karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-08 23:10:47

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 104 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-03-14 11:34:26 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Gabriela: minne lähdet matkoille?

ViestiLähetetty: 2011-03-14 20:35:35 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Lainaa:
Mua on jäänyt yks kohta vaivaamaan siinä Fire-biisissä, siinä kun etupotkun jälkeen tullaan takaisinpäin, ja hyppelehditään ensin toiseen, ja sitten toiseen suntaan... Esim. jos vasemmalla potkaistaan, ja jalka lasketaan takaisin maahan, kumpaan suuntaan hypitään ensin, naama vasemmalle vai oikealle, ja montako niitä hyppyjä on?

Se meni minusta näin:
oikea jalka astuu, vasen potkaisee etupotkun ja astuu saman tien maahan kääntyen siten, että ollaan vasen jalka edessä, kylki eteenpäin. Sitten käännytään nopeesti 180 astetta ja palataan takaisin taakse kyljittäin oikea jalka ja kylki edessä. Ja sit sama uudestaan, mut enpä pysynyt laskuissa montako kertaa. Tarkoitatko sä tätä kohtaa?
Aika tuskaa ne sivupotkut vielä toisellakin kerrallakin :shock:

ViestiLähetetty: 2011-03-14 23:12:30 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

amj11 kirjoitti:
Se meni minusta näin:
oikea jalka astuu, vasen potkaisee etupotkun ja astuu saman tien maahan kääntyen siten, että ollaan vasen jalka edessä, kylki eteenpäin. Sitten käännytään nopeesti 180 astetta ja palataan takaisin taakse kyljittäin oikea jalka ja kylki edessä. Ja sit sama uudestaan, mut enpä pysynyt laskuissa montako kertaa. Tarkoitatko sä tätä kohtaa?

Joo, juurikin tätä kohtaa tarkoitan! :smt011

Eli siis käännytäänkö ensin oikealle, ja sitten vasemmalle, niin kuin selkokielellä? :lol: Mulla ei mee muuten jakeluun... 8-[

Noh, huomenna sit käytännössä taas... ](*,) Ei vaan, mun täytyy monessa kohtaa sisäistää montako kertaa mitäkin mihinkin, ei mulle riitä pelkkä musiikki, ainakaan aluksi... :( Kyllä se sitten rupeaa suttaantumaan kun pystyy laskemaan! :)

Niin, ja sädetikku: Gran Canarialle ollaan menossa, Puerto Ricoon. 8)

Gabriela: painonvartijasta karpiksi? Tsempitys kelpaa! :D

ViestiLähetetty: 2011-03-15 09:47:20 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

amj11 kirjoitti:
Lainaa:
Mua on jäänyt yks kohta vaivaamaan siinä Fire-biisissä, siinä kun etupotkun jälkeen tullaan takaisinpäin, ja hyppelehditään ensin toiseen, ja sitten toiseen suntaan... Esim. jos vasemmalla potkaistaan, ja jalka lasketaan takaisin maahan, kumpaan suuntaan hypitään ensin, naama vasemmalle vai oikealle, ja montako niitä hyppyjä on?

Se meni minusta näin:

Just näin se menee :smt023

Olipa tehokas tunti taas kerran :smt040 . Mut se vatsalihas osuus on mun mielestä "liian" iisi, tai oikeestaan tarvii varmaan itse tehostaa ja "nousta varpaille" siinä kun tehdään käsi vastakkainen jalka-nostoja... Mun mielestä noi lihasosuudet sais olla muutenkin pitemmät.

ViestiLähetetty: 2011-03-15 23:21:22 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kiitos vaan amj ja sädetikku neuvoista; nyt rupes sujuun! :D Hokasin, et se jalka, joka on potkaissut, lasketaan vain maahan, ja sit käännytään ja hypitään (tosin en vieläkään pysynyt perässä montako kertaa :roll: )! =D>

Kaloreita paloi tällä kolmannella combat-kerralla 632; keskisyke 161 ja maksimisyke 201! :shock:

Ihan hyvin meni tällä kertaa, paitsi vähän keskittyminen herpaantui siellä loppupuoliskolla, ja mm. muay thai -biisi (7) meni ihan reisille... :x

Ja sädetikku; vai on susta vatsalihasosuus liian löysä!?! :shock: Oot sitten aikas mahtavan hyvässä kunnossa =D> , itselläni on tuohon vielä tekemistä... :oops:

No mut, huomenna lepo, ja to tuplat! :)

ViestiLähetetty: 2011-03-16 08:46:06 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

G: joo, hiukan liian iisejä mun makuun :D . Oon jotenki ollu aina "vatsalihastyyppiä" siis tykkään tehdä niitä, jopa omaksi iloksi :mrgreen:

Mun on selkä ja kädet vieläkin kipeet maanantain combatista. Mies eilen hieroi, se hiukan autto.

ViestiLähetetty: 2011-03-16 20:21:13 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

sädetikku kirjoitti:
Oon jotenki ollu aina "vatsalihastyyppiä" siis tykkään tehdä niitä, jopa omaksi iloksi :mrgreen:

sädetikku: Good for you! :smt023

Huomenna vielä loppurutistukset ennen pitkään odotettua LOMAA :smt035 ; tuplatreeni siis edessä: pump + combat! Perjantaiaamuna saa nukkua onneks niin pitkään kuin huvittaa, sitten viimeiset pakkaukset ja lähtö 01 maissa yöllä! 8)

ViestiLähetetty: 2011-03-18 17:13:40 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Eilisen satoa: pump 433 kcal + combat 692 kcal! \:D/

Äsken kävin vielä heittämässä koirien kanssa pienen metsälenkin, sitten lähtö onkin jo lähellä! 8)

Ens viikon liikunta tulee menemään suurinpiirtein näillä linjoilla: rannalla kävelyä, ehkä vähän uiskentelua, shoppailukierroksia yms. :lol:

Mut palataan kuulumisille reilun viikon päästä! :)

ViestiLähetetty: 2011-03-18 17:33:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Olen kyllä niin kateellinen tuosta sun Puerto Ricon reissusta :D Toivottavasti sulla on rentouttava loma ja nautihan oikein kunnolla auringosta! :)

ViestiLähetetty: 2011-03-18 19:53:26 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Voe voe! Kyl kateeks käy!

Tulin just combatista, olen ihan puolikuollu :smt101 . Miten sä G jaksat combatin ja pumpin peräkkäin !

Hyvää reissua !!!

ViestiLähetetty: 2011-03-29 08:21:32 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hei Gabriela, tuus kertoo kuulumisia!

Olin pe combatissa ja eilen maanantaina kans. Olin lauantaisna viiheellä ja vielä maanantainakin oli heikko olo #-o , onneks menin Combatiin, koska perjantain ohjaaja oli vetämässä :smt007 . By the way, hän oli myös viihetteellä lauantaina ( samassa paikassa ku mä) ja siitä vaihdettiinkin muutama sana tunnin alussa :mrgreen:
Tänään meen ekaa kertaa Attackiin :smt023

ViestiLähetetty: 2011-03-31 05:21:30 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Huomenta :D !
Kuinka monta jumalanpäivää se Gabu on reissussa :shock: ? Tule jo takaisin! :lol:

Mun on paikat vieläkin kipeenä Jam+Attack-yhdistelmästä 8-[ . Oli se vaan tehokasta! Tarvisko ottaa tiistain ohjelmaan ennen kesäkautta. Jätän varmaan ton maanantain zumban pois, kun se on vähän niinku ...yhtätyhjän kanssa :smt036 .

Mut eilen taas "koticombatoin" :smt023 Löysin netistä kaikki Combat biisit alkaen vuodesta 2001. Niitä sit Youtuben kautta luukutan ja päästelen menemään :smt043

Mulla tais alkaa nyt joku tiukistelukausi: haluan rasvakerrosta pois mahasta ja jaloista!! kiitos :smt037

ViestiLähetetty: 2011-04-01 08:56:22 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Päivää!
Tickeri päivitetty: 63,9 :smt040 :smt040 :smt040

ViestiLähetetty: 2011-04-04 15:31:43 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Siis missä se on... :-k :smt017 :smt022 :smt069 :smt089 ....

ViestiLähetetty: 2011-04-05 18:32:14 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Combaa, attackia.......
HALOO?????!!!!!!!!!!! [-o< [-o<

ViestiLähetetty: 2011-04-07 09:20:19 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hei saaks tulla huuteleen toisten ketjuihin ja kyseleen tyhmiä? :D

Kovasti tekis mieli käydä testaan sekä combatia että pumpia, mutta pelkään että kuolen :lol: Leikittäis että mulla olis tosi huono kunto, niin millähän painoilla sen pumpin vois aloittaa? Katselin tuolta Les Mills websivuilta että millaisia liikkeitä tehdään, mutta painoista siellä ei sanottu mitään. Lähdin edelliseltä tunnilta pois kun samassa tilassa oli alkamassa pump ja jengi oli saanu kaikki välineet kasaan jo siinä vaiheessa kun minä vielä olin pistämässä pois omaa kahvakuulaa :) Niin jos vähän tietäis että mitä välineitä sieltä salin sivuilta alkais valikoimaan ekalla tunnilla, niin olispa kiva. Toki voi kysyä ohjaajaltakin, mutta ajattelin kysellä jo vähän etukäteen täällä niin olis turvallisempi mieli mennä pumppaamaan :)

Combat kiinnostais kans ihan hirveesti, mutta se taitaa vaatia melkoisen kunnon. En tiedä että missä vaiheessa sinne uskaltautuis. Tietysti siinähän se kunto kasvais, mutta vähän jänskättäis. Onneksi kroppa on jo tottunut siihen ettei se kauheasti hiilareita saa, mutta oonkin harrastanut paljon rauhallisempia lajeja.

Että kaikki vinkit otetaan vastaan combatoivilta pumppaajilta! :D

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-04-09 13:05:34 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hei vieraat, kiitos kommentoinneistanne, täällä ollaan! :smt039

Reissu meni ihan loistavasti, kuten tuonne ruokapäikkyyni jo kommentoinkin! 8) Nyt on arkeen palattu, ja etenkin combat-tunneille taas uudella innolla! :D Täällä meillä taitaa kahvakuulassa olla "lievää" alkuinnostusta havaittavissa, koska tunnit ovat kaikki täynnä jo hyvissä ajoin! :o Esim. viime viikolla olin menossa yhdelle tunnille, jossa olin jo 40 min ennen tunnin alkua paikkaa varaamassa, mut se oli jo silloin täynnä! :shock: Otin sit käyttöön suunnitelman B, ja suuntasin combat-tunnille! Nyt on tunteja hiukan lisätty, ja kuulemma ne alkavat jossain vaiheessa isommassa salissa, mitä odottelen innolla!

Tänään olis yhden combat-kaverini tuparit, joten liikunnat jää tältä viikonlopulta minimiin... :wink: Ei oo tarkoitus mitään lärvejä vetää, ja syömisten suhteenkin aion pitää jotain rotia... :lol: Emäntä ainakin saa karppituliaisia, koska aion viedä punaviiinipullon + suolapähkinöitä... :lol:

PupuPunkero: Täällä saa huudella "tyhmiäkin" kysymyksiä, ei nää omatkaan jutut aina niin fiksuja ole... :mrgreen:

Mee ihmeessä rohkeesti vaan pump-tunneille, kyllä ohjaaja yleensä aina tunnin alussa kysyy, onko ketään uusia + neuvoo painoissa. :) Mut tässä vähän pikaohjetta: otat sieltä salin reunalta tangon, 1 kg:n, 2,5 kg:n ja 5 kg:n kiekot, käsipainot, maton ja steppilaudan. Lämmittelyyn voisit laittaa vaikka nuo 2,5 kg:n kiekot tangon päihin, kyykkyihin vitoset... Pääsääntöisesti siis aloitetaan isoimmista lihasryhmistä, siirtyen pienempiin. :) Paras kuitenkin opetella tekniikka ensin, sitten vasta ruveta lisäilemään noita painoja. Mutta kuulostele itseäsi ja kroppaasi, kyllä se siitä. Tsemppiä! :smt023

ViestiLähetetty: 2011-04-09 13:26:44 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Laitetaas vielä ens viikon alustavaa suunnitelmaa tänne! :D Harmittaa vähän jo etukäteen, ku huominen pumppi jää väliin (krapulan/väsymyksen vuoksi)... :? No mut, kai sitä pari kertaa vuodessa voi lievää kankkusta potea... :wink:

ma: töistä päin suoraan kynsihuoltoon, joten lepo (muuten menis kellonympärys kotoa pois :roll: )
ti: combat
ke: kahvakuula (yritän mahtua mukaan :shock: )
to: pump + combat
pe: iltavuoro töissä, joten lepo (tuskin aamullakaan meen mihinkään, jos to oon ollut tuplatunnilla)
la: iltavuoro jälleen, joten lepo
su: pump

ViestiLähetetty: 2011-04-09 17:42:51 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hei Gabu :smt041 kiva ku oot takaisin!

Mukavaa, et loma meni hyvin :D

Mä olin tänään uudella (saman ketjun) kuntokeskuksessa jumppamaratonissa ( ns.avoimet ovet =ilmaiset jumpat): mun ohjelmaan mahtui combat, jam ja attack .

Huoimenna pitäis olla Jamia tiedossa .

Hyvää tupari-iltaa sulle!

ViestiLähetetty: 2011-04-09 23:28:35 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Piti tulla heti stalkkaamaan mitä sä olet tehnyt :mrgreen:
Toivon mukaan pääset kokeilemaan sinne kuulaan nyt. Mä olen niin into piukassa siellä, ettei mitään rajaa :smt026

Lainaa:
Combat kiinnostais kans ihan hirveesti, mutta se taitaa vaatia melkoisen kunnon. En tiedä että missä vaiheessa sinne uskaltautuis.

Minä kannustan kans, että MUKAAN VAAN ROHKEASTI! Siellä on kuule kaikenkuntoista jumppaajaa mukana. Liikeet tehdään oman kunnon mukaan ja siinä se sitten myös kasvaa. kun sitkeesti käypi. Combat on oikeesti niin mukaansatempaavaa, että kun muutaman kerran käy, siihen jää koukkuun :)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 104 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00