Hellouta pöytään!
Nyt on kuulkaas niin, että mä menin tatskamessuille ja otin sen tatskan nyt sitten, vaikkei vaaka näyttänyt ihan sitä mitä piti

Mut on tää hiano! Tatska tuli tuohon käsivarteen (siis kyynärpään ja ranteen välinen alue) sisäpuolelle. Ja siinä on 4 kirjainta. Tästä tuli hienompi kun osasin odottaakaan. Naisellisen tyylikäs, koukeroita, mutta silleen sopivasti ja vähän tommosta bädääs-tyyliäkin, ettei mene ihan liian ihkuks. Selkee selitys

Nyt mulla on ehkä pahempi tatskakuume kun ennen tän ottamista! Ideoita on miljoona ja aikaa kuluu bodymotifications.net -sivuilla selaillessa.
Venytyksetkin oon hankkinut korviini. Ja kaikenlaista "itsetutkiskelua" oon harrastanut. Mustahan on kovaa vauhtia tulossa joku ... en saa sitä sanaa mieleen.

Eniveis. Jotenkin tuntuu, että musta on tulossa enemmän juuri se joka oon, mutta en oo vaan uskaltanut olla. Jotenkin tuntuu hölmöltä kirjottaa tolla tavalla, mutta nyt vaan on semmonen fiilis : ) Kevät on outoa aikaa, kun päässä alkaa pörräämään, unikaan ei aina tule kun päässä pyörii kaikki ajatukset "mitä laitan huomenna päälle" ja "mikä musta tulee isona" -tyyppisten ajatusten väliltä. Rankkaa, mutta silti niin ihanaa.
On jotenkin tylsää olla tylsä.
Varattiin olikohanse viime viikolla iskän kanssa lennot Californiaan. Saatiin suht halvalla ne ja en malta odottaaa enääää! Kesäkuun puolessa välissä on lähtö ja ollaan 2 viikkoa. Jeiii! : )
Liikunta on ollut lähes nollissa. Mutta, nyt saan tsemppiä siihenkin, koska mun hyvä ystäväni liittyi samalle salille kun minä (se oli ennen jäsen, mutta irtisanoutui). Joten, jos se nyt vaikka tsemppais mut taas liikkumaan, toivotaan!
Syömiset on ollut nyt viime viikolla (ja tänään

) ihan jees. Mulla alkoi taas perinteinen herkuton huhtikuu, jonka mä oon pitänyt joka vuos varmaan jo melkeen 10 vuotta! Tää lähti joskus siitä, kun Tenkanen, Kristiina Komulainen ja kumppanit oli vielä NRJ:n aamushow:ssa ja ne sitten jostain oli keksinyt tän herkuttoman huhtikuun. Mä otin siitä sitten ittelleni perinteen. Ja joka vuos se on onnistunut. Jännä juttu kun melkeen koskaanei pysty olla edes viikkoa ilman herkkuja.
Tänään tuli kirje, että veronpalautuksiakin on tulossa! \o/
Tänään ajoissa nukkumaan, huomenna kevyt 16 tunnin työpäivä.
viewtopic.php?f=11&t=53546