Eilen joogassa. Olin kattonut alkamisajan väärin joten tuli ihan törkee kiire (oikeestaan myöhästyin, mutta sitä ei lasketa koska salin kellot on kaikki eri ajassa) joka johti siihen, etten päässyt oikeen kunnolla rauhottumaan joka johti siihen että vetäsin paljain jaloin salin poikki joka johti siihen ettei mun jalat lämmenneet vaan alkoi suonenvetoilla.
Toki myös lonkat naksui ja vasen takareisi kipuili ja se joku ihme hermopinne tuolla kyljessä esti asanoiden tekoa oikeinkin tehokkaasti.
Mutta tulipa käytyä.
Että nyt sitten taas särkee ja kolottaa ties mitä kohtaa kropassa ja vähän ihmetyttää että mikä tosta liikunnasta muka tekee niin terveellistä?
Eilen kun tulin duuniin, täällä odotti sähköpostissa iloinen yllätys: firman hallitus (nuo 2 ukkoa tossa seinäkkeen toisella puolella ynnä toisen puheenjohtajaveli) oli päättänyt maksaa meille orjille 1 kk ylimääräisen liksan bonuksina viime vuodesta. Aivan siis mahtavaa, kertakaikkiaan!
(Siitä toki mieleen tuli taas se ex-duuni, jonka vois varmaan pikkuhiljaa unohtaa. Sielläkin luvattiin kyllä bonareita, muttei sitten kuitenkaan maksettu. Täällä ei lupailtu mitään, maksetaan muuten vaan. Tämä on siis kaikin puolin ihan omituinen duunipaikka: ei v*tututa, ei stressaa, ei pihtaile palkanmaksussa eikä aliarvioi työntekijöitään...)
Nyt on siis mietinnän alla, että mihin ne rahansa oikeen sijottais. Vai lomaan. Jossain.
Vaihtoehtona pohdiskelin että jos lähtis Intiaan joogaileen. Mahtaakohan siellä kolotella vähemmän... Hesarissa oli ennen joulua juttua Nelsonista (oikea vastaus on Kanada), jossa vois myös joogailla. Ja Mies vois lasketella (sikana pyydaa!).
Toki voisin osan sijoittaa myös otsaryppyjen oikomishoitoon... (lue botoxiin -paitsi että ilmeisesti on jotain luonnonmukaisempiakin hoitoja tarjolla -se että toimiiko ne ja kuinka on toinen juttu...)
Tai pistää säästöön Sitä (
The) käsilaukkua varten...
Maailma on TÄYNNÄ mahdollisuuksia (tuhlailuun)...