Ja ollaan taas terveittein kirjoissa, ruumin puolesta ainaki
aamulla punttia selkä/rintapäivä vähä oli mehut kateissa, 7minsaa reipasta kävelyä matolla eli polven testausta pikku hiljaa.
Kehonkoostumus käyty kattoon, täti vaan unohti mainita ettei sitä ennen ois saanu liikkua, saatikka juoda runsaasti (salilla litra vettä), eikä syödä paljoa.. No se oli ainoo mikä meni putkeen. Aamulla muna pikaseen, ei juur painoa nostanu.
Mutta kyllähän se jotain osviittaa anto, käsivarsissa lihasprosentit kasvanu selvästi, jaloissa ei juur lainkaan... Kas kummaa jos prässi ei liiku ja polvi juokse..
Lihasmassan määrän lisäykseks heitti niinkin suurellisen luvin kuin kilon, mikä
ei tod pidä paikkaansa, se juotu vesi sotki kuoviot oleellisesti, painokin oli "kummasti" plussalla samasta syystä. ( vaikka aamupaino oli normi 68,4 vai olikohan peräti 68,2..)
Samoin näytti, et jalkoihin (lanteille) ois rasvamassan määrä lisääntynyt... Mittanauhakin sitä vähä meinaa väittää, okei siis oli jaloissakin muutosta luvuissa, mut otappa ny selvää onko se sitten lihasta/vettä/läskiä.
No, jos se on läskiä, ni ah, musta tulee äärettömän hyvä esimerkki mitä kitukalorit voi naisimmeisille tehä...

( Kyllä, mä oikeesti nauran jos säästäliekillä oon imeny lanteilleni kaiken rasvan, vaikka se vaatii taas jumalattomasti töitä saada ne pois, mut otamme tämänkin opetuksena, ei tarvitse testata toiste!)
Kokonaismassasta läskin osuus oli menny alaspäin, ei paljoo mut himpun. ( siihen mä haluan uskoo, et tää pit paikkansa

)
Joten joopati joo, oikee suunta, jatkamme ja ens kerralla viisaampana mittauttaan--> ei liikuntaa, ei ruokaa, eikä ainakaan runsasta juomista ennen mittausta! Seuraavan mittauksen ajankohtaa mietin, joko se on sitte huhtikuun tai toukokuun lopussa, jos toi polvi antaa mun vetää sen hiitin, ni sen jälkeen joka tapauksessa.Täytyy vielä etsiä kunnon ohjeet ja muuta faktaa siitä systeemistä hyvissä ajoin.
Callenetics- 10-10 kirja oli tullu tänään, ai että mun selkä jo oikein odottaa noita nitkuttamisa.
Edit: Aamuinen puntti kulutti 158Kcal, ilman juoksua, ilman hirmuisia rehkintöjä. Oli suht nopee käynti kaikinpuolin.