä kaakaotakin.

Värkkäsin myös aikani kuluksi pari ohjetta tuonne aloittelijoihin, jos se vaikka jonkun elämää helpottaisi.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-10 09:50:58 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Eilen joogassa. Ihanan perusteellisesti tehtiin kaikki asanat. Rankkaa, vaan ah-niin mukavaa! Himottais lähtee Intiaan joogaan. Veikkaan että muutamassa viikossa varmaan edistyis saman mitä täällä muutamassa vuodessa...

Liikuntapäiväkirja hiljenee, sillä ilmoittauduin tuonne keväteviin. Mulla on hyvä syy, mutta en paljasta sitä. Se on salaisuus...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 67 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4

Kaikki ajat ovat UTC+02:00